Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 January 2004, 22:02   #101
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Maar mensen, niet dat ik goed keur wat die jongen heeft gedaan hoor! Dat echt absoluut niet!!!!
Nee ik denkt dat niemand hier dit WIL en KAN goedpraten
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2004, 22:34   #102
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Wat een achterlijke leerlingen zitten er op zo'n VMBO toch tegenwoordig. Die gasten hebben respect voor een moordenaar, een vieze vuile tering ziel die met zijn neandertaler gedrag zomaar iemand neerhaald. Zulke primitieve geesten zijn het nog niet eens waard om op te sluiten, stuur ze naar Mars ofzo, kunnen ze opnieuw het wiel uit gaan vinden. Aju
Die zogenaamde steunbetuigers of vrienden van Murat hebben niets met de groep 'VMBO leerlingen' te maken Maar ik ben het eens met Theo, dit kan echt niet. Walgelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2004, 22:57   #103
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
???
het probleem is gewoon dat die allochtonen iets te snel aan discriminatie denken
heb er eens ruzie mee en je bent meteen een rascist
is dat dan normaal
damn man does wat minder paranoid
als ik iets zeg tegen een van die mannen of er iets tegen doe, dan maakt da ni uit welk kleurke da heeft, ma wa hem hee gedaan
er is ook sprake van discriminatie. Erg duidelijk. Alleen al zo denigrerend als jij praat over allochtonen. Volgens mij weet je geneens wat het woord precies getekend. Valt me nog van je mee dat je het woord buitenlander niet gebruikt.

Wat ik verder erg tegenstrijdig vind, waren de reacties op mijn uitspraak in het begin van de topic.

Ik streek alle vmboërs over 1 kam door ze aggresief te noemen en meteen iedereen er aggresief op van: blabla generalisatie (terecht natuurlijk want het was ook generalisatie), maar ondertussen zie ik wel iedereen hier Marokkanen en Turken (okay voor de wat mindere intellecten onder ons de allochtonen) stigmatiseren. 1 Turk fout, allemaal fout. Dat mag blijkbaar wel gezegd worden, terwijl er niet gezegd mag worden 1 vmboër aggresief, allemaal aggresief.

Ik vind het echt grappig zo racistisch en tegenstrijdig sommige lui bezig zijn.

Ow jah, die opmerking van mij in het begin over vmbo enzo daar meende ik geen flikker van, wou alleen ff een paar lui uit de tent lokken die eigenlijk hetzelfde doen bij Turken/Marokkanen.

"Wat zeuren die racisten in Afrika nou? Ze mogen toch gewoon blank zijn!"
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 09:02   #104
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat dat ''vereer'' gedrag hetzelfde is als het ''martelaarschap''. En dat heeft wel degelijk met MOSLIMS te maken.
en als ik zeg dat dit een MOSLIMreactie is, ben ik dan een racist?
Dan ben ik dat maar...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 09:15   #105
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Wat ik zo stom vind is dat ze het altijd meteen hebben over aantasting van hun eer.

Die jongen word notabene op het toilet betrapt op blowen. Krijgt ie natuurlijk op zijn flikker van een leraar, en ja, je kunt natuurlijk niet voor lul staan he tegenover al je vrienden die zoveel respect voor je hebben.

Oke, ik ben echt niet discriminerend ofzo, maar ik zie het als volgt.

Als ze hier in Nederland leven moeten ze zich aanpassen aan de wet van Nederland. Ze hebben het allemaal over eer dit, eer dat. Maar als ze dan toch zo vast houden aan hun eigen waarden en normen waarom gebruiken ze dan wel drugs en alchohol?
Dat wordt toch ten strengste verboden in hun cultuur?
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 10:38   #106
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Die zogenaamde steunbetuigers of vrienden van Murat hebben niets met de groep 'VMBO leerlingen' te maken
ah, ik dacht dat ze daar op school zaten .
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 11:58   #107
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sander0201
Wat ik zo stom vind is dat ze het altijd meteen hebben over aantasting van hun eer.

Die jongen word notabene op het toilet betrapt op blowen. Krijgt ie natuurlijk op zijn flikker van een leraar, en ja, je kunt natuurlijk niet voor lul staan he tegenover al je vrienden die zoveel respect voor je hebben.

Oke, ik ben echt niet discriminerend ofzo, maar ik zie het als volgt.

Als ze hier in Nederland leven moeten ze zich aanpassen aan de wet van Nederland. Ze hebben het allemaal over eer dit, eer dat. Maar als ze dan toch zo vast houden aan hun eigen waarden en normen waarom gebruiken ze dan wel drugs en alchohol?
Dat wordt toch ten strengste verboden in hun cultuur?
indeed als ze een Turk willen zijn gaan ze maar in Turkije wonen.
als ze hier in Nederland zijn, dan zijn het Nederlanders en dan passen ze zich aan.

Of we gaan hier ook Arabische straffen invoeren..
handjes hakken, stenigen, doodstraffen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 11:59   #108
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic

Of we gaan hier ook Arabische straffen invoeren..
handjes hakken, stenigen, doodstraffen.
zou ik helemaal niets tegen hebben, omdat het grotendeels hun eugen groep zou treffen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 15:22   #109
GlitterAngel
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
Originally posted by Plankje
hmz sja als ik het zou hebben gedaan, dan zou iedereen stil zijn geweest omdat het een Nederlander is en dat stoppen we dan maar ff gauw in de doofpot. VInd je het gek dat het dan lijkt alsof alleen allochtonen dit doen.



ik ben ook allochtoon eigenlijk ... maar dat doet er ff niet toe, kzie er uit als een nederlander
daar ben ik 't niet mee eens.. Want als een Nederlander iemand doodschiet komt 't ook in de krant of krijg je dat te zien op tv.. Denk maar aan dat echtpaar van Müller - dat was toch ook een Nederlander die hen vermoord heeft.. Ik vind dat sommige allochtonen (en ik bedoel niet iedereen, want niet iedere allochtoon is hetzelfde!!) het er zelf na maken.. Zij komen in dit land wonen, dan vind ik dat iedereen zich hier moet aanpassen - want dat doen wij toch ook als we naar het buitenland gaan? En anders: kom dan hier niet wonen!
Wat Murrat heeft gedaan is verschrikkelijk.. Dat kan gewoon niet! Ook al zou hij problemen met die leraar gehad kunnen hebben.. Het is en blijft een volwassenen waarvoor je respect moet hebben! En als je problemen hebt met iemand dan schiet je em toch niet dood?? Tegenwoordig hoor je dat steeds vaker! Das toch niet meer normaal meer?? Waar gaan we heen met deze maatschappij?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 15:42   #110
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GlitterAngel
daar ben ik 't niet mee eens.. Want als een Nederlander iemand doodschiet komt 't ook in de krant of krijg je dat te zien op tv.. Denk maar aan dat echtpaar van Müller - dat was toch ook een Nederlander die hen vermoord heeft.. Ik vind dat sommige allochtonen (en ik bedoel niet iedereen, want niet iedere allochtoon is hetzelfde!!) het er zelf na maken.. Zij komen in dit land wonen, dan vind ik dat iedereen zich hier moet aanpassen - want dat doen wij toch ook als we naar het buitenland gaan? En anders: kom dan hier niet wonen!
Wat Murrat heeft gedaan is verschrikkelijk.. Dat kan gewoon niet! Ook al zou hij problemen met die leraar gehad kunnen hebben.. Het is en blijft een volwassenen waarvoor je respect moet hebben! En als je problemen hebt met iemand dan schiet je em toch niet dood?? Tegenwoordig hoor je dat steeds vaker! Das toch niet meer normaal meer?? Waar gaan we heen met deze maatschappij?
voortaan het hele topic lezen misschien
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 18:25   #111
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tsjah, las gisteren in de krant, dat de schoenenzaak in Rotterdam waar een paar maanden geleden die Erdogan doodgestoken is bij een overval, gelijk weer is overvallen sinds hij voor het eerst weer de deuren opende (na maanden)...

Dit land wordt als maar zieker heb ik weleens het idee.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2004, 16:49   #112
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Gisteren hebben we op school een minuut stilte gehad, een brief en we hebben er een uur over gediscussieerd. Was best wel heftig.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2004, 17:06   #113
GlitterAngel
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Dat hebben wij op school ook gedaan.. En daarna barstte de discussie ook los.. Maar ja, das ook niet zo gek, vind ik... Want dit slaat gewoon alles!! Triest hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2004, 10:27   #114
Weirdo Me
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Leraar in Den Haag neergeschoten.

Citaat:
Originally posted by w00t
In het Haagse Stevin College heeft zich om ongeveer 13.30 uur een schietpartij voorgedaan. Een conrector van de school is daarbij door zijn hoofd geschoten. Hij is zwaargewond per helikopter afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle leerlingen van het Stevin College zijn naar huis gestuurd.

Omstanders melden dat een geschorste leerling verhaal ging halen bij de docent. Volgens een getuige zou de dader een vuurwapen bij zich hebben gehad van 50 centimeter lang. De politie is met speurhonden naar de schutter op zoek.

Volgens de Haagsche Courant is het slachtoffer, naast conrector ook leraar Biologie, inmiddels aan zijn verwondingen bezweken. Dit op basis van onbevestigde bronnen. De politie Haaglanden heeft het nog niet bevestigd.


Bron: Fok.







Ongehoord dit. En nog midden in de kantine ook.
Elke dag worden er zoveel mensen doodgeschoten en als het een leraar is word 'ie tot heilige verheven. Waarom zou het op een school niet kunnen gebeuren en daarbuiten wel? Scholen zitten vol met gefrustreerde pubers, hoor.
Ten tweede loopt de hele allochtonendiscussie weer op, maar ik kan je wel zeggen dat de afkomst van de dader er helemaal niets noppes nada mee te maken heeft.
Een blanke jongere kan een net zo licht ontvlambaar gemoed hebben, denk maar aan die jongen in Duitsland: die was blank, zou van school verwijderd worden, schoot op veertien leraren en twee leerlingen, en pleegde tenslotte zelfmoord toen hij in de val zat.
En alle daders van de gevallen in Amerika zijn ook allemaal blank.
Die jongen in Veghel was wel getint, maar dat was dan ook een speciaal geval en ik noem het dan ook niet een typisch bloedbad voor scholen.
Die eerwraak had evengoed buiten de school uitgevochten kunnen worden, maar ja de jongen die de dader moest hebben, zat nou eenmaal op die school...
Ten derde: iedereen kan wel roepen dat scholen beveiligd moeten worden met camera's, detectiepoortjes en weet ik wat al meer, maar iemand die z'n daad zorgvuldig voorbereid heeft, die het echt wil, die slaagt er toch wel in om het tot een gewenst einde te brengen... in dat geval zijn zelfs scharen en scherp geslepen potloden een moordwapen.
Er is geen houden aan, hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2004, 16:47   #115
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: loˇcaˇtie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik vind het ook niet normaal, áls je een hekelheb aan een leraar kan je m ook uit schelden, een beuk voor zn bek geven. maar een kogel door zn hoofd fluiten gaat wel een beetje ver. En dan zal je zien dat ie over een jaar weer vrij rond loopt...de klootzak
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 15:22   #116
GlitterAngel
Guest
 
Berichten: n/a
Post

das altijd zo ja!! iemand die een persoon vermoord krijgt nooit lang gevangenisstraf - die zijn zo vrij!! tegenwoordig is het iemand vermoorden lang niet zo erg, want zo lang zit je toch niet vast... ik vind dat gewoon belachelijk... en die murat krijgt waarschijnlijk ook niet lang omdat ie minderjarig is.. nou sorry hoor....?!?! slaat echt nergens op!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 17:50   #117
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Originally posted by GlitterAngel
das altijd zo ja!! iemand die een persoon vermoord krijgt nooit lang gevangenisstraf - die zijn zo vrij!! tegenwoordig is het iemand vermoorden lang niet zo erg, want zo lang zit je toch niet vast... ik vind dat gewoon belachelijk... en die murat krijgt waarschijnlijk ook niet lang omdat ie minderjarig is.. nou sorry hoor....?!?! slaat echt nergens op!!!!
Ze berechten hem wel gewoon als een volwassene toch? Maarja dan zal het nog niet lang genoeg worden.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 18:10   #118
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: Leraar in Den Haag neergeschoten.

Citaat:
Originally posted by Weirdo Me
Elke dag worden er zoveel mensen doodgeschoten en als het een leraar is word 'ie tot heilige verheven. Waarom zou het op een school niet kunnen gebeuren en daarbuiten wel? Scholen zitten vol met gefrustreerde pubers, hoor.
Ten tweede loopt de hele allochtonendiscussie weer op, maar ik kan je wel zeggen dat de afkomst van de dader er helemaal niets noppes nada mee te maken heeft.
Een blanke jongere kan een net zo licht ontvlambaar gemoed hebben, denk maar aan die jongen in Duitsland: die was blank, zou van school verwijderd worden, schoot op veertien leraren en twee leerlingen, en pleegde tenslotte zelfmoord toen hij in de val zat.
En alle daders van de gevallen in Amerika zijn ook allemaal blank.
Die jongen in Veghel was wel getint, maar dat was dan ook een speciaal geval en ik noem het dan ook niet een typisch bloedbad voor scholen.
Die eerwraak had evengoed buiten de school uitgevochten kunnen worden, maar ja de jongen die de dader moest hebben, zat nou eenmaal op die school...
Ten derde: iedereen kan wel roepen dat scholen beveiligd moeten worden met camera's, detectiepoortjes en weet ik wat al meer, maar iemand die z'n daad zorgvuldig voorbereid heeft, die het echt wil, die slaagt er toch wel in om het tot een gewenst einde te brengen... in dat geval zijn zelfs scharen en scherp geslepen potloden een moordwapen.
Er is geen houden aan, hoor!
Okay, dan doen we er niks aan en gaan we over tot de orde van de dag?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 18:14   #119
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
mwa ik denk dat niet zozeer de afkomst er toe doet, maar meer het opleidingsniveau van dat volk. Op een stel uitzonderingen na, is eigenlijk bijna al het vmbo volk wel redelijk aggresief... zowel autochtonen als allochtonen
dank je , ik zit op een school voor alleen vmbo en lager , en er is serieus nooit een gevecht ofzow. opleidingsniveau heeft hier niks mee te maken , meer hoe de mensen zijn opgevoed e,d, want zeg nou zelf , of je nou slim genoeg bent voor vwo of vmbo , een normaal mens ( hoe laag opgeleid ook ) schiet geen mensen neer.

Citaat:
Originally posted by anemic
en toch was het deze keer weer een allochtoon..sorry
goh wat toevallig , vorige keer dat er zoeits gebeurde ook al.


Citaat:
Originally posted by CharmedOne
sorry maar ik kan er echt gewoon niet tegen, ik ben zelf ook een halfbloed en ik word er gewoon strontziek van als mensen dat soort opmerkingen geven over allochtonen. Als er iets gebeurt zeggen mensen gelijk: Ohhh het was zeker weer een allochtoon en zo gaat het maar verder!

Sorry mensen maar ik ben nu nog een grotere zeur!

het zijn toch ook heel vaak allochtonen , 70% van allochtonen boven de 12 jaar heeft een misdaad begaan , vind je het gek dat mensen dan zo gaan denken ?
Citaat:
Originally posted by Phitje
Wat een achterlijke leerlingen zitten er op zo'n VMBO toch tegenwoordig. Die gasten hebben respect voor een moordenaar, een vieze vuile tering ziel die met zijn neandertaler gedrag zomaar iemand neerhaald. Zulke primitieve geesten zijn het nog niet eens waard om op te sluiten, stuur ze naar Mars ofzo, kunnen ze opnieuw het wiel uit gaan vinden. Aju
ja , het is vast de schuld van de laag geschooldheid.

vorige keer dat dit gebeurde was het op het vwo , dus dat zijn ook gewoon allemaal domme mensen wil je beweren ?

go fuck your mum


:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 18:14   #120
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard Re: Re: Re: Leraar in Den Haag neergeschoten.

Citaat:
Originally posted by theo tank
Okay, dan doen we er niks aan en gaan we over tot de orde van de dag?
Inderdaad, het is natuurlijk wel zo dat er vaker iemand wordt vermoord ofzo, maar dit staat zo dichtbij ons en was tot nu alleen iets wat in Amerika voorkwam. Als iedereen hier nu goed van geschrokken is, dan voorkom je iig een beetje dat het 'gewoon' wordt.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 18:16   #121
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by FroX
ik vind het ook niet normaal, áls je een hekelheb aan een leraar kan je m ook uit schelden, een beuk voor zn bek geven. maar een kogel door zn hoofd fluiten gaat wel een beetje ver. En dan zal je zien dat ie over een jaar weer vrij rond loopt...de klootzak
en met die mentaliteit glijden we dus steeds verder af. een 10 jaar geleden een leraar slaan zou echt enorme gevolgen hebben. een leraar uitschelden daar werdt je gewoon nog voor van school getrapt.

ergens heeft balkenende gelijk met zijn normen en waarde discussie mensen vinden alles maar best en ach er worden zoveel mensen neergeschoten dit is er gewoon nog een boeie. de oplossing is niet er voor zorgen dat er geen wapens meer zijn de oplossing is er voor te zorgen dat mensen niet naar wapens grijpen.

Je kunt wel alle stokken om mee te slaan weg halen maar het is een beter idee om er voor te zorgen dat het idee om met een stok te gaan slaan al niet opkomt bij mensen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2004, 08:08   #122
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
en met die mentaliteit glijden we dus steeds verder af. een 10 jaar geleden een leraar slaan zou echt enorme gevolgen hebben. een leraar uitschelden daar werdt je gewoon nog voor van school getrapt.

ergens heeft balkenende gelijk met zijn normen en waarde discussie mensen vinden alles maar best en ach er worden zoveel mensen neergeschoten dit is er gewoon nog een boeie. de oplossing is niet er voor zorgen dat er geen wapens meer zijn de oplossing is er voor te zorgen dat mensen niet naar wapens grijpen.

Je kunt wel alle stokken om mee te slaan weg halen maar het is een beter idee om er voor te zorgen dat het idee om met een stok te gaan slaan al niet opkomt bij mensen.
helemaal gelijk , de normen en waarden in nederland zakken steeds verder weg , vooral door mensen die uit het buitenland hier komen wonen en niet willen inburgeren. zulke mensen gewoon het land uitzetten.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2004, 08:12   #123
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
dank je , ik zit op een school voor alleen vmbo en lager , en er is serieus nooit een gevecht ofzow. opleidingsniveau heeft hier niks mee te maken , meer hoe de mensen zijn opgevoed e,d, want zeg nou zelf , of je nou slim genoeg bent voor vwo of vmbo , een normaal mens ( hoe laag opgeleid ook ) schiet geen mensen neer.
zucht lees het topic toch eerst eens volledig
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2004, 13:35   #124
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sanne1811
Ze berechten hem wel gewoon als een volwassene toch? Maarja dan zal het nog niet lang genoeg worden.
Ze hoeven hem niet per se als volwassene te berechten.Het ligt eraan of ze hem wel of neit volwassen voor zijn leeftijd vinden.hoewel ik vind dat als je tot zoiets in staat bent je van mij gewoon via het volwassene strafrecht berecht mag worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2004, 18:52   #125
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
ja , het is vast de schuld van de laag geschooldheid.

vorige keer dat dit gebeurde was het op het vwo , dus dat zijn ook gewoon allemaal domme mensen wil je beweren ?

go fuck your mum


:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
kerl beter lezen. Ik heb t niet over alle VMBO'értjes, ik heb zelf ook op het VBO gezeten. En ik ga mezelf ook niet dom noemen, er zitten gewoon wel erg domme mensen op zulke scholen, en daar kan ik dus wel over oordelen want ik heb zelf 4 jaar op zo'n school gezeten. Maar als je ff verder had gelezen, heb je kunnen zien dat het dus niet om leerlingen van die school ging maar waarschijnlijk om "vriendjes" van die murat.

En ik vind dat jou manier van reply'en wel een waarschuwing verdiend.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2004, 21:13   #126
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
zucht lees het topic toch eerst eens volledig
Je begon er zelf mee
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2004, 22:15   #127
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
kerl beter lezen. Ik heb t niet over alle VMBO'értjes, ik heb zelf ook op het VBO gezeten. En ik ga mezelf ook niet dom noemen, er zitten gewoon wel erg domme mensen op zulke scholen, en daar kan ik dus wel over oordelen want ik heb zelf 4 jaar op zo'n school gezeten. Maar als je ff verder had gelezen, heb je kunnen zien dat het dus niet om leerlingen van die school ging maar waarschijnlijk om "vriendjes" van die murat.

En ik vind dat jou manier van reply'en wel een waarschuwing verdiend.
dat is ook niet helemaal waar, ik heb zelf ook vmbo gedaan en daar zat op 3 gastjes na, geen tuig op school, maar et ligt gewoon aan de mentaliteit, en niet aan de intelligentie die mensen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.