Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 July 2004, 15:49   #1
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard OW voorstel

Betreffende: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=47991

Ik stel voor dat alle mensen die dit topic gewoonweg VERNEUKEN een Officiële Waarschuwing krijgen! Het slaat helemaal nergens op waar ze mee bezig zijn, aangeven dat je het niet eens bent met het topic is nog tot daar aan toe, maar ze denken "grappig" te zijn door het plaatsen van plaatjes van "sloten" enzo. Het is volkomen niet grappig en je geeft iemand totaal niet de kans om een serieus topic te starten (alhoewel het ditmaal iemand betreft die nieuw is en wie weet ook puur en alleen hier is om reclame te maken). Los daarvan kan één van deze overtreders dan beter een bericht sturen naar dè forumbaas om het topic te laten sluiten of in ieder geval door te geven dat ze vinden dat het topic gesloten zou moeten worden. Het is ongelooflijk belachelijk wat er gedaan wordt!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 16:00   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan eis ik dat alle mensen die om een kaart/ow vragen zelf een ow krijgen. Op zn sportforums
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 16:18   #3
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik geloof dat ik nu degene ben die streeft naar een BETER forum, jullie verneuken hem alleen maar met jullie kansloze en irritante gedrag. Ik snap niet wat er "sportforums" aan jouw gedrag is en kap eens met het opleggen van die naam.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 17:42   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach weet je krijg schurft
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:01   #5
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan mss even miereneuken...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:15   #6
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Thumbs up

Plaats: Ulft & Enschede


zegt alweer genoeg of niet? :yes: :wave:
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:20   #7
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Je kan mss even miereneuken...
Misschien dat er mensen zijn die zeer irritant zijn en gewoon een serieus topic verneuken? Dat mag wel, maar er iets van zeggen ho maar, want dan ben je een mierenneuker..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:23   #8
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alsof er nergens anders serieuze topics verneukt worden.
En dan vind ik dat iedereen gewoon meteen gebanned moet worden die niet aardig tegen elkaar doen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:26   #9
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Maar er wordt totaal niet opgetreden tegen de lui die een topic verneuken, dat is toch belachelijk.

Het enige wat gebeurd dat er een topic wordt gesloten wat dus helemaal nergens over gaat. Zeggen dat het reclame is, er is niets reclame aan want het is totaal geen commerciële site. De site is dan wel gedekt door een aantal bedrijven zoals Free Record Shop, maar je mag toch best een tip geven voor een bepaalde site of is dat totaal verboden? Slaat toch nergens op. Hoe moeten ze dan hun muziek promoten? Wèl geld uitgeven voor de site ter promotie, maar je mag de link hier niet eens plaatsen? Belachelijk! Er was niets mis met dat bericht.

NightWolf bewijst weer eens waarm hij geen geschikte FB is

Edit: Sites waarbij gevraagd wordt of mensen ook naar een bepaald festival gaan is dan ook reclame en ik vind dat deze topics gesloten moeten worden. Je brengt immers mensen op het idee om een kaartje te kopen en dat is reclame
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:28   #10
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

het kan aan mij liggen, maar was het misschien niet..

RECLAME?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:29   #11
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
[b]het kan aan mij liggen, maar was het misschien niet..

RECLAME?
A. Het was géén reclame, want het gaat niet over iets commercieels.
B. Irritant en overbodig gebruik van grote lettertypes.
C. Irritante PUBER
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:30   #12
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Maar er wordt totaal niet opgetreden tegen de lui die een topic verneuken, dat is toch belachelijk.

Het enige wat gebeurd dat er een topic wordt gesloten wat dus helemaal nergens over gaat. Zeggen dat het reclame is, er is niets reclame aan want het is totaal geen commerciële site. De site is dan wel gedekt door een aantal bedrijven zoals Free Record Shop, maar je mag toch best een tip geven voor een bepaalde site of is dat totaal verboden? Slaat toch nergens op. Hoe moeten ze dan hun muziek promoten? Wèl geld uitgeven voor de site ter promotie, maar je mag de link hier niet eens plaatsen? Belachelijk! Er was niets mis met dat bericht.

NightWolf bewijst weer eens waarm hij geen geschikte FB is

Edit: Sites waarbij gevraagd wordt of mensen ook naar een bepaald festival gaan is dan ook reclame en ik vind dat deze topics gesloten moeten worden. Je brengt immers mensen op het idee om een kaartje te kopen en dat is reclame
een site hoeft niet commercieel te zijn om reclame te zijn. een topic openen voor je eigen website is OOK reclame. en dat zijn nou eenmaal de regels. het promoten van een site kost geld, dat je moet gebruiken met het kopen van ruimte voor banners of links. je kunt ze niet gratis zomaar neerpleuren op het forum.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:30   #13
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
A. Het was géén reclame, want het gaat niet over iets commercieels.
B. Irritant en overbodig gebruik van grote lettertypes.
C. Irritante PUBER
jou post stond er nog niet toen ik die post deed.
excuseer
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:32   #14
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is idd geen reclame
dan mag je ook niet meer verwijzen naar sites met verslagen, of naar een site waar leuke schoenen staan. Ook niet naar sites van artiesten of met songteksten. Ook niet meer naar sited waar je pinguins moet slaan...

dit is idd gewoon legaal, en is juist handig om te weten waar je je mp3's legaal kan halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 18:32   #15
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik zie je topic nu pas

verder vond ik t reclame die niet toegestaan was. verkeerde keus? denk t niet. dex mag t zelf weten als hij t zelf toegestaan zou hebben, aangezien ik er waarschijnlijk eerder bij was, sloot ik m

btw als t legaal is, mag je je fijn opgeven bij webads.nl
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 20:42   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
het is idd geen reclame
dan mag je ook niet meer verwijzen naar sites met verslagen, of naar een site waar leuke schoenen staan. Ook niet naar sites van artiesten of met songteksten. Ook niet meer naar sited waar je pinguins moet slaan...

dit is idd gewoon legaal, en is juist handig om te weten waar je je mp3's legaal kan halen.
THANK YOU

Als we idd zo gaan beginnen dan mag je hier ook geen links neerzetten naar ander topics op dit forum, immers is dat dan ook verkapte reclame..

Edit:

NW, als je nou zegt dat je het topic sluit omdat het verpest is door een aantal mensen owke, maar het is géén reclame.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 20:50   #17
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
THANK YOU

Als we idd zo gaan beginnen dan mag je hier ook geen links neerzetten naar ander topics op dit forum, immers is dat dan ook verkapte reclame..
dat vind ik niet. in dit geval was het echt overduidelijk dat hij zijn site wilde promoten, dan vind ik het gewoon reclame. als je een link geeft voor een spelletje pinguin slaan kun je dat misschien beschouwen als reclame, maar dat lijkt me lichtelijk overdreven. ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat het een heel ander doel heeft?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:00   #18
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat vind ik niet. in dit geval was het echt overduidelijk dat hij zijn site wilde promoten, dan vind ik het gewoon reclame. als je een link geeft voor een spelletje pinguin slaan kun je dat misschien beschouwen als reclame, maar dat lijkt me lichtelijk overdreven. ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat het een heel ander doel heeft?
dus als IK een topic maak en zeg van, eeejzz goeie site dan mag het wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:20   #19
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
dus als IK een topic maak en zeg van, eeejzz goeie site dan mag het wel?
moeilijk. als je het echt bewust doet om reclame te maken voor die site mag het niet. maar dit geval was toch duidelijk? hij heeft zich geregistreerd om de site te promoten. het is daarom moeilijk een lijn te trekken, maar ik vind dat die zeker WEL getrokken moet worden. anders kunnen we het beter omdopen tot gratis-adverteer-forum.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:21   #20
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ergens heb je een punt bazzie maar ik vind ook dat er wel ergens een grens moet zijn.

deze meneer/vrouw kwam volgens mij duidelijk alleen maar om zijn/haar EIGEN site te promoten (want dat was het wel), en dat vind ik wat anders dan een bepaalde site noemen waar bijvoorbeeld leuke schoenen op staan.

dat iedereen in dat topic met slotjes loopt te gooien is idd wat overdreven, maar om dat meteen te gaan bestraffen.. ik zit liever achter de echte criminelen aan
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:26   #21
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Je kan het nooit weten. Misschien heeft hij/zij zich wel aangemeld onder deze naam omdat hij een naam moest verzinnen en vaak op die site komt en het daarom wel een stoere naam vond ofzo. Het eerste wat hij dan ook doet is in navolging van zijn naam ook de link van de site plaatsen. Daarna wil hij zich op het forum gaan storten, maar na zulk "kinderachtig" gedrag van een aantal forumleden zullen we hem vervolgens nooit meer zien.

Dat zou dan dus verlies zijn van, wie weet, een prima lid.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:26   #22
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

dat iedereen in dat topic met slotjes loopt te gooien is idd wat overdreven, maar om dat meteen te gaan bestraffen.. ik zit liever achter de echte criminelen aan
D'r zijn mensen die voor minder een OW kregen!!!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:27   #23
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
NW, als je nou zegt dat je het topic sluit omdat het verpest is door een aantal mensen owke, maar het is géén reclame.
dat was reden 2, niet alleen de enige
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:28   #24
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat zou dan dus verlies zijn van, wie weet, een prima lid.
iemand die begint met reclame posten voor zijn site, komt zelden terug om gezellig hier te forummen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:36   #25
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
iemand die begint met reclame posten voor zijn site, komt zelden terug om gezellig hier te forummen
Maar je sluit dus bij voorbaat uit dat het zo is. Lekkere instelling! Als iemand met een tegoedbon bij een snackbar ofzo komt dan gaat de snackbar hemt och ook geen ranzige shit verkopen, omdat hij waarschijnlijk toch niet terugkomt? Nee, dan proberen ze hem zo goed mogelijk te behandelen JUIST in de hoop dat hij wèl terugkomt!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:36   #26
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

okee ik wil me best verontschuldigen voor het gedrag vanmiddag... het was wat overdreven maar het was wel melig. toch blijf ik bij mijn standpunt
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:37   #27
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dat was reden 2, niet alleen de enige
De eerste reden komt te vervallen, dat maakt dit reden numero uno!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:37   #28
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
okee ik wil me best verontschuldigen voor het gedrag vanmiddag... het was wat overdreven maar het was wel melig. toch blijf ik bij mijn standpunt
Het is iets wat hoort op ADB en niet op Muziek! Het gaat me niet om excuses, maar om het principe dat we het forum schoon willen houden!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:40   #29
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het is iets wat hoort op ADB en niet op Muziek! Het gaat me niet om excuses, maar om het principe dat we het forum schoon willen houden!
dat snap ik nog wel. en zoiets mag best een keer kunnen, een beetje overdreven om er OW's voor uit te gaan delen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 21:49   #30
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Ik vind wel dat Baz gelijk heeft
die anemic lui hier promoten ook zovaak hun site, maar omdat zij geen newbies meer zijn is er niemand die erover loopt te zeiken
nu komt er toevallig ook zo'n talent die bij een jongerenforum zijn/haar band (?) wilt promoten.. waarom mag dat dan ineens niet?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 22:11   #31
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Ik vind wel dat Baz gelijk heeft
die anemic lui hier promoten ook zovaak hun site, maar omdat zij geen newbies meer zijn is er niemand die erover loopt te zeiken
nu komt er toevallig ook zo'n talent die bij een jongerenforum zijn/haar band (?) wilt promoten.. waarom mag dat dan ineens niet?
daar is dus waar de grens ligt denk ik, zij komen hier niet ALLEEN om hun site te promoten.

van die persoon waar het hier over gaat kun je er denk ik voor 99% vanuit gaan dat ie wel ALLEEN kwam om de site te promoten, niet om verder het forum gezellig te maken.

maar goed dat gedoe in dat topic hoeft niet persee getolereerd te worden. de user die dat ziet kan het gewoon negeren en eventueel een FB zeggen dat er reclame wordt gemaakt. dan kan dat topic op slot evengoed, en die persoon een melding krijgen dat reclame maken zo niet mag, maar die hoeft dan ook niet meteen gebanned te worden ofzo.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 22:31   #32
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Maar je sluit dus bij voorbaat uit dat het zo is. Lekkere instelling! Als iemand met een tegoedbon bij een snackbar ofzo komt dan gaat de snackbar hemt och ook geen ranzige shit verkopen, omdat hij waarschijnlijk toch niet terugkomt? Nee, dan proberen ze hem zo goed mogelijk te behandelen JUIST in de hoop dat hij wèl terugkomt!
het is de ervaring die t m doet, maar dat volg jij vast niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
De eerste reden komt te vervallen, dat maakt dit reden numero uno!
dat vind jij, maar ik niet
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 22:32   #33
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
maar goed dat gedoe in dat topic hoeft niet persee getolereerd te worden. de user die dat ziet kan het gewoon negeren en eventueel een FB zeggen dat er reclame wordt gemaakt. dan kan dat topic op slot evengoed, en die persoon een melding krijgen dat reclame maken zo niet mag, maar die hoeft dan ook niet meteen gebanned te worden ofzo.
precies en dat laatste heb ik ook niet gedaan
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:24   #34
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat snap ik nog wel. en zoiets mag best een keer kunnen, een beetje overdreven om er OW's voor uit te gaan delen.
Nog te jong om te hebben geleerd dat je altijd hoger in moet zetten dan je streven zeker?
Ik heb namelijk mijn punt wel duidelijk kunnen maken..

@Nightwolf: Ik vind het belachelijk dat je bij voorbaat al iemand beschuldigd van het puur en alleen maken van reclame, zonder dat je hem de kans geeft om ook maar hier te komen posten. Hij zal echt niet meer terugkomen na dit kansloze gedoe hoor? Daarnaast vond ik dat hij een prima initiatief startte. Een topic met sites waar je gratis MP3 van aanstormend talent e.d. kan downloaden. In plaats van dat een aantal mensen kansloos gaan doen hadden ze je ook kunnen pm-en en had je de topic-naam kunnen weizigen, omdat het dan wel geoorloofd is waarschijnlijk. Nee, die paupers verneuken het hele topic en dat blijft ongestraft en het topic gaat dicht en je geeft die paupers cq. onbenullen precies waar ze om vragen. Lekkere bestuurder ben jij, je zwicht meteen voor een beetje aandrang van een aantal mensen.

@Amby: In eerste instantie vind ik dat je de topicstarter tekort doet om hem direct van alles en nog wat te betichten, ook al spreekt de ervaring me tegen. Je weet nooit hoe iemand is. Daarnaast zal de persoon er niets aan verdienen als mensen op die site komen om muziek van aanstormend talent te downloaden. Typisch commercieel is het niet en je zou kunnen zeggen dat het idee achter het topic uitgebreid zou kunnen worden tot een zeer nuttig topic. Ik vind dan ook dat de mensen die reageren in het topic meer schade aan het forum verrichten dan de topic-starter en dat is totaal tegen het principe in. Je laat iemand geen reclame maken, maar het verneuken van een topic door het posten van volkome onzin in een serieus forum is wat mij betreft erger dan het posten van reclame (wat het nogmaals in mijn ogen niet is).

Back @Nightwolf: Stoer dat je die jongen wel een PB durft te sturen, maar die jongens die het topic daadwerkelijk helemaal verneuken niet eens iets durft te zeggen. Wat ben jij een mannetje zeg.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:33   #35
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Precies, Bas. Het ziet er ernstig naar uit dat de aandacht weer eens volkomen verslapt is. Maar neen, we wijzen wel weer met het beschuldigende vingertje naar anderen dat nieuwelingen hier meteen weer vertrekken, das wel zo makkelijk. Maar eens optreden tegen reeds bestaande leden die kansloos een topic verzieken is er weer eens niet bij. Liever spelen we de stoere meneer die even een topic zal sluiten vanwege een ietwat commerciële inslag. Goh, wat een ramp inderdaad..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:49   #36
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

bazzemans reageert als een kip zonder kop, ik beschuldig niemand ergens van. jij doet dat echter wel

en tuurlijk is t niet goed dat iedereen overdreven van die plaatjes posten met die slotjes. ik kan ze echter wel begrijpen.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:53   #37
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Angry

Uit Bazzemans en mijn posts spreekt frustratie over de lamlendigheid die hier heerst en het infantiele optreden dat er gedaan wordt richting enkele leden Ik moest eens proberen in elk topic een groot slot te praten.

Waarom zou ik jou niet beschuldigen als je je weer (alwéér eens) half doet? Jij hebt mij ook niet te beschuldigen aangezien ik niets fout doe. Wél zou je die personen, die je nog begrijpt ook blijkbaar, moeten beschuldigen, aangezien zij topics verneuken. Niks begrijpen, maar posts deleten! Doe eens wat, of treed gewoon af als je daar te lui voor bent of dat niet durft!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:55   #38
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
bazzemans reageert als een kip zonder kop, ik beschuldig niemand ergens van. jij doet dat echter wel

en tuurlijk is t niet goed dat iedereen overdreven van die plaatjes posten met die slotjes. ik kan ze echter wel begrijpen.
Als een kip zonder kop? Waar haal je het lef vandaan om als forumbaas zoiets over een forummer te roepen? Volgens mij beschuldig en beledig je tegelijkertijd iemand in één zin. Bovendien beschuldig jij daarnaast ook nog eens de forumstarter ergens van wat niet per definitie zo hoeft te zijn. Beetje jammer voor een Forumbaas (+ zelfs?). LoeLoe verhaal all over again.

Je kan ze wel begrijpen? Jij hebt als forumbaas niet het recht om ze te begrijpen! Je moet neutraal hier tegenaan kijken en je kan niet meer denken als een simpele forummer. Je moet zorgen dat het forum schoon blijft van allerlei onzin. Dat je dan een keer een foutje maakt door een topic te sluiten en niet een poging te doen er iets nuttigs van te maken, dat kan ik nog accepteren. Echter dat je mensen gewoon hun gang laat gaan met het verzieken van het forum (en dan heb ik het niet alleen hierover, het gebeurd ook dikwijls op F&P) reken ik je wel zwaar aan. Misschien moet men maar eens gaan bekijken of je wel geschikt bent als Forumbaas.

Daarnaast wil ik nog ff opmerken dat het dan wel al 0.54 uur kan zijn, maar je kan net zo goed als iedereen gebruik maken van HOOFDLETTERS!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:58   #39
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Bovendien wil ik je erop wijzen dat ik in eerste instantie in het topic ZELF een aantal forummers erop gewezen heb dat ze niet meteen zo kansloos een topic op zij moeten schuiven. Zelfs na deze vermaning gingen ze gewoon door en toen vond ik het nodig om dit topic te plaatsen. Dat is alles behalve wat ik noem "met een kip zonder kop" een bericht plaatsen. Het is weloverwogen een standpunt neerzetten. Dat jij direct op die tenen van je getrapt bent daar kan ik ook niets aan doen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:59   #40
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Het klinkt belachelijk Bas, maar de man is zelfs beheerder
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 00:01   #41
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het klinkt belachelijk Bas, maar de man is zelfs beheerder
Hahahaha wat een dijenkletser .. Te triest gewoon..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 00:41   #42
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
*heel verhaal*
ik kan t begrijpen omdat ik t reclame vond

Bart, ik had m'n laatste post zeker niet tegen jou dus wrom je aan komt zetten met dat ik jou zou beschuldigen, is ook uit de lucht gegrepen. en ik word je persoonlijke flames bijna zat. als je zo graag ruzie met me wilt maken, doe dat dan via pm.

ik heb trouwens nog steeds niet gezegd dat ik t goed vond
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 01:44   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik kan t begrijpen omdat ik t reclame vond

Bart, ik had m'n laatste post zeker niet tegen jou dus wrom je aan komt zetten met dat ik jou zou beschuldigen, is ook uit de lucht gegrepen. en ik word je persoonlijke flames bijna zat. als je zo graag ruzie met me wilt maken, doe dat dan via pm.

ik heb trouwens nog steeds niet gezegd dat ik t goed vond
Of je nu tegen mij flamed of tegen Bazzemans doet volgens mij niet ter zake Kap eens met dat kansloze gedoe door steeds in de verdediging te springen, dat zijn heel wat meer mensen niet een beetje zat, maar gewoon spuugzat. Hoe moeten we jou anders duidelijk maken dat je slecht bezig bent dan door gewoon te zeggen waar het op staat. Dat jij dat als flame op vat interesseert mij niet. Jij flamed tegen Bas, door hem een kip zonder kop te noemen. Kijk gewoon lekker naar jezelf, jij wil dat wij jou via PM benaderen, noem Bas dan ook via PM een kip zonder kop, en niet op het forum. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, met dit verschil dat jij het goede voorbeeld moet geven.

Geef dat goede voorbeeld door de mensen op hun slechte gedrag aan te spreken, en niet hen die over dat slechte gedrag klagen een kip zonder kop te noemen en de personen die een topic verzieken te begrijpen. Zolang jij dat niet wilt inzien heb je totaal, maar dan ook totaal geen recht om te klagen wanneer iemand een 'flame' in jou richting stuurt.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 3 July 2004 om 01:47
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 09:10   #44
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik heb eens goed zitten zoeken naar artikelen over die site en zoals ik al vermoede lijken de bedoelingen heel goed en non commercieel maar het tegendeel is waar. Voor niets gaat namelijk de zon op.

Het idee is dat je je met je cover band inschrijft en hier voor betaald. je zend dan een eigen uitgebrachte demo tape of cd op zodat ze deze online kunnen plaatsen. Indien veel bezoekers van de site muziek van jou band downloaden en er echt vraag naar is en je dus een goede rating hebt dan mag je langskomen en gaan ze een echte release maken. waar hou verrassend zij als platen maatschappij optreden en ze de muziek tegen betaling gaan uitbrengen.

Het is niets meer en minder dan een verkapte talentenjacht waarbij jong naief talent wordt gestrikt.

Het concept werkt natuurlijk alleen als er veel bezoekers op de site zijn die naar de muziek komen luisteren en echt beoordelen en downloaden. die bezoekers moet je naar je site lokken. reclame voor de site maken daarom is natuurlijk een leuke maar niet toegestane methode.


waarom mag je dan geen reclame maken zo?
heel simpel, het bedrijf achter ll.com houd de server en bandbreedte en alle kosten van ook het forum betaalbaar door aan te sluiten bij een bedijf als webads. er worden banners vertoont op de site en dat levert geld op. zo komt er weer geld binnen. De bedrijven die hun banner bij web ads willen betalen weer aan webads. in een contract met webads staat dat zij en alleen zij banners op de site mogen hebben. andere vormen van reclame zijn niet toegestaan.

Mensen achter de banners betalen voor de reclame en betalen dus mee aan het forum. mensen die reclame posts neer zetten betalen niks maar maken wel reclame. en dat is nu net iets wat niet mag.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 09:54   #45
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Dat van die webads dat snapte ik ook nog wel voordat je die uiterst duidelijke uitleg gaf, maar het gaat in dit geval totaal niet op. Er wordt in het topic namelijk TOTAAL geen oproep gedaan aan bandjes om zich in te schrijven en dus te betalen voor die diensten. Neen er wordt alleen aangegeven dat het een site is waar je gratis MP3's kan downloaden, een site die veel mensen best graag zouden bezoeken om muziek te downloaden van aanstormend talent. Het idee wat achter webads zit wordt hier totaal uit zijn verband gerukt.

Daarnaast had ik daar nog het minste commentaar op en gaat het voornamelijk om het feit dat, los van dat het topic in jullie ogen reclame is en dus gesloten zou moeten worden, een aantal mensen gewoon dat topic bij voorbaat al sluiten omdat zij denken het recht te hebben om te beoordelen dat dit reclame is. Na de eerste keer zo'n flauw bericht komen er nog een tiental, terwijl hun punt al lang gemaakt was en in mijn ogen niet IN het topic, maar buiten het topic om aan een forumbaas bekend had moeten worden gemaakt. Het gevolg hiervan is dat ze toch een potentieel lid wegwerken, ik vraag me af of webads hier wèl blij mee is dat er structureel zo'n 3 à 4 users per week worden "weggepest" door een groepje vaste bezoekers van dit forum zonder dat er wordt opgetreden door de onafhankelijke forumbazen, forumbazen plus en beheerders.

@Nightwolf: Jij mag geen begrip hebben voor users die een topic verneuken, ook al is er volgens jullie sprake van reclame. Het verneuken van een forum gaat verder dan het plaatsen van reclame en moet dan in mijn ogen ook gewoon als erger worden beschouwd. Jij bent echter al zover verpest door je "internet-vrienden" dat je dit niet eens meer ziet. Het is gewoon weer de oude "vriendjes-politiek". Ik durf te wedden dat als ik dit soort dingen zou flikken in samenwerking met wat jullie noemen de "sportforummers" dan zouden we allemaal stuk voor stuk een Officiële Waarschuwing krijgen. Nu gaat het echter om die "vriendjes" van je en dan ben JIJ te LAF om ook maar iets erover te zeggen. In plaats daarvan zeg je dat je het wel begrijpt. Gewoon te triest voor woorden. Ik neem aan dat je ook naast het forum geen vrienden hebt of je moet een totaal andere instelling hebben dan hier op het forum en gewoon het onderdeurtje van je vriendengroep zijn, want een leidersrol cq. voorbeeldrol is voor jou alles behalve weggelegd.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 10:26   #46
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Bas wat zou je dan willen dat we doen? hier speciale regels voor op gaan stellen ofzo
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 10:39   #47
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Bas wat zou je dan willen dat we doen? hier speciale regels voor op gaan stellen ofzo
Dat had Koelkast toch al gedaan.. en toen kreeg ik ook een OW, om een bullshit reden
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 10:47   #48
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Dat had Koelkast toch al gedaan.. en toen kreeg ik ook een OW, om een bullshit reden
idd, je mocht geen "pm" meer zeggen, en ook niet meer "slotje" en zo van die dingen.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 10:48   #49
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Zie hier

Ik heb hem ook nog een email gestuurd maar heb er nooit 1 terug gekregen :@
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 10:56   #50
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Lijkt me dus heel duidelijk dat er een behoorlijk grote groep nu in aanmerking komt voor een OW. Na aanleiding van bovenstaand topic gemaakt door onze enige echte Koelkast. (Die zichzelf dus in dit topic ontzettend tegenlult.)

@Amby: Jammer dat jij dan ook weer tot dezelfe groep behoort als Nightwolf. Al die "vriendjes" van jullie lopen hier ontzettend te kloten op het forum en daar doe je niets aan. Als wij een keer iets zeggen, ook bijvoorbeeld CharmedOne, dan wordt het gezien als flame ofzoiets en dan krijgen WIJ de OW. Lekker slecht zijn jullie bezig .


het is TIJD voor een nieuw beLEID
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.