Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 April 2003, 23:23   #1
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Slaan om te Corrigeren part 2

Na aanleiding van LoeLoe's Slaan om te corrigeren topic kwamen deze vragen bij me op

Mag een vrouw een man slaan om hem te corrigeren??
Mag een vrouw uberhaupt een man een tik geven??
Zo ja, wanneer dan??
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 05:18   #2
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Neej, niemand heeft het recht om een ander pijn te doen
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 07:45   #3
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Slaan om te Corrigeren part 2

Citaat:
Originally posted by DaRick
Mag een vrouw een man slaan om hem te corrigeren??
Mag een vrouw uberhaupt een man een tik geven??
Zo ja, wanneer dan??
Dat heet SM
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 07:48   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vrouw en man = dus volwassen.
Dan is slaan fout, men dient dan uit te kunnen praten.
een lief tikje mag wel
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 12:19   #5
lisa_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het bij kinderen nog zou helpen omdat ze praten niet zouden snappen, moet het dus bij een man en een vrouw niet kunnen. Want die zijn volwassen en kunnen toch gewoon praten?

Maar een tikje is toch wat anders dan slaan. Slaan is echt om te straffen en te corrigeren, en een tikje kan voor van alles zijn, zelfs om goedkeuring te geven. Ik vind dus dan een tikje geen kwaad kan.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 13:45   #6
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
vrouw en man = dus volwassen.
Dan is slaan fout, men dient dan uit te kunnen praten.
een lief tikje mag wel
als je het allebei lief vindt tenminste , maar dan is het meer een liefkozing (stom woord).

In een soap zie je vaak dat wanneer de man is vreemdgegaan of getrouwd schijnt te zijn ofzo de vrouw de man een harde klap in het gezicht geeft(of andersom natuurlijk), opzich begrijpelijk maar eigenlijk ook fout en irrationeel. Of toch wel een beetje acceptabel?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:07   #7
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Zolena

als je het allebei lief vindt tenminste , maar dan is het meer een liefkozing (stom woord).

In een soap zie je vaak dat wanneer de man is vreemdgegaan of getrouwd schijnt te zijn ofzo de vrouw de man een harde klap in het gezicht geeft(of andersom natuurlijk), opzich begrijpelijk maar eigenlijk ook fout en irrationeel. Of toch wel een beetje acceptabel?
Zijn genoeg meiden die me in het gezicht hebben gemept
misschien hek t ook zelf wel beetje uitgedaagd. Maar accepteer het wel, als het maar lief bedoeld is
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2003, 15:51   #8
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat zal vast wel voorkomen maar niet zovaak als vrouwen die mishandeld worden door hun man.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2003, 18:07   #9
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als een man zich als een lompe boer gedraagt, bijv. > "hey zullen we even de bosjes indeuken voor een stevige neukpartij?" mag de vrouw hem een mep verkopen..

Als een vrouw zich als eens lompe boerin gedraagt, bijv. > "je lul is nog kleiner dan je rechterpink" moet de man zich inhouden, evt. uitschelden en weglopen..Mannen die vrouwen slaan zijn

Ouders mogen hun kids nooit slaan..Mijn moeder heeft mij weleens een tik gegeven en dat heb ik haar nooit in dank afgenomen...Heeft ook niets geholpen dus...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 11:35   #10
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vrouwen die mannen slaan? Hm gebeurt nie vaak volgens mij, hen einige wat ik wel is zie, dat vrouwe met zo'n plat slap handje een vent in zn gezicht meppe, maar meer haast niet
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:40   #11
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene
Als een man zich als een lompe boer gedraagt, bijv. > "hey zullen we even de bosjes indeuken voor een stevige neukpartij?" mag de vrouw hem een mep verkopen..

Als een vrouw zich als eens lompe boerin gedraagt, bijv. > "je lul is nog kleiner dan je rechterpink" moet de man zich inhouden, evt. uitschelden en weglopen..Mannen die vrouwen slaan zijn

Ouders mogen hun kids nooit slaan..Mijn moeder heeft mij weleens een tik gegeven en dat heb ik haar nooit in dank afgenomen...Heeft ook niets geholpen dus...
true, een man mag een vrouw nooit slaan,onder gelijk welke reden, is gewoon niet fair want hij heeft veel meer kracht. ik sloeg ooit een jongen, hij heeft mij terug geslaan,maar daarvan vloog ik wel achteruit,dus niet eerlijk...
ouders die hun kinderen slaan mag evenmin,als mn ma het zou wagen om mij te slaan zou ik hier direct voort zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:58   #12
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


true, een man mag een vrouw nooit slaan,onder gelijk welke reden, is gewoon niet fair want hij heeft veel meer kracht. ik sloeg ooit een jongen, hij heeft mij terug geslaan,maar daarvan vloog ik wel achteruit,dus niet eerlijk...
ouders die hun kinderen slaan mag evenmin,als mn ma het zou wagen om mij te slaan zou ik hier direct voort zijn...
dat ze meer kracht hebben, wil niet zeggen dat ze die kracht meteen helemaal hoeven te gebruiken. Mannen kunnen ook een -niet al te- harde klap met de vlakke hand geven...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 13:54   #13
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


dat ze meer kracht hebben, wil niet zeggen dat ze die kracht meteen helemaal hoeven te gebruiken. Mannen kunnen ook een -niet al te- harde klap met de vlakke hand geven...
Idd, als vrouw moet je de man ook echt niet met al je kracht slaan hoor. Tenminste wanneer hij er niet op bedacht is. Dat moet je gewoon beide niet doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 14:23   #14
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Zolena

Idd, als vrouw moet je de man ook echt niet met al je kracht slaan hoor. Tenminste wanneer hij er niet op bedacht is. Dat moet je gewoon beide niet doen.
daar heb ik verder niks over gezegd, wilde alleen maar haar argument even wat ontkrachten
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 14:50   #15
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


daar heb ik verder niks over gezegd, wilde alleen maar haar argument even wat ontkrachten
Als jij het al had gezegd had ik het ook niet hoeven zeggen natuurlijk he .
het is gewoon fout als vrouwen mannen wel zouden mogen slaan maar mannen vrouwen niet omdat vrouwen minder kracht hebben dan mannen. Er zijn ook zat vrouwen waarvan je echt geen klap wilt krijgen .
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 18:27   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


daar heb ik verder niks over gezegd, wilde alleen maar haar argument even wat ontkrachten
is niet het discussieforum,ik gaf gewoon mn mening en vroeg zeker niet om die te ontkrachten
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 19:28   #17
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken


omdat jij altijd juist bent?
totaal niet,like i said,ik geef gewoon mn mening en blijf ook dr ook bij...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 02:54   #18
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Zolena

Als jij het al had gezegd had ik het ook niet hoeven zeggen natuurlijk he .
het is gewoon fout als vrouwen mannen wel zouden mogen slaan maar mannen vrouwen niet omdat vrouwen minder kracht hebben dan mannen. Er zijn ook zat vrouwen waarvan je echt geen klap wilt krijgen .
Precies,
Klapje/tik eigenlijk al fout maar ja..
En simpel gezien vind ik dat als je wat uitdeelt, kan je het ook eens terug verwachten. Dan moet je niet gaan zeuren.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.