Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 September 2003, 22:31   #51
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Daar ben ik het mee eens. We hebben wel gezien hoe geweldig de 'jeugd' het ervanaf heeft gebracht. Zij mogen zich eerst bewijzen als serieus gewoon lid, daarna kan altijd nog het FB-schap volgen
Maar Bart, stel, ze maken jou FB, denk jij hier nog lang te blijven dan? Een jaar heeft dus niemand iets aan, want als het goed is is het merendeel van de huidige FB-crew dan toch wel gestopt. Althans, dat mag ik hopen voor hen...
En wie blijven er dan over? Plankje?
Mijn punt: de huidige crew wordt te oud.

En zoals ik al zei, voldoet iemand niet, dan kan hij/ zij/ het zo er uit gesodemieterd worden...

Overigens, tonen de ouderen dan zoveel meer kwaliteiten als serieus lid dan die jonkies?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2003, 22:34   #52
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Mijn punt: de huidige crew wordt te oud.
en de rest van de echte leden word er samen mee oud
als je een beetje door de topic's die niet in ADB en sex geopend worden en de reacties daar op zie je snel dat de vaste klanten ook al ergens boven de 18 zijn
dus een verjonging lijkt mij niet echt nodig
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2003, 22:37   #53
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
en de rest van de echte leden word er samen mee oud
als je een beetje door de topic's die niet in ADB en sex geopend worden en de reacties daar op zie je snel dat de vaste klanten ook al ergens boven de 18 zijn
dus een verjonging lijkt mij niet echt nodig
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat degenen van mijn leeftijd hier tot in den oneindigheid willen blijven...
Maar als ik de enige ben die dat gevoel heeft dan hou ik stil hoor...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2003, 22:38   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar Bart, stel, ze maken jou FB, denk jij hier nog lang te blijven dan? Een jaar heeft dus niemand iets aan, want als het goed is is het merendeel van de huidige FB-crew dan toch wel gestopt. Althans, dat mag ik hopen voor hen...
En wie blijven er dan over? Plankje?
Mijn punt: de huidige crew wordt te oud.

En zoals ik al zei, voldoet iemand niet, dan kan hij/ zij/ het zo er uit gesodemieterd worden...

Overigens, tonen de ouderen dan zoveel meer kwaliteiten als serieus lid dan die jonkies?
Ik vind dat BW, NW, BoP, en zelfs dimas (!) een vrij serieuze indruk op mij maken ja. Loeloe ook, maar dan op een wat ongelukkige manier. Ze is welliswaar serieus, maar tegen enkele personen (waaronder ondergetekende) kan ze niet objectief zijn. Waarom heb je niks aan een jaar? Als iemand het een jaar voortreffelijk doet, geef je daarna het vaandel zonder enige rancune over aan een persoon die inmiddels een jaartje forum-ervaring heeft. Op die manier houd je ook continue een frisse kijk op de zaak (veel mensen met nieuwe, vaak betere) ideëen.

Ikzelf heb enige tijd de cover van de Voice of Kaalhei, een fanzine in elkaar gezet. Ik nam het over van iemand anders, die dacht dat het niet meer beter kon. Ik maakte hem door mijn nieuwe kijk beter, en op een gegeven ogenblik zat ook ik aan mijn top, en als je hem nu ziet.. Niet te vergelijken met mijn 'prutswerk'!!

Stel je zou het met de 'jeugd' doen, en hen eruit schoppen wanneer ze niet voldoen. Dan krijg je weer mensen die het er niet mee eens zijn, enz enz enz.. Bovendien hebben ze dan ook fouten lopen maken, die óók onrust veroorzaken. En dat terwijl ze als ze een jaartje wachten wat ouder zijn het voortreffelijk zouden kunnen doen! Voor goede uitzonderingen dient uiteraard altijd plaats te zijn. Maar ik zie eerlijk gezegt geen 15-jarig persoon die echt een goede FB zou kunnen zijn, jij wel dan? Bovendien kan jeugd (zie plankje) slecht tegen flames, wat kan lijden tot machtsmisbruik
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2003, 22:44   #55
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat degenen van mijn leeftijd hier tot in den oneindigheid willen blijven...
Maar als ik de enige ben die dat gevoel heeft dan hou ik stil hoor...
ik zie mezelf over een jaartje hier ook niet zovaak als nu op het forum, denk dat ik dan te druk bezig ben met school wen stage, maar als het gezellig blijft dan blijf ik komen
maar dat komt ook omdat ik wel wil weten waar de jeugd over praat

en in 1 jaar kan je zoveel doen, er worden per dag ongeveer 50 threads geopend, daar word gemiddeld 40x op gereageerd en als FB heb je dus per dag 50 x 40 post om door te nemen op dingen die niet kunnen en die je dus moet sluiten

doe je dit een jaar dan kom je dus op:
730000 reacties
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2003, 22:49   #56
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Er zit ook wel iets in in wat jullie zeggen.. Maar laten ze nu eerst maar een deugdelijke mensen vinden, dat is al moeilijk genoeg. Maar jong heeft de voorkeur bij mij iig.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2003, 23:30   #57
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik heb iig een 2e nodig voor bij L&D alleen zie ik er iemand die daar vaak komt en een beetje common sense heeft
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 07:18   #58
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zal eerlijk toegeven dat ik het leuk zou vinden om als Fb actief te zijn. Ik ben even een tijdje niet zo serieus geweest op ADB maar ik denk dat ik alweer snel toch weer der serieuze kant op ben gegaan.

Geef me een kans en ik zal zien dat ik er mijn best voor zal doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 07:25   #59
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmm jah opzich heb ik nisk tegen jonkies (zoals jullie het benoemen).

Ooit werd het forum opgestart met allemaal mensen die 14/15/16 waren, samen met bennie. Die dan een oogje in het zeil hield voor als er echt iets was. En dat liep (zeker in het begin) voor mijn gevoel erg goed!
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 07:31   #60
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm jah opzich heb ik nisk tegen jonkies (zoals jullie het benoemen).

Ooit werd het forum opgestart met allemaal mensen die 14/15/16 waren, samen met bennie. Die dan een oogje in het zeil hield voor als er echt iets was. En dat liep (zeker in het begin) voor mijn gevoel erg goed!
Niet te vergeten dat er toen heel wat minder users waren en dus ook veel minder topics.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 09:08   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
Niet te vergeten dat er toen heel wat minder users waren en dus ook veel minder topics.
Inderdaad! Toen was het forum natuurlijk nog niet zo groot. Let wel, ik wil ook niet beweren dat jonkies het niet zouden kúnnen, maar ik vraag me af waarom het noodzaak is hen nu al FB te maken.

@ Marvin, serieuser ben je inderdaad geworden, maar je bent pas 3 maanden lid
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 09:13   #62
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Inderdaad! Toen was het forum natuurlijk nog niet zo groot. Let wel, ik wil ook niet beweren dat jonkies het niet zouden kúnnen, maar ik vraag me af waarom het noodzaak is hen nu al FB te maken.

@ Marvin, serieuser ben je inderdaad geworden, maar je bent pas 3 maanden lid
ja heb je helemaal gelijk in bart maar hoe lang is Red Bull lid
ik durf te wedden dat ik meer weet wat er op het forum speelt dan hij. Dan daarbij wil ik gewoon om te beginnen als ondersteunend Fber bij nightwolf op L&D ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 09:21   #63
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarvinV
ja heb je helemaal gelijk in bart maar hoe lang is Red Bull lid
ik durf te wedden dat ik meer weet wat er op het forum speelt dan hij. Dan daarbij wil ik gewoon om te beginnen als ondersteunend Fber bij nightwolf op L&D ofzo
Leerlingen.com Forum > Search > Thread Results
Displaying Topics 1 to 7 of 7


Daar heb je inderdaad al 7 posts RedBull weet niets van het forum nee, dat blijkt ook wel.. Ik vind dan ook dat hij weg moet, maar om er dan iemand voor in de plaats te zetten die ook net lid is? Lijkt me een minder idee
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 09:23   #64
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Tyskie zie ik wel als een nieuwe FB.. jammer dat hij niet wil.. maar hij is altijd objectief.

Bartje zou ook wel wat zijn maar heb ik mijn grote twijfels bij.. aangezien hij aan de andere kant ook redelijk tot zeer onbetrouwbaar is.. en hij wil het misschien ook wel te graag..

En dan een vrouwelijke optie: AmbyPur.. ook objectief alleen jammer dat haar kamertje in Zwolle geen internet kent..

Ow en ik? Ik zou daar zelf eerst eens over nadenken.. Het heeft zo zijn voor en nadelen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 09:33   #65
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Leerlingen.com Forum > Search > Thread Results
Displaying Topics 1 to 7 of 7


Daar heb je inderdaad al 7 posts RedBull weet niets van het forum nee, dat blijkt ook wel.. Ik vind dan ook dat hij weg moet, maar om er dan iemand voor in de plaats te zetten die ook net lid is? Lijkt me een minder idee
hmmm oke misschien beetje weinig posts daar.. maar wel allemaal nuttige een eerlijke posts niet van die onzin dingen. ik zet daar alleen wat neer als ik vind dat het nodig is. Maar goed je hebt gelijk ik ben nog maar kort hier. Betekend niet dat ik mezelf er niet voor in wil zetten. Vernieuwing is misschien wel goed... ik heb toch al wel enige kennis en wat er niet is kan ik leren toch.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 09:37   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarvinV
hmmm oke misschien beetje weinig posts daar.. maar wel allemaal nuttige een eerlijke posts niet van die onzin dingen. ik zet daar alleen wat neer als ik vind dat het nodig is. Maar goed je hebt gelijk ik ben nog maar kort hier. Betekend niet dat ik mezelf er niet voor in wil zetten. Vernieuwing is misschien wel goed... ik heb toch al wel enige kennis en wat er niet is kan ik leren toch.
Mijn zege heb je hoor We zullen wel zien wat er hieruit naar voren komt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 10:02   #67
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Mijn zege heb je hoor We zullen wel zien wat er hieruit naar voren komt
Bedankt hoor netjes en we zullen zien psies
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 10:52   #68
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik zou wel als 'jonkie' hier als fb wille rondspelen, alleen er zullen er teveel tegen zijn en ik ben ook nog niet hier voorgesteld.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 11:33   #69
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik zou een fb taak ook best op me willen nemen... maar ik zal genoeg tegenstanders kennen en mensen die vinden dat ik gewoon niet serieus genoeg post, hoewel ik dat best kan.

andere goede opties vind ik kampie en tyskie. Aanbod van Marvin vind ik ook niet slecht omdat hij volgens mij best serieus kan zijn, alleen heeft hij laatst nog wat anti-riddler topic geopend (dacht ik ). Ik vind mensen als Phitje, RandyJC, AmbyPur en Riddler ook wel geschikt.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 11:35   #70
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

damn ik vergeet RandyJC jah das ook weel goeie denkik. en je kan hem vrijwel overal voor gebruiken.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 11:44   #71
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
ik zou een fb taak ook best op me willen nemen... maar ik zal genoeg tegenstanders kennen en mensen die vinden dat ik gewoon niet serieus genoeg post, hoewel ik dat best kan.

andere goede opties vind ik kampie en tyskie. Aanbod van Marvin vind ik ook niet slecht omdat hij volgens mij best serieus kan zijn, alleen heeft hij laatst nog wat anti-riddler topic geopend (dacht ik ). Ik vind mensen als Phitje, RandyJC, AmbyPur en Riddler ook wel geschikt.
dat was een anti yo de plo topic... heb ik achteraf wel spijt van
maar je ziet hij heeft een ban dus geheel fout was het niet... ik vond hem gewoon zeer fout bezig maar bedankt dat je me hebt genoemd

en ik denk trouwens ook dat jij best serieus kan zijn jah...het ligt er ook aan wat voor verantwoordelijkheid er achter hangt. Als we Fb zouden zijn dan kijken we er toch anders tegenaan als dat we gewoon lid zijn snappie
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 11:47   #72
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

waarom zou je in hemelsnaam zo graag fb worden?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 11:49   #73
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
waarom zou je in hemelsnaam zo graag fb worden?
verschilt per persoon denk ik... sommige doen het omdat ze graag macht hebben anderen omdat ze graag meer willen bereiken in alles... daar ben ik er een van..

Pappie zegt altijd altijd gaan voor het hoogst haalbare
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 12:05   #74
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

voor bart: ik zal niet tegen je stemmen als het om je kwaliteiten zou moeten gaan, want daar geloof ik wel in dat je die hebt.. ik zou tegen je stemmen omdat ik vind dat je gewoon niet te vertrouwen bent..., en dat is dan ook mijn enige drempelvlak...

en overigens zou ik ook gerust wel voor PFP kunnen stemmen, ook al mag ik hem niet.. wanneer hij zijn functie juist bekleedt en vooral betrouwbaar acht te zijn dan heb ik daar al helemaal niets op tegen.

wat bartje en pfp betreft vind ik het gerust het proberen een keer waard.
verder resteert dan ook kampie nog als goede mogelijkheid naar mijn mening. Randy zou ook waarschijnlijk dergelijke functie goed kunnen bekleden? volgens mij zelfs gerust op foto&plaatjes..
stevie vindt ik ook een goede kandidaat.., ook al zal hij misschien het stempel van 'jeugd' opgeplakt krijgen.

kvind het vooralsnog jammer dat tyskie er geen zin in heeft :/
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl

Laatst aangepast door dext0r : 18 September 2003 om 12:13
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 12:26   #75
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Idd was het forum toen nog wat kleiner en had het minder leden.
Daarbij nog een klein misverstand die ik hier zie. Het gaat er niet zozeer om denk ik om hoelang je hier lid bent en hoeveel posts je heb...maar wji van de staff merken vanzelf wel aan mensen hoe ze ongeveer zijn (serieus/niet serieus) en daar gaan we denk ik meer vanuit.

Tuurlijk, iemand die net 5 dagen actief is ofzo zal nooit meteen fber worden. Maar iemand die al 3 maanden vrij serieus meedoet enzo met de club..die maakt wel een kansje.

Volgens mij was ik ook pas een paar maanden lid toen ik fber werd. En zo zijn er meerderen (dimas bijvoorbeeld).
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 12:52   #76
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

mijn lijstje met kanshebbers

-bartje
-pfp
-randyjc
-tyske
-kampie
-stevie maar dan niet een groot forum deel
-en marvin mag van mij ook wel een kans maar ik heb nog geen echte mening over hem
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 13:48   #77
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Stevie vind ik ook wel een goed idee, vind dat hij redelijk en eerlijk nadenkt en niet te snel kwaad wordt Denk dat hij best wel een goede forumbaas kan worden
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 15:31   #78
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

ik vindt stevie ook wel een goede
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 15:44   #79
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Kampie lijkt mij wel een goeie, redenen staan al eerder in dit topic vermeld

Bartje zou t geloof ik ook wel kunnen, aan zijn discussievermogen zal t iig niet liggen. En ik geloof ook eig wel dat Banaan t zou kunnen, als hij op diverse andere fora al ervaring hiermee heeft, wrom zou hij t hier niet kunnen dan? Okay...hij heeft een aantal tegenstanders om t zo maar ff uit te drukken, maja...wie heeft deze eerlijk gezegd hier eigenlijk niet of nauwelijks!?

Ik kan ook nog wel Tyskie opnoemen, maar die wilt toch niet. Jammer, maar helaas
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.

Laatst aangepast door Bird Of Prey : 18 September 2003 om 15:51
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 15:44   #80
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

ik denk dat Bart het wel goed zou doen als fb En Tyskie ben ik het ook wel mee eens, jammer dat hij niet wil! Maar het gaat alleen om adb en F&P
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 16:15   #81
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en wat word er nu gedaan dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 16:28   #82
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
damn ik vergeet RandyJC jah das ook weel goeie denkik. en je kan hem vrijwel overal voor gebruiken.

wow slik ik ff...

keek naar nieuwschierigheid, zie ik ineens me naam staan. ik goed slikken, en ogen nog eens goed open doen. en dan zie ik het toch jah RandyJC


lol leuk dat er toch ook aan me ged8 word hier



__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 16:37   #83
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by RandyJC
wow slik ik ff...

keek naar nieuwschierigheid, zie ik ineens me naam staan. ik goed slikken, en ogen nog eens goed open doen. en dan zie ik het toch jah RandyJC


lol leuk dat er toch ook aan me ged8 word hier



neej maar jouw naam kwam gewoon niet bij me op terwijl ik jouw (zelf voordat deze topic aangemaakt werd) als goeie FB zou kunnen zien. maar kwas je helemaal vergete kerl en de meeste zijn et er wel mee eens denkik
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 16:40   #84
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmm Andy mag ook wel bij het rijtje avn mij
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 16:46   #85
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
neej maar jouw naam kwam gewoon niet bij me op terwijl ik jouw (zelf voordat deze topic aangemaakt werd) als goeie FB zou kunnen zien. maar kwas je helemaal vergete kerl en de meeste zijn et er wel mee eens denkik
lol waarom eigenlijk als ik vragen mag

gewoon uit nieuwschierigheid..
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 16:48   #86
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Randy heb ik ook al eens genoemd in een PM naar BW... Stevie dacht ik vanmorgen ook aan...
Om ook wat vrouwgevallen er bij te houden lijken Amby en Raspberry mij op zich ook wel kandidaten...

En als zoveel mensen mij als een goede kandidaat zien wil ik het wel overwegen, maar gaarne zie ik dan meer concrete plannen en ideeën over hoe BW en Koelkast het forum in de toekomst willen runnen en voor welke fora een nieuwe FB nodig is.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:01   #87
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by RandyJC
lol waarom eigenlijk als ik vragen mag

gewoon uit nieuwschierigheid..
geen idee, toenk ooit admin was op een verlope forum koos ik ook de fb's uit(ik noemde ze gewoon modjuz ) en ze waren gewoon allemaal heel goed. kdenk wel dat jij ook heel goed zal zijn iedereen heeft vrede met je en je kent de regels
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:02   #88
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik denk dat de huidige beheerders dan maar even snel een goed plan op moeten zetten
als we daarmee een persoon hebben die het overweegt om fb (of meer? ) te willen worden.. en daarvoor een meer dan geschikte kandidaat is...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:08   #89
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm Andy mag ook wel bij het rijtje avn mij
weet je, t zou me nix verbazen als hij nog eens FB wordt
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:10   #90
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
weet je, t zou me nix verbazen als hij nog eens FB wordt
*zucht* kerl, ik heb et tegen bartje ook gezegt; onze ruzie hou ik liever off forum, als je me wilt afzeiken, uitschelden, discuseren whatever over dingen van maanden gelden doe je dat maar via pm. ik heb hier normaal gereageerd en ik heb bartje voorgesteld als FB en ik heb er vrede mee als hij FB wordt
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:20   #91
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
*zucht* kerl, ik heb et tegen bartje ook gezegt; onze ruzie hou ik liever off forum, als je me wilt afzeiken, uitschelden, discuseren whatever over dingen van maanden gelden doe je dat maar via pm. ik heb hier normaal gereageerd en ik heb bartje voorgesteld als FB en ik heb er vrede mee als hij FB wordt
Uitschelden doe ik niet aan..

@ Dextor, welke redenen heb je dan om mij niet te vertrouwen? Heb ik ooit iets doorgeluld uit het mannenforum dat privé moet blijven? Is ooit iemand betrapt onder mijn nickname? Heb ik een ban gehad? Neen!! Ik vertrouw jou pas niet, en je bent fb geworden, das heel wat anders
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:22   #92
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik vertrouw jou pas niet, en je bent fb geworden, das heel wat anders
Maar Bart, heb jij dan wel gegronde redenen om hem niet te vertrouwen?
Ik denk dat jij meer blijk hebt gegeven van redenen om evt niet te vertrouwen dan Dext0r. Of ik moet wat over het hoofd hebben gezien...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:52   #93
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
geen idee, toenk ooit admin was op een verlope forum koos ik ook de fb's uit(ik noemde ze gewoon modjuz )
die ouwetijd

Dragonball tijd ... toen zat ik nog op SaiyanLegend samen met XantiX en nog wat andere en oohjah @tje was er ook(oftewel Stapper)

lol jah het word hier FB genoemd enzo ik kende het alleen nog mar als Moderator maar het was wel leuk... elke keer een host zoeken om je host te kunnen hosten had je er toch een gevonden kreeg je maar geen members idem dido met de FXP scene dat schoot ook niet op
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 17:58   #94
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by RandyJC
die ouwetijd

Dragonball tijd ... toen zat ik nog op SaiyanLegend samen met XantiX en nog wat andere en oohjah @tje was er ook(oftewel Stapper)

lol jah het word hier FB genoemd enzo ik kende het alleen nog mar als Moderator maar het was wel leuk... elke keer een host zoeken om je host te kunnen hosten had je er toch een gevonden kreeg je maar geen members idem dido met de FXP scene dat schoot ook niet op
jah dat was echt zooooo vet he? na saiyanlegend(ik was thegame) wask verkeken met forum vanwege de 549894904508 dbz/anime sites alleen ll.com was er nog en zo kwamk nog op s.com en fok.nl. maarjah op saiyanlegend wask ook moderator, alleen voor een paar maanden want daarna wast dood daaro
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 18:01   #95
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
jah dat was echt zooooo vet he? na saiyanlegend(ik was thegame) wask verkeken met forum vanwege de 549894904508 dbz/anime sites alleen ll.com was er nog en zo kwamk nog op s.com en fok.nl. maarjah op saiyanlegend wask ook moderator, alleen voor een paar maanden want daarna wast dood daaro
hahah vett ik was Admin daar ik ging meestal de hacks installeren enzo... toen hebben XantiX en ik nog geprobeerd een FXP board te beginnen maar de members waren irri.. ze gingen de FTP die we gehackt hadden weg geven.. :-/ schiet dus niet op heh

maarjah we zijn offtopic
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 18:03   #96
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by RandyJC
hahah vett ik was Admin daar ik ging meestal de hacks installeren enzo... toen hebben XantiX en ik nog geprobeerd een FXP board te beginnen maar de members waren irri.. ze gingen de FTP die we gehackt hadden weg geven.. :-/ schiet dus niet op heh

maarjah we zijn offtopic
nog ff laatste bericht en dan pm ik wel ff naar je, hehe jah dat hacks zoeke voor forum was echt geweldig XD (<-- deze smilie ken je vast wel) altijd hopeloos en iedereen werd blij als er bijv weer een recordaantal users online was. altijd afspreken: 20:00 op donderdag! en dan iedereen komt er, echt lol!
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 18:05   #97
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

euh... jah erg ontopic
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 18:06   #98
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Uitschelden doe ik niet aan..

@ Dextor, welke redenen heb je dan om mij niet te vertrouwen? Heb ik ooit iets doorgeluld uit het mannenforum dat privé moet blijven? Is ooit iemand betrapt onder mijn nickname? Heb ik een ban gehad? Neen!! Ik vertrouw jou pas niet, en je bent fb geworden, das heel wat anders
nee, het mannenforum zul je wel geheim houden.. mar het feit dat jij ook onder de account van anderen op het meidenforum zit/zat...., dat is het andere plaatje van niet vertrouwen...

en idd, zoals tyskie zegt. waarom zou jij mij niet vertrouwen? omdat ik naar jou zeggen een andere houding heb aangenomen? omdat ik info uit groov zijn fora aan BW doorgeluld zou hebben *zie andere topic o.i.d, BW heeft mij al van de blaam gezuiverd...ik was het NIET volgens hem....dit om je even uit de droom te helpen...*
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 18:35   #99
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar Bart, heb jij dan wel gegronde redenen om hem niet te vertrouwen?
Ik denk dat jij meer blijk hebt gegeven van redenen om evt niet te vertrouwen dan Dext0r. Of ik moet wat over het hoofd hebben gezien...
Zoals Tijs, wat heb ik allemaal op mijn conto? 1 waarschuwing die later ingetrokken is!! Verder helemaal niets, niemand heeft mij ooit ergens op kunnen betrappen. Wie zegt dat dextor bij Amber namelijk niet ook op meiden komt? Kun je nooit bewijzen, net zoals niemand ooit iets bewezen heeft over mij. Of doel je op het zogenaamde scheldmails aan dhr. Van breugel? Verder zegt BW mij helemaal niets in deze zaak. Ik verdenk jou daarvan, en of BW nu zegt dat het niet of wel zo is zegt me helemaal niets. Denk je soms dat wanneer ik hem vraag: was dextor dat? Dat hij dan zegt: ja bartje? Natuurlijk doet ie dat niet! Dext0r, als jij bij amber bent, dan kun jij net zo gemakkelijk op meiden kijken. Niemand die ooit zal kunnen bewijzen dat het niet zo is. En ook niemand die kan bewijzen dat het wél zo is. Nog niemand heeft ooit iets kunnen bewijzen. Bovendien, en dat zal ik wel tot in den treuren moeten herhalen kijk ik er al tijden niet meer op.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 18:43   #100
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

je bekent nu toch in feite dat je het gedurende langere tijd wel gedaan hebt?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.