Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 August 2002, 09:58   #51
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Ik denk dat ik naar meer verschillende muziek luister als jij... en ja als jij luistert naar de straatmuziekantjes in de stad kan ik daar misschien nog wel inkomen (nou ja... die trekken ook overal steun vandaan waar het mogelijk is)... en over dat hard werken kan je niks zeggen... ik en mijn familie hebben er al voor gezorgd dat als ik ouder ben dat ik kan doen wat ik wil zonder me ergens zorgen over te maken... dat kan je waarschijnlijk van de jouwe niet zeggen
je krijgt echt zo'n dood voorspelbaar leven jij
en je snapt er gewoon NOG minder van dan ik dacht..wat ben jij een simpele ziel zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 10:44   #52
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by anemic


je krijgt echt zo'n dood voorspelbaar leven jij
en je snapt er gewoon NOG minder van dan ik dacht..wat ben jij een simpele ziel zeg
Als jij de keuze hebt om te kiezen voor een leven waarin je kan doen en laten wat je wilt,zonder geldzorgen. Of een leven waarin je elke dag elk dubbeltje moet omkeren om je huur te betalen en je eten en drinken te kopen... dan zou jij ook kiezen voor het eerste (oh nee, jij leeft liever in armoede)...

Het maakt voor mij niet veel uit dat een klein detail in mijn leven vooruitgeplanned is... dus een beetje is voorspelbaar... dood zou ik niet zeggen (maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen als ikzelf)...

maar ik denk dat je beter een poll kan maken:

Als je zou kunnen kiezen:
1. een leven waarin je kan doen en laten wat je wilt,zonder geldzorgen. (klein beetje van je leven is wel voorspelbaar)

2. een leven waarin je elke dag elk dubbeltje moet omkeren om je huur te betalen en je eten en drinken te kopen. (zeer onvoorspelbaar)

kijken wie er voor 1 kiest... jij hebt natuurlijk allang voor 2 gekozen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 11:35   #53
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Als jij de keuze hebt om te kiezen voor een leven waarin je kan doen en laten wat je wilt,zonder geldzorgen. Of een leven waarin je elke dag elk dubbeltje moet omkeren om je huur te betalen en je eten en drinken te kopen... dan zou jij ook kiezen voor het eerste (oh nee, jij leeft liever in armoede)...

Het maakt voor mij niet veel uit dat een klein detail in mijn leven vooruitgeplanned is... dus een beetje is voorspelbaar... dood zou ik niet zeggen (maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen als ikzelf)...

maar ik denk dat je beter een poll kan maken:

Als je zou kunnen kiezen:
1. een leven waarin je kan doen en laten wat je wilt,zonder geldzorgen. (klein beetje van je leven is wel voorspelbaar)

2. een leven waarin je elke dag elk dubbeltje moet omkeren om je huur te betalen en je eten en drinken te kopen. (zeer onvoorspelbaar)

kijken wie er voor 1 kiest... jij hebt natuurlijk allang voor 2 gekozen
dude ff 2 dingen:

1 er zit ook nog wel iets tussen die opties in
2 als je dan zoveel geld hebt zoals jij zelf durft te beweren waarom ga je dan cd's BRANDEN = JATTEN van bands/groepen/niggers waar je FAN van band ...nahja fan wil ik zo iemand als jou niet nomen.. maar waarom dan? Wat koop je in godensnaam dan van je geld?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 11:55   #54
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by anemic


dude ff 2 dingen:

1 er zit ook nog wel iets tussen die opties in
2 als je dan zoveel geld hebt zoals jij zelf durft te beweren waarom ga je dan cd's BRANDEN = JATTEN van bands/groepen/niggers waar je FAN van band (leuke woordspeling hehe) ...nahja fan wil ik zo iemand als jou niet nomen.. maar waarom dan? Wat koop je in godensnaam dan van je geld?
1. Waarschijnlijk wel... maar volgens jou niet (want mijn leven is dood en voorspelbaar)... als je na gaat denken dan kan er ook maar 1 tegenovergestelde zijn

2. Ik zeg niet dat ik veel geld heb, ik zeg dat ik me geen zorgen hoef te maken in de toekomst over geld... dan hoef je niet perse veel geld te hebben hoor. En ik brand CD's van bands/groepen/niggers omdat ik mijn geld wel aan andere dingen kan besteden, zoals kleren, uitgaan, je weet wel je eigen sociale leven (nou ja, jij zal dat wel niet hebben want jou geld gaat op aan cdtjes)

En inderdaad ben ik nergens echt fan van. Ik vindt in elke genre van muziek altijd wel een paar liedjes leuk... maar fan van een bands/groep/niggers zijn kan ik niet, als ik fan zou zijn zou ik alle liedjes leuk moeten vinden. En er is geen een bands/groep/niggers die een cd heeft met alleen maar leuke liedjes (nou ja voor mij dan, jij hebt straatmuziekantjes die dat wel hebben)

P.S. ik heb even jou benaming genomen voor de 'artiesten' (bands/groepen/niggers) ik vindt het een beetje intelectueel om dat zo te zeggen, maar ja... zo zal je wel zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 13:58   #55
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


maar eht huren van de studio om het nr op te nemen kost geen geld, het cd'tje promoten kost geen geld? ikw eet niet hoor, maar vooral die maatschappijen, willlen er aan verdienen, als die de hobby naar de nuitenwereld toe willlen brengen hebben ze geld nodig, als het aleen een hobby is gaat een maatschappij er geen geld in investeren om er neits aan te evrdienen, begrijp me niet verkeerd hoor, ik brand zelf ook heel veel, maar jou redenering van de hobby klopt niet helemaal
nee ok, ik weet wel hoe je t bedoelt dus ik begrijp je niet verkeerd, t klopt idd dat dat van die hobby niet klopt, maar ik kon t ff niet anders uitleggen, had ik er beter toch maar wel ff kunnen bijzetten
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 19:21   #56
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by anemic


jij snaptur echt niets van dus
maargoed als je naar van die niggermuziek luistert heb je daar wel gelijk in
maar bands waar ik naar luister die werken 100 keer harder dan jij en je familie bij elkaar
NIGGERMUZIEK?

BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN NIGGERMUZIEK?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 20:20   #57
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja negermuziek ja...wasdaar mis mee? waarom moeilijk doen met een vage omschrijving, als je met 1 woord veel duidelijker en makkelijker klaar kunt zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 20:22   #58
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



waarom 3d max dat is een proffi pakket daar hobby je ook niet mee daar ga je of profesioneel mee aan de slag zodat je er geld mee verdient en dus die licintie niet zo boeit of je begint er niet aan


Ik koop tog ook geen ploeg traktor en graan machine om in me achtertuin een beetje te hobby tuinieren. en ook schaf je niet een cruiseboot aan om een beetje te hobby varen zo ook niet schaf je 3dmax aan om een beetje te prutsen

Enige verschil is dat je niet een traktor en graan machine of een cruise boot steelt maar wel een licentie van 3dmax
nee het is anders stelen....

1) ik steel, en die ander, kan er daardoor geen gebruik van maken
2) ik "steel", en die ander, heeft het nog steeds...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 23:02   #59
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ja negermuziek ja...wasdaar mis mee? waarom moeilijk doen met een vage omschrijving, als je met 1 woord veel duidelijker en makkelijker klaar kunt zijn?
inderdaad
je weet waarschijnlijk precies wat ik bedoel meneer brendovic
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2002, 11:17   #60
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan
ik vind dat als je een echte diehard fan bent, dat je dan je stuff wel legaal moet hebben, want anders dan vind je je band ook niet goed genoeg dat je ze de grond in boort door je stuff niet te kopen. Verder vind ik dat in principe iedereen alles legaal moet kopen, omdat dit eigenlijk een nieuwe vorm van diefstal is...
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2002, 00:38   #61
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ja negermuziek ja...wasdaar mis mee? waarom moeilijk doen met een vage omschrijving, als je met 1 woord veel duidelijker en makkelijker klaar kunt zijn?
omdat dat voor de meeste mensen racistisch overkomt...

gebruik gewoon rap... dat is ook 1 woordje en je hoeft er zelfs nog minder voor in te tikken
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2002, 08:43   #62
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eigenlijk dubbel.....
het is zo veel goedkoper dan echte cd's en die ster verdient toch al genoeg maar het geeft ook wel sfeer asl je de oiriginele cd hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 15:54   #63
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


omdat dat voor de meeste mensen racistisch overkomt...

gebruik gewoon rap... dat is ook 1 woordje en je hoeft er zelfs nog minder voor in te tikken
idd en die nigger muziek bedoel jij rap mee en dat kan ook door blanken gedaan worden
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 20:20   #64
iebke69
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik brand zelf cd's ... who cares ?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 20:28   #65
Luigi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik vind het echt kansloos en respectloos als je al je cd's brand
bands die ik luister KAN ik niet eens branden van iemand en die bands hebben het geld hard nodig.
Lekkere FAN ben je ook trouwens...
maargoed..
en over geld.. ga werken luie aarsen!
zo kan het ook maar waarom betalen voor dreamweaver of naar de winkel moeten....terwijl je kazaa open kan klikken en de volledige versie + crack hebt in ongeveer 20 a 30 min.....
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 14:54   #66
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Brendovic


idd en die nigger muziek bedoel jij rap mee en dat kan ook door blanken gedaan worden
we nemen een eminem
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 15:45   #67
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Brendovic


idd en die nigger muziek bedoel jij rap mee en dat kan ook door blanken gedaan worden
eigenlijk nog meer r&b
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 15:57   #68
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


we nemen een eminem
en een fat joe, charli baltimore is ook niet geheel zwart, brainpower om niet te vergeten
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 23:51   #69
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


omdat dat voor de meeste mensen racistisch overkomt...

smaken over woordgebruik verschillen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 20:11   #70
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik heb er niets op tegen.. het is voor mij meer iets om de leukheid, ofzo..
als je echt megafan van een band bent is het toch veel leuker om originele en officiele cd's te hebben dan saaie gekopieerde..
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2002, 16:54   #71
Juiced
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb alleen maar gekopieerde cd's, ik vind dat de gemiddelde artiest ook echt geen geld van hoeft te krijgen, als ze al 20-30 euro vangen van al die mensen die de cd's in de winkels kopen!

Ik ben wel een beetje fan van Prodigy, en daar heb ik wel een cd van gekocht, maar ook om dat ie toen nog niet te downloaden was en ik toch niet echt kon wachten...

Misschien als ze de cd's in de winkel voor minder verkochten, zou ik wel vaker een cd kopen, maar als ik al mijn cds in de winkel zou kopen zou ik altijd blut zijn!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2002, 17:06   #72
Fonzie18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Juiced
maar als ik al mijn cds in de winkel zou kopen zou ik altijd blut zijn!!!
Blut ben jij ook als je cd's niet in de winkel koopt
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.