Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 November 2003, 17:43   #1
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Help, vreemdgaan graag reacties!

ik heb al n dik jaar een vriend, op wie ik hardstikke gek ben. alleen door omstandigheden kunnen we elkaar niet meer zoveel zien (alleen sweekends). nu heb ik op mijn werk een jongen ontmoet, hij heeft ook een vriendin. ken die jongen nu ongeveer 2 maanden, en zijn op t werk allemaal dubbelzinnig aant praten tegen elkaar enzo, heel veel lol. laatste tijd zijn we elkaar ook aant uitdagen (op een speelse manier), met smsjes en ook in t gezicht.

een paar dagen geleden ben ik vreemd gegaan. was samen met die jongen uitgegaan (we waren al even beetje bevriend, vond hem wel charmant), en daarna hebben we dik 1,5 uur in zijn auto zitten praten over van alles en nog wa. we hadden kei veel lol. toen viel het stil, en toen kuste hij me. hebben toen n half uur in zn auto liggen zoenen en aanraken. voelde spannend, maar voor de rest geen gevoelens van verliefdheid (geen vuurwerk dus). was lekker en vernieuwend. Na die avond sprak ik hem de volgende ochtend en hebben we het erover gehad, wat we dachten en voelden. nu is het zo dat die avond zo geweldig was, dat ik nog zo'n avond wil hebben.. heb ik hem ook gezegt en hij zei dat dat wel te regelen viel (oftewel, hij wil ook graag). die dag toen we naar huis gingen (we rijden carpool met een paar man), zat hij bij mij op de achterbank, en er lag nogal veel zooi op de achterbank dus moest ie dicht naast mij zitten. na een minuut of vijf pakte hij mijn hand vast (hadden allebei onze armen over elkaar) en hebben n beetje "handje zitten vrijen".

een goede vriendin van mij zit nu ook in precies dezelfde situatie (hij heeft alleen geen vriendin) en bij haar kan ik dus alles kwijt.

Nu zit ik een beetje in dubio. ik heb niet het gevoel dat ik iets fout heb gedaan, voelde niet slecht, voelde alleen beetje spanning, dus ik heb geen gevoelens voor hem. Maar ik ben bang hoe mijn vriend zou reageren als ie erachter kwam (niet dat dat zal gebeuren, want zo slim ben ik wel).
ik baal er een klein beetje van dat ik geen vrijgezel ben, dat zou ik niet zo moeilijk hoeven te doen. maar aan de andere kant ben ik zo tevreden met mijn vriend, hij heeft alles wat goed is, en heeft ook echt toekomstperspectief. maar toch, ik ben pas 19.. ben m dus eigenlijk te vroeg tegen gekomen..

kan iemand helpen? weet echt niet wat ik moet doen..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 19:37   #2
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

een relatie heeft als belangrijke basis vertrouwen, tenminste zo zie ik het, en daarom vind ik het ook geen goeie zaak dat je je vriend nu bedriegt. Je verbergt iets voor em, en ook al voelt het niet slecht naar jouw gevoel, je weet dat je vriend wel boos en teleurgesteld zou zijn als ie erachter kwam wat je allemaal deed.
Wat je moet doen moet je natuurlijk zelf weten maar ik vind dat je die ander moet afkappen als je voor je vriend wil gaan, of je vriend zeggen dat je nog niet aan een vaste relatie toe bent.
Maar die beslissing kan geen van ons op het forum je geven natuurlijk, dat moet je zelf doen.
Maargoed mijn mening is wel dat je moet kiezen. Vreemdgaan is gewoon not done in mijn ogen, en als je weet dat je vriend het niet wil moet je dat ook niet doen, dan schend je het vertrouwen.

succes iig!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 22:20   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat niet weet wat niet deert idd, alleen kan het wel mensen ongelooflijk pijn doen als t wel weet
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 23:06   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

belachelijk, als ik jou vriendje was geweest dan had je wat beleefd.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 23:11   #5
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

zeker ja .. iemand die zo mensen gaat bedriegen vind ik maar laag bezig
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 01:53   #6
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

gewoon goed door gaan vindt je vriend vast leuk
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 11:45   #7
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meis, eerlijk gezegt geef ik je groot gelijk met waar je mee bezig bent.
Waarschijnlijk zoek je gewoon wat afwisseling en dat is heel logisch. Het enige gevaarlijke is dat er misschien echte gevoelens komen waardoor het tot gebeurd dat je relatie met je vriend niet helemaal veilig is. Maar zolang dat niet gebeurd zou ik gewoon door gaan.
De jongen in mijn leven heeft ook al erg lang een vriendin, maar mij kan dat niet zoveel schelen, zolang hij van mij houdt en ik van hem en zolang die vriendin niets door heeft gaan we lekker door.
Doe wat je zelf wilt zou ik zeggen.

Greetz Hollywood
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 19:16   #8
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Een relatie waarin je niet eerlijk tegen elkaar kan zijn, is zowiso geen relatie...
Ofwel vertel je je vriend wat er gebeurt is, en laat je die andere jongen gerust, en draag je eventueel de gevolgen ervan...
Ofwel dump je je vriend, en doe je voor de rest waar je zin in hebt...

Bedriegen is laag...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 19:20   #9
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

snap wel dat k niet eerlijk bezig ben, maar t gaat al even niet zo goed tussen mn vriend en mij. t gevoel is niet meer zo hevig (was al voor dit incident). ik kan er niet tegen om alleen maar sweekends goed genoeg te zijn (want hij komt nooit langs). en hij doet er naar mijn inzien ook niks voor. ik denk dat ik inderdaad die spanning zoek, die ik in mijn relatie mis..

maar straks in januari kan ik mn vriend weer vaker gaan zien, en ik hoop dat dat oude gevoel weer terug komt.. en ik wil ook graag op mezelf gaan wonen om dichter bij m te kunnen zijn, zolang dat gevoel dr maar weer is.. eigenlijk is het slecht om tijdelijke vervanging te zoeken, maar wat moet ik anders? heb ook hormonen, net als jongens!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 21:40   #10
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Ik snap niet dat je je vriend (zogezegd) graag ziet, maar toch geen schuldgevoel hebt over dat je hem bedriegt...


Ik vind bedriegen doe je gewoon niet
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 22:11   #11
doggy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zou jij het leuk vinden als hij hetzelfde met een ander meisje doet? zo jah...maak het dan uit en zeg de waarheid! zo nee, stop dan mee die gast en ga door met je vriend! dit slaat natuurlijk helemaal nergens op..bedriegen is stom!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 09:21   #12
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tweeling
snap wel dat k niet eerlijk bezig ben, maar t gaat al even niet zo goed tussen mn vriend en mij. t gevoel is niet meer zo hevig (was al voor dit incident). ik kan er niet tegen om alleen maar sweekends goed genoeg te zijn (want hij komt nooit langs). en hij doet er naar mijn inzien ook niks voor. ik denk dat ik inderdaad die spanning zoek, die ik in mijn relatie mis..

maar straks in januari kan ik mn vriend weer vaker gaan zien, en ik hoop dat dat oude gevoel weer terug komt.. en ik wil ook graag op mezelf gaan wonen om dichter bij m te kunnen zijn, zolang dat gevoel dr maar weer is.. eigenlijk is het slecht om tijdelijke vervanging te zoeken, maar wat moet ik anders? heb ook hormonen, net als jongens!
dit verbaast mij niet. Je krijgt alleen maar gevoelens voor anderen op het moment dat je zelf in je relatie iets mist.
Maar nu even gerelativeerd: je vriend ziet je doordeweeks niet, omdat hij er volgens jou niet zoveel waarde aan hecht. Jullie zijn volgens mij al een tijdje bij elkaar en dan is het juist zo dat je in een wat vaster en duidelijk patroon afspreekt en als dat alleen in het weekend is denkt hij doordeweeks gewoon niet aan de mogelijkheid dat ie langs zou kunnen komen. Mijn vriend woont in Utrecht en dan is ff langskomen helemaal niet aan de orde hoe graag we et ook zouden willen dus doen we et maar van de weekenden... en toch hou ik heel veel van em! En spanning is er zat dus dat kan de reden echt niet zijn.

Verder zou ik mijn hoop niet teveel richten op januari, want dan komen er nog veel meer aspecten die zorgen dat je geen tijd hebt voor elkaar. Je moet er NU al aan werken als je wil dat er iets verandert. Je WEET dat het niet goed gaat en dat er actie moet komen, dus moet je dat ook gewoon DOEN!!

Tuurlijk, ik begrijp je wel. Het is niet makkelijk om ergens weerstand aan te bieden als je zelf niet zo sterk in je schoenen staat wat je relatie betreft. Ik heb het ook gehad, en toen was mn relatie nog lang niet sterk genoeg dus zwichtte ik voor de ander. Zonder vreemdgaan btw... (ik ben wel knap )
Maar eerlijkheid staat wel voorop, anders heeft je relatie toch echt geen zin meer
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 12:55   #13
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Alles opbiechten aan je vriend, en zien wat er dan gebeurd.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 15:48   #14
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik hoop dat je gedumpt wordt op de hardste manier die er is. Vreemdgaan is het domst wat je kan doen :kwaaist:
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 09:43   #15
ashley10
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

verplaats je eens in een ander ,dan weet je vaak sneller het antwoord.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2003, 11:27   #16
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Een relatie is gebouwd op vertrouwen en dat heb jij verbroken. Als mijn vriend dat bij mij zou flikken ken ie oprotten, hoe kan ik hem dan ooit nog vertouwen, maar ik snap ook niet, als je echt van je vriend houd, hoe kun je dan vreemd gaan?
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.