Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 March 2006, 21:33   #1
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Leraren

Oke, aan welke leraren ergeren jullie je het meest en waarom?
Ik erger me aan mijn nederlands lerares. Ze heeft ongeveer in de middeleeuwen op school gezeten en houdt de moderne spelling niet bij en zegt dat we alles fout doen
Ook kom ik uit rusland, maar ik heb heel snel en heel goed nederlands geleerd en niemand had ooit in de gaten dat ik niet nederlands was, zeg ik dat tegen haar, geeft ze me voor de eerstkomende toets zo'n vervelend vergroot blaadje... Lekker fijn voor de dyslectische kinderen in onze klas, die het WEL nodig hebben en ik niet... Ik vroeg waarom ze het had gegeven, zei ze:
"Je komt toch uit Rusland? Ik dacht dat je het dan wat makkelijker zou kunnen lezen, want je kan al die lettertjes toch zeker slecht lezen?"
Stomme trien... En dat terwijl ik alle toetsen ervoor wel goed had gemaakt, zonder dat ze iets merkte...
En voor de spreekbeurt van een dyslectische jongen uit onze klas, gaf ze een laag cijfer voor SPELLINGFOUTEN! Terwijl die jongen zijn spreekbeurt over dyslectie hield... En een meisje die een hele slechte spreekbeurt had, gaf ze een 9...

En mijn vroegere leraar wiskunde... Die legt iets uit, snap ik het niet, schreeuwt hij boos dat hij het net uitgelegt heeft en ja, dan moet ik het maar zo redden...

En natuurkunde: komtie huiswerk controleren. En dan gaat hij alleen de mensen af, van wie hij denkt dat ze eruitzien alsof ze het niet gemaakt hebben... Nou ik ben ook zo, blijkbaar, maar ik snapte iets niet, dus ik zeg: "Ik heb het niet kunnen maken, want ik snap er niets van."
zegt hij: "Wat valt er niet te snappen? De vraag staat in je boek!"
zeg ik: "Ja maar ik snap niet hoe ik aan het antwoord moet komen, dus kan ik het ook niet maken..."
hij: "Nou, dan moet je het nu maar snappen, anders heb je lekker pech."
En met die woorden zet hij een grote kruis bij mijn naam

En dan nog de techniekleraar, ik en mijn vriendin hebben een ontwerp gemaakt van een restaurant, gaat ie mij uitschelden, omdat het zo slecht is en dan begint hij dus te zeggen dat dit fout is en dat en dat en dit ook, zeg ik dat dat mijn vriendin heeft getekent, niet ik, dus zegt hij: "nou, dat is niet fout eigenlijk, maar dat allemaal wel!" allemaal dingen die ik getekent heb dus...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 10:41   #2
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

goedzooo scheld er maar lekker op los, dat lucht op hè?!

wij hebben ook een leraar die zo te zien alleen zijn woede kwijt kan raken door iemand op de gang te zetten, er achter aan te lopen en diegene tien minuten uit te schelden op een geluidsniveau dat de hele school mee kan genieten...terwijl de betreffende persoon alleen met een glimlach op haar gezicht naar binnen liep. ach, wat zijn we weer lief
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 22:37   #3
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha, ik werd eens naar de gang gestuurd en 10 seconden later komt de leraar naar buiten: "heb je je lesje geleerd?"
zeg ik: "Eh... Ja?"
Hij: "Oke, kom maar naar binnen."
hahaah
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2006, 15:02   #4
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

rusland, wat leuk.

als leraren zich oneerlijk of misdragen moet je klachten indienen tot je er geen last meer van hebt. discriminatie mag echt niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 22:08   #5
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is eerder dat die lerares dom is... Ze geeft ook aan mensen die zo'n 5 minpunten hadden bij hun spreekbeurt een 9, omdat ze ze aardig vind en mij gaf ze een 7.5, terwijl ik maar 2 minpunten had en dat waren dat ik eindgide met: 'dit was mijn spreekbeurt, ik hoop dat jullie er nu wat meer over weten'
En op het bord stond:
Hoofdstukken:
*...
*... etc...

En ze zei dat het ipv hoofdstukken, delen moest zijn ofzo... Heel dom...
Dat komt omdat ik vaak praat in de klas, ze mag me niet zo erg haha! Maar tegenwoordig we wat meer, want ik heb een spreekbeurt verteld over wat zij interressant vind
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2006, 06:38   #6
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou discriminatie dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 22:31   #7
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bask
nou discriminatie dus.
nee maar het is echt dat ze heel dom is...
ALs iemand goed uitleg kan geven over wat ze aan het doen zijn, behalve luisteren, dan vind ze het goed:
"Liera! Let een keertje op! Wat ben je nu weer aan het doen, met al die frutseltjes?!"
"Ik maak een zwaan door middel van Japanse papiervouwkunst."
"O... Oke... Oke nou, zoals ik al zei, het gezegde..."

Haha! Ik kom overal mee weg

Maar volgens mij is ze het al lang vergeten, want ik hield mijn spreekbeurt over iets wat ze toevallig zelf ook heel interressant vond
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 16:05   #8
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heel goed

btw vind ik je naam bijzonder mooi
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 22:49   #9
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Naam, Liéra bedoel je? (Wat anders?)

*zucht* vandaag laatste 2 uur vrij, Duits werd verplaatst naar het 4e uur, komt de leraar niet opdagen
Dan hadden we net zo goed de laatste 3 uur vrij kunnen krijgen... Alhoewel, het is wel raar, de dagcoordinaat wist ook niet dattie afwezig was. Raar, want hij is eigenlijk wel een leraar die dat altijd meld. Maarja, vervelend dus.
We hebben lekker het hele lesuur vliegtuigjes zitten gooien Lekker kinderachtig voor een 2e klas, maar ja...
Owja en de hele school kwam klagen over het lawaai dat we maakten. Hahaha!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2006, 22:47   #10
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Als je bang bent dat het onder je niveau is, dan moet je het boek "vliegtuigjes vouwen voor gevorderden" maar eens ergens vandaan halen. En dan die dingen vouwen met A2 papier. Dan ben je het helemaal
Nee, niet onder mijn niveau, maar gewoon, in de 2e hoor je dat niet te doen (zeggen ze, maar de middelbare school doet dat blijkbaar meer dan de basesscholen )
Onze school is zowat kampioen vliegtuigjes vouwen
Echt waar, toen we weg moesten uit het lokaal, zat de hele vuilnisbak propvol met vliegtuigjes. Ik heb er trouwens ook heel wat gegooit, maar ben niet geraakt
Trouwens, A2 papier, al geprobeert op de basisschool
Waren de medeleerlingen niet blij mee, omdat ik de vliegtuigjes race won... jaaaa ik heb vele talenten
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2006, 22:51   #11
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
jaaaa ik heb vele talenten
vertel
ik val op getalenteerde meisjes
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2006, 20:34   #12
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik ruik romantiek
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2006, 21:22   #13
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooie tijd, toen iedereen nog zo een hekel aan leraren had

Je komt er ooit wel een keer achter dat je ze gewoon nodig hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 15:52   #14
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zie mijn docenten echt niet als mijn docenten, eerder musicussen die ons wat wijs willen maken tijdens de lessen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2006, 16:36   #15
xxx_mii_xxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

BORSJE DE SMERIGSTE GOORSTE KUT HUFTER VAN ONZE SCHOOL SORRY MENSEN MAAR IK VIND UM ENG EN VIES EN HIJ STINK DRIE DINGEN IN 1 PERSOON (A) sorry als je/u hem kent
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.