Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 March 2002, 17:18   #1
danielle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard bio werkstuk

jaja, eindelijk een leuk onderwerp met BIO, de voortplanting!

minder is dat we er een werkstuk over moeten maken, in het biologie boek (biologie voor jou) staat wel een plaatje van een naakte jongen en een naakt meisje, maar 'k heb geen scanner, 'k wil ze dus van internet halen.

Ik heb al een tip gekregen van iemand uit m'n klas, die zij dat ik met kaza of zo, moest zoeken naar naked girl of naked boy.

Dat heb ik geprobeerd, en dan krijg ik een hele lijst met allemaal naakte jongens en meiden, die in een erg 'benarde'positie staan. Ik zoek dus gewoon 1 of 2 foto's van een naakte jongen zo rond z'n 12de (begin vd pubertijd) en een naakt meisje ook van zo rond de 12. En dan ín een beetje normale positie, net als in een bio boek, het word een werkstuk he!

En kom nou niet met rare antwoorden als: Wil je foto van een naakt meisje, neem er dan een van jezelf ofzo! Die heb ik al zo vaak gehoord.

Alvast bedankt, het werkstuk moet volgende week maandag klaar zijn 't is al bijna af, er moeten alleen nog wat foto's bij.

kussie

Daantje
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2002, 23:34   #2
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 27 November 2001
Berichten: 61
Standaard

Op internet kun je die echt NIET vinden, kopier ze gewoon op school...
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2002, 07:04   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz jammer dat ik geen biologie meer heb, anders dan had ik ze wel ff voor je ingescand. Maar kijk s op de website van de producer? (valt te proberen) of probeer ergens op inet het complete boek te vinden
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.