Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 November 2003, 14:16   #1
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Exclamation Ik stop ermee als beheerder

Ja, ook voor mij is de tijd gekomen om te stoppen met moderaten en terug te keren naar de ledenstatus..

Ik ben destijds, zo'n dikke 2 jaar geleden, begonnen als forumbaas van sport en ben zo relatief snel opgeklommen tot beheerder, maar nu is het het moment en weer af te dalen naar lid
Reden is vooral dat ik niet echt tijd meer heb om een actief beheerdertje te spelen.
Ik zit met school, mijn studentenclub, mijn kotleven zonder inet en mijn voetbal.
Ik heb het zo al moeilijk om dat te combineren zonder ll.com erbij.
Met te stoppen hier hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mezelf en (eventueel) om te leren

Andere redenen zijn ook dat ik nu 2 jaar ouder ben en ook wel andere prioriteiten in mijn leven heb.. ik word niet echt warm meer van mijn werk hier.
Vooral niet omdat ik door te weinig tijd ook niet in alle gesprekken op staff actief kan deelnemen, dan lijkt me het beter er meteen mee te stoppen.

Ik blijf normaal gezien nog wel ff rondhangen als lid, maar of dat lang zal zijn .. geen idee
Het forum en vooral de topics die er de laatste tijd zijn, zijn niet echt van zon niveau dat ik er echt veel plezier in heb om ze te lezen .. dus we zien wel

Ik heb in mijn tijd als beheerder steeds geprobeerd om objectief te zijn en mijn mening te verkondigen zoals ze werkelijk is, geen leuggens te verkondigen omdat dat misschien beter zou overkomen.
Dus ook als lid zal ik dat blijven doen
(Ik word dus geen 2de youssef om het samen te vatten no offence )

Voila, dat was mijn beheerdertijd ..
ik bedank de mensen waar ik mee samengewerkt heb, oude en nieuwe fbs, maar ook de leden die lief mijn raadgevingen gevolgd hebben EN de leden die soms irritant deden en zo mijn werk toch nog wat spannend hielden
Anders zou het ook niet leuk geweest zijn zonder irritantjes

Veel succes nog voor de huidige staff, en als jullie een objectieve mening nodig hebben ben ik nog steeds beschikbaar

~BlueWolf signing off at 23917 posts and 1850 pms~
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 16 November 2003, 14:19   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard




__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 16 November 2003, 14:22   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard






vervalt hierbij dus ook mijn OW ?

 
Oud 16 November 2003, 14:30   #4
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Toch wel erg dat je nu weggaat, want wie wordt er nu de normale beheerder? Tyskie?
Youssef is offline  
Oud 16 November 2003, 14:31   #5
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Oud 16 November 2003, 14:32   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Toch wel erg dat je nu weggaat, want wie wordt er nu de normale beheerder? Tyskie?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 16 November 2003, 14:34   #7
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik als ex forumbaas+ sta nog steeds open op het beheerderschap over te neme
 
Oud 16 November 2003, 14:34   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Lijkt me een puik plan.

Ik ben voor!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 16 November 2003, 14:54   #9
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben trouwens voor tyskie als beheerder.

opjectief persoon die situatie`s rechtvaardig aanpakt, en zich niet laat beinvloeden door "slijmende" personen
 
Oud 16 November 2003, 15:01   #10
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was wel te verwachten
maar adios
 
Oud 16 November 2003, 15:05   #11
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

jammer
Riddler is offline  
Oud 16 November 2003, 15:16   #12
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Kunnen we open sollicitatie doen?
Youssef is offline  
Oud 16 November 2003, 15:18   #13
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
ik ben trouwens voor tyskie als beheerder.

opjectief persoon die situatie`s rechtvaardig aanpakt, en zich niet laat beinvloeden door "slijmende" personen
ben ik ook mee eens.

maarrjah
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 16 November 2003, 15:27   #14
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

doei
 
Oud 16 November 2003, 15:56   #15
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

The6thgate is offline  
Oud 16 November 2003, 15:58   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

byebye
 
Oud 16 November 2003, 16:07   #17
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline  
Oud 16 November 2003, 16:42   #18
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 16 November 2003, 16:52   #19
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

aan al het goede komt een einde. Ik ga mijn collega wel missen hoor. verder wil ik hem danken voor zijn inzet en tijd. en hem veel succes wensen met zijn studie
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 16 November 2003, 17:07   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

BW, jammer dat je bent gestopt, maar wel te begrijpen. veel geluk alvast in de toekomst
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 16 November 2003, 17:07   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, daar was ik bang voor. Ondanks dat ik het lang niet altijd met BW eens was, respecteer ik hem als beheerder, aangezien hij altijd wel klaar stond om te luisteren als hij tijd had, en niet schroomde zijn ongelijk toe te geven. Dat is het grote verschil met Koelkast. Die kan er niet tegen ernaast te zitten, en gaat dan konkelen en verdraaien. BlueWolf deed dat niet, en kon luisteren en daarna alsnog zijn oordeel geven, respect daarvoor, dat is weinigen gegeven

Verder vrees ik dat dit wel eens de doodsteek van het forum zou kunnen zijn, als niet een verstandig iemand als Tyskie de job overneemt. Ook met Tyskie ben ik het láng niet altijd eens, maar de man is het ook gegeven te kunnen luisteren, en niet bij voorbaat te oordelen. Bovendien maakt hij tijd ervoor vrij (al wil hij dat zelf niet weten ). Maargoed, BW, dank voor bewezen diensten :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 16 November 2003, 17:11   #22
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jammer

ondanks alles vond ik BW een goed beheerder!
ik snap waarom hij stop en daarvoor wens ik je veel suc-6 met je verdere dingen die je in je dagelijks leven doet!

ik kan je zo geen bloemetje aan bieden.. dan maar zo
succes!


wie is je nieuwe opvolger?
 
Oud 16 November 2003, 17:39   #23
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kirrol jong, alles goed verder?
 
Oud 16 November 2003, 18:01   #24
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer, maar begrijpelijk
Bye
 
Oud 16 November 2003, 18:16   #25
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

cya l8r
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 16 November 2003, 18:25   #26
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Man, da's minder...naja
 
Oud 16 November 2003, 18:41   #27
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

K vind t bes wel jammer dat je weg gaat eigenlijk, maar veel succes met je studie enzow
 
Oud 16 November 2003, 20:06   #28
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

jammer ja, maar t heeft ook niet veel nut te blijven als je er toch nix aan vindt

good luck
AmbyPur is offline  
Oud 16 November 2003, 20:10   #29
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De leerlingen.com staff valt uiteen?
Voor mij gaat dit iets te snel. Tijn weet nog niet hoe alle opties werken en Nick is al weg. Deze overname had in mijn ogen beter moeten verlopen. Nu kan ik dus alleen bij Wesley terecht voor een IP unban. En Wesley is er ook in mijn ogen erg weinig. Er moet weer echt iemand op die beheerders stoel komen die hier veel komt. Mensen kennis heeft. Hoeft niet perse iemand populairs te zijn. Ik ben namelijk voor een beheerder zoals Stapper. Ook al is hij niet de populairste, zal altijd objectief oordelen ook al irriteren mensen hem. Maar wellicht moet de nieuwe beheerder uit de huidige staff komen en dat lijkt Randy me de meest geschikte. Alhoewel ik een vermoeden heb dat Randy het zelf dan ook iets te snel vind gaan. Staff moet duidelijk uitgebreid worden. En je hoeft niet perse een FB te hebben die iedereen graag mag. Nu lijkt het toch aardig op vriendjes politiek. Als ik hier de leiding zou hebben. Zou ik Bartje FB maken. Kerel staat steeds open om te discussieren. En heeft altijd goeie argumenten. Denk wel dat iedereen van mening is dat NW is toegevoegd omdat de beheerders staff te klein was. En nu gaat er weer een beheerder weg. Wellicht moet er nu een nieuwe beheerder moet komen. Maar of er hier iemand genoeg capaciteiten voor heeft. Wellicht zijn er die, maar of de huidige staff het daarmee eens is. Erg jammer dat Nick nu weggaat. Dat was tot voorkort de enige beheerder waar je altijd bij terecht kon en binnen maximaal 2 dagen een PM terug had. Nick zal in mijn ogen niet of nauwlijks te vervangen zijn. Vooral niet nu Tijn nog niet goed genoeg ingeleert is. En Wesley weinig tot niets van zich laat horen op het forum zelf.
Samenvatting:
  • Huidige staff moet eens nadenken over de optie voor Bartje als FB
  • Huidige staff moet eens overwegen om Randy misschien beheerder te maken
  • Jammer dat Nick weggaat. Heb en zal ook altijd veel respect voor hem blijven houden. Gaat je goed kerel!
 
Oud 16 November 2003, 20:16   #30
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
Tijn weet nog niet hoe alle opties werken

[...]voor een IP unban.

Vooral niet nu Tijn nog niet goed genoeg ingeleert is.
t is alweer een tijdje terug dat je om die IP unban vroeg...
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 16 November 2003, 20:24   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dank je, Bobba, had ik van jou niet verwacht eigk Maar tekend je Doe echter vooral geen moeite joh, is zonde van je tijd, het is zinniger om tegen een muut te gaan praten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 16 November 2003, 20:28   #32
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Zit je nu soms telkens onder een proxy Bobba?
Youssef is offline  
Oud 16 November 2003, 21:28   #33
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Zit je nu soms telkens onder een proxy Bobba?
Terminal server op de zaak ... of via mn PowerADSL. Alleen mn chello is gebanned op het moment
 
Oud 16 November 2003, 21:48   #34
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

mooi afscheidspeech

Ik heb je wel niet lang mee gemaakt als beheerder, maar vond alleszins dat je goed werk hebt gedaan
Ik wens je zowieso veel succes met je studies, voetbal, studentenleven (niet veel succes voor nodig ), ......

Byebye
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline  
Oud 16 November 2003, 21:50   #35
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
De leerlingen.com staff valt uiteen?
Voor mij gaat dit iets te snel. Tijn weet nog niet hoe alle opties werken en Nick is al weg. Deze overname had in mijn ogen beter moeten verlopen. Nu kan ik dus alleen bij Wesley terecht voor een IP unban. En Wesley is er ook in mijn ogen erg weinig. Er moet weer echt iemand op die beheerders stoel komen die hier veel komt. Mensen kennis heeft. Hoeft niet perse iemand populairs te zijn. Ik ben namelijk voor een beheerder zoals Stapper. Ook al is hij niet de populairste, zal altijd objectief oordelen ook al irriteren mensen hem. Maar wellicht moet de nieuwe beheerder uit de huidige staff komen en dat lijkt Randy me de meest geschikte. Alhoewel ik een vermoeden heb dat Randy het zelf dan ook iets te snel vind gaan. Staff moet duidelijk uitgebreid worden. En je hoeft niet perse een FB te hebben die iedereen graag mag. Nu lijkt het toch aardig op vriendjes politiek. Als ik hier de leiding zou hebben. Zou ik Bartje FB maken. Kerel staat steeds open om te discussieren. En heeft altijd goeie argumenten. Denk wel dat iedereen van mening is dat NW is toegevoegd omdat de beheerders staff te klein was. En nu gaat er weer een beheerder weg. Wellicht moet er nu een nieuwe beheerder moet komen. Maar of er hier iemand genoeg capaciteiten voor heeft. Wellicht zijn er die, maar of de huidige staff het daarmee eens is. Erg jammer dat Nick nu weggaat. Dat was tot voorkort de enige beheerder waar je altijd bij terecht kon en binnen maximaal 2 dagen een PM terug had. Nick zal in mijn ogen niet of nauwlijks te vervangen zijn. Vooral niet nu Tijn nog niet goed genoeg ingeleert is. En Wesley weinig tot niets van zich laat horen op het forum zelf.
Samenvatting:
  • Huidige staff moet eens nadenken over de optie voor Bartje als FB
  • Huidige staff moet eens overwegen om Randy misschien beheerder te maken
  • Jammer dat Nick weggaat. Heb en zal ook altijd veel respect voor hem blijven houden. Gaat je goed kerel!

nu breekt mijn klomp ik beantwoord mail en pm altijd binnen 48 uur meestal een mail zelfs binnen 12 uur.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 16 November 2003, 22:23   #36
jaap trekhaak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik stop ermee als beheerder

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ja, ook voor mij is de tijd gekomen om te stoppen met moderaten en terug te keren naar de ledenstatus..

Ik ben destijds, zo'n dikke 2 jaar geleden, begonnen als forumbaas van sport en ben zo relatief snel opgeklommen tot beheerder, maar nu is het het moment en weer af te dalen naar lid
Reden is vooral dat ik niet echt tijd meer heb om een actief beheerdertje te spelen.
Ik zit met school, mijn studentenclub, mijn kotleven zonder inet en mijn voetbal.
Ik heb het zo al moeilijk om dat te combineren zonder ll.com erbij.
Met te stoppen hier hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mezelf en (eventueel) om te leren

Andere redenen zijn ook dat ik nu 2 jaar ouder ben en ook wel andere prioriteiten in mijn leven heb.. ik word niet echt warm meer van mijn werk hier.
Vooral niet omdat ik door te weinig tijd ook niet in alle gesprekken op staff actief kan deelnemen, dan lijkt me het beter er meteen mee te stoppen.

Ik blijf normaal gezien nog wel ff rondhangen als lid, maar of dat lang zal zijn .. geen idee
Het forum en vooral de topics die er de laatste tijd zijn, zijn niet echt van zon niveau dat ik er echt veel plezier in heb om ze te lezen .. dus we zien wel

Ik heb in mijn tijd als beheerder steeds geprobeerd om objectief te zijn en mijn mening te verkondigen zoals ze werkelijk is, geen leuggens te verkondigen omdat dat misschien beter zou overkomen.
Dus ook als lid zal ik dat blijven doen
(Ik word dus geen 2de youssef om het samen te vatten no offence )

Voila, dat was mijn beheerdertijd ..
ik bedank de mensen waar ik mee samengewerkt heb, oude en nieuwe fbs, maar ook de leden die lief mijn raadgevingen gevolgd hebben EN de leden die soms irritant deden en zo mijn werk toch nog wat spannend hielden
Anders zou het ook niet leuk geweest zijn zonder irritantjes

Veel succes nog voor de huidige staff, en als jullie een objectieve mening nodig hebben ben ik nog steeds beschikbaar

~BlueWolf signing off at 23917 posts and 1850 pms~

is niet erg hoor ik neem het wel van je over
ene.. ga nu maar weg
 
Oud 16 November 2003, 23:11   #37
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

bartje in staff?

dan ben ik weg
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 07:42   #38
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
nu breekt mijn klomp ik beantwoord mail en pm altijd binnen 48 uur meestal een mail zelfs binnen 12 uur.
Dan neem ik dat argument terug. Maar het argument dat je verder op het forum niet vaak post blijft en dan denken mensen toch dat je er nooit bent ...
 
Oud 17 November 2003, 07:43   #39
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
bartje in staff?

dan ben ik weg
Waarom? Omdat jij persoonlijk niet met hem kan vinden? Dat is natuurlijk een waardeloos argument. Je hebt in het dagelijks leven op je werk ook vast wel collega's die je niet zo aardig vind. Kan je daarmee samen werken als die jongens goed hun werk doen? Of neem je dan ook meteen ontslag als een andere kerel die je niet moet aangenomen word? Dit vind ik dus helemaal nergens op slaan. Een FB aanstellen moet net zo goed objectief gedaan worden. Er moet gekeken worden naar de capaciteiten van een persoon, niet wat jij persoonlijk van hem vind. Anders moet jij maar nooit ondernemer worden ... Oh die kerel vind ik maar raar praten die neem ik maar niet aan. Terwijl die hoogste diploma's heeft die je ooit gezien hebt ...

-edit- khep tijdens een systeem bouwen nog eens nagedacht over mn post. En ik weet voor 99% zeker dat jij hier een argument gaat gebruiken in de richting van 'Werk doe ik voor geld, dit doe ik voor mijn lol' Laat ik een andere vergelijking maken dan. Ik weet niet of je voetbalt. Maar stel je voetbalt in het laagste team van je leeftijdscatagorie. Allemaal vrienden van je mooi en gezellig. Komt er 1 iemand bij die jij persoonlijk al kent. En je vind het maar een loser. Maar hij kan wel vreselijk goed voetballen. Ga je onder voetbal uit? Omdat hij bij je team komt? Terwijl de rest van je team gewoon nog je vrienden zijn? Of zeg je van; tis niet mn vriend, maar als hij goed kan voetballen. Heb ik er geen moeite mee?

Dit is overigens het algemene beeld van bijna de hele staff hoor. Nieuwe FB's moeten altijd de popi-jopi's zijn en iedereen moet ze aardig vinden. Ik zou eens starten met capaciteiten langs elkaar neer te leggen. Zoals je Tyskie en Bartje langs elkaar neer kunt leggen omdat ze allebei een vreselijk hoog discussie nivo hebben. Daarna kun je pas gaan kijken welke vd 2 vinden we persoonlijk beter. Maar mag jij zeggen wie er, buiten Tyskie en Wesley (die dus all in de staff zitten), beter kunnen discusieren dan Bartje...

Laatst aangepast door Bobba. : 17 November 2003 om 08:00
 
Oud 17 November 2003, 08:34   #40
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik denk dat je wel moet weten dat ik bart vroeger wel een kandidaat vond. dat we het wellicht in beraad zouden moeten nemen.
ik denk daar nu anders over. en bovendien, waarom hem als kandidaat? hij zou zelfs het forum min of meer verlaten. bovendien zijn de punten die bart veranderd zou zien ook niet echt bespreekbaar in mijn ogen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 08:57   #41
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
ik denk dat je wel moet weten dat ik bart vroeger wel een kandidaat vond. dat we het wellicht in beraad zouden moeten nemen.
ik denk daar nu anders over. en bovendien, waarom hem als kandidaat? hij zou zelfs het forum min of meer verlaten. bovendien zijn de punten die bart veranderd zou zien ook niet echt bespreekbaar in mijn ogen.
Heeft Bart zich daar al serieus over uitgelaten dan? Lijkt me niet omdat hij zelf al aangaf dat het nutteloos van zijn tijd was...
 
Oud 17 November 2003, 08:57   #42
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
bartje in staff?

dan ben ik weg
en ik ga met je mee
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 17 November 2003, 08:59   #43
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
Heeft Bart zich daar al serieus over uitgelaten dan? Lijkt me niet omdat hij zelf al aangaf dat het nutteloos van zijn tijd was...


Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik zou een verbod opstellen op het posten van geslijm, gezanik enzovoorts van mensen als Ambypur (wat heeft die muts ineens tegen me? )

Verder zou ik Kampie FB-afmaken, Tyskie beheerder maken (ook al wij hij dat niet ), Koelkast direct uit de crew schoppen, privé-forums, inclussief staff, openbaar maken om te lezen, zodat alle achterbaksheid en leugens verleden tijd zijn, een nieuw stelsel invoeren voor moderators; iedereen 1 forum.

Ik zou enkele nieuwe FB's aanstellen, bijvoorbeeld PFP. Ik zou Saartje een ban geven wegens oneindige achterbaksheid. En dat was t zo'n beetje

rest my case?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 09:04   #44
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r





rest my case?
Oh en dat zie jij als serieus?
 
Oud 17 November 2003, 09:08   #45
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
Oh en dat zie jij als serieus?
de 2e paragraaf wel ja...hij heeft hieromtrent al eerder zijn uitlatingen gedaan.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 09:10   #46
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
de 2e paragraaf wel ja...hij heeft hieromtrent al eerder zijn uitlatingen gedaan.
Denk dat je hem nog maals serieus moet vragen wat zijn punten zouden zijn als hij nu tot FB zou worden aangesteld. Overigens heeft hij wel weer een goed punt over het FB maken van PFP. Die is best populair onder de meeste users. Maar of hij kan discusieren ... hij ouwhoert ook veel ...

-edit- Heb ik trouwens ergens gemist dat jij een eventuele functie als beheerder hebt geweigert? Anders lijkt me dat ook nog een optie. Met Youssef erbij. Dan heb je teminste een solide staff zoals je in een voetbal team ook een solide verdediging nodig hebt anders functioneert je hele elftal niet goed.

Laatst aangepast door Bobba. : 17 November 2003 om 09:13
 
Oud 17 November 2003, 09:22   #47
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik heb mij tot op heden nog afgezien van beheerderschap omdat het misschien teveel verplichtingen mee zou kunnen brengen. ik mezelf hiervoor niet geschikt acht, aangezien ik vaak bevooroordeeld durf te handelen en mij uit te laten (en ja, ook de consequenties wel durf te dragen daarvoor ;p). ik heb namelijk geen zin om hier min of meer met de mond gesnoerd mijn taken uit te zitten voeren en niet te kunnen reageren op bepaalde uitlatingen van users (om het zo maar even te brengen...).
daarbij komt ook nog of ik niet weet of men mij in het algemeen wel een goede kandidaat zou vinden. ik zou verwachten dat er veel kritiek komt en misschien wel meer als ik ook maar een keer met mijn eigen stokje ga zwaaien.

maar wie weet? zou iets zijn waar ik over zou moeten nadenken en ik moet er natuurlijk niet alleen voor staan
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 11:55   #48
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat een nonsens weer, dextor. Maar maak je niet druk, ik wil toch geen fb meer worden voorlopig, daar heb ik de tijd niet meer voor, en ook niet meer echt de zin in. Tyskie doet al meer dan voldoende waar ik het in de regel ook al mee eens ben. Kun je overigens aangeven wat er dan zo vreselijk verandert is sinds de laatste keer dat ik met je sprak? Precies, weinig. Je basseert dus nu je mening op dingen die je hebt gehoord, of aangenomen.

Voor de rest is 'wat ik met het forum wil' natuurlijk ook een bagger-argument. Blijkbaar heb je nog nooit een verkiezing goed gevolgd. Dit waren mijn punten als ik beheerder zou worden, en ik dus het alleenrecht had. Je rukt het nu uit zijn context alsof dit allemaal moet gebeuren. Je haalt dit uit een topic met de titel: 'Wat zou je doen als je het alleen voor het zeggen had'.

Als het CDA de verkiezingen ingaat dan hebben zij een programma. Het is vrijwel onmogelijk het met dat gehele programma eens te zijn. Het CDA krijgt waarschijnlijk een zetel of 40, dus niet de gehele zeggenschap. Dan komen de VVD en D66 daarbij, en dien je compromissen te sluiten. Niet alles wat het CDA zou willen komt er dus door.

Maar dan ga je er al vanuit dat het CDA wel de grootste partij is. Zélfs daarvan is alhier geen sprake. Iedereen heeft net zoveel zeggenschap, dus de kans dat mijn ideëen erdoorheen komen is klein. Dat wil niet zeggen dat ik het streven ernaar niet zou mogen hebben.

Maar nee, zover heeft heer dextor waarschijnlijk nog niet gedacht. Net zoals zovelen hier totaal niet weten hoe een besluitvorming in elkaar zit; laat staan dat ze hem hier op het forum zouden kunnen verbeteren. Dat zal ook nooit gebeuren, want de basis is er al niet: het kunnen voeren van een discussie op basis van argumenten, en, nog belangrijker, het kunnen toegeven van ongelijk. Bovendien gebeurt alles achter gesloten deuren, waardoor het huichelgehalte en de achterbaksheid ernstig aanwezig is. Zo kan het gebeuren dat dextor zonder een woord met mij te wisselen ineens tegen mij zou zijn. Vind ik knap! Daar is dus een sterk staaltje van het welbekende 'achterkamertjespolitiek' aan vooraf gegaan. Was staff openbaar geweest, dan konden we dat nu lezen. Het tegendeel is echter waar, waardoor er over, niet alleen mij natuurlijk, heel wat mensen onwaarheden geschreven staan. Bijzonder jammer, maar dat vind ik dan dus, en als niet meerderen dat vinden komt het er ook niet doorheen, en zo zijn we weer terug op het punt van 'partijprogramma's', je beslist samen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 17 November 2003, 12:00   #49
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
*verhaaltje*
En dit is nou een vd redenen waarom Bartje van mij FB had mogen worden. Maar hij geeft zelf al aan daar totaal geen zin meer in te hebben. Too bad
 
Oud 17 November 2003, 12:06   #50
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard Re: Ik stop ermee als beheerder

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ja, ook voor mij is de tijd gekomen om te stoppen met moderaten en terug te keren naar de ledenstatus..

Ik ben destijds, zo'n dikke 2 jaar geleden, begonnen als forumbaas van sport en ben zo relatief snel opgeklommen tot beheerder, maar nu is het het moment en weer af te dalen naar lid
Reden is vooral dat ik niet echt tijd meer heb om een actief beheerdertje te spelen.
Ik zit met school, mijn studentenclub, mijn kotleven zonder inet en mijn voetbal.
Ik heb het zo al moeilijk om dat te combineren zonder ll.com erbij.
Met te stoppen hier hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mezelf en (eventueel) om te leren

Andere redenen zijn ook dat ik nu 2 jaar ouder ben en ook wel andere prioriteiten in mijn leven heb.. ik word niet echt warm meer van mijn werk hier.
Vooral niet omdat ik door te weinig tijd ook niet in alle gesprekken op staff actief kan deelnemen, dan lijkt me het beter er meteen mee te stoppen.

Ik blijf normaal gezien nog wel ff rondhangen als lid, maar of dat lang zal zijn .. geen idee
Het forum en vooral de topics die er de laatste tijd zijn, zijn niet echt van zon niveau dat ik er echt veel plezier in heb om ze te lezen .. dus we zien wel

Ik heb in mijn tijd als beheerder steeds geprobeerd om objectief te zijn en mijn mening te verkondigen zoals ze werkelijk is, geen leuggens te verkondigen omdat dat misschien beter zou overkomen.
Dus ook als lid zal ik dat blijven doen
(Ik word dus geen 2de youssef om het samen te vatten no offence )

Voila, dat was mijn beheerdertijd ..
ik bedank de mensen waar ik mee samengewerkt heb, oude en nieuwe fbs, maar ook de leden die lief mijn raadgevingen gevolgd hebben EN de leden die soms irritant deden en zo mijn werk toch nog wat spannend hielden
Anders zou het ook niet leuk geweest zijn zonder irritantjes

Veel succes nog voor de huidige staff, en als jullie een objectieve mening nodig hebben ben ik nog steeds beschikbaar

~BlueWolf signing off at 23917 posts and 1850 pms~
Ja leuk
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.