Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 September 2003, 16:43   #1
Ocreon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Misschien nu toch wel over......?

Het gaat de laatste tijd niet goed tussen mijn vriendin en mij, het is hem niet zozeer dat we niks samen doen ofzow, maar het is meer ene gevoel, en ik heb dat haar gezegd, en zij gaf me daar wel gelijk in, maar aangezien het op MSN was, konden we er niet verder over praten, dus morgen komt ze bij me om daarover te praten.

Nou had ik haar dus net aan de telefoon en in haar stem zat iets dat er leek dat ze haar keuze al had gemaakt, en dat het nu dus wel over is. Ik heb er verder ook niet over doorgevraagt, maar ik denk dat het nu dus gewoonweg over is.
Ze is ook heel afstandelijk aan het worden enzo.
En ze is ook niet iemand die vreemd zou gaan(daar twijfel ik echt niet aan)
Misschien kunnen jullie me helpen??
 
Oud 19 September 2003, 16:51   #2
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Zoals je al zei voelen jullie allebei aan dat het niet goed gaat tussen jullie. Probeer er met haar over te praten morgen hoe dat komt en wat jullie denken wat jullie eraan kunnen doen.

Misschien is het beter om even afstand te nemen, ik bedoel niet uitmaken maar gewoon dat zij eens met haar vrinedinnen ergens heen gaat en jij met je vrienden en elkaar even minder zien en dan kijken hoe het gaat, gaat het dan nog steeds niet, dan is uitmaken misschien wel een goede optie.

En als zij de keuze heeft gemaakt om het uittemaken, dan kun je haar gewoon vragen om nog een kans en om het dan gewoon anders aan te pakken

Ze houdt echt nog wel van jou, anders was het allang uit.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 19 September 2003, 17:00   #3
Ocreon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

we zien elkaar sowieso niet zo heel erg vaak hoor, doordeweerk 2 keer en dan in het weekend.
En we doen wel redelijk veel dingen apart met andere vrienden.
En die kans heeft ze me nu al vaker gegeven.

igg bedabkt voor je antwoord
 
Oud 19 September 2003, 17:06   #4
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Sure, no problem
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 20 September 2003, 01:58   #5
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Altijd pijnlijk dat soort dingen

Ga van het ergste uit als je naar haar toegaat, berust in het onvermijdelijke, jullie zijn wrsch allebei niet blij als het aanblijft want dan wordt het 'slepen'. Is niet leuk, heb je niets aan, doet alleen maar pijn

En als er toch een lichtpuntje is, iets wat echt verandering kan brengen, dan kun je het nog een keer proberen, maar anders bloedt het gewoon dood. Hou je helemaal geen prettige gedachten aan over, dus das gewoon zonde van je relatie... Beter uitmaken op een mooi moment dan uitelkaargroeien en ergens middenin die doodbloedperiode denken 'jah t zal wel over zijn'. Samen besluiten er een punt achter te zetten geeft je een beter gevoel.

Desalniettemin moet je je wel voorbereiden op een tijdje ledevede. Je hart doet een tijdje pijn en dan wil je dr ook trug, en zij jou wrsch, maar dat gaat over.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 22 October 2003, 00:43   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Altijd pijnlijk dat soort dingen

Ga van het ergste uit als je naar haar toegaat, berust in het onvermijdelijke, jullie zijn wrsch allebei niet blij als het aanblijft want dan wordt het 'slepen'. Is niet leuk, heb je niets aan, doet alleen maar pijn

En als er toch een lichtpuntje is, iets wat echt verandering kan brengen, dan kun je het nog een keer proberen, maar anders bloedt het gewoon dood. Hou je helemaal geen prettige gedachten aan over, dus das gewoon zonde van je relatie... Beter uitmaken op een mooi moment dan uitelkaargroeien en ergens middenin die doodbloedperiode denken 'jah t zal wel over zijn'. Samen besluiten er een punt achter te zetten geeft je een beter gevoel.

Desalniettemin moet je je wel voorbereiden op een tijdje ledevede. Je hart doet een tijdje pijn en dan wil je dr ook trug, en zij jou wrsch, maar dat gaat over.
Ze zegt precies wat ik denk maar niet kan vertalen naar woorden...
Impressions is offline  
Oud 22 October 2003, 12:32   #7
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Ze zegt precies wat ik denk maar niet kan vertalen naar woorden...

Hoor ik wel vaker, kweni, schrijf gewoon op wat ik denk en voel en zie, en sjah, na 7 jaar dagboeken schrijven gaat me dat geloof ik wel steeds beter af

maar dit topic is oud dus ik sluit em nu
vind je opmerking wel lief maar topics uppen van een maand geleden of ouder hoort nie elvenkindje!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.