Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 March 2005, 15:01   #1
Ukkie_Y
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard FAKE profielen hier !

Hallo!,

'K heb hierover al 'n berichtje geplaatst op het forum!, maar ik dacht ik maak er maar effe een nieuw topic van.. komt duidelijker over,

Kwam er namelijk toenstrax achter via een jongen die mij op een site een berichtje stuurde, dat "IEMAND" hier een Fakeprofiel heeft aangemaakt met een foto van mij erbij, en ze noemt zichzelf ÓÓK Sharon.. Namelijk het profiel; SJronn0w

Ik heb al 'n mailtje gestuurd naar de beheerder(s) van deze site, en ik hoop dat dit profiel snel wordt verwijderd.. maar die persoon heeft ook in ieder geval ÉÉN andere foto van mij op het forum geplaatst, dus het is niet bij één foto gebleven.. dit is echt NIET leuk, maar gelukkig heb ik genoeg bewijzen die ik kan laten zien enzo waarmee ik kan aantonen dat dit profiel FAKE is en dat ik dat ben op die foto :s

Ik wil hiermee ook zeggen dat er hier op deze site gewoon ERG makkelijk een nep profiel aangemaakt kan worden, en dat mensen hier dus mee moeten oppassen! Heb al veel foto's van mij van internet afgehaald, want dit is wel vaker gebeurd.. dus zo leek mij 't slimmer.. PAS DUS ALLEMAAL OP!!




Groetjes, Sharon uit Nederweert [Limburg]
die niet al bijna 18 is :s, maar net pas 17 is geworden !!
 
Oud 15 March 2005, 15:03   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

we hebben je vorige post ook gelezen, we bekijken het nu met de staff.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 15 March 2005, 15:04   #3
Ukkie_Y
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pfff.. Jheej

Thnx hè!
 
Oud 15 March 2005, 15:05   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je msn














 
Oud 15 March 2005, 15:14   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, je bent natuurlijk simpelweg verantwoordelijk voor je eigen foto's op internet. Wij als staff kunnen niet weten wie wel of niet echte foto's van zichzelf plaatst. Meer dan ons melden dat er valse foto's van jou op dit forum staan kun je niet doen en wij kunnen niets meer doen dan ze verwijderen en een vals profiel verwijderen. De zaak ligt op dit moment bij het beheer van het forum van leerlingen.com en zij zullen waarschijnlijk dit profiel verwijderen.

Let in het vervolg dus beter op aan wie je je foto's geeft om dit soort misverstanden in het vervolg te voorkomen. Mocht je nog meer valse foto's op deze site zien, neem dan contact op met de staff van dit forum.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.