|
Examenforum 2006 Post hier alles dat te maken heeft met je eindexamen!! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Woensdag 10 mei 2006 kreeg ik mijn voorlopige cijferlijst, waarvan ik er eerder al ongeveer 10 heb gehad dit jaar.
Op de eerste tien cijferlijsten stond bij algemene natuurwetenschappen het cijfer 8.2, afgerond een 8.0. En dat klopt ook. Ik heb er verder geen aandacht meer aan besteed. Toen opeens kreeg ik de 10e van mei mijn laatste voorlopige cijferlijst. Tot mijn grote verbazing stond er nu opeens bij ANW een 7,1, afgerond een 7,0. Ik ben meteen die dag naar de schoolleiding gegaan (met bewijs) en hen laten zien dat dit cijfer niet klopt. 'Goh, wat vreemd ja. We zullen het zo snel mogelijk rechtzetten.' Ik: 'Nog vóór het op mijn diploma komt?' Zij (lachend): 'Ja natuurlijk, wat denk jij?' Ik geloofde hen op hun woord en heb er verder niet meer aan gedacht. Totdat ik op 19 juni mijn lijst op kon halen, waar het gewoon fuckin nog steeds niet goed op stond! Ik ben weer direct naar de schoolleiding geweest. Hij vertelde me dat hij het echt had verbeterd, dat het gewoon weer fout in het systeem zat (yeah right, pc kaboutertjes zeker). Dus ik leg 'm weer bewijs voor en hij verzekert me weer dat dit rechtgezet zal worden nog voor mijn diploma-uitreiking. Ik kon het beste maandag even langs komen. Ik kom die maandag lang, niks veranderd. Ze hadden het erg 'druk'. Ik bel woensdag, kreeg ze niet aan de lijn. Kwam ik gister voor de zekerheid(ik dacht eerlijk gezegd dat het al geregeld zou zijn) even checken, wtf.. Staat het gewoon verkeerd op mijn cijferlijst! ![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Een 7 voor ANW is toch ook hardstikke mooi?
#3 |
Medewerker
|
![]()
Als je eigenlijk gewoon een 8 hebt?
Ze moeten daar op school maar gewoon regelen dat het in orde komt. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
tja wen er maar vast aan, dit zal op universiteiten nog veel erger zijn
|
![]() |
#5 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
@ Saduf: ik bedoel volgend schooljaar, dus na de vakantie. |
|
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ghehe zo ook op mijn cijferlijst: die docent wiskunde was zo aan het sjumelen met cijfers, terwijl ik altijd onvoldoendes haalde voor dat vak... eindcijfer op mijn examenlijst: 7
![]() maar karima, daar moet je echt werk van maken, want hoe klein de kans ook is dat ze je daarop afrekenen in de toekomst, het staat gewoon beter als je die 8 hebt. punt. |
![]() |
#9 |
Beheerder
|
![]()
Hehe, gaat leuk worden. Als er een instantie is waarbij je niets zomaar 1 2 3 verandert krijgt is het de ibgroep wel. Brief sturen, bevestiging, bevestiging van ontvangen bevestiging, protestje, bevestiging van ontvangen protest, bevestiging dat het gelezen is, afwijzing van protest, bevestiging van afwijzing protest, protest tegen protest enz
![]() En dan gaat het alleen maar omdat er een b achter je huisnummer staat inplaats van een c, omdat er een of ander wazige verbouwing is geweest
#10 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() Op dit moment worden de cijfers niet eens ingevoerd, dus ik ben al blij als er iets staat ![]()
![]() |
#11 |
Stopwoordjesverslaafde
|
![]()
bah ik had voor anw een 6.4
![]() ![]() ![]()
#12 |
Guest
|
![]()
Een paar bezoekjes aan school, drie telefoontjes, kopieën van mijn lijsten van vorig jaar en weer een brief later: ik heb mijn nieuwe cijferlijst + diploma uiterlijk as zaterdag!
![]() Het was btw geen 8.2, maar een 8.3. Muahaha ![]() |