Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 August 2003, 22:56   #51
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
nee dat zegt hij eerst en dan moet jij er hem op aanspreken. In die volgorde ging het
volgens mij was volgens oorzaak en gevolg, jij de persoon die een flame deed uitlokken, waarop vervolgens mijnscheldkannonade doelgericht richting jou ging...en zonder enige wroeging..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:00   #52
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

hmz niet echt dit topic gevolgt maar ik maak me niet druk om m
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:00   #53
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper

ik vind ook wel dat dex niet echt goed FB is
hij heeft gewoon een "hekel" aan sommige mensen en dat laat hij ook gewoon merken, als FB moet je onpartijdig zijn en dus gewoon lekker alles met andere ogen bekijken en niet kijken wie iets gepost heeft

even een opmerking, geen goed FB zijn, vervul ik mijn taak niet goed? let ik niet goed genoeg op in topics? vallen er onterecht slotjes? of te weinig slotjes?

dat ik markant laat zien wat ik vind van mensen behoort geen probleem te zijn. wanneer ik mij stoor aan bepaald gedrag van mensen durf ik mij daar gerust openlijk over uit te laten, wellicht in tegenstelling tot anderen (ook users..) die alles maar lekker gedogen...,

zolang ik mij er bewust van ben dat ik mijn taak als fb redelijkerwijs goed uitvoer en niemand de dood in stuur ben ik me van geen kwaad bewust...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:02   #54
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
klopt, dus ben je onpartijdig naar mij toe
je bedoelt waarschijjnlijk partijdig..
maar neej, ik vind je misschien vaak nutteloze replies geven en dergelijke, maar als jij serieus een onzin topic opent of iets dergelijks, zal ik die van jou evengoed net zo hard sluiten als van menig ander persoon.
volgens mij kun je geeneen voorbeeld aandragen waar het geval is waar ik een besluit neem met bevooroordeelde keus met negatieve uitkomst voor jou...

zoja, laat me weten waar; en dan durf ik ook gerust mijn ongelijk toe te geven.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:04   #55
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach man, beleid is hier gewoon niet...

LL.com heeft alleen mods om af en toe de hoognodige slotjes te plaatsen en om de echte grote forumverneukers aan te pakken...

Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks...

Waardeloos hoor... en als je eens meedenkt wordt er niets mee gedaan

En hierom boeit het ook geen kut dat dext0r scheldt...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:07   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hehe, precies Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. Das dan wel bijzonder triest
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:15   #57
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hehe, precies Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. Das dan wel bijzonder triest
misschien dat daar sprake is van een persoonlijk vooroordeel?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:18   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
misschien dat daar sprake is van een persoonlijk vooroordeel?
Joey heb waarschuwingen gehad hoor
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:19   #59
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Joey heb waarschuwingen gehad hoor
naja hij zegt precies hoe het er voorstaat, er word kennelijk met 2 maten gemeten
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:20   #60
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hehe, precies Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. Das dan wel bijzonder triest
Misschien is dat ook wel terecht en dient Dextor er ook een te krijgen? En PFP voor het uitlokken van flames (als ik het zo allemaal goed lees).

Maar goed, daarvoor dien je een beleid te hebben.. En dat is hier niet.
Anders waren er al velen terecht gebanned... En misschien wordt dit forum dan ook nog eens succesvol...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 23:24   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Misschien is dat ook wel terecht en dient Dextor er ook een te krijgen? En PFP voor het uitlokken van flames (als ik het zo allemaal goed lees).

Maar goed, daarvoor dien je een beleid te hebben.. En dat is hier niet.
Anders waren er al velen terecht gebanned... En misschien wordt dit forum dan ook nog eens succesvol...
Ach, succesvol is het wel Probleem alleen is dat er af en toe dubieuze dingen gebeuren. Geef óf gewoon geen waarschuwingen, óf allemaal een. Maar ga niet Joey en welicht PFP er wel geven, terwijl een fb klaarblijkelijk wél gewoon mag schelden. Maar wat wil je als de geselecteert worden op enkel het feit of ze in de groep passen? Dan win je als leden deze discussie ook niet, want dan verdedigen ze elkaar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 00:34   #62
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
wie zei dat ik het over alle FB had

en nightwolf is best aardig en best onpartijdig
soms wel
soms niet
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 01:36   #63
weirdo1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by infamous
soms wel
soms niet
maar toch, als ik moest kiezen tussen alle FB'en dan zou 'k toch voor Nightwolf kiezen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 01:39   #64
weirdo1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard een ideetje??

mss is het een ideetje als de FB'en een waarschuwingslist maken... wie 1 keer tegen iemand heeft gescholden zonder goei reden ofzo, staat op die lijst en werdt gewaarschuwd op die forum... wie de 7 keren op staat werdt gewoonweg geband ...

't is maar een ideetje, just wanna help
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 01:53   #65
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

we hebben al ongeveer zo'n systeem, alleen niet alleen voor schelden
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 05:08   #66
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
we hebben al ongeveer zo'n systeem, alleen niet alleen voor schelden
Ideetje: stel eens wat regels op waar alle fb'en op controleren en dien eens wat meer waarschuwingen en (24h, week)bans... Dan is het iig niet zo dat de een wel een waarschuwing krijgt en de ander niet...

En wellicht kun je ook zoiets als beleid ontwikkelen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 10:43   #67
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ideetje: stel eens wat regels op waar alle fb'en op controleren en dien eens wat meer waarschuwingen en (24h, week)bans... Dan is het iig niet zo dat de een wel een waarschuwing krijgt en de ander niet...

En wellicht kun je ook zoiets als beleid ontwikkelen?
lijkt me goed id ja. als iemand zo'n opmerking in f&p zou plaatsen zou hij van linnea of plankje al meteen een waarschuwing te pakken hebben. maar dextor en nightwolf vinden niet dat dat nodig is bij schelden? getuigd idd weer van goed beleid
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 10:49   #68
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
lijkt me goed id ja. als iemand zo'n opmerking in f&p zou plaatsen zou hij van linnea of plankje al meteen een waarschuwing te pakken hebben. maar dextor en nightwolf vinden niet dat dat nodig is bij schelden? getuigd idd weer van goed beleid
zijn linnea en plankje eig. nog fb's of wat dan ook in f&p? want anders doen ze wel kloteslecht hun werk...
wat is dr eig. gebeurd met dat systeem van waarschuwingen enzo in f&p?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 11:00   #69
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

mag ik me er nog mee bemoeien?

kben het met PFP eens. Ik vind dat oons Dex heel goed te snel conclusies kan trekken, en die komen wel eens voort uit vooroordelen... vind ik niet handig als je FB bent. Dat is opzich nog niet zo heel erg, maar dat gescheld, k erger me er ook mateloos aan Wat dat betreft is hij niet echt geschikt als FB, vind ík.

verder issie wel liev hoah
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 11:26   #70
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks...

n de zomer zijn veel mensen op vakantie, hij is er nu ook een paar weekjes tussenuit. Maar dan nog, we hebben BW, bijna alle fbres zijn terug van vakantie en er zijn nog een stuk of 2 fb+ers. Daar valt het forum toch ook draaiende mee te houden?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 12:19   #71
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
n de zomer zijn veel mensen op vakantie, hij is er nu ook een paar weekjes tussenuit. Maar dan nog, we hebben BW, bijna alle fbres zijn terug van vakantie en er zijn nog een stuk of 2 fb+ers. Daar valt het forum toch ook draaiende mee te houden?
Blijkbaar niet LoeLoe, want het is een bende... En dat Koelkast een paar weken op vakantie is, begreep ik... Maar ik ben van mening dat hij voor een beheerder veel te weinig aanwezig is/ kan zijn...

Maar dat is een andere discussie.. Probeer eerst maar eens met de voltallige crew het forum draaiende te houden, en dan ook op een serieuze manier, dat het niet zo'n bende blijft als het de laatste tijd (ook voor de vakantie) is...

Ik kan jullie ten zeerste aanraden om eens echt de koppen bij elkaar te steken op staff om tot goede afspraken te komen, waar eenieder zich ook aanhoudt en die ook worden nageelfd...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 12:28   #72
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Blijkbaar niet LoeLoe, want het is een bende... En dat Koelkast een paar weken op vakantie is, begreep ik... Maar ik ben van mening dat hij voor een beheerder veel te weinig aanwezig is/ kan zijn...

Maar dat is een andere discussie.. Probeer eerst maar eens met de voltallige crew het forum draaiende te houden, en dan ook op een serieuze manier, dat het niet zo'n bende blijft als het de laatste tijd (ook voor de vakantie) is...

Ik kan jullie ten zeerste aanraden om eens echt de koppen bij elkaar te steken op staff om tot goede afspraken te komen, waar eenieder zich ook aanhoudt en die ook worden nageelfd...
Denk dat dat heel belangrijk is om te doen ja. Ik ben het hier volledig mee eens
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 13:58   #73
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Tys en co., t gaat hier om Dex en niet t beleid

jullie hebben een kern van waarheid wel, maar t heeft verder niks te maken met z'n fb-status. als iemand blijft doordrammen over van alles en nog wat en dat op lange termijn (zoals PFP dus) dan kan iemand gewoon z'n geduld verliezen, de leden van Staff zijn immers niet meer of minder mens dan jullie, wat volgens sommige van jullie wel zo is
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 14:14   #74
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

PFP en dex0r hebben nu beide een waarschuwing te pakken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 14:28   #75
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

amen, en zo hoort het.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 14:36   #76
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
PFP en dex0r hebben nu beide een waarschuwing te pakken
Yeah goed man. Zijn daar echt zo'n ellenlange discussies voor nodig om hier achter te komen?
Natuurlijk heeft dit alles te maken met het beleid wat hier wordt gevoerd. Alles wordt maar toegelaten. Alles kan maar...

Als een newbie zou zijn en ik zou al dat geziek hier zien, dan zou ik onmiddelijk doorklikken naar scholieren.com...

En of Dext0r dan die PFP een keer goed uitscheldt of dat het Forza of ik het ben. Maakt niet uit, een waarschuwing dient gegeven te worden als het opgemerkt wordt. En dat heeft verder geen bal te maken met het forumbaasschap van Dext0r...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 14:38   #77
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Natuurlijk heeft dit alles te maken met het beleid wat hier wordt gevoerd. Alles wordt maar toegelaten. Alles kan maar...
I'm planning to change that from now on

Citaat:
En dat heeft verder geen bal te maken met het forumbaasschap van Dext0r...
dat zei ik eerder al
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 14:40   #78
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
I'm planning to change that from now on
Prima... Dan heeft mijn 'gezeik' tenminste resultaat...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 17:32   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Overigens, zéér groot respect voor Amber :respect: Daar zouden Leo en Ruckje nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 17:38   #80
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Overigens, zéér groot respect voor Amber :respect: Daar zouden Leo en Ruckje nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen!
Wat praat jij nou weer nonsens? Ik heb hem niet ergens zien schelden en als dat wel zo was, zou ik geen partij voor hem trekke nomdat dat schelden niet nodig is.

Zitten we in zo'n situatie? NEE
Hebben we ooit zo'n situatie gehad bij mij en rick? NEE

Dus wat wil je hier nou in godsnaam mee bereiken door te beweren dat ik en rick hier maar eens een voorbeeld aan moeten nemen, terwijl zich nooit zo'n situatie heeft voorgedaan
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 17:39   #81
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik snap de link ook niet echt goed
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 17:45   #82
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zij verdedigt zo goed als altijd ruckertje. Ik zei toch ook niet dat het per se over schelden moest gaan Wat meneer overigens wel af en toe doet, hoor
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 12:29   #83
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zij verdedigt zo goed als altijd ruckertje. Ik zei toch ook niet dat het per se over schelden moest gaan Wat meneer overigens wel af en toe doet, hoor
Haal jij dan eens een post tevoorschijn waar ik dat heb gezegd.

Er kunnen zich idd situaties voordoen waarin ik hem gelijk geefr (maar ik kan ook een ander lid ofzo gelijk geven..dat is toevallig dan Rick).

Als ik het met die persoon eens ben die dat zegt, waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik daarmee eens ben, en hoezo trek i kdan partij voor een persoon

Zeg jij nooit eens tegen je vrienden ofzo: Jah ik vind dat ook.

Zo moet je het opvatten dnek ik.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 13:28   #84
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ach man, beleid is hier gewoon niet...

LL.com heeft alleen mods om af en toe de hoognodige slotjes te plaatsen en om de echte grote forumverneukers aan te pakken...

Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks...

Waardeloos hoor... en als je eens meedenkt wordt er niets mee gedaan

En hierom boeit het ook geen kut dat dext0r scheldt...
fijn dat ik ook op vakantie mag he
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 13:34   #85
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

kritiek geven is makkelijk, tot je het zelf moet doen. je denkt dan: het zal van mij wel beter zijn, want dit en dat zal ik anders aanpakken. hoe dan ook zal ook jij kritiek krijgen. dat is nu eenmaal zo. mensen hebben niet allemaal dezelfde opvattingen.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.