Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 October 2003, 11:03   #1
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy ik d8 dat hij een vriend was

Ik ben al een hele tijd bevriend met 2 jongens. Ze werkte eerst met mij. We gaan altijd met zn drieen uit en gaan rgelmatig bij elkaar iets drinken. Ze accepteren alles en ik van hen. Ik hoef maar iets e zeggen en ze begrijpen wat ik bedoel. Toen ik een relatie had spraken we wel iets minder af maar we waren nog steeds close met elkaar. Toen die relatie over was zocht ik mijn steun bij hun maar das logies. Twee maanden nadat die relatie over was gingen we weer met zn drieen uit. Ik zat met 1 van hen een beetje te geinen dat ik zwanger van hem was. Onderweg op de fiets naar de discotheek hebben we elkaar heel de tijd een beetje zitten opgeilen maar dat was niks raars want dat deden we altijd. In de discotheek ging het nog steeds door. Het was best wel saai in die discotheek. We hadden beide al redelijk wat op(oke is geen excuus) en hebben toen gezoend. Hij zat heel de tijd in mn oor te fluisteren dat ie met me naar bed wou. Ik had zoiets van dat doet ie toch niet hij bluft. Dus ik allemaal 'ja is goed'. We zijn al best vroeg naar huis gefietst omdat het zo saai was. We gingen daarom nog ff bij hem thuis zitten want zijn ouder waren toch op vakantie. Ik ging even naar de wc en toen ik uit de wc kwam stond hij daar op de trap en wenkte mij naar boven. Met mijn stomme kop ging ik mee en toen zijn we met elkaar naar bed geweest. Echt heel erge spijt heb ik er nooit van gehad en hij ook niet. We konden er later wel om lachen en hebben het r nu nog wel een over.

Laatst ging ik met 2 vriendinnen weer naar dezelfde discotheek en daar waren hun ook. Dus wij hadden ut weer super gezellig alle drie en we zouden met hun naar huis fietsen. Dus op de terug weg fietste we met zn 5en naar huis. Ik fietste naast de 2 jongens en die vriendinnen fietste er met een slakke tempo 8eraan. de neef van die jongen belde op en ze hadden een heel telefoon gesprek die we helemaal konden volgen. Hij had het inidergeval over neuken met zn neef. Toen zei hij oppeen:'Ja ik fiets nu naast een meisje die je zo ook wel kan neuken.'

Je snapt wel dat ik dat niet erg op prijs stelde en heb die vriend de huid vol gescholden. Zij reden snel door en ik w88 op mijn vriendinnen die heel ver 8er waren geraakt. We zijn toen een andere weg naar huis gereden en sinds dien heb ik ze niet meer gesproken.

Ik ben echt boos op die vriend van mij want zoiets zeg je neit. Hij maakt wel eens geintjes met die andere jongen over de hoeveelheid jongens van mij maar zo'n opmerking vindt ik dat hij echt neit mag maken en zeker niet naa rzn neef toen.

We zijn allebei zo koppig als de tering. Maar ik heb toch geleik als ik vindt dat hij zn excusses meot aanbieden?

Maar ondertussen mis ik de vriendschap. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat dat ene avondje tussen ons in ston. En dat heeft ook nooit problemen opgeleverd tot voorkort
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:13   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ja hij moet zoiets gewoon niet zeggen. waarschijnlijk denkt ie er zo over doordat je vrij gemakkelijk met hem naar bed bent geweest. vind ik echter geen excuus om zo'n opmerking te maken.
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:19   #3
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat ik concludeer uit jouw posts is dat die jongen op zich wel een goede conclusie getrokken heeft..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:21   #4
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee dah slaat helemaal nergens op want k duik echt nei zomaar met iedereen ut bed in.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:22   #5
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
ja hij moet zoiets gewoon niet zeggen. waarschijnlijk denkt ie er zo over doordat je vrij gemakkelijk met hem naar bed bent geweest. vind ik echter geen excuus om zo'n opmerking te maken.
Drank maakt meer kapot dan je lief is meisje. Het is natuurlijk harstikke stom van jou dat je op zo'n manier met vriendschap omgaat.

Als ik al die topics van jouw lees virginia, ga ik daar echt heel raar bij staan kijken, want het zijn er nog wel wat en ik kan me eerlijk gezegd niet ontrekken aan de indruk dat die vriend van jou toch best een beetje gelijk had. Alla, het is beter om zo'n opmerking niet te maken, maar ik kan denk ik wel begrijpen waarom hij dat heeft gezegd. Ik praat het niet goed, maar voortaan zou ik eerst eens nadenken en dan iets doen. Alcohol of niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:35   #6
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

misschien heb je wel een iets te rijke fantasie..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:37   #7
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoeso?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:38   #8
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben het helemaal met Whizzcat eens.

Aleen jah het zuigt wel als iemand dat over je zegt , want je voelt je wel meteen een stuk speelgoed in plaats van een mens. Vind het inderdaad erg respectloos.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 17:40   #9
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

je zegt zelf al dat drank geen excuus is dus zeg dan ook niet dat je drank op had. Je had altijd nee kunnen zeggen
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 17:47   #10
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had geen behoefte om nee te zeggen ik voelde me wel goed bij hem.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 17:59   #11
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by virginia
ik had geen behoefte om nee te zeggen ik voelde me wel goed bij hem.
en als je dacht dat hij een vriend was... had je niet met hem naar bed moeten gaan
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:00   #12
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom niet
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:04   #13
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by virginia
waarom niet
sjees, jij snapt het echt niet he?

Omdat je dan je vriendschap op het spel zet, zoals nu gebeurt is... of snap je dat nou echt niet
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:06   #14
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoeft echt nie altijd hoor. Met zo'n anderuh gast ben k nou nog steeds dikke maatjes.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:32   #15
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by virginia
hoeft echt nie altijd hoor. Met zo'n anderuh gast ben k nou nog steeds dikke maatjes.
indirect is wat je hier post een ondersteuning voor wat die kerel zegt, maar nu hou ik er mee op.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 02:02   #16
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by virginia
hoeft echt nie altijd hoor. Met zo'n anderuh gast ben k nou nog steeds dikke maatjes.
Maar met hem heb je toch geen sex gehad ? Het lijkt me logisch dat je niet met goede vrienden naar bed gaat.

Ik neem aan dat je nu toch wat voorzichtiger met drank en vriendchap omgaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 11:58   #17
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kind,ik hoop gewoon voor je dat je een 14 jarig jongentje bent met teveel fantasie
anders,je bent een slet,je vraagt erom om gebruikt te worden,doe zo verder
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 13:17   #18
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
kind,ik hoop gewoon voor je dat je een 14 jarig jongentje bent met teveel fantasie
meisje ;d
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 13:55   #19
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Misschien ben je veel te naief?

Stiekem weet je toch wel dat er zoiets kan van komen?
Seks kan veel stukmaken in vriendschap, dus jah..
Misschien moest je er maar beter over nadenken
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2003, 19:38   #20
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom ga je niet gewoon een keertje met hem praten...!?

jullie zijn altijd goede vrienden geweest en door zoiets is dat dan ineens over, das toch kei jammer...! bel hem een keertje op en vraag of ie een keertje iets mee gaat drinken...en praat en dan samen over...!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2003, 21:07   #21
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by virginia
hoeft echt nie altijd hoor. Met zo'n anderuh gast ben k nou nog steeds dikke maatjes.

jij hebt echt een hele vreemde kijk op vriendschap en relaties als ik jou zo hoor. als je vrienden met iemand bent, dan ga je daar toch niet mee naar bed? dat verstoort de relatie zowieso, en uit deze opmerking concludeer ik dat je dus al vaker met 'vrienden' van je naar bed bent geweest. denk je zelf niet dat ze daar onderling over praten enzo?
meid drink met uitgaan gewoon minder en hou jezelf in bedwang (hoezo dit klinkt erg ) en laat je goede vrienden gewoon vrienden blijven ipv mensen waar je het een keer mee gedaan hebt...
just my 2 cents
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2003, 16:42   #22
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Mensen uit Rosmalen zijn gewoon n btje raar
maja
on-topic vind ik dat ze wel gelijk hebben. Uit je posts zijn wel bepaalde dingen op te maken waardoor je jouw vriend gelijk geeft
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2003, 18:40   #23
ashley10
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou jouw niet graag als vriendin willen hebben,lekker makelijk denken he!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.