Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 April 2003, 11:29   #1
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard sxe'er met een drugsgebruiker?

voor de sxe mensen/mensen die gewoon geen alcohol,drugs,sigaretten gebruiken: zouden jullie een relatie willen met iemand die wel drinkt/rookt/drugs gebruikt?

voor de mensen die roken/drinken/drugs gebruiken: zouden jullie een relatie willen met iemand die sxe is, of gewoon (bijna) nooit zoiets doet?

ikzelf ben sxe, en zou nooit iets kunnen hebben met iemand die drugs gebruikt of rookt. als iemand af en toe eens alcohol drinkt kan ik daar wel mee leven, maar teveel zou ik niet tegen kunnen.
 
Oud 2 April 2003, 11:37   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

wtf is sxe
Pakspul is offline  
Oud 2 April 2003, 11:40   #3
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
wtf is sxe
sxe, iemand die niet drinkt (dus het tegenovergestelde van jou met je bier ), geen drugs gebruikt en niet rookt. (vaak ook geen medicijnen gebruikt, alleen als het nodig is.)
 
Oud 2 April 2003, 12:18   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wel met iemand die rookt en drinkt ( beide niet te veel) maar niet met iemand die drugs gebruikt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 2 April 2003, 12:21   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

naja, het ligt eraan of je van elkaar houdt. Het antwoord is dus "ja"
 
Oud 2 April 2003, 12:39   #6
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn vriend is sxe, ikzelf officieel niet, hoewel ik niet rook, geen drugs gebruik(behalve de theďne in thee dan)en nauwelijks drink, tis nu 3 maanden terug voor t laatst ofzo. ookal zou ik meer drinken, volgens mij maakt dat voor mn vriend niets uit, toen t aanging dronk ik meer dan nu en hij vond t geen probleem. maar ik heb nooit veel gedronken, dus tja..
 
Oud 2 April 2003, 12:41   #7
404
Guest
 
Berichten: n/a
Post

ik zou niet met iemand willen hebben die ...

rookt: omdat ik het goor vind om met een asbak te zoenen en de geur blijft overal inhangen. ik heb liever een vriendin die lekker ruikt.
drinkt: een paar glaasjes zou ik niet erg vinden, maar als ze aangeschoten of dronken raakt is de lol er voor mij af. ik wil gewoon sobere lol hebben.
drugs gebruikt: blowen, daar kan ik mee leven, behalve als het een verslaving is. andere drugs, dan is het voor mij over. het trekt me echt niet. 't is gewoon niet gezond.

daarom ben ik heel blij dat mijn vriendin hier niet aan doet
 
Oud 2 April 2003, 12:42   #8
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik rook niet, maar bij sommige mensen staat dat best sexy . Maar meestal vind ik het smerig en stinken. Maar het zou dus kunnen . Drinken doe ik zelf ook wel eens, maar iemand moet niet elke week helemaal bezopen zijn en drugs hetzelfde verhaal als bij alcohol, het maakt me niet veel uit zolang het maar niet je leven beinvloedt.
 
Oud 2 April 2003, 16:10   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb niks tegen drinkers (miets met bepaalde mate), wel tegen drugsgebruikers...
Ook tegen blowers, omdat diegene die blowen het vaak ook doen als er geen feest is, en drinken toch vaak beperkt wordt tot feesies...
Roken vind ik niet al te erg, maar heb het liever niet...

Zelf doe ik niet aan drugs en roken, en drink ik af en toe (en vrijwel nooit lazerus)
 
Oud 2 April 2003, 19:30   #10
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Mja een vriendin die rookt of drugs gebruikt lijkt me niet ideaal. Maar daar gaat et toch niet om. Uiteindelijk gaat et er gewoon om of et klikt. Drinken heb ik nie zo'n probleem mee. Als ze maar niet ieder weekend lazerus is.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline  
Oud 2 April 2003, 20:01   #11
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bijna iedereen hier zegt dat ze het niet zo fijn zouden vinden als hun vriend(in) rookt..

ff een vraagje dan. waarom roken er dan zooo verschrikkelijk veel mensen tijdens uitgaan?
als je een kroeg binnenloopt.. mee zoon rook walm in je gezicht.. das toch niet fijn uitgaan.. maja het is iets onvermijdelijks als je uit wilt gaan denkk

en on-topic weer

een roker zou ik nie willen.. drank maakt me nix uit.. zolang het niet te veel is.. blowen idem dito
blowen zelfs liever want ik heb nog nooit verhalen gehoord van iemand die door het lint van een joint.. en veel te veel verhalen van agressieve mensen die TE zat zijn en andere mensen gaan vervelen enzo
 
Oud 2 April 2003, 22:44   #12
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik zou liever niet iets willen met iemand die rookt, maar heeeel misschien zou ik er nog op toegeven. als ze drinkt vind ik dat prima, k drink zelf ook dus waarom niet(zolang ze zich maar niet continue lam zuipt). en met drugsgebruik wil ik niks te maken hebben dus dat zou al niks worden.
The6thgate is offline  
Oud 2 April 2003, 23:16   #13
laurier_garnier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alcohol hebbek geen probleem mee

drugs ook niet zolang ge het niet constant doe (dan hebben het over soft drugs want hard zou ik niet aanvaarden)

roken mag ook wel van mij ma ook geen ketting rookster


BTW ge zijt ook vergeten bij SXE (straightedge) ist ook geen losbandige relaties en seks en dus ook monogamie
 
Oud 3 April 2003, 08:58   #14
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by laurier_garnier


BTW ge zijt ook vergeten bij SXE (straightedge) ist ook geen losbandige relaties en seks en dus ook monogamie
weet ik, maar t gaat nu over drugs/alcohol/roken.
 
Oud 3 April 2003, 14:19   #15
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

veel mensen hier zijn tegen drugs maar ook tegen alle drugs of alleen echt de hard drugs?

en je kan der heel ver in gaan met sxe zijn.. sommigen gaan daar te ver in vind ik. ze ontzeggen zichzelf zoveel dingen, omdat het slecht zou zijn, zouden ze nie zoiets hebben van 'ik wil ook wel eens weten hoe da is' ofzo?
 
Oud 3 April 2003, 14:33   #16
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
veel mensen hier zijn tegen drugs maar ook tegen alle drugs of alleen echt de hard drugs?

en je kan der heel ver in gaan met sxe zijn.. sommigen gaan daar te ver in vind ik. ze ontzeggen zichzelf zoveel dingen, omdat het slecht zou zijn, zouden ze nie zoiets hebben van 'ik wil ook wel eens weten hoe da is' ofzo?
ik weet heel goed hoe het is om te drinken, om dronken te zijn, stoned. hard drugs heb ik nooit gebruikt. ik heb niet het idee dat ik mezelf iets ontneem. ken je de uitdrukking "high on life" ? nou, zo voel ik me, ik heb geen kunstmatige dingen nodig om van het leven te genieten. geef mij muziek en leuke mensen en ik heb de tijd van mn leven.

en ik ben tegen alle drugs, softdrugs vind ik wel wat minder erg, maar het blijft drugs.
 
Oud 3 April 2003, 14:39   #17
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

earshot: weiger je morfine als je een ongeluk hebt gehad?
 
Oud 3 April 2003, 15:06   #18
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
earshot: weiger je morfine als je een ongeluk hebt gehad?
ik ben er nog niet uit wat ik van medicijnen vind, ik slik de laatste tijd geen paracetamol ofzo meer tegen hoofdpijn, en gebruik verder ook niks.
maar morfine, das wel een moeilijke vraag. ik denk dat als het echt nodig is ik het zou doen, maar alleen als het echt niet anders kan.
 
Oud 3 April 2003, 15:08   #19
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

morfine krijg je meestal niet omdat je anders doodgaat, maar op hevige pijnen te onderdrukken (altahns dacht ik zo ) en is het dus nooit ECHT noodzakelijk (in de zin van: zonder ga je iig niet dood).

Maar waarom zulke pijnen lijden, als een simpele injectie je tijdelijk rust kan bieden?

echter als je dan consequent bent, vind je ook dat je drugs mag gebruiken tegen hevige mentale pijnen (wat ook redelijk wat drugsgebruikers aanzette tot het overgaan op drugs)
 
Oud 3 April 2003, 20:48   #20
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot


ik weet heel goed hoe het is om te drinken, om dronken te zijn, stoned. hard drugs heb ik nooit gebruikt. ik heb niet het idee dat ik mezelf iets ontneem. ken je de uitdrukking "high on life" ? nou, zo voel ik me, ik heb geen kunstmatige dingen nodig om van het leven te genieten. geef mij muziek en leuke mensen en ik heb de tijd van mn leven.

en ik ben tegen alle drugs, softdrugs vind ik wel wat minder erg, maar het blijft drugs.
ik snap wat je bedoeld, en ik respecteer dat ook.. maar je kan er wel te ver in gaan snapje? dat je bijvoorbeeld geen verdoving wil ofzo terwijl je daar ligt te creperen.

en van morfine ga je echt niet dood hoor, mits je een normale dose krijgt ik bedoel als je veeel te veel krijgt dan kan je hart het niet aan ofzoiets.. maja das eik wel met alles. het is meer als pijnstiller bedoeld niet als complete verlammer
 
Oud 3 April 2003, 21:36   #21
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
morfine krijg je meestal niet omdat je anders doodgaat, maar op hevige pijnen te onderdrukken (altahns dacht ik zo ) en is het dus nooit ECHT noodzakelijk (in de zin van: zonder ga je iig niet dood).

Maar waarom zulke pijnen lijden, als een simpele injectie je tijdelijk rust kan bieden?

echter als je dan consequent bent, vind je ook dat je drugs mag gebruiken tegen hevige mentale pijnen (wat ook redelijk wat drugsgebruikers aanzette tot het overgaan op drugs)
die morfine krijg je dus om je genezing te bespoedigen daar je slaap nodig hebt, dus die morfine HEB je nodig
 
Oud 3 April 2003, 21:42   #22
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
veel mensen hier zijn tegen drugs maar ook tegen alle drugs of alleen echt de hard drugs?

en je kan der heel ver in gaan met sxe zijn.. sommigen gaan daar te ver in vind ik. ze ontzeggen zichzelf zoveel dingen, omdat het slecht zou zijn, zouden ze nie zoiets hebben van 'ik wil ook wel eens weten hoe da is' ofzo?
ik ben ook sxe, en weet ook dondersgoed hoe het is om te drinken, heel veel te drinken, te kotsen van drank, voor je deur in slaap te vallen, katers te hebben, stoned te zijn, lachkicks te hebben. Maar om eerlijk te zijn heb ik daar nooit echt lol in gehad, ik voelde altijd soort van ''spijt'' achteraf...

maar goed
om op de vraag in te gaan.
Ik zou NOOIT een vriendin nemen die rookt, daar ik roken echt vind getuigen van een zwakke persoonlijkheid, roken gaat bij een groot percentage uit gewoonte of verslaving, verder vind ik eht stinken, ik val hier gewoon echt niet op en knap er compleet op af als ik het te laat doorheb.
Drinken en andere drugs, ik weet het niet, ik denk dat drinken wel ok is, tot ze raar ervan gaat reageren. Drugs denk ik dat ik helemaal niet tof vind. Ik heb mn vriendin gezegd dat ik haar natuurlijk geen dingen kan verbieden, maar dat als zij zonodig aan de drugs wil, ze dat alsjeblieft niet aan mij wil vertellen, of mij in zo'n toestand onder ogen wil komen.
ik wil een gezonde vriendin....
maar het is zoo moeilijk om het andere mensen niet op te leggen...
 
Oud 4 April 2003, 09:10   #23
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


ik ben ook sxe, en weet ook dondersgoed hoe het is om te drinken, heel veel te drinken, te kotsen van drank, voor je deur in slaap te vallen, katers te hebben, stoned te zijn, lachkicks te hebben. Maar om eerlijk te zijn heb ik daar nooit echt lol in gehad, ik voelde altijd soort van ''spijt'' achteraf...

maar goed
om op de vraag in te gaan.
Ik zou NOOIT een vriendin nemen die rookt, daar ik roken echt vind getuigen van een zwakke persoonlijkheid, roken gaat bij een groot percentage uit gewoonte of verslaving, verder vind ik eht stinken, ik val hier gewoon echt niet op en knap er compleet op af als ik het te laat doorheb.
Drinken en andere drugs, ik weet het niet, ik denk dat drinken wel ok is, tot ze raar ervan gaat reageren. Drugs denk ik dat ik helemaal niet tof vind. Ik heb mn vriendin gezegd dat ik haar natuurlijk geen dingen kan verbieden, maar dat als zij zonodig aan de drugs wil, ze dat alsjeblieft niet aan mij wil vertellen, of mij in zo'n toestand onder ogen wil komen.
ik wil een gezonde vriendin....
maar het is zoo moeilijk om het andere mensen niet op te leggen...
ben het wel met je eens
alleen dat je tegen je vriendin zegt dat ze het niet moet vertellen als ze drugs gaat gebruiken heb ik zo mijn twijfels over. ik zou het persoonlijk fijner vinden als ik het toch te horen krijg...
The6thgate is offline  
Oud 4 April 2003, 09:23   #24
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja dus ze moet maar gewoon tegen je liegen omdat jij liever de illusie hebt van een 'gezonde' vriendin.

beetje krom, ze kan toch beter eerlijk tegen je zijn dan tegen je liegen over haar drugsgebruik? en als je een paar keer drugs gebruikt wil niet zeggen dat je aan de drugs bent. onder aan de drugs zijn versta ik dat je er echt verslaafd aan bent en niet zonder kan leven.
 
Oud 4 April 2003, 15:37   #25
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


die morfine krijg je dus om je genezing te bespoedigen daar je slaap nodig hebt, dus die morfine HEB je nodig
fout...je zegt het zelf al... "te bespoedigen", oftewel het is niet nodig
 
Oud 4 April 2003, 15:47   #26
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is toch meer om je te helpen slapen zodat je lichaam kan herstellen, en zo kan je wel zeggen dat alles niet nodig is. qua pijnstillers bedoel ik dan he. niet de verdoving bij een operatie ofzo
 
Oud 4 April 2003, 15:52   #27
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


die morfine krijg je dus om je genezing te bespoedigen daar je slaap nodig hebt, dus die morfine HEB je nodig
morfine is voor het verzwakken van de pijn, en zal niet genezing helpen bespoedigen. Het voorkomt slechts dat je niet gek word van de pijn
 
Oud 4 April 2003, 20:39   #28
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


morfine is voor het verzwakken van de pijn, en zal niet genezing helpen bespoedigen. Het voorkomt slechts dat je niet gek word van de pijn
het zorgt er voor dat je toekomt aan voldoende rust, WAARDOOR je kan genezen
 
Oud 4 April 2003, 20:40   #29
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
ja dus ze moet maar gewoon tegen je liegen omdat jij liever de illusie hebt van een 'gezonde' vriendin.

beetje krom, ze kan toch beter eerlijk tegen je zijn dan tegen je liegen over haar drugsgebruik? en als je een paar keer drugs gebruikt wil niet zeggen dat je aan de drugs bent. onder aan de drugs zijn versta ik dat je er echt verslaafd aan bent en niet zonder kan leven.
ik zeg niet liegen

ik hoef niet tew horen van haar
tering ik was gister avond echt stoned gek
dat wil ik dan gewon liever niet horen

en als ze echt verslaafd is of op regelmatige basis drugs gebruikt is het voor mij sowieso einde verhaal..
 
Oud 5 April 2003, 10:29   #30
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


het zorgt er voor dat je toekomt aan voldoende rust, WAARDOOR je kan genezen
jaja tuurlijk
 
Oud 5 April 2003, 15:32   #31
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik rook zelf en zou er geen problemen mee hebben om met een sxe'er te verkeren...

de sxe'ers die er problemen mee hebben om te verkeren met iemand die rookt vind ik gewoon zielig want zoiets verandert nix aan het karakter
 
Oud 5 April 2003, 15:57   #32
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het liefst wil ik een vriendin die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt, maar als ze echt aardig is overwint de liefde.
Dan heb ik toch liever een vriendin die vanalles gebruikt en super lief karakter heeft, dan een vriendin die gezond leeft, maar met een rotkarakter.
 
Oud 5 April 2003, 17:25   #33
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

de sxe'ers die er problemen mee hebben om te verkeren met iemand die rookt vind ik gewoon zielig want zoiets verandert nix aan het karakter
roken ZEGT wat over je karakter
 
Oud 5 April 2003, 17:50   #34
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


roken ZEGT wat over je karakter
daas heb je wel gelijk in
 
Oud 5 April 2003, 22:32   #35
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


daas heb je wel gelijk in
wauw je bent het eens met me eens
 
Oud 6 April 2003, 12:45   #36
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


roken ZEGT wat over je karakter
wat bepaalt roken dan zo erg aan je karakter?
 
Oud 6 April 2003, 15:35   #37
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


wat bepaalt roken dan zo erg aan je karakter?
ik vind dat iemand die rookt niet echt kan getuigen van discipline, iemand die ergens aan verslaafd is is sowieso erg triest bezig.
Ik vind dit getuigen van een zwak karakter.
 
Oud 6 April 2003, 17:09   #38
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


ik vind dat iemand die rookt niet echt kan getuigen van discipline, iemand die ergens aan verslaafd is is sowieso erg triest bezig.
Ik vind dit getuigen van een zwak karakter.
discipline? en wat als je kan stoppen wanneer je wil? ik rook al 5 jaar,maar gebeurt regelmatig dat ik voor langere tijd niet rook,heb er geen behoefte aan,ben geld aan het sparen,...
en dan heb ik geen discipline ofzo?
ben nog altijd niet verslaafd...

en iedereen is denk ik wel ergens aan verslaafd,dus dan ik 90% van de bevolking zielig?
 
Oud 6 April 2003, 17:32   #39
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik ken mensen die roken en toch een sterk karakter hebben
het was hun keuze te roken en ermee door te gaan. iedereen is vrij zijn eigen keuzes te maken.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 6 April 2003, 17:33   #40
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

roken in het openbaar moet wel verboden worden, je valt andere mensen lastig met je vrijwillige stoornis
 
Oud 6 April 2003, 18:11   #41
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Blijf bij de stelling mensen... het gaat niet om roken in het openbaar
 
Oud 6 April 2003, 18:24   #42
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou liefst met iemand samenzijn die niet rookt, geen drugs gebruikt en (bijna) niet drinkt, maar ik denk wel dat dat kan veranderen.
Als ik smoorverliefd word, en ik kom te weten dat hij rookt, zal ik niet minder verliefd zijn dus ja
Ik zou wel proberen hem te overtuigen te stoppen, maarja, of dat zou helpen...
 
Oud 7 April 2003, 10:40   #43
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


discipline? en wat als je kan stoppen wanneer je wil? ik rook al 5 jaar,maar gebeurt regelmatig dat ik voor langere tijd niet rook,heb er geen behoefte aan,ben geld aan het sparen,...
en dan heb ik geen discipline ofzo?
ben nog altijd niet verslaafd...

en iedereen is denk ik wel ergens aan verslaafd,dus dan ik 90% van de bevolking zielig?
waarom rook je dan?!
omdat je er zo lekker van gaat ruiken?
omdat het zo goed voor je is?

of meer omdat je het toch niet kan laten en het lekker vind, ookal weet je dat je er ziek van wordt, andere mensen mee lastig valt en van gaat stinken?

of omdat al je vrienden het doen en je geen ''nee'' kan zeggen als ze je een sigaret aanbieden

PS: we hadden eht hier over drugs, niet over verslavingen a la computerverslaving etc. en JA ik vind verslavingen triest ja.
 
Oud 7 April 2003, 10:41   #44
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
Blijf bij de stelling mensen... het gaat niet om roken in het openbaar
PFP wil laten zien dat drugsgebruik ook nadelige gevolgen heeft voor je omgeving.
 
Oud 7 April 2003, 11:03   #45
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


waarom rook je dan?!
omdat je er zo lekker van gaat ruiken?
omdat het zo goed voor je is?

of meer omdat je het toch niet kan laten en het lekker vind, ookal weet je dat je er ziek van wordt, andere mensen mee lastig valt en van gaat stinken?

of omdat al je vrienden het doen en je geen ''nee'' kan zeggen als ze je een sigaret aanbieden

PS: we hadden eht hier over drugs, niet over verslavingen a la computerverslaving etc. en JA ik vind verslavingen triest ja.
ik rook omdat ik het lekker vind... als ik bij mensen zit die iets tegen sigaretten hebben, ga ik niet roken in hun buurt,ga het altijd even vragen. ik kan met gemak nee zeggen tegen mijn vrienden, die begrijpen dat dan ook,ben tenslotte geen 13 meer...
dat het slecht voor de gezondheid is neem ik er gewoon bij...
 
Oud 7 April 2003, 12:58   #46
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ik rook omdat ik het lekker vind... als ik bij mensen zit die iets tegen sigaretten hebben, ga ik niet roken in hun buurt,ga het altijd even vragen. ik kan met gemak nee zeggen tegen mijn vrienden, die begrijpen dat dan ook,ben tenslotte geen 13 meer...
dat het slecht voor de gezondheid is neem ik er gewoon bij...
ja totdat je van mijn belastings centen moet worden behandeld over 40 jaar wegens slecht longen
 
Oud 7 April 2003, 14:19   #47
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ja totdat je van mijn belastings centen moet worden behandeld over 40 jaar wegens slecht longen
ben belg dus zal wel niet van de jouwe zijn

maar goed,als jij binnen 40 jaar door 1 of andere reden longkanker krijgt moet je ook niet klagen dan...
 
Oud 7 April 2003, 15:02   #48
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ben belg dus zal wel niet van de jouwe zijn

maar goed,als jij binnen 40 jaar door 1 of andere reden longkanker krijgt moet je ook niet klagen dan...
en jij denkt dat het je dan ook niet boeit?
 
Oud 7 April 2003, 15:11   #49
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


en jij denkt dat het je dan ook niet boeit?
zeker weten...
 
Oud 7 April 2003, 15:12   #50
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


zeker weten...
nou dan hoef je zeker ook geen medicijnen want het boeit jou toch niets?
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.