Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 November 2003, 19:09   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard reactie, kan ik dit doen?

n jongen die ik ken heeft n vriendin. maar t gaat nie zo goed tussen hun, al n hele tijd niet. ze hebben nu iets van 1,5 jaar verkering.
die vriendin van hem is echt een raar wijf. kei jaloers, hij mag nie eens met andere meiden praten (hij is 19, zij 21). ook zijn vrienden lijden er onder.
hij zegt zelf ook dat ie t niet zo leuk vind (gaat zelfs vreemd). maar iedere keer als hij zegt dat ie t uit wil maken, dan doet ze zo leuk en lief tegen m dat hij haar weer leuk gaat vinden.

nu heb ik sinds kort goed contact met zijn beste vriend en hij is er echt kapot van dat ze elkaar niet meer zien.

is het nu eerlijk als ik ervoor ga zorgen dat het uit gaat, of ja dat ik zo op hem in ga praten dat ie t doet? (of op wat voor manier dan ook).

het zou voor alle partijen beter zijn dat ze uit elkaar zouden gaan (mijzelf niet erbij gerekend).

Kan ik dit doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 19:13   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die vriend komt op mij over als een zwakkeling, voor wie ik nog wel sympathie kon hebben, mits hij niet vreemdging
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 19:16   #3
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij wil haar nie meer maar durft haar nie op te geven. hij moet dan toch een handje geholpen worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 21:22   #4
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

*herkent in zichzelf*

Gewoon een harde zet geven dat het uit elkaar gaat. Dat is echt het beste, hij wil haar niet zoals ze normaal is, en als ze extra lief doet wil hij haar opeens. Maar het probleem is dat ze maar heel zelden lief is. Dus het moet uit, dat is beter. En dat vreemdgaan is de duidelijkste hint dat hij iemand anders wil (of sex-gebrek).
Dus praat met hem dat hij het uit moet maken, of geef hem een schop als hij het niet uit zichzelf uitmaakt
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 00:44   #5
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

If he won't hate you for it, then go and do what you feel is best!

srry heb net mn schoonzussie gemailed en die is nogal Australisch zegmaar

Gewoon doen als et je goeddunkt. Als ze mekaar echt willen drijf je ze toch niet uit elkaar. En die gast wil van haar af. Hij heeft echter zoals PFP erg scherp opmerkte geen ruggengraat en ik vind hem ook bijzonder laag bezig maar als jij hem nog steeds waardeert en je nek wel wilt uitsteken moet je dat gewoon doen

ik zie iig geen principiele bezwaren in dit geval, ook al zou hij het eigenlijk zelf moeten doen natuurlijk.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 09:34   #6
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die relatie is tussen hem en haar. Daar heb jij je niet mee te moeien, en moet je je buiten houden. Als ie het echt zo graag gedaan wil, dan had ie het al gedaan hoor...
Hou het eens in je hoofd dat ie je mss niet wil? Want anders had ie het al gedaan gemaakt voor jou hoor...
Conclusie: Moei je niet met de relatie van een ander, ook al vind je dat 't slecht gaat...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 13:17   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Conclusie: Moei je niet met de relatie van een ander, ook al vind je dat 't slecht gaat...
Stiekem ben ik het hier ook wel mee eens...
Misschien gaat ie het je later nog verwijten.

Laat ze gewoon. HIJ moet het lef hebben om haar te dumpen... En niet doen omdat jij er voor zorgt ofzo
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 19:04   #8
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18

Laat ze gewoon. HIJ moet het lef hebben om haar te dumpen... En niet doen omdat jij er voor zorgt ofzo
dat vink ook
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 20:05   #9
ashley10
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat ze gewoon. HIJ moet het lef hebben om haar te dumpen... En niet doen omdat jij er voor zorgt ofzo [/B][/QUOTE]



yep niet mee bemoeien
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 20:28   #10
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, je kunt ze inderdaad het beste hun gang laten gaan. Als die jongen het zelf niet durft uit te maken vind ik hem maar een beetje een zwakkeling hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2003, 10:33   #11
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Rensje
Nee, je kunt ze inderdaad het beste hun gang laten gaan. Als die jongen het zelf niet durft uit te maken vind ik hem maar een beetje een zwakkeling hoor.
Of hij is wel gelukkig,maar klaagt op de momenten dat t minder goed gaat tegen haar,en daardoor denkt zij dat ze hen zomaar uit elkaar mag halen... Heel slim,vooral omdat ze niet eens zijn vriendin kent
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2003, 16:48   #12
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze kwam gister opeens te spraken, vroeg m wat hij nou zo leuk vind aan haar.

hij zei dat hij het zo kicken vind dat ze zo onvoorspelbaar is.

nou ik vond dat wel grappig want: die meid was m al de hele tijd aant bellen (hij nam nie op, had ie geen zin in), en smste van "je stelt me teleur, (blabla ben boos bla bla)" en zo'n 10 minuten dr na "jonge ik weet dat je nie thuis bent, ik kom naar je toe."

en dus is die meid 15 kilometer komen rijden om te kijken waar ie uithangt (heb nog nie gehoord hoe da afgelopen is).

maar ik heb m dus gezegt dat ie makkelijk beter kan krijgen. hij is nog gewoon blind van verliefdheid. ik ken t probleem zelf ook (dingen niet zien als je verliefd bent). dus ik denk dat hij zelf moet inzien waar zij mee bezig is. en ondertussen gewoon een vriendin voor m zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2003, 21:04   #13
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kind,het dringt je blijkbaar niet door maar MOEI JE NIET MET HUN RELATIE
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2003, 19:00   #14
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, dat kan je niet doen.
Je zegt zelf dat hij verliefd is op haar, laat hem dan en praat hem geen schuldgevoelens aan.
Hij wilt het niet uitmaken, anders had hij het al lang gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2003, 19:06   #15
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
ze kwam gister opeens te spraken, vroeg m wat hij nou zo leuk vind aan haar.

hij zei dat hij het zo kicken vind dat ze zo onvoorspelbaar is.

nou ik vond dat wel grappig want: die meid was m al de hele tijd aant bellen (hij nam nie op, had ie geen zin in), en smste van "je stelt me teleur, (blabla ben boos bla bla)" en zo'n 10 minuten dr na "jonge ik weet dat je nie thuis bent, ik kom naar je toe."

en dus is die meid 15 kilometer komen rijden om te kijken waar ie uithangt (heb nog nie gehoord hoe da afgelopen is).
Weetje, eigelijk vind ik dit langs één kant wel erg lief van d'r. Ze is gewoon bang om hem kwijt te spelen... (wat niet moeilijk is als er de hele tijd iemand zoals jij bij hem rondhangt )
Vind jij het belachelijk dat ze 15km gaat fietsen om te kijken waar d'r vriendje is, als zij hem belt en ze hem nodig heeft. Ze kan ook wel ongerust worden hoor?

Echt ongevoelig van je. Dan vind ik het erg LULLIG van hem dat hij niet opneemt aan de telefoon en haar zegt waar het staat, ipv haar zo aan't lijntje te houden. Mij lijkt het vrij duidelijk dat het meisje haar vriendje niet wil opgeven.
Ik weet niet hoe de rest dit zou interpreteren, maar 't is iig lief bedoeld van d'r.... Stel jezelf eens in haar plaats...

Citaat:
maar ik heb m dus gezegt dat ie makkelijk beter kan krijgen. hij is nog gewoon blind van verliefdheid. ik ken t probleem zelf ook (dingen niet zien als je verliefd bent). dus ik denk dat hij zelf moet inzien waar zij mee bezig is. en ondertussen gewoon een vriendin voor m zijn...

Jij bent gewoon uit op die jongen, en blijkbaar doe je er alles voor om die twee uit elkaar te krijgen. Als ik die jongen moest zijn, en moest weten wat jij allemaal aan't doen ben, ik zou je gewoon niet meer bekijken. Je bent echt fout bezig. Je gaat toch niet tegen iemand zeggen dat ie beter moet krijgen en dat ie blind is van verliefdheid? Misschien geeft ie stiekem wel veel om z'n vriendin... Misschien wil ie JOU gewoon niet kwetsen?
Ik hoop dat die jongen snel te weten komt hoe jij eigelijk echt bent...

Laatst aangepast door WishfulDreaming : 21 November 2003 om 19:12
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2003, 19:11   #16
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je bent wel erg slecht bezig
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2003, 12:21   #17
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uh, hallo? kijk, als ie zelf al zegt dat ie r nie leuk vind, en zn vrienden vinden haar nie leuk, en zn ouders vinden haar nie leuk en zn zus vind haar nie leuk, dan zit er toch iets fout?

en tis nie zo dat ze m 1x belt. ze belt m de hele dag door om te controleren wat ie aant doen is.

en ze komt 15 km rijden (met de auto) om 1 uur snachts omdat hij met t stappen nie opnam. da is toch sick?

en ik ken m nog nie lang, mar als ie al tegen mij komt praten dat ie r nie leuk vind en dat ze iedere keer als ze samen zijn ruzie hebben, maar als hij t uit wil maken dat zij dan opeens poeslief word en dat hij t nie uit kan maken, dan zit er toch iets nie goed? hij zegt zelf ook dat vrijgezel zijn vetter is dan een relatie, dan vraag ik me af, wat houd je tegen?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2003, 12:27   #18
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
uh, hallo? kijk, als ie zelf al zegt dat ie r nie leuk vind, en zn vrienden vinden haar nie leuk, en zn ouders vinden haar nie leuk en zn zus vind haar nie leuk, dan zit er toch iets fout?

en tis nie zo dat ze m 1x belt. ze belt m de hele dag door om te controleren wat ie aant doen is.

en ze komt 15 km rijden (met de auto) om 1 uur snachts omdat hij met t stappen nie opnam. da is toch sick?

en ik ken m nog nie lang, mar als ie al tegen mij komt praten dat ie r nie leuk vind en dat ze iedere keer als ze samen zijn ruzie hebben, maar als hij t uit wil maken dat zij dan opeens poeslief word en dat hij t nie uit kan maken, dan zit er toch iets nie goed? hij zegt zelf ook dat vrijgezel zijn vetter is dan een relatie, dan vraag ik me af, wat houd je tegen?
kind,ben je nu echt zo dom? denk je nu echt dattie gewoon bij haar blijft omdat ze dan eens lief is als ie t wil afmaken? je zegt zelf dat je hem nog niet lang kent,moei je dr gewoon niet mee...anders hoopk echt wel dat je es grof gekwetst wordt,dan weet je waarmee je bezig bent
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2003, 12:55   #19
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pardon? t is nie zo dat ik n ude hele tijd loop te stangen ofzo!

hij heeft egen mij gezegt dat ie haar nie zo leuk vind, en ik reageer daarop. daarna heb ik gevraagd waarom ie eigenlijk bij haar blijft aangezien ie dr nie leuk vind. that's it!

ik wil hem helpen, maar ik heb na dat gesprek gezien dat hij daar nog niet aan toe is. Kijk als ik m echt voor mezelf zou willen had ik dat helemaal anders aangepakt. vind t gewoon sneu voor m.

ik wil natuurlijk dat ie blij is, omdat ie dat verdiend. en zolang ie blij is met die ruzies dan moet ie da zelf weten.

de post is vanaf het begin af geweest dat ik erover nagedacht heb om m van die relatie of te helpen, niet dat ik dat GEDAAN heb ofzo. wilde gewoon advies omdat ik twijfelde..

ik vind die replies van jullie niet eerlijk, word afgestraft voor iets wat ik nie gedaan heb.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2003, 13:01   #20
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je vroeg om onze reactie of je't kon doen,nee,dat kan je dus niet. Je hoort volwassen genoeg te zijn om te weten dat je uit andermans relaties moet blijven,wat ie je ook vertelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2003, 13:15   #21
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

als ie zelf om advies vroeg, dan moet/kan je jouw visie geven over hoe jij t ziet en wat jij ervan vind maar niet helpen, dat moeten ze zelf doen, t is immers hun relatie
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2003, 10:28   #22
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Die relatie is tussen hem en haar. Daar heb jij je niet mee te moeien, en moet je je buiten houden. Als ie het echt zo graag gedaan wil, dan had ie het al gedaan hoor...
Hou het eens in je hoofd dat ie je mss niet wil? Want anders had ie het al gedaan gemaakt voor jou hoor...
Conclusie: Moei je niet met de relatie van een ander, ook al vind je dat 't slecht gaat...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2003, 10:29   #23
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
uh, hallo? kijk, als ie zelf al zegt dat ie r nie leuk vind, en zn vrienden vinden haar nie leuk, en zn ouders vinden haar nie leuk en zn zus vind haar nie leuk, dan zit er toch iets fout?

en tis nie zo dat ze m 1x belt. ze belt m de hele dag door om te controleren wat ie aant doen is.

en ze komt 15 km rijden (met de auto) om 1 uur snachts omdat hij met t stappen nie opnam. da is toch sick?

en ik ken m nog nie lang, mar als ie al tegen mij komt praten dat ie r nie leuk vind en dat ze iedere keer als ze samen zijn ruzie hebben, maar als hij t uit wil maken dat zij dan opeens poeslief word en dat hij t nie uit kan maken, dan zit er toch iets nie goed? hij zegt zelf ook dat vrijgezel zijn vetter is dan een relatie, dan vraag ik me af, wat houd je tegen?
het gaat er toch niet om of z'n zus, z'n ouder's, z'n vrienden haar leuk vinden ?
het gaat erom dat hij blijkbaar nog bij d'r wil blijven

misschien hebben ze op dit moment ff dipje, maar ze kunnen er altijd uitkomen, en jij moet je er gewoon niet mee bemoeien
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.