Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,33 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 June 2002, 12:16   #1
-FoX-
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down satanisme, waarom?

ik probeer niet zo veel met satanisten te maken te hebben, maar
altijd als ik een satanist op tv zie of zijn verhaal lees op een forum, komt eruit dat die persoon de wereld maar erg kut vind.

dingen als everything sux en the world stinks worden om de haverklap geroepen.

zelf ben ik christen en ik denk dat satanisme het slechtste is wat een mens kan doen. er is geen andere manier om god op die manier te kwetsen.

maar even back-to-the-point, als je de wereld zo kut vind, waarom geloof je dan in satan die de wereld zo heeft gemaakt zoals hij nu is, die de wereld heeft verpest.

wat drijft satanisten ertoe om satanist te worden??? ik kan de gedachtegang van die mensen nooit helemaal volgen......

laat dit asjeblieft geen anti-satanisten of anti-christen draadje worden. als je een andermans religie af wil zieken die je dat maar in het afzeikforum. laat mensen in hun waarde......
 
Oud 18 June 2002, 12:23   #2
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

? Satanisme ? Nooit van gehoord...
Zo erg is de wereld toch niet?
QQQ is offline  
Oud 18 June 2002, 13:05   #3
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat lul je nou? Satanisten geloven níet in Satan, die geloven in zichzelf...
 
Oud 18 June 2002, 13:52   #4
Darkness
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost
Wat lul je nou? Satanisten geloven níet in Satan, die geloven in zichzelf...
Precies.. en er zijn verschillende soorten..
Satanisten die geloven in hunzelf.. ok... sommige zijn wel zwartkijkers maar ze beschouwen zichzelf als een god... tgoh.. een christen weer.
Het was te denken.. een christen moet de satanisten natuurlijk weer altijd slecht kunnen maken.. man o man.. ik wordt er ziek van.
Satanisten geloven niet eens in een of ander opperwezen.. niet in satan en ook niet in god.. like ik al zei... ze zijn hun eigen god.
Ga in het vervolg maar eens wat informatie erover zoeken eer je erover begint man.
 
Oud 18 June 2002, 13:58   #5
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

move --> discussie
 
Oud 18 June 2002, 14:56   #6
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In het Hebreeuws betekent het woord "Satan" het een of ander (geen idee wat), en daarvan is de naam Satanist afgeleid (ongetwijfeld ook de naam van de "duivel", satan dus, maar daar gaat het hier niet om)
 
Oud 18 June 2002, 15:05   #7
Preatorian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Satanisten zijn zo "gebrandmerkt" door de mensen omdat ze niet in god geloven... de betekenis van een Satanist heeft 2 betekenissen eigelijk. Een satanist is volgens christelijke betekenis dus dat iemand het christelijke geloof heeft afgezworen en de duivel aanbid.

Een andere betekenis is een satanist dus iemand die zich niets van een ander aantrekt en zich kleed/gedraagt/spreek/feest ,en meer van dat soort dingen, zoals hij dat wil.

Tenminste , zo was mij dat uitgelegt op school door een van de leraren.


btw

het woord satan is hebreeuws voor de tegenstrefer!

Laatst aangepast door Preatorian : 18 June 2002 om 15:08
 
Oud 18 June 2002, 15:25   #8
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tegenstrever, dat was het!! Dank je wel
En mensen die Satanist zijn (dus niet die in Satan geloven, als die er zijn) zijn, vanuit de ogen van Christenen, natuurlijk tegenstrevers... Heeft niets met de duivel te maken.
 
Oud 18 June 2002, 15:58   #9
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Satanisten, volgens mij mensen die desdanig het hoop in het leven hebben verloren dat ze zien dat de duivel hun leven leid, dus de duivel aanbidden enz..
Ik weet het niet zeker, maar zoek het in een woordenboek op zal ik zeggen als je het niet weet..
 
Oud 18 June 2002, 16:04   #10
-FoX-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik bedoel dus de mensen die satan aanbidden.
hoe noem je ze dan?

satanistenkerkgangers????


al al die verhaaltjes van "al weer zo'n christen die ergens over lult terwijl hij er nix van weet"

ik durf te wedden dat jij vaker over het christendom praat zonder dat je er alles van weet.

ik wil het graag gezellig houden in dit draadje.
zoals ik al zij, laat mensen in hun waarde.

mensen die echt een anti-christendom standpunt hebben kunne contact met me opnemen voor een stevige discussie die wel ergens over gaat ipv al dat geflame hierzo
 
Oud 18 June 2002, 16:13   #11
Darkness
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -FoX-
...

ik durf te wedden dat jij vaker over het christendom praat zonder dat je er alles van weet.

...
You wish!
Echt wel niet man..
 
Oud 18 June 2002, 16:16   #12
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -FoX-
ik bedoel dus de mensen die satan aanbidden.
hoe noem je ze dan?

satanistenkerkgangers????


misschien gothics?

denk het niet, maar een groot deel van de satanaanbidders zijn gothics, maar lang niet alle gothics zijn satanistisch, maar zal geen andere benaming weten, (ja satanisten maar volgens jullie klopt dat niet)
 
Oud 18 June 2002, 16:42   #13
Darkness
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals ik al zei.. er bestaan verschillende soorten satanisme...
 
Oud 18 June 2002, 18:59   #14
casual
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik moest dit jaar op school een voordracht houden over het satanisme. Ik heb daarom enkele artikelen hierover gelezen en alle geinterviewden zagen satan als een bovennatuurlijke kracht die je kan helpen bij moeilijkheden in je leven, als je bijvoorbeeld voor een moeilijk examen staat.
De duivelsverering staat volgens hen niet gelijk aan het satanisme, zij zien het als demoonaanbidding en vinden satan uitdrukkelijk geen demon.
 
Oud 18 June 2002, 20:52   #15
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De satanisten die ík heb meegemaakt ( not irl btw ) zijn wel degelijk 'volgelingen' van de duivel. En dat moet ook wel, als je ziet wat voor vreselijke dingen ze doen, zoals dieren offeren enzo... Errug zieke menzjus als je het mij vraagt..

Maar jah, ik heb ook wel gezien wat de mensen hierboven hebben beschreven dus jah, om een lang verhaal kort te maken:

Ik sluit me aan bij darkness' mening
 
Oud 18 June 2002, 21:12   #16
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niets mis met satanisten...

Het is gewoon het Christendom waarbij de centrale goede godfiguur wordt vervangen door een centrale figuur die dan voor de goede orde niet goed is...

Of ligt dat aan mij???
 
Oud 19 June 2002, 00:23   #17
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
. En dat moet ook wel, als je ziet wat voor vreselijke dingen ze doen, zoals dieren offeren enzo...
och, dat gebeurd veel vaker....
zelfs oude volksstammen uit afrika en azie doen dat, dus zijn die ook slecht? dacht het niet.

Daarbij zijn van de -+6 miljard mensen MINSTENS 3 miljard geen vegetarier en eet dus vlees
 
Oud 19 June 2002, 05:49   #18
Darkness
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Achja, mensen moeten volgens mij gewoon iets hebben waar ze over kunnen klagen
 
Oud 19 June 2002, 08:21   #19
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
niets mis met satanisten...

Het is gewoon het Christendom waarbij de centrale goede godfiguur wordt vervangen door een centrale figuur die dan voor de goede orde niet goed is...

Of ligt dat aan mij???
De regeltjes van het Christendom lijken in principe wel op een aantal van die van het Satanisme, maar de centrale figuur God wordt nu dus vervangen door de persoon zelf en níet door de duivel of zo iets vaags...
 
Oud 19 June 2002, 09:33   #20
Darkness
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost


De regeltjes van het Christendom lijken in principe wel op een aantal van die van het Satanisme, maar de centrale figuur God wordt nu dus vervangen door de persoon zelf en níet door de duivel of zo iets vaags...
wauw
*pld*pld*
Toch nog eentje die ut snapt..
 
Oud 19 June 2002, 14:55   #21
-FoX-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Darkness
Achja, mensen moeten volgens mij gewoon iets hebben waar ze over kunnen klagen
jah en daarom neem jij christenen maar

ik klaag er toch niet over.
ik wil alleen effe weten waarom.

iedereen over 1 kam scheren is hardstikke slecht,
omdat iedereen anders is en anders denkt.

nou ik beschouw deze draad als verloren en ik ga maar niet verder replyen
 
Oud 19 June 2002, 15:12   #22
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -FoX-


jah en daarom neem jij christenen maar
Naar mijn weten heeft Darkness in dit topic [/i]niets[/i] ten ongunste van Christenen gezegd. Maar goed, jij denkt zo te zien van wel, dus ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar wát dat dan is in jouw ogen?
 
Oud 19 June 2002, 15:43   #23
Darkness
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -FoX-


jah en daarom neem jij christenen maar

ik klaag er toch niet over.
ik wil alleen effe weten waarom.

iedereen over 1 kam scheren is hardstikke slecht,
omdat iedereen anders is en anders denkt.

nou ik beschouw deze draad als verloren en ik ga maar niet verder replyen
*kuch..* jij ziet ze vliegen?
 
Oud 19 June 2002, 17:49   #24
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost


Naar mijn weten heeft Darkness in dit topic [/i]niets[/i] ten ongunste van Christenen gezegd. Maar goed, jij denkt zo te zien van wel, dus ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar wát dat dan is in jouw ogen?
ja hey maar zo zijn alle satnisten toch? hehehe
 
Oud 19 June 2002, 19:13   #25
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


och, dat gebeurd veel vaker....
zelfs oude volksstammen uit afrika en azie doen dat, dus zijn die ook slecht? dacht het niet.

D8 ut wel, vind het echt ranzig hoe ze die dieren offeren, op welke manier enzo.. Blijf bij men mening..
 
Oud 20 June 2002, 11:38   #26
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Angry NIET WAAR

satanisten die offeren meestal helemaal geen dieren...nou de meeste niet iig....ik niet

ze voeren alleen rituelen uit en meestal heeft dat te maken met kaarsen enzow dus.....

en ksluit me trouwes ook aan bij fade of light
 
Oud 20 June 2002, 19:46   #27
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard jah, DUH!

Leez mijn post nog eens heel goed door en zie daar:

de verhalen die ík heb gezien waren met offers maar er zijn verschillende mensen duz verschillende "uitingen" om ut zo maar ff te zeggen..
 
Oud 21 June 2002, 15:35   #28
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

TV pikt altijd de extremisten uit alle groepen...je moet het toch zo spannend mogelijk maken eh?
 
Oud 22 June 2002, 08:58   #29
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze al in satan geloven is
voor hen satan hetzelfde
als God voor jou..
Als die mensen liever
daar in geloven moeten
ze dat toch doen..
 
Oud 22 June 2002, 18:15   #30
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
TV pikt altijd de extremisten uit alle groepen...je moet het toch zo spannend mogelijk maken eh?
So? Daarom ist nog wel waar .. maar goed, ik vind ook dat je iedereen in zen waarde moet laten, wat hun geloof ook is..
 
Oud 22 June 2002, 18:57   #31
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh


So? Daarom ist nog wel waar
klopt, maar blijkbaar zijn er (zoals ik al dacht) mensen zoals jij, die gaan generaliseren
 
Oud 3 July 2002, 14:53   #32
Skrewdriver
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost
In het Hebreeuws betekent het woord "Satan" het een of ander (geen idee wat), en daarvan is de naam Satanist afgeleid (ongetwijfeld ook de naam van de "duivel", satan dus, maar daar gaat het hier niet om)
Satan betekend TEGENHANGER

het is dus een tegengeloof eigenlijk

Voor serieuze mensen die er iets over willen weten

www.satanisme.nl

of lees: the Satanic Bible van Anton Zandor LaVey

 
Oud 3 July 2002, 14:55   #33
Skrewdriver
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

even tussendoor ook nog

Dieren en mensen offeren is ten strengste verboden voor een satanist!!!

Doe wat je wil zal de enige wet zijn

Maar je mag er niets of niemand moedwillig kwaad mee doen
 
Oud 26 June 2006, 14:07   #34
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Satanisme

Zo te zien zijn er heel wat misverstanden over het Satanisme.
Wij noemen ons SATANisten in de zin dat SATAN staat voor TEGEN dit wil zeggen het tegenovergestelden doen van wat met verwacht. Wij willen anders zijn, wij willen uniek en voor al ONSZELF zijn. net zoals bij Gothic eerst was ik alleen Goth maar nu ook Satanist. en NEE er worden geen dieren of maagden offers gedaan tijdens een ritueel. In de 11 regels der aarde staat:regel 10: Dood nooit dieren, tenzij men aangevallen wordt of voor voedsel.
En voor allen die alles geloven wat de media of ouders zeggen over satanisten:
de 9 ZONDEN:
1.Stommiteit
2.pretentie
3.naïviteit
4.zelfbedrog
5.conformeren aan de kuddedeze regel maak al meteen duidelijk waarom SATAN in SATANisme "TEGENgestelde" betekend wij willen onszelf zijn en niet 1 uit 1000 dezelfde. doen wat een ander doet is makkelijk maar niet iedereen kan zichzelf zijn!
6.gebrek aan perspectief
7.het vergeten van verleden en gewoonten
8.tegen productieve trots
9.gebrek aan esthetiek

(p.s.: IK BEN CHRISTEN KOM UIT EEN CHRISTELIJK GEZIN EN GA NAAR EEN KATHOLIEKE SCHOOL) 80% van de gothicts of satanisten waren christenen.
*WRM ik satanist ben geworden?
-uit nieuwschierigheid naar een iets anders
-denk aan de kruistochten en nu de oorlogen in Irak. deze zijn allemaal ontstaan door HET CHRISTELIJK geloof men vocht tegen de vijanden van de kerk bv de islam terwijl de islam ook geloofd in GOD. men maakt oorlog vanwegen GOD. en in de 9verklaringen van het satanisme staat: verklaring 9: Satan is de beste vriend die de kerk ooit had, want hij heeft het in werking, levende gehouden voor al deze jaren. ER is nog nooit oorlog gemaakt tegen de vijanden van de hel of wel?

xxx SARAH

vragen? --> marilyn_manson-freakje@hotmail.com

extra:
er zijn 3 soorten rituelen:
1.BARMHARTIGHEIDS
2.SEKSUELE
3.VERNIETIGINGS

MAAR
-mensen die anderen misbruiken tijdens seks en satanistisch zijn of mensen die dieren op hele bizare manieren doden en zichzelf satanist noemen ZIJN GEEN SATANISTEN MAAR DIE MENSEN ZIJN GEWOON GESCHIFT !!!!! de seksuele rituelen worden gebruikt voor betere seks of spannendere ervaringen niet vrijeen met een half opengesneden partner! barmhartigheid spreekt voor zichzelf denk ik en de vernietigings ook denk ik.
bij het satanisme en bij gothic gaat het voor al over LIVE AND LET LIVE!!

Laatst aangepast door Satanisch_girl : 26 June 2006 om 14:16
 
Oud 26 June 2006, 14:24   #35
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ben jij veel gepest in je leven?
Pakspul is offline  
Oud 26 June 2006, 14:37   #36
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

BRAND-STA-PEL BRAND-STA-PEL BRAND-STA-PEL BRAND-STA-PEL BRAND-STA-PEL BRAND-STA-PEL



allemaal!
 
Oud 26 June 2006, 21:38   #37
Keira
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom zou je meteen op de brandstapel moeten als je een satanist bent? Ik ben er zelf eigenlijk tegen, gewoon omdat het woord satan me niet aanstaat. Maar zoals het hier wordt beschreven is het ein werkelijkheid anders dan ik had gedacht.

Ik ben zelf eigenlijk ook een Gothic, al valt dat aan mijn buitenkant niet af te lezen. Het is gewoon dat ik zelf weet dat ik het ben, niet iedereen hoeft er van op de hoogte te zijn, nog niet in ieder geval. Ik wil mijn schooltijd graag normaal afronden. Ik merk nu namelijk als dat iemand uit onze klas wordt gegrepen omdat hij Gothic is. Niet ernstig, maar sommige opmerkingen.
Mijn Gothic gaat verder ook een beetje richting de kant van de Wicca, alleen ben ik zeer zeker geen volwaardig heks, of... zo wil ik mezelf niet noemen.
Ik ben gewoon mezelf en daar heb je geen benaming voor. Iedereen is zichzelf en blijft zichzelf (Als je het goed doet)
En zulk soort flauwekul van op de brandstapel gooien is belachelijk. Volgens mij kun jij beter naar de middeleeuwen verhuizen.
 
Oud 26 June 2006, 22:50   #38
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Wat een up trouwens
Impressions is offline  
Oud 27 June 2006, 08:59   #39
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
Wij willen anders zijn, wij willen uniek en voor al ONSZELF zijn. net zoals bij Gothic eerst
Dat vind ik altijd zo belachelijk he

Wij willen uniekzijn. ---> Iedereen is al uniek

Wij willen anders zijn. -----> maar tegelijkertijd ben je precies hetzelfde als al die andere gothics en satanisten.

Maar van mij mag je best jezelf zijn hoor, heb ik geen problemen mee.
Sander is offline  
Oud 27 June 2006, 10:43   #40
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ja, maar ze is een Marilyn Manson freak, dus dan houdt het al snel op
Impressions is offline  
Oud 27 June 2006, 12:56   #41
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

heej allemaal,
brandstapel de middeleeuwen zijn al lang voorbij denk ik toch hoor.
Als gothic kan je 3 kanten op:
1.gothic
2.wicca
3.satanist
ik koos voor het satanisme omdat ik niet geloof in wicca met hun spreukjes en al, in heksen geloof ik gwn niet.
Met uniek en anders zijn bedoel ik niet een uniek mens zijn want dat is waar er zijn geen 2 dezelfde mensen dus dat is er zowieso al. het is zo moeilijk uit te leggen. Ik bedoel eigenlijk dat er GEEN 2 dezelfde gothics, wiccas of satanisten zijn!
iedereen ervaart het anders en iedereen leeft anders binnenin zijn styl. Voor mij is het mijn leven, als satanisme verdwijnt ga ik mee ten onder, blijft het bestaan dan leef ik voor altijd. voor andere satanisten is het gwn zoals een huisregel, snap je op die manier zijn wij uniek ook al noem je ons Satanisten er zijn er geen 2 dezelfde. sommige doen rituele andere geloven niet in dat deel enz...

Ja, ik ben al vaak gepest geweest. ik zette enkele dagen geleden een foto op mijn rbx en ik kreeg een reactie:
"eiiik je gezicht is als mijn strond, vuile gothic ga nor je eigen land!!"

deze gast is wel zijn account kwijt!! met eigen land bedoelde hij de hel, domme gast de hel is geen land maar EEN WERELD
mijn wereld , mijn thuis dus dat was niet echt een belediging.
maar als mensen me uitschelden krijgen ze daar heel veel spijt van dat BELOOF ik.

LIFE AND LET LIFE
keep it existing !!!

xxx
 
Oud 27 June 2006, 12:58   #42
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
Ja, ik ben al vaak gepest geweest. ik zette enkele dagen geleden een foto op mijn rbx en ik kreeg een reactie:
"eiiik je gezicht is als mijn strond, vuile gothic ga nor je eigen land!!"
Z'n idee had ik al

post die foto's een even voor ons vermaakt
Pakspul is offline  
Oud 27 June 2006, 13:00   #43
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

http://static.redbox.be//p/oo/001/924/1924140.jpg

Dit vond ik in de site die in dr profiel staat

Zal ik hem imagen voor de gein?
Impressions is offline  
Oud 27 June 2006, 13:03   #44
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Volgens mij nog wel een lekker ding als je die troep van je geizcht afhaald.
Pakspul is offline  
Oud 27 June 2006, 13:06   #45
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daarom zit die troep er op. Om gaste die denken dat ze iedereen kunnen krijgen op afstand te houden

xxx
 
Oud 27 June 2006, 13:06   #46
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard



zie
Pakspul is offline  
Oud 27 June 2006, 13:12   #47
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Kweenie, je ziet er een beetje afstandelijk uit.
Impressions is offline  
Oud 27 June 2006, 13:18   #48
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

http://www.rbx.be/go/photo/photoID=1114680

Hier heb je der een zonder die troep is wel al een tijdje gelden

xxx
 
Oud 27 June 2006, 13:32   #49
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Zonder troep mag je er wel zijn Met troep ook wel, maar dan in de kelder
Pakspul is offline  
Oud 27 June 2006, 13:32   #50
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

De meeste mensen denken dat goths depri, afstandelijk, verlegen eijn of de zin van het leven niet meer zien.
Dat allemaal is echt zever.
Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik de gelukkigste mens op aarde ben! Mensen vroegen is aan mij of ik me niet belachelijk voelde om zo GEkleed(niet VERkleed) rond te lopen.
En ik moet ze allemaal teleur stellen ik zit voor 100% vol met zelfvertrouwen. Ik voel me veel beter nu, zelfs meer geaxepteerd veel mensen respecteren me nu en veel hebben schrik van me echt lache , sommige noemen me duivelaanbidder, duivelskind, kerkverander weet ik veel. maar waarom zou ik me daar druk om maken "Het laatste wat ons kan schelen is wat de buren er van denken" (das mss 1 ding dat ons goths 1 geheel maakt deze uitspraak denk ik weldat voor alle goths gelt.)
Ik zit op een katholieke school en die zit prop vol met Gothics zoals ik al zei veel christenen gaan over naar gothic. ik heb nooit die zever in de bijbel geloofd heb zelfs nog nooit een bijbel vast gehad. op school zijn er soms mensen 99.9% zijn dat Gabbers die ons uitschelden. In de 11 regels der aarde staat: al lopend in open of neutraal terrein, val niemand lastig. indien iemand u lastig valt vraag die geen daar ee op te houden. doet die persoon dat niet, vernietig hem! wij satanisten houden ons aan deze RICHLIJNEN, wij vragen hun op te houden doen ze dat niet draaid het uit op een vechtpartij(we doden niet!). wij zullen nooit de eerste klap uitdelen want "LIVE AND LET LIVE"

xxx
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.