Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 April 2005, 16:14   #1
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Lonsdale jongeren

Wat vinden jullie hiervan de blanke autochtone jeugd schijnt al meer rechts te worden en worden de zogenoemde Lonsdale Jongeren genoemd.
Ik zelf vind dit zo'n grote onzin al helemaal omdat het merk Lonsdale gezien wordt als een Racistisch merk want dat het is het totaal niet want ik heb zelf ook zo'n trui maar puur omdat ik die strak vind en hij lekker zit en niet omdat ik een gruwelijke hekel aan marokanen of turken of weet ik veel wat zou hebben.

Wat is jullie mening hierover??
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2005, 16:24   #2
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lonsdale is wel goed merk, maar is niet rechts ofzo, is denk ik toeval

  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2005, 19:53   #3
Jmag
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Lonsdale

KUT LONSDALE
al die lonsdalers mogen mijn part dood.
Ik neem niet iedereen kwalijk maar, als mensen zoiets kopen om alleen maar racistische meningen te uitten, sorry hoor
Ik draag toch ook geen een shirt met bijv een betekenis als: Eah- Executeer alle Nederlanders
Wij leven samen, je kunt er niets aan doen.
Dus maak het beste ervan
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2005, 20:09   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het boksmerk lonsdale is het slachtoffer van een aantal nazi's die het als hun kledingmerk claimen. Vele zeggen ook dat het een hardcore merk is, wat dus ook onjuist is.
Als mensen deze dag nog kleding van Lonsdale kopen of aandoen, moeten ze niet raar opkijken dat ze een grote bek of een klap krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2005, 11:46   #5
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou dat is dus precies wat ik bedoel het slaat gewoon helemaal nergens op
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 10:34   #6
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat van londsdale vind ik een negatieve hype die gecreeerd is door journalisten die een zondebok zochten voor die negativiteit tussen allochtonen en autochtonen. terwijl het probleem gewoon is dat een multiculturele samenleving (momenteel) nog niet haalbaar is.


Londsdale draag ik niet, maar raad alle "normale" Nederlanders het gewoon aan te blijven dragen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 10:38   #7
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Als je het draagt zoek je gewoon zelf de problemen op...case closed. En als je dat niet wil inzien ben je gewoon een idioot.
Nou dit ben ik niet helemaal met je eens want ik draag die trui soms zelf ook maar ik heb helemaal geen hekel aan negers (om het zo te zeggen), of marrokanen of andere buitenlanders ik vind het gewoon puur mooie trui en ik snap de herrie er niet om maar je hebt wel lichtjes gelijk als je zegt dat met die trui je vaak herrie zoekt ik draag hem nu ook bijna niet meer omdat ik gewoon weet dat ik er ruzie of tenminste gezeik om krijg en je mag er zowieso vele clubs en discotheken al niet eens meer in me zo'n trui.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 20:49   #8
JammyPastei
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij ons op locale fuiven zie je echt vaak mensen met londsdale, daar zitte echt skinheads bij en daar wil je liefst niks mee te maken hebben

Der was zo een ja zeg maar neger (soz he klinkt zo discriminerend)
had zo boel met een kerel die toevallig een trui van londsdale droeg... Die kerel van die trui was alleen op die fuif (??) echt het ideale doelwit ....
Wat gebeurt er op die fuif?
Die kerel zoekt dus boel met die andere kerel en ineens een groepje van wel 10 man allemaal die londsdale kerel verdedige was wel fun om te zien (sorry ) Die kerel was niet eens racicstisch!!!! Die was gewoon zen eigen ding aan het doen en ineens begint die neger boel te maken...
Waar gaat het heen met de wereld?
Je zou toch mogen kiezen wat voor kleren je draagt?
Zelf durf ik geen londsdale te drage omdat ik bang ben om zo problemen te krijgen....
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 16:35   #9
xxloesjexx14
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind gewoon onzin dat hier waar ik woon in elkaar word geramd als je een super klein longsdale op je kleding hebt staan. Ik vind het triest, want het racisme zit in je hoofd niet in je kleding.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 17:42   #10
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat alle mensen lekker zelf moeten wete wat ze dragen!!en de gene die het woord ziozo ''londsdale jongeren'' noemt is een ongeloofelijke eikel echt het was een boksmerk nu een ''nazi merk'' fuck off man, super gelul!!Iedereen draagt wat ie wil. Er is tog ook geen turke, marrokane of zwart merk ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2005, 12:11   #11
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sJur
ik vind dat alle mensen lekker zelf moeten wete wat ze dragen!!en de gene die het woord ziozo ''londsdale jongeren'' noemt is een ongeloofelijke eikel echt het was een boksmerk nu een ''nazi merk'' fuck off man, super gelul!!Iedereen draagt wat ie wil. Er is tog ook geen turke, marrokane of zwart merk ofzo
Ja daar heb je wel gelijk in maar zo wordt dat wel genoemd in het nieuws en alles en vandaar dat ik zo het topic genoemd heb niet vanwege dat ik zelf er ook achter sta dat het zo genoemd moet worden want dat vind ik zwaar onterecht.
Maar om te reageren op dat er geen zwarte of marrokaanse of turkse merken zijn denk ik zelf dat als Lonsdale een Nazi merk is dat ben ik van mening dat Karl Kani of Fubu een merk is voor de zwarte nazi's om het zo maar ff te zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2005, 19:51   #12
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het merk is zelfs van een neger ..
lol
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 22:51   #13
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Het boksmerk lonsdale is het slachtoffer van een aantal nazi's die het als hun kledingmerk claimen. Vele zeggen ook dat het een hardcore merk is, wat dus ook onjuist is.
Als mensen deze dag nog kleding van Lonsdale kopen of aandoen, moeten ze niet raar opkijken dat ze een grote bek of een klap krijgen.
dus jij vind het normaal als dr een in karlkani of fubu kleding of iets in de trend kleding zie lopen en m lukraak op ze bek mep, met de opmerking er achter aan ja dan moet je dat maar neit aantrekken, of ik doe dat bij een meisje die een kort topje heb, ja fuck hey da vink provocerend meteen neermeppen?

rare instelling heb jij.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 15:54   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dus jij vind het normaal als dr een in karlkani of fubu kleding of iets in de trend kleding zie lopen en m lukraak op ze bek mep, met de opmerking er achter aan ja dan moet je dat maar neit aantrekken, of ik doe dat bij een meisje die een kort topje heb, ja fuck hey da vink provocerend meteen neermeppen?

rare instelling heb jij.
Nee, dat vind ik niet normaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2005, 11:11   #15
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Nee, dat vind ik niet normaal.
maar als ze lonsdale dragen moet dat wel kunnen?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2005, 11:35   #16
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
maar als ze lonsdale dragen moet dat wel kunnen? [/QUOT

de haat in deze wereld gaat ook helemaal nergens meer over tegenwoordig iedereen wordt toch al lukraak op ze bek gemept zelfs als ze nix gedaan hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2005, 11:48   #17
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
maar als ze lonsdale dragen moet dat wel kunnen?
Nee, maar het gebeurd wel. Dus moet er niet raar opgekeken worden als je daardoor klappen krijgt. Het staat zó onder de belangstelling van de media, dat iedereen er wel over na moet denken voordat ze het aantrekken.
Je moet niet denken dat ik het goed praat.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2005, 13:58   #18
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Nee, maar het gebeurd wel. Dus moet er niet raar opgekeken worden als je daardoor klappen krijgt. Het staat zó onder de belangstelling van de media, dat iedereen er wel over na moet denken voordat ze het aantrekken.
Je moet niet denken dat ik het goed praat.
ach ik denk dat het merk op zich nog niet eens zo'n ramp is maar doordat het doormiddel van de media en de verhalen rondom Lonsdale toch allemaal tot een nazi merk wordt gemaakt daarom ontstaat dat gezeik als je met zo'n trui of polo of wat dan ook rondloopt
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2005, 21:44   #19
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sJur
ik vind dat alle mensen lekker zelf moeten wete wat ze dragen!!en de gene die het woord ziozo ''londsdale jongeren'' noemt is een ongeloofelijke eikel echt het was een boksmerk nu een ''nazi merk'' fuck off man, super gelul!!Iedereen draagt wat ie wil. Er is tog ook geen turke, marrokane of zwart merk ofzo
De dragers maken er een 'nazi' merk van hoor. Ik vind iemand die nu nog steeds zo'n Lonsdale trui draagt gewoon een sukkel. Diegene weet wat voor een reputatie dat merk heeft in Nederland, daarmee wil je je sowieso toch niet associëren? Er zijn echt wel genoeg andere merken met 't zelfde soort modelletje.
En ja, zo heb je inderdaad geen vrije keus wat kleding betreft (alhoewel je kunt er nog steeds voor kiezen het te dragen, loop je wel 't risico dat je een klap voor je bek krijgt!), maar dat maken we er helemaal zelf naar.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 00:09   #20
schuurmachine
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxloesjexx14
Ik vind gewoon onzin dat hier waar ik woon in elkaar word geramd als je een super klein longsdale op je kleding hebt staan. Ik vind het triest, want het racisme zit in je hoofd niet in je kleding.

jij bent echt dom

doordat mensen het niet durven te zeggen
uiten ze het door met hun kleren

kijk als je weet dat je problemen kan krijgen wrm draag je het dan

draag dan een NICKELSON ( geen betekenis volgens mij iig nog niet)

nickelson ziet het er zelfde uit behalve staat er dan nickelson
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 00:10   #21
schuurmachine
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ooit een Turk of Marokaan gezien met Lonsdale ????? In NL
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 11:22   #22
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Lonsdale

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jmag
KUT LONSDALE
al die lonsdalers mogen mijn part dood.
Ik neem niet iedereen kwalijk maar, als mensen zoiets kopen om alleen maar racistische meningen te uitten, sorry hoor
Ik draag toch ook geen een shirt met bijv een betekenis als: Eah- Executeer alle Nederlanders
Wij leven samen, je kunt er niets aan doen.
Dus maak het beste ervan
Dat slaat dus ook helemaal nergens op, longsdale opzichzelf betekent niets. Kom jij aan met je tshirt dat betekent executeer alle nederlanders... Je wil graag denken dat lonsdale racistisch is meer omdat nogal veel allochtonen (voornamelijk marrokanen en turken) er een handje van hebben om ieder beetje kritiek of iets wat ze niet aanstaat af te doen als racisme. Stront ziek word ik daar van
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 14:06   #23
trxxz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schuurmachine
ooit een Turk of Marokaan gezien met Lonsdale ????? In NL
jup, om eerlijk te zijn wel ja.

verder vindt ik dat lonsdale een normaal merk is,
de rechts-extremisten die het dragen, en dat op het merk verhalen, zijn de gene die fout zitten, en niet het merk lonsdale zelf. mocht lonsdale inderdaad de verkoop stoppen in nederland,
gaan de gasten die het dragen gewoon over op perry's b.v
simpel weg omdat ze iets zoeken waar ze hun ideen mee naar buiten kunnen dragen, en dat doen ze dan aan de hand van een bepaald merk, door die simpel weg te bestempelen ( lees verkrachten.) als "rechts"
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2005, 23:27   #24
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schuurmachine
ooit een Turk of Marokaan gezien met Lonsdale ????? In NL
Nee ik zelf niet maarja zou wel een keer goed zijn denk ik ben je en van het gezeik af net als dat van die Karl Kani is dan ook een nazi merk alleen voor de negers alleen omdat er ook blanken zijn die dit dragen wordt er niet zo'n probleem van gemaakt dus ik vind dit zo'n stom kutgezeik dat als je Lonsdale draagt je racist bent
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 16:14   #25
freakymy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nix mis met Lonsdale (een paar losers in Ned die er misbruik van maken that's all)
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 22:21   #26
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het merk lonsdael of wat het ook mag zijn is oorspronkelijk van een neger ... maar soit ..

het probleem zit hem niet bij het merk maar bij bepaalde mensen die het merk tot dit soort gedrag asosieren ..
mensen lief zou je niet racisti worden ?
vrije menings uiting ... ik ben geen racists nog niet .
hier in belgie word daar wel nog geen zo een probleem over gemaakt ... wel al zeer veel jongeren die een vlag met racistise opmerkingen aan hun huis hangen .. en de vlaamse leeuw en zo .. waar gaat het naartoe ?
op ieder merk is er al ieks gevonden ... tommy en scappa dan ben je een dikke nek en een snob .. lonsdael etc dan ben je een racist , draag je ieks van zeeman of wibra dan ben je een arme sukkel .. draag je nieks pakt de politie je op

wat moet je dan doen .. iedereen laat iedereen gerust . maar wat moet je er op een duur mee ? je mag in je eigen land al niet meer kleding van eigen keuze draagen ... niet goed bezig hoor

Laatst aangepast door kurobu : 12 July 2005 om 22:24
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2005, 15:51   #27
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Lonsdale

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jmag
KUT LONSDALE
al die lonsdalers mogen mijn part dood.
Vaarwel dan maar
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2005, 22:21   #28
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Re: Lonsdale jongeren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Wat vinden jullie hiervan de blanke autochtone jeugd schijnt al meer rechts te worden en worden de zogenoemde Lonsdale Jongeren genoemd.
Ik zelf vind dit zo'n grote onzin al helemaal omdat het merk Lonsdale gezien wordt als een Racistisch merk want dat het is het totaal niet want ik heb zelf ook zo'n trui maar puur omdat ik die strak vind en hij lekker zit en niet omdat ik een gruwelijke hekel aan marokanen of turken of weet ik veel wat zou hebben.

Wat is jullie mening hierover??

ik denk dat bij het aanmaken van dit topic , je nog meer extra de nadruk legt op het 'feit' dat het eventueel een verband zou hebben ...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 08:37   #29
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

ja jammer natuurlijk, k kwam laatst op een hardcorefeest en daar komen ook gewoon steeds meer marrokanen en die stonden daar gewoon in lonsdale kleding helemaal los te gaan, ik weet er verder niet veel van af, maar k denk dat het voor meeste mensen gewoon bedoeld is om te laten zien dat je hardcore liefhebber bent.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2005, 14:34   #30
ImaginaryDreams
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobjong
dat van londsdale vind ik een negatieve hype die gecreeerd is door journalisten die een zondebok zochten voor die negativiteit tussen allochtonen en autochtonen. terwijl het probleem gewoon is dat een multiculturele samenleving (momenteel) nog niet haalbaar is.


Londsdale draag ik niet, maar raad alle "normale" Nederlanders het gewoon aan te blijven dragen
De media heft een groot aandeel in de spanningen tussen allochtonen en autochtonen,, Kijk maar eens naar het nieuws,, als er weer een aanslag is geweest melden ze ook altijd de afkomst van de dader erbij ...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2005, 21:17   #31
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vind jij het normaal dan, dat je in je iegenland om half 10 's avonds niet meer rustig alleen naar huis kan fietsen vanaf je sportclub zonder bedreigd te worden door zo'n marrokaan/snotneus van 16 jaar? Ik heb geen probleem met de oudere allochtonen, mar degene die hier geboren zijn en denken dat ze alles mogen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2005, 07:24   #32
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
Ik heb geen probleem met de oudere allochtonen, mar degene die hier geboren zijn en denken dat ze alles mogen.
deze jongeren zijn vaak niet eens meer allochtoon omdat ze derde generatie zijn en de definitie van allochtoon is:

Onder ‘allochtoon' verstaat het CBS: een in Nederland woonachtig persoon van wie ten minste één van de ouders in het buitenland is geboren.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2005, 11:57   #33
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet discrimineren, sperzieboon dank je
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2005, 12:44   #34
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
deze jongeren zijn vaak niet eens meer allochtoon omdat ze derde generatie zijn [/i]
des te triester
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2005, 07:47   #35
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1e generatie of 3e dat maakt nix uit Allochtoon is allochtoon
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2005, 18:03   #36
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oww dus als die drde generatie zie zijn en neit meer allochtoon is het geen discriminatie als je ze uitscheld? mooi om te weten. Hebben ze niks meer om over te klagen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2005, 18:51   #37
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
oww dus als die drde generatie zie zijn en neit meer allochtoon is het geen discriminatie als je ze uitscheld? mooi om te weten. Hebben ze niks meer om over te klagen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2005, 21:53   #38
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Punt is dat veel mensen denken " allochtoon is allochtoon " , omdat zelfs de derde generatie een achterstand kan hebben op de Nederlandse taal.
Daar kunnen ze niks aan doen, maar het komt gewoon door het feit dat ze thuis in een andere taal praten en daarbij ook nog eens een andere cultuur hebben. Daardoor botst het weleens (ok aardig vaak) met de Nederlandse cultuur.
En ja, ik vind ook dat deze mensen zich meer mogen aanpassen, want ik vind het ook erg respectloos dat ze in een winkel zo over je kunnen lullen maar dan in een andere taal zodat je er toch geen weet van hebt.

Ok ik ben ook even offtopic gegaan, maar vanaf nu weer ontopic!
Wil je verder (met beleid) praten over problemen met allochtonen, plaats dan een nieuw topic, wil je je ei kwijt hierover!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2005, 20:04   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Lonsdale heeft alleen in Nederland, België en Duitsland een negatief imago. In Italië draagt iedereen het als een soort merk van de werkende klasse terwijl het in Engeland zelfs een elite-merk is. Groot deel van de schuld ligt ook bij de media die er een hype van gemaakt hebben en grote groepen stigmatiseren onder de noemer 'Lonsdale-jongeren'.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2005, 21:16   #40
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Er zijn ook behoorlijk wat voetbalclubs in Engeland die het merk Lonsdale als tenue hebben..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2005, 18:25   #41
sweekieh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Tjah..

Je zou toch denken dat de wereld belangrijkere problemen heeft zoals, aids, kanker, en nog meer van die erguh ziektes, en nou krijg je dit met londsdale jongeren, meeste daarvan "meelopers"
als je mij vraagt kunne we onze tijd beter besteden dan aan die rasisten en we praten over de kleren dat het een merk is voor boxen enzo maar het gaat gewoon omde groep jongeren wie er aan doen (rasist zijn) dat ligt helemaal niet aan de kleding dat denkt iedereen, en dan nog diej achterlijke journalistuh die alles nog 10 keer erger maken, en dan nog "het nederlandse volk" deel der van allemaal zeure ja ze neme ons werk af, en dan opeens willen ze weer niet werke, het zal ook nooit goed zijn.. als het zo door gaat, wat hier gebeurd kwa veel buitenlanders in nederland hou je toch niet tegen, dan hadden ze op het begin naar de oorlog ook maar geen gebruik van de buitenlanders moeten maken.. Onzin dit allemaal, beter kunne ze andere dingen aan pakken zoals aids of andere erguh ziektes..

Laatst aangepast door Jamiel : 27 October 2005 om 11:54
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2005, 19:40   #42
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Tjah..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweekieh
Je zou toch denken dat de wereld belangrijkere problemen heeft zoals, aids, kanker, en nog meer van die erguh ziektes, en nou krijg je dit met londsdale jongeren, meeste daarvan "meelopers"
als je mij vraagt kunne we onze tijd beter besteden dan aan die rasisten en we praten over de kleren dat het een merk is voor boxen enzo maar het gaat gewoon omde groep jongeren wie er aan doen (rasist zijn) dat ligt helemaal niet aan de kleding dat denkt iedereen, en dan nog diej achterlijke journalistuh die alles nog 10 keer erger maken, en dan nog "het nederlandse volk" deel der van allemaal zeure ja ze neme ons werk af, en dan opeens willen ze weer niet werke, het zal ook nooit goed zijn.. als het zo door gaat, wat hier gebeurd kwa veel buitenlanders in nederland hou je toch niet tegen, dan hadden ze op het begin naar de oorlog ook maar geen gebruik van de buitenlanders moeten maken.. Onzin dit allemaal, beter kunne ze andere dingen aan pakken zoals aids of andere erguh ziektes..
of betere scholing
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2005, 22:22   #43
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Tjah..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweekieh
Je zou toch denken dat de wereld belangrijkere problemen heeft zoals, aids, kanker, en nog meer van die erguh ziektes, en nou krijg je dit met londsdale jongeren, meeste daarvan "meelopers"
als je mij vraagt kunne we onze tijd beter besteden dan aan die rasisten en we praten over de kleren dat het een merk is voor boxen enzo maar het gaat gewoon omde groep jongeren wie er aan doen (rasist zijn) dat ligt helemaal niet aan de kleding dat denkt iedereen, en dan nog diej achterlijke journalistuh die alles nog 10 keer erger maken, en dan nog "het nederlandse volk" deel der van allemaal zeure ja ze neme ons werk af, en dan opeens willen ze weer niet werke, het zal ook nooit goed zijn.. als het zo door gaat, wat hier gebeurd kwa veel buitenlanders in nederland hou je toch niet tegen, dan hadden ze op het begin naar de oorlog ook maar geen gebruik van de buitenlanders moeten maken.. Onzin dit allemaal, beter kunne ze andere dingen aan pakken zoals aids of andere erguh ziektes..
Serieus jongen waar wil je in godsnaam heen? Dit loopt toch allemaal door elkaar heen. Erguh () ziektes zijn ook vervelend ja, ik snap alleen de link niet helemaal met racisme.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2005, 08:29   #44
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Tjah..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Serieus jongen waar wil je in godsnaam heen? Dit loopt toch allemaal door elkaar heen. Erguh () ziektes zijn ook vervelend ja, ik snap alleen de link niet helemaal met racisme.
Inderdaad, dit slaat gewoon nergens meer op met al die ziektes want das toch een totaal ander onderwerp.
Maar ik snap wel hoe de jeugd al meer rechts wordt na die aanslagen op Theo v Gogh en al die andere aanslagen over de wereld, ik zelf let ook wel twee keer op als er weer zo'n allochtoon achter me loopt voor je het weet haalt die een magnum 7.0 vol automatisch onder zijn jas vandaan
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2005, 10:45   #45
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Re: Re: Tjah..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
ik zelf let ook wel twee keer op als er weer zo'n allochtoon achter me loopt voor je het weet haalt die een magnum 7.0 vol automatisch onder zijn jas vandaan
ja juist
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2005, 12:02   #46
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kunt het ook overdrijven mr Insane Maar het klopt wel, door al die verhalen let je in werkelijkheid zelf wel op als er een persoon die van buitenlandse afkomst bij je in de buurt is.

Nu de media het in de publiek heeft gegooid dat mensen lonsdalekleding dragen om hun mening te uiten ( tegen buitenlanders ), zullen er nu mensen zijn die het juist gaan dragen omdat er een betekenis achter zit.
Alhoewel er ook een strenge tegenpartij is die het gewoon draagt omdat het lekker zit bijvoorbeeld. Who could blame them ?

Laat het ze lekker dragen en als je iemand ziet die dat aanheeft, ga dan niet gelijk vermoeden: " Och jeetje die is tegen buitenlanders hoor "
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2005, 18:20   #47
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Maar het klopt wel, door al die verhalen let je in werkelijkheid zelf wel op als er een persoon die van buitenlandse afkomst bij je in de buurt is.
+

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Laat het ze lekker dragen en als je iemand ziet die dat aanheeft, ga dan niet gelijk vermoeden: " Och jeetje die is tegen buitenlanders hoor "
Botst dat niet een beetje tegen elkaar aan?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2005, 18:31   #48
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik ga over 1,5 weekie naar zo'n oldskool hardcure feessie. Ben er vandaag achtergekomen dat alle debielen met Lonsdale worden geweerd bij dat feest. Misschien dat het dan toch een leuk feessie kan worden, had er eerst namelijk nog een hard hoofd an
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2005, 20:08   #49
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ND
+



Botst dat niet een beetje tegen elkaar aan?
Nee integendeel, de mensen die het lonsdalemerk dragen moeten het gewoon zelf weten waarom ze het dragen en de mensen die dat niet doen moeten niet bij voorbaat denken dat het racisten zijn.

En over het algemeen, velen zullen waarschijnlijk gewoon op z'n hoede zijn als er een allochtoon in de buurt is. Dit komt omdat er zoveel verhalen over hun zijn.

Het zijn twee verschillende dingen die ik bedoel.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 09:16   #50
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Nee integendeel, de mensen die het lonsdalemerk dragen moeten het gewoon zelf weten waarom ze het dragen en de mensen die dat niet doen moeten niet bij voorbaat denken dat het racisten zijn.

En over het algemeen, velen zullen waarschijnlijk gewoon op z'n hoede zijn als er een allochtoon in de buurt is. Dit komt omdat er zoveel verhalen over hun zijn.

Het zijn twee verschillende dingen die ik bedoel.
Ja maar dat botst dus Eerst zeg je dat je geen vooroordelen moet hebben over Lonsdale dragers, dat ze heus niet allemaal racisten zijn. Vervolgens zeg je dat je het niet gek vindt dat veel mensen extra op hun hoede zijn als er allochtonen in hun buurt zijn, omdat ze zoveel verhalen hebben gehoord over ze (ze zijn eng?). Dan hebben die angstige mensen toch ook vooroordelen?

Denk er maar es over na.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.