Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 June 2003, 09:10   #51
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

uiterlijk:
moet zeggen dat ik over mijn uiterlijk toch wel tevreden mag zijn, mede hierdoor kom ik doorgaans vlot, maar ook serieus over.
enige wat ik minder vind is dat ik mezelf te licht vind voor mijn lengte, mag wel kilootje of 5 bij. verder heb ik uberwitte melkflessen

innerlijk:
overduidelijk ben ik een kat-uit-de-boom kijker; vertrouwen moet je winnen bij mij. wanneer je die eenmaal verkregen hebt zit je dan ook wel goed. mensen hechten hierdoor vrij veel waarde aan mij,welicht omdat ik voor hun ook ene goede luisteraar en misschien wel toeverlaat ben. ik heb veel mensen met wie ik heel goed om kan gaan; echter maar een klein select groepje kan ik rekenen tot 'goede vrienden', opvallend is misschien dat het meer meiden zijn dan jongens. Met meiden overigens kan ik ook betere gesprekken voeren over lief en leed.
negatieve kanten heb ik natuurlijk ook, ik ben gauw prikkelbaar en geirriteerd. en kan me mateloos ergeren aan bepaald gedrag van mensen en zeg er dan ook vaak wat over; wat niet altijd in het goede keelgat schiet.


In het leven:
ik heb graag ergens een theorie voor; probeer soms na te denken over soms nutteloze dingen. Probeer ook alles zo praktisch mogelijk te maken.
verder werk ik graag, school bestaat voor mij omdat het moet en om toch wel richting nog beter werk te groeien
aangezien ik werk als een belangrijke factor in je leven beschouw sta ik zeer negatief tegenover mensen die niet willen werken; en durf ze ook gerust een woordje toe te gooien.
in de rest van de tijd die ik heb besteed ik graag tijd aan films, muziek, vriendin, vrienden, computer, en me vermaken met uitgaan of concerten ofzo.
verder ben ik heel erg op mezelf: 1jonger broertje, voor de rest mer dan een handvol half-broers en half-zussen die allemaal minstens 9jr ouder dan mij zijn. Ouders ook flink op leeftijd; hun zijn hierdoor ook niet echt een goede gesprekspartner, naar mijn mening heerst er echt een generatiekloof
van mijn opvoeding echter heb ik wel de nodige normen en waarden meegekregen.


komen we ook gelijk aan bij hobbies: het kijken maar ook bekritiseren van films. cult films trekken mij daarom ook wel het meest.
muziek: triphop, electro, drum n bass, crossover, funk-metal, alt-metal zijn de stromingen die mij het meest boeien. velen zullen weten dat Incubus mijn volle favoriet is en daarbij Amon Tobin/ Dj Shadow de beste dj's vind
Vissen heb ik vroeger heel veel gedaan; en steeds blijft de drang om het weer te gaan doen; alleen lijk ik wel te weinig tijd te hebben. Zwemmen doe ik ook nog graag.
Vroeger speelde ik veel Quake II en Quake III, en het blijft een leuk spel op de computer; sterker nog; ik speel bijna geen ander spel. heb daar dan trouwens ook geen tijd voor.


nuja, ik denk dat dit dan wel een vrij gedetailleerde omshrijving was van mezelf; als ik nog iets vergeten ben voeg ik wel toe
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.