Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 19 August 2002, 11:05   #51
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meestal doet die jonge vrouwen dat gewoon voor het geld.
Als hij dan dood is dat ze dan veel heel veel geld erven.
Die sex is voor de oude rakker wel lekker natuurlijk.Maar voor die jonge vrouw,maar die zal toch wel vreemdgaan.hehe Dada
xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 23:09   #52
Monica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

K moet er niet aan denken om alleen al met een oude kerel te gaan. Ik heb dan wel geen bed ervaring maar k zou echt niet naast een oude kerel willen liggen.
Ik ben zelf 16 en heb s gezoent met een jongen van 28. Alleen gezoent. Maar een relatie beginnen van 12 jaar verschil... nee sorry vind ik wel errug ver gaan. mijn tax ligt op 5 a 6 jaar ouder.
Een buurmeisje van me had met een man van 38 terwijl ze zelf 16 was.
Die man kwam bij ons het huis niet meer in als ik met hem zou gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 23:23   #53
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm, tja. Ik was eens een keer flink bezopen, en heb op me 18e een meid op de bek gepakt omdat die er zo erg naar vroeg. Ik dus denken dat de leeftijd wel goed zat..... NEE DUS, ze was 12. Maar goed, daar zit ik niet zo over in, want sinds me zusje met iemand van 9 jaar ouder is vind ik het doodnormaal. Maargoed, me zusje is ook 18 en die vriend 27. die vriend woont hier dicht in de buurt, en ze zijn al zeker 1,5 jaar samen. Ik ken me echt geen betere zwager dan hem voorstellen. En het is echt niet zo dat ze beide lelijk zijn, integendeel. Me zus en r vriend moeten de mensen van zich afslaan.
Ik denk dat de meeste mensen die negatief over zon verschil zijn nog nooit zoiets serieus in hun familiekring hebben meegemaakt of dat er juist iets verschikkelijks is gebeurd met zo'n verschil.
Achtja, waar maak ik me toch druk om heh.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 22:42   #54
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Enkele jaren verschil gaat nog vind ik. Maar dan ook enkel als de jongste van de twee al oud genoeg is om het te beseffen.

Wat ik niet begrijp is dat een jongen van 18 ofzo samen is met een meisje van 13. Begrijp niet echt goed hoe zoiets kan lukken. Dat vind ik al vrij erg.

Ik ken een meisje die nu 20 is, ze heeft een verhouding met een man van in de veertig, die getrouwd is en kinderen heeft. En waar ze dan ook nog is zwanger van geworden is. Uiteindelijk heeft ze dan voor een abortus gekozen. Dat vind ik gewoon erg en echt wel degoutant. :r
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2002, 00:58   #55
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Enkele jaren verschil gaat nog vind ik. Maar dan ook enkel als de jongste van de twee al oud genoeg is om het te beseffen.

Wat ik niet begrijp is dat een jongen van 18 ofzo samen is met een meisje van 13. Begrijp niet echt goed hoe zoiets kan lukken. Dat vind ik al vrij erg.

Ik ken een meisje die nu 20 is, ze heeft een verhouding met een man van in de veertig, die getrouwd is en kinderen heeft. En waar ze dan ook nog is zwanger van geworden is. Uiteindelijk heeft ze dan voor een abortus gekozen. Dat vind ik gewoon erg en echt wel degoutant. :r
Alles goed en wel, maar wat is degoutant? Het is iig niet Nederlands, verklaar uzelf nader!

Racing Bartander.

p.s. Heb ik dan een mening hierover? Jawel dat zijn de gevoelens die spelen tussen de mensen. Denkt een meid van 15 dat ze met een jongen van 21 kan dan zeg ik : waarom niet? Ken je gevoelens (ook op jonge leeftijd) en besef de rest!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2002, 11:37   #56
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MasterB


Alles goed en wel, maar wat is degoutant? Het is iig niet Nederlands, verklaar uzelf nader!

Racing Bartander.

p.s. Heb ik dan een mening hierover? Jawel dat zijn de gevoelens die spelen tussen de mensen. Denkt een meid van 15 dat ze met een jongen van 21 kan dan zeg ik : waarom niet? Ken je gevoelens (ook op jonge leeftijd) en besef de rest!
degoutant = vies = :r
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2002, 12:17   #57
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

ik vind dat je echt van elkaar houd dan maakt het niet uit maar als je een meisjes gebruikt alleen voor de seks jah dan bah bah ja daa rmoet ik neit aan denke bleegh en zeker neit met een man van 40 zouw men vader kenne zijn
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2002, 15:53   #58
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben nu 18 en no way dat ik iemand onder de 15 wil en eigenlijk 15 ook al niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2002, 20:21   #59
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben 18 en heb een jongen van 13 gehad
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 09:43   #60
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke
degoutant. :r
kan je even uitleggen voor de minder geschoolde onder ons wat dit is ?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 09:44   #61
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik ben nu 18 en no way dat ik iemand onder de 15 wil en eigenlijk 15 ook al niet.


ik ben 21 en misschien zou ik nog wel met iemand van 18 nemen... jonger zeker niet !!

dus ik ben het wel met anemic eens
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 13:37   #62
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


kan je even uitleggen voor de minder geschoolde onder ons wat dit is ?
vies staat er toch naast ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 13:46   #63
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

vies staat er toch naast ?
lol

ja maar de betekenis... vies kon ik ook nog wel bedenken
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 15:07   #64
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


lol

ja maar de betekenis... vies kon ik ook nog wel bedenken
dégoûtant = volgens het woordenboek: walgelijk, misselijk, onuitstaanbaar. Dus ook vies hé. = :r

Begrijpt iedereen het nu??
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 21:19   #65
iebke69
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vorig jaar heb ik met een jongen verkeert, ik was toen 13 of net 14 en hij was 22... hij heeft nooit een woord over sex gezegd. Kheb hem moete dumpe van mijn moeder
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2002, 18:13   #66
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by kim13
ik vind dat ze het maar zelluf moeten weten.
ik vind het wel raar dat de mensen het stom vinden als iemand van bv 13 verkering heeft met iemand van 20, terwijl ze het doodnormaal vinden( veel mensen) als iemand van 30 een relatie krijgt met iemand van een jaar of 40-50.
Goh, is dat niet een beetje, illegaal ofzo? Vind je het dan ook niet heel wat anders als iemand van 13 een relatie heeft met iemand van 6? Want van zon verschil praat je ook. Zoals ik al eerder zei, met levensfases...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.