Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 April 2008, 15:51   #1
SummerBeach15
Lid
 
Geregistreerd op: 28 April 2008
Berichten: 13
Standaard Erg onzeker hierover.

Ik heb al een jaar een hele leuke vriend, maar ik ben heel nieuwsgierig en toen we het een keer hadden over fantaseren ben ik er dus achter gekomen dat hij wel eens heeft gefantseert over een meisje die hij alleen van gezicht kent. Ik zelf heb niet zon grote borsten en hij is daar wel heel erg fan van. Dat meisje heeft dus ook grote borsten. Ik vraag hem nu de hele tijd waar hij aan dacht en hij ''denkt'' dat ze in zijn fantasie zat met haar borsten te spelen.
Ik ben wel ontploft want waarom doet hij dat als hij zogenaamd genoge heeft aan mijn borsten?!
Ik vind het iets heel raars, oke een fantasievrouw die hij niet kent.. Maar een meisje die hij van gezicht kent en toevallig omdat ze hele grote borsten heeft? Ik vroeg of het waar was dat hij toen behoefte had aan grote borsten en dit klopte :S
SummerBeach15 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2008, 16:05   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Doen alle jongens, helemaal niets mis mee.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2008, 16:32   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Jep.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 17:54   #4
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

sommige dingen weet je nu eenmaal beter niet...
ieder meisje wordt daar dan wel onzeker over, maarja als hij daar met jou graag over praat, laat hem doen... niemand is perfect, het is jouw vriend, hij is ook niet perfect, zolang hij jou nog leuk vind moet je je toch geen zorgen makn?
little_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 17:59   #5
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

ik heb ook niet zo een grote boezem en daar had mijn ex vriend ook geen problemen mee! Toch is hij fan van borsten! Hij zei toen we nog samen waren ook soms dingen over andere meisjes en hun boezem!

Ik werd toen ook wel wat onzeker. Maar hij zei dan ook wel eens: het zijn niet alleen de borsten hoor! Jongens vinden borsten gwn heet om te zien enzo. Maar er is meer dan dat alleen! Mijn ex vriendje vind mijn kontj bv super heet dus dat compenseert dan weer Zelfs nu zie ik hem soms staren naar mij Wat ik wel super grappig vind en ook wel een complimentje! *proud on my ass*
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 18:53   #6
SummerBeach15
Lid
 
Geregistreerd op: 28 April 2008
Berichten: 13
Standaard

Oke, maar was het ook om die reden uit gegaan?
SummerBeach15 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 12:10   #7
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

nope totaal niet! En ik zou het daarom ook niet hebben uitgemaakt hoor of uitmaken...
Het zijn nu eenmaal jongens en ja ik weet ook wel dat ik niet perfect ben, maar so what, who is?! Dat meisje die dan wel grotere borsten heeft, heeft dan geen zo een lekker kontje als het mijne! (ook al is het uit, dannog dat geld evengoed voor mijn volgend lief)

Laatst aangepast door Moi et Toi : 4 May 2008 om 12:13
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 12:44   #8
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SummerBeach15 Bekijk Bericht
Ik heb al een jaar een hele leuke vriend, maar ik ben heel nieuwsgierig en toen we het een keer hadden over fantaseren ben ik er dus achter gekomen dat hij wel eens heeft gefantseert over een meisje die hij alleen van gezicht kent. Ik zelf heb niet zon grote borsten en hij is daar wel heel erg fan van. Dat meisje heeft dus ook grote borsten. Ik vraag hem nu de hele tijd waar hij aan dacht en hij ''denkt'' dat ze in zijn fantasie zat met haar borsten te spelen.
Ik ben wel ontploft want waarom doet hij dat als hij zogenaamd genoge heeft aan mijn borsten?!
Ik vind het iets heel raars, oke een fantasievrouw die hij niet kent.. Maar een meisje die hij van gezicht kent en toevallig omdat ze hele grote borsten heeft? Ik vroeg of het waar was dat hij toen behoefte had aan grote borsten en dit klopte :S
Waarom maak je d'r zo'n punt van?
Hij houd van je en zegt toch dat hij genoeg aan jou heeft?
Dat zou, in mijn ogen, genoeg moeten zijn om je gerust te stellen.
En dat je er zo over doorzaagt kan erg irriterend zijn voor de jongen waarmee je uitgaat -hebt, whatever- en dat kan ook langzaamaan de relatie stukmaken.
Hij accepteert toch dat jij niet van die grote borsten hebt?
Nou, dan lijkt het voor mij problem solved.

Let it go.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 13:17   #9
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Was jij niet opgetyft?
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.