Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Willen we meerdere moderators op 1 forum?
Ja lijkt me een strak plan 12 50,00%
Nee doe ff normaal, nergens voor nodig 12 50,00%
Stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 September 2003, 20:38   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Beter zou je je ongelijk toegeven...
Nee hoor Tijs, ik had gelijk Dat jij nu deze post doet waardoor ik onmogelijk nog mijn gelijk zou kunnen eisen doet daatr niets aan af
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 21:43   #52
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Nee hoor Tijs, ik had gelijk Dat jij nu deze post doet waardoor ik onmogelijk nog mijn gelijk zou kunnen eisen doet daatr niets aan af
voor bart : Ja hoor ik heb alle posts zitten aan passen en dingen zitten weghalen.


voor de rest van de wereld : ik heb er alleen toevoegingen ondergezet om goede voorbeelden te stellen waarom iets niet gewenst is of een suggestie tot aanpassing van een manier van reply's geven en dus niets aan de oorspronkelijke posts aangepast of weggehaald.

zo iedereen blij
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 07:31   #53
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
voor bart : Ja hoor ik heb alle posts zitten aan passen en dingen zitten weghalen.


voor de rest van de wereld : ik heb er alleen toevoegingen ondergezet om goede voorbeelden te stellen waarom iets niet gewenst is of een suggestie tot aanpassing van een manier van reply's geven en dus niets aan de oorspronkelijke posts aangepast of weggehaald.

zo iedereen blij
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.

Laatst aangepast door MarvinV : 15 September 2003 om 07:47
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 11:38   #54
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarvinV
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.
als je nou voor ons ook even duidelijk aangeeft waar jou post stond valt het misschien zelfs nog te achterhalen en dan is het denk ik wel aan de fbs en beheerders om te overwegen om de post al dan niet te laten staan...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 12:02   #55
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
als je nou voor ons ook even duidelijk aangeeft waar jou post stond valt het misschien zelfs nog te achterhalen en dan is het denk ik wel aan de fbs en beheerders om te overwegen om de post al dan niet te laten staan...
mijn post stond onder dit onderwerp. Er stond in dat ik het niet eens was wat er op dit onderwerp gebeurde. Daar bedoel ik dus mee dat ze elkander hier af zitten zeiken ..... terwijl dit onderwerp bedoelt is voor nieuwe ideeen en waarom nog geen enkele beheerder dit topic heeft gesloten met zoveel gezeur erop.... bewaar het maar lekker voor PM toch? we willen toch beter forum?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 12:03   #56
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarvinV
mijn post stond onder dit onderwerp. Er stond in dat ik het niet eens was wat er op dit onderwerp gebeurde. Daar bedoel ik dus mee dat ze elkander hier af zitten zeiken ..... terwijl dit onderwerp bedoelt is voor nieuwe ideeen en waarom nog geen enkele beheerder dit topic heeft gesloten met zoveel gezeur erop.... bewaar het maar lekker voor PM toch? we willen toch beter forum?
Misschien Spill zelf? Die hebben al een stuk of 8 posts van mij verwijderd omdat ze het niet eens waren met de inhoud...

Deal with it.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 17:54   #57
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarvinV
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.
zoals al eerder aangegeven heb ik nergens in deze thread een post verwijderd heb of aangepast heb ik heb slechts toevoegingen gedaan op bepaalde posts die om diverse redenen een toevoeging nodig hadden. In de toevoegingen kun je lezen waarom de toevoeging gedaan is.

ik heb dus in deze posts op de edit knop geklikt en er na een dik gedrukte lijn txt (zodat goed duidelijk is dat ik een aanpassing doe) diverse opmerkingen geplaatst.

Ik vind overigens dat JIJ nu veels te ver gaat je noemt me zonder ook maar enige fundering of bewijs te hebben een leugenaar. Je hebt zelfs niet eens de moeite genomen het aan mij te vragen of ik dat al dan wel of niet heb gedaan.

Naar wie moet ik nu een PM sturen om te klagen over het feit dat je mijn naam schaad en mij in kwaad daglicht zet?
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 18:42   #58
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Volgens mij een klein misverstand... MarvinV doelt op een andere post die weggehaald is dan de posts die jij geëdit hebt (wat iedereen dus onmiddellijk kon zien, op Bart na ).
Maar goed, deze zul jij ook wel niet verwijderd hebben denk ik...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 21:55   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hier heeft Koelkast natuurlijk gelijk, ik noem hem tenminste met fundering leugenaar, maar hier niet, ik concludeerde het gewoon Ik kom aanzetten en zie vanalles en nogwat geëdit. In dat geval is de conclussie dus simpel. Anders dient het erbij te staan dat niets weg is.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 14:35   #60
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Er was hier een discussie aan de gang die niet helemaal meer ontopic was tussen tyskie en bartje.
Daarna kwam een post van iemand (marvinV ?) die zei dat het niet kon dat ze zomaar offtopic blaatten en zo het topic verneukten.
Daar was ik het eens mee dus heb die replies verwijderd samen met die reply waar in stond dat ik dat moest doen.
hollanders ..
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 14:37   #61
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Gelukkig ben ik geen Hollander...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 14:44   #62
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Er was hier een discussie aan de gang die niet helemaal meer ontopic was tussen tyskie en bartje.
Daarna kwam een post van iemand (marvinV ?) die zei dat het niet kon dat ze zomaar offtopic blaatten en zo het topic verneukten.
Daar was ik het eens mee dus heb die replies verwijderd samen met die reply waar in stond dat ik dat moest doen.
hollanders ..
okey pluimpie goed gedaan
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 15:41   #63
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Gelukkig ben ik geen Hollander...
Daar maakt BW inderdaad een klein foutje Zeg niet te snel tegen Brabanders en Limburgers dat ze Hollanders zijn kerl Daar zijn ze op zijn zachtst gezegt niet blij mee Daar gaan de heren Bart en Tijs overigens wederom off-topic, maar deze blunder moest natuurlijk even recht gezet worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.