Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 December 2002, 16:57   #1
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Street fighter en KOF

wie kent een paar goede street fighter spellen (voor enig console) die uit zijn en nog moeten komen. En kan iemand me zeggen of SNK nog KOF spelle maakt??? en of die ook ergens anders op komen dan op de neogeo???
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2002, 17:58   #2
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

KOF is op de GBA . er was d8 ik ook een ps2 versie .uhhm, capcom vs SNK2 en capcom vs marvel zijn d8 ik op de xbox, en op de ps2 en NGC komt er nog een 3d vechtspel met allemaal verschilde characters uit capcom fight games ( final fight , street fighter , rival schools ( OMFG< als je dat spel op de ps one ziet KOPEN) en striker ) maarkan nog wel een tijdje duren voordat uitkomt, moet zelfs nog in japan komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2002, 18:40   #3
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Capcom vs SNK2 heb je ook voor de Gamecube
en Street Fighter Alpha 3 voor de GBA
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2002, 19:13   #4
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar KOF????
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2002, 19:17   #5
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

i know,capcom vs snk 2 is ook voor de ps2 en gc , maar hij heeft een xbox , dus zei wat er op de xbox was. uhhm, er is geen BOF op de consoles, misschien op de ps2 . maar als je dezelfde characters/vechtstyles uit BOF wilt moet je capcom vs snk2 kopen. ik zou trouwens gewoon op de soul caliber wachten. veste vechtspel wat er bestaat ( als tenminste de zelfde snelheid als de DC versie heeft )
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2002, 14:53   #6
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Capcom vs SNK2 heb je ook voor de Gamecube
en Street Fighter Alpha 3 voor de GBA
die capcom vs snk2 op cube is echt onspeelbaar maar ik ga ik ga hem toch niet terug brengen naar de winkel omdat het nog steeds een goed spel is maar ik zou het niet iedereen aanraden
enuh is sf3a al uit?????ik heb hem nog niet in de winkels gezien
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2002, 18:47   #7
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had het, als je het met de c-knop speelt is het niet zo onspeelbaar, maar die c-knop vern*ukt het spel weer wel , maar als je het weer anders instelt is het onspeelbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2002, 22:50   #8
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voor de PS2 is het best speelbaar
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 14:17   #9
baron_sengir
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
ik had het, als je het met de c-knop speelt is het niet zo onspeelbaar, maar die c-knop vern*ukt het spel weer wel , maar als je het weer anders instelt is het onspeelbaar.
Zeg dan gewoon dat je het niet kan...ik heb het ook, het is enkel een kwestie van een uurtje wennen...

PS.
Ultimate Rugal en Shin Akuma roeleren!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 14:38   #10
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

KOF '95 voor de NeoGeoMVS is pas moeilijk.
Zelfs met level 1 verlies ik
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 15:29   #11
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Zeg dan gewoon dat je het niet kan...ik heb het ook, het is enkel een kwestie van een uurtje wennen...
het spel had ik opzich gauw uitgespeeld . alleen die c-knop is voor lame-o's.bij een vechtspel hoor je moeite te doen voor en special , bij CapcomvsSNK2:eo druk op de c-knop en je hebt een special . en die andere mogelijkehid zonder c-knop is weer onspeelbaar door die D-pad . de NGC controller is echt niet voor beat'em up's gemaakt . ik koop voortaan beat'em ups op de ps2/xbox . ik zal btw streetfighter vergeten en soul caliber 2 kopen . uhhm soort tekken met wapens , maar met de snelheid van streetfighter ( tekken is voor bejaarde )
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 17:09   #12
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

soul caliber is ook een goed spel jah, maar het is en blijft geen street fighter.....
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 17:27   #13
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

streetfighter vind ik na soul caliber de beste beat'em up . in een vechtspel hoort snelheid te zitten , daarom vind ik slome vechtspellen (tekken bv) niks aan
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 23:32   #14
baron_sengir
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou


. en die andere mogelijkehid zonder c-knop is weer onspeelbaar door die D-pad .
Ik had het dus over die mogelijkheid...
Ik geef toe, de stick is nogal gevoelig, maar dat is ie in de arcade ook, dat is dus de kwestie van wennen. Die D-pad gebruik ik nooit...veel te klein.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2003, 11:19   #15
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die c-stick vind ik eigenlijk dom , want 1 duk erop, en je krijgt een speciale aanval , bij oudere streetfighter hoorde je knoppencombinaties tedoen voor een special.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2003, 14:53   #16
baron_sengir
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
die c-stick vind ik eigenlijk dom , want 1 duk erop, en je krijgt een speciale aanval , bij oudere streetfighter hoorde je knoppencombinaties tedoen voor een special.
Dat heb je nog maar 2 keer eerder gezegd...
Ik heb het over de AC-besturing en de controlstick...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2003, 20:55   #17
Beatrice
Kawaii
 
Beatrice's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2002
Locatie: Den Bosch
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar Beatrice
Standaard

Ik ben 6e met StreetFighter 3rd Strike kijk hoe blij ik daar stond.

Makoto en Yun zijn m'n favoriete characters, ik speel echt bout, daarom noeman ze mij ook buttonbash maar ik speel ook met techniek dat je bij elke super 2 keer een kwart rondje naar voren draait en dan een vette combo achter uitvoeren. That's me een beetje heel errug verdiept op alle 2d spellen ook Capcom vs SNK en ook onder andere ook kof spellen. Ik hou ook van 3d Fighting zoals Tekken 4 ben ik ook heel saai cheap goed in... and ik deed ook mee met soulcaliber toenooi. Eigenlijk doe ik met alle toernooien mee, jammer hadden ze die van Tekken 4 gecanceled, kon ik misschien een mooie flat tv winnen met ps2 en een reis naar london. Ow ja ---> Deze site is van m'n vriend over 2 fighting Nederland hij is namelijk echt champ in dit soort spellen www.drakenslag.com
__________________
()==}:::::::::::> Manga-Girl

Laatst aangepast door Beatrice : 6 January 2003 om 21:00
Beatrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2003, 17:12   #18
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar weet imand of er nog nieuwe spellen uit zullen komen (het liefst op XBOX of GBA, pc kan ook maar likt me sterk.)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2003, 17:30   #19
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

xbox: marvelvs capcom 2 en capcom vs SNK 2
GBA: een dc poort van StreetFighter 3rd Strike , er is al een KOF en er komt er nog een en guilty gear x.

In Japan komen er btw nog wel eens KOF spellen uit voor de DC en PS2. De GBA versie zijn wel gewoon tekoop.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.