Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 21 April 2005, 16:31   #5851
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in 4 dagen 2 mensen van het forum tegenkomen... het moet nou niet gekker worden
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2005, 16:57   #5852
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik hebt er maar 1tje gezien man!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 18:34   #5853
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

-het haar van arie best wel weer heel lang is?!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 22:29   #5854
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- dit wel een enorm brute sfeeractie is tijdens Inter - AC Milan
- het Italiaans wel enigzins te volgen is: Voor een kampioensschap van Inter is een wiskundige oplossing van Einstein nodig





  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2005, 09:33   #5855
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Stond ook al in die nieuwste Stadionwelt, ja. Mooi, Inter had ook zo'n choreo trouwens bij die wedstrijd, staan daarvan ook pic's op die site?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2005, 09:34   #5856
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mooie foto's
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2005, 11:38   #5857
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, op de site van de Fossa dei Leoni staan alleen de "piu' belle coreografie" van Milan.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2005, 11:51   #5858
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wist je dat:

- voor mij het voetbalseizoen er alweer opzit:@
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:00   #5859
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Inter-sfeeractie bij dezelfde wedstrijd als Tuur!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:01   #5860
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Heb ze ff ingescand
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:03   #5861
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Geinig spandoek van Energie Cottbus. Jammere ervan is dat het meestal niet bij het maken van spandoeken blijft. Zondag komen ze weer hier naar Aachen. Ondanks het feit dat ik een hekel heb aan dat arbeidsschuwe volk vind ik ze toch altijd indrukwekkend als ik een heel uitvakkie vol zie met dat volk en als ze komen aanzetten met hun blikjes aldi-bier.. Op het spandoek staat: Alweer verloren, we zien ons straks bij de bus..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:06   #5862
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Spandoeken naar aanleiding van het gokschandaal..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:16   #5863
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vergeet roda niet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:17   #5864
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Triest volk in Dresden trouwens. Om te laten zien hoe veel minder ze zich voelen dan het Westen hadden ze een spandoek gemaakt. Niet zomaar eentje, maar met allemaal sjaals die ze gepikt hadden in het 'westen' van normale fans. Daarom maakt nu elke club wanneer ze tegen Dresden speelt een spandoek van de Duitse vlag met daarop 'Made in West Germany'..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:18   #5865
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Vergeer Roda niet
Jij was thuis de boel Oranje aan het versieren, Arie!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:23   #5866
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De dames in de fanshop zijn er trouwens dan weer best wel te pruimen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2005, 11:25   #5867
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat wel natuurlijk.

Trek ik nu pas mn lamellen open, wat zie ik... 1 Nederlandse vlag, en 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 schotelantennes!

Maar wat heb hij eigenlijk op zn knar zitten joh? zie ik ook nou pas

http://www.rodaworld.limboo.com/comp...jc-nec/024.jpg
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 17:19   #5868
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Dat wel natuurlijk.

Trek ik nu pas mn lamellen open, wat zie ik... 1 Nederlandse vlag, en 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 schotelantennes!
Hier waren en geen schotels en geen vlaggen!

Wel een heerlijk voetbalmiddagje beleefd! Hebben jullie dat niet ook, dat je je altijd verheugd op die laatste potjes, lekker in de zon met een biertje in de hand op de tribune, heerlijk! Bij aankomst meteen lekker aan de mobiele bierstands met de tegenstander praten die nu wel eens eindelijk zich wist te gedragen (Cottbus) en ze raakten aan mij zelfs een van hun fanzines kwijt! Ben wel eens benieuwd wat ze te melden hebben.. Vervolgens lekker een onoverdekte staanplek recht achte de goal opzoeken en 4-0 winnen Heerlijk!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 17:42   #5869
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, ook zo'n geweldige voetbalmiddag hier!! Het hoogtepunt was (na het gefouilleerd worden alsof ik Samir A was) dat ik '98 to piano' hoorde toen ik aankwam bij de legioenzaal.

Ohja, en die bloedende turk.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 18:40   #5870
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Vlaggen hehe
Heb nog geprobeerd de Nederlandse vlag te pikken bij het gemeentehuis...
Gaat alleen niet zo heel soepel als er tweehonderd man in de buurt is.

Was inderdaad weer dieptriest voetbalmiddagje. Als je dat middenveld van ons ziet, ben je toch blij dat Bosvelt niet komt zeg..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 09:31   #5871
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Pa Modou Kah betrokken bij tragisch auto-ongeluk


Onze trotse Noorse verdediger Pa Modou Kah is gisteravond het slachtoffer geworden van een auto-ongeluk met fatale afloop. In zijn auto zaten behalve Pa, zijn vriendin, een neef en een vriend. De 26-jarige vriendin van Pa is bij dit tragische ongeval om het leven gekomen. Pa werd na het ongeluk opgenomen in het ziekenhuis, maar mocht dit vanavond weer verlaten. Hij maakt het naar omstandigheden lichamelijk redelijk goed.

Wij wensen hem vanaf deze plaats heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies en hopen hem snel weer in ons midden te hebben.

bron: rodajcfans.nl en rodajc.nl

Tragisch tragisch
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 09:35   #5872
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

wjd.
- Mijn medeleven uitgaat naar Kah.
- hij zijn vriendin heeft verloren bij een auto-ongeluk
- dat me een van de ergste dingen lijkt die je kan gebeuren
- net in een vreemd land op zo'n jonge leeftijd iemand waarvan je houdt verliezen bij een autoongeluk.
- ik wel verwacht dat de roda-fans Kah op een mooie manier een hart onder de riem zullen steken.

wjd-edit
- bartje dus net het artikel heeft neergezet terwijl ik aan het typen was.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 09:38   #5873
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zeer zeker! 1 minuut hiervoor postte ik het al

Geweldige jongen, die Kah. Super-verdediger, spreekt nu al vloeiend Nederlands, heeft zich echt razendsnel aangepast en dan gebeurt hem dit En hoe, midden in de nacht vond de politie het nodig om een controle uit te voeren waardoor er een lange file ontstond Schiet mij maar lek! We zijn nog aan het bedenken wat we gaan doen, vanavond vergaderen we erover. Je kunt nu natuurlijk geen knuffels het veld opgooien, maar een groot spandoek zoals toen met Koné of iets anders moet mogelijk zijn voor zondag!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 18:17   #5874
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- klote voor kah

- het nu fftjes vakantie (lees roostervrij) is?
- we vandaag een project zo goed als afgerond hebben?
- onze nieuwe opdrachtgevert nokia is?
- ik voor donderdag zowaar zojuist zomaar 2 kaartjes a 155 euries heb gehad?
- dit mijn eerste keer op een VIP plek in de hout wordt?
- dat wel die bitterballenhok op het dak zal zijn ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 20:37   #5875
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zeer zeker! 1 minuut hiervoor postte ik het al

Geweldige jongen, die Kah. Super-verdediger, spreekt nu al vloeiend Nederlands, heeft zich echt razendsnel aangepast en dan gebeurt hem dit En hoe, midden in de nacht vond de politie het nodig om een controle uit te voeren waardoor er een lange file ontstond Schiet mij maar lek! We zijn nog aan het bedenken wat we gaan doen, vanavond vergaderen we erover. Je kunt nu natuurlijk geen knuffels het veld opgooien, maar een groot spandoek zoals toen met Koné of iets anders moet mogelijk zijn voor zondag!

Den Haag, deed het anders wel met knuffels! Vuilniszakken vol!

Idd, heel sneu voor deze jongen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 20:38   #5876
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Wij willen het gaan doen met rozen. We moeten alleen uitzoeken of Kah aanwezig is zondag, anders heeft het natuurlijk geen zin en doen we het thuis tegen PSV..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 20:53   #5877
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verschrikkelijk inderdaad zeg, hoe moet iemand zoiets nou in hemelsnaam verwerken denk ik dan altijd
Hopelijk kan Roda een massale mooie actie organiseren
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 16:15   #5878
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

WJD..

- Dit de 30000e reactie op sport is?
- Ik gisteren naar Groningen ging?
- Dat best een eind is?
- Alemannia Aachen tegelijkertijd voor de tigste keer op rij de promitie verkutte?
- Men volkomen onverwacht onderuit ging bij een uitermate zwak 1860 München?
- Er wel weer duizende mensen uit Aachen meegingen voor de laatste keer naar de Grünwalderstraße?

- Dat eigenlijk het stadion van 1860 München is, en niet het Olympisch stadion?
- De fans dat ook liever zien als stadion?
- München trouwens nog wel een eindje verder is dan Grunn?
- Wiljan Vloet weer loopt te klagen over de fans
- We blijkbaar geen kritiek mogen uiten, zelfs niet wanneer hij door zijn briljante wisselbeleid in 7 minuten tijd een recordaantal van 3 doelpunten tegenkrijgt?
- Zelfs de fans van Fortuna een spandoek voor hem hadden gemaakt met: 3x niets, wiljan bedankt?
- Nog maar 2x!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 16:27   #5879
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hiero een deel van het artikel:

In Sittard hingen Fortuna-fans een spandoek op waarmee ze Wiljan Vloet 'prezen' voor het tot drie keer toe niet behalen van Europees voetbal. ,,Respectloos. Welke zin heeft zoiets?'' Gisteren haalde Vloet ook uit naar de ongeveer vijftig meegereisde Roda-supporters. Die scandeerden de naam van Huub Stevens, hoogstwaarschijnlijk de nieuwe Roda-coach, en kwetsten Vloet door de slogan 'eerste divisie en Wiljan is erbij' luidkeels door het Oosterpark te slingeren. ,,Respectloos en vreselijk irritant. Je hoeft mij geen goede trainer te vinden, maar ik heb alles voor Roda gedaan. Dan is dit triest. Waarom reizen die mensen achthonderd kilometer als ze vervolgens zoiets gaan roepen? Nee, ik ben niet gefrustreerd, maar het slaat gewoon nergens op. De vriendin van Pa-Modou Kah is verdorie overleden. We hebben een verschrikkelijke week achter de rug. Dan kun je wel wat steun gebruiken. En gisteren hoorde ik ook nog dat het hoofd jeugdopleidingen van Sparta (Rob Kiebert, red.) is verongelukt. Hij zou een van mijn assistenten worden.'' Wiljan Vloet spreekt met vochtige ogen na afloop van het doldrieste en bijzonder amusante duel, dat uiteindelijk in een 4-4 gelijkspel eindigde. ,,Maar ook dat is 'net niet'. Wij hadden hier moeten winnen. Ik heb mijn zak vol van de talloze complimenten die ik van alle kanten krijg over het vertoonde spel. Het draait verdorie om de punten. Ja, voor het publiek was het leuk, maar wat koop ik daar voor?''

bron: ld.nl

Uitermate dom dus van Vloet om de supporters die nu het nergens meer om gaat toch nog 10 uur in de bus zitten en hun laatste centen aan de club besteden een trap na te geven. En dan ook nog met de drogreden dat de ploeg genoeg aan het hoofd heeft.. Iedereen die aanwezig was weet dat er voldoende is stilgestaan bij Kah. Supporters scandeerden regelmatig zijn naam, ook voor en direct na het duel toen de spelers de supporters kwamen bedanken. Daarnaast is breed bekend dat er nog voldoende acties voor hem op stapèl staan.

Tijdens de wedstrijd beoefenen we, hoe hard het ook is, gewoon sport. En wanneer Vloet dan weer eens een oliedomme wissel toepast, dan hebben wij toch hopelijk het recht om onze onvrede daarover te uiten? Overigens was het helemaal niet zo lang en luidkeels als gesuggereerd wordt. Vloet moet niet zo zeuren, maar blijkbaar komt nu zijn frustratie eruit en denkt hij dat te moeten botvieren op de trouwste fans. Triest zoiets..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 16:36   #5880
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lijkt 410 wel
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 16:38   #5881
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Lijkt 410 wel
Wat, Arie?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 16:39   #5882
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die foto met die bandiehiehiriries
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 16:41   #5883
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Wat ik vooral zo super vindt is dat je buiten het stadion gewoon de huizen ziet liggen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 18:48   #5884
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

-Het gister erg gezellig was in de stad!
-gomes echt geweldig is
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 19:33   #5885
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- ff inkopies daan in mokum?
- we ook ff een flimpje zijn weze pikke in tuschinsky?
- kingdoms of heaven *orlando bloom *
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 17:47   #5886
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

- nog ff mijn medeleven met kah!

- geweldig dat filmpje van canal+ over psv, op dat liedje van the lau de vriendschap: klik
dat vind ik prachtig, zelfs als niet-psv'er! vorig jaar voor ajax was er ook zo'n filmpje. en dat stukje met gomes en alex, lachen man
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 20:35   #5887
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Geinig, dat 1. FC Lokomotive Leipzig. Sommigen kennen misschien nog VfB Leipzig. Vroeger een grote club, maar door failliesement nu doorgegaan onder Lokomotive. Raar dat ze daar nog steeds die Russische namen willen houden, maargoed. Lokomotive komt nu uit in de 11e divisie en speelt in het WK-stadion van Leipzig. Gemiddeld trekt het daar meer dan 6000 (!) toeschouwers en inmiddels is het gepromoveert naar de 10e klasse. Alle 23 de wedstrijden werden eenvoudig gewonnen wat de volgende stand bovenin oplevert:

De stand:
1. 1.FC Lokomotive Leipzig 23 23 0 0 266 : 7 259 69
2. Einheit Leipzig Ost 23 20 2 1 100 : 32 68 62
3. SG Seehausen 23 14 2 7 88 : 61 27 44
----------------------------------------------------------
4. BC Eintracht Leipzig II 23 12 3 8 66 : 52 14 39


In 23 wedstrijden scoorde Lokomotive er dus lustig op los; het lieve sommetje van 266 doelpunten. Slechts 7 tegentreffers vielen te noteren. Bij een overwinning komend weekend is de club kampioen

Achja, nog een jaartje of 8 te gaan en ze zijn weer terug. Leuk ook voor die andere clubs
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 20:52   #5888
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat lezen jullie nou meer?

Bart zn Duitsland verhalen of mijn K-1/Pride zooi?

Ik sla die duitse zooi altijd over, plaatjes kijken doe ik dan weer wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 20:54   #5889
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Wat lezen jullie nou meer?

Bart zn Duitsland verhalen of mijn K-1/Pride zooi?

Ik sla die duitse zooi altijd over, plaatjes kijken doe ik dan weer wel.
Allemaal geinige weetjes hé. 266 doelpunten per jaar, das een boel! Nog veel meer dan de verdediging van Feyenoord weggeeft.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 00:49   #5890
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar bijna evenveel als er keepers rondlopen daar.

Ik vind de Duitsland-verhalen van Bart overigens een stuk interessanter dan die K1-meuk om de simpele reden dat voetbal me wel interesseert en een stel lelijke mannen die elkaar in elkaar beuken totaal niet.
En dus vind ik het een geinig weetje dat Lokomotieve Leipzig 266 doelpunten gescoord heeft in de 11e divisie.


En het filmpje van zingende PSV'ers is geweldig.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 08:09   #5891
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb het filmje ook gezien wel lachen ja.

en voor redscoropion,
sorry maar die duitslandverhalen boeien me veel meer. en die K1 meuk sla ik altijd over.
groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 15:20   #5892
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar bijna evenveel als er keepers rondlopen daar.

Ik vind de Duitsland-verhalen van Bart overigens een stuk interessanter dan die K1-meuk om de simpele reden dat voetbal me wel interesseert en een stel lelijke mannen die elkaar in elkaar beuken totaal niet.
En dus vind ik het een geinig weetje dat Lokomotieve Leipzig 266 doelpunten gescoord heeft in de 11e divisie.
daar kan ik me wel in vinden
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 20:35   #5893
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

11e divisie? Waarmee is dat te vergelijken in Nederland? 6e klasse?
En waarom spelen ze na een faillesement meteen in de 11e klasse? Wel mooi als je in de selectie van Leipzig zit, dan maak je een mooie opmars mee en heb je jaarlijks een feestje
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 22:03   #5894
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- Oranje nu heeft gewonnen in de halve finale van Italianen op een EK voetbal?
- Het nu in hun land was?
- kut italiaantjes
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 22:06   #5895
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- ook nog met 1-0
- Italianen niet kut zijn, cazzo
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2005, 09:31   #5896
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
11e divisie? Waarmee is dat te vergelijken in Nederland? 6e klasse?
En waarom spelen ze na een faillesement meteen in de 11e klasse? Wel mooi als je in de selectie van Leipzig zit, dan maak je een mooie opmars mee en heb je jaarlijks een feestje
Ik vraag me af of er niet eens een eind aan komt 11e klasse, dat is de 9e klasse amateurs hier.. Normaal als je failliet gaat dan degradeer je 2 klassen volgens mij.. In het topic waar ik dit vandaan heb (vi.nl) volgt een Rotterdammer de club, maar hij geeft ook niet echt uitsluitsel

Citaat:
Zoals je in deze topic kan lezen is de historische club VfB Leipzig vorig jaar failliet gegaan. Deze club was onder andere de eerste kampioen van Duitsland, verliezend finalist in de Europacup II (1-0 nederlaag tegen Ajax in Athene, 1987) en een van de topclubs van de toenmalige DDR. In de DDR-tijd heette de club Lokomotive Leipzig. Inmiddels is de club afgezakt naar het 11 niveau in Duitsland en heet het weer Lokomotive Leipzig. Maar er komen nog steeds flink wat supporters op af.

Uitslagen tot nu toe:
1.FC Lokomotive Leipzig - SV Leipzig 1910 II 17-0, 5.638 toeschouwers
SG Seehausen - 1.FC Lokomotive Leipzig 1-8, 1.950 toeschouwers
1.FC Lokomotive Leipzig - Paunsdorf Devils 20-0, 3.461 toeschouwers
Eintracht Leipzig Süd II - 1.FC Lokomotive Leipzig 0-8, 1.300 toeschouwers
FSV Automation Leipzig - 1.FC Lokomotive Leipzig 1-6, 2.200 toeschouwers
1.FC Lokomotive Leipzig - Eintr. Großdeuben II 8-0, 12.421 toeschouwers
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2005, 10:37   #5897
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lekker voor de jongens van het bierelftal van Paunsdorf Devils
Matig opgelost door de DfB
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2005, 10:59   #5898
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik vraag me af of er niet eens een eind aan komt 11e klasse, dat is de 9e klasse amateurs hier.. Normaal als je failliet gaat dan degradeer je 2 klassen volgens mij.. In het topic waar ik dit vandaan heb (vi.nl) volgt een Rotterdammer de club, maar hij geeft ook niet echt uitsluitsel
dan zijn ze misschien wel 5 keer failliet gegaan
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2005, 15:52   #5899
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- in Nemo werken met die koters soms flink vermoeiend kan zijn?
- die kinderen van de basisschool echt dom kunnen zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2005, 23:22   #5900
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, wat kun je hier nog van zeggen.. Kapot schieten zo'n gast..

Regels zijn regels! vindt arbiter
Sierletters waren het niet, maar de boodschap was duidelijk. 'For Kah'. Roda-spits Arouna Koné droeg zondag zijn goal op aan ploegmakker Pa Modou-Kah, wiens vriendin verongelukte. Arbiter Kuipers trok direct geel.
Regels zijn regels! Of toch niet? Kuipers: ,,Je moet een grens trekken.'' Roda-coach Vloet: ,,Absurd. Arouna sprak recht uit zijn hart.''

Het was het zoveelste bewijs dat voetbal een tv-sport is. Zondagmiddag, Oosterpark: Arouna Koné scoort tegen FCGroningen, spurt naar de zijlijn en trekt zijn shirt over de geblondeerde kruin. Op zijn borst prijkt een tekst die een paar miljoen Studio Sport-kijkers kunnen lezen. Maar scheidsrechter Bjorn Kuipers weet van niets. ,,Koné stond schuin voor de tribunes. Ik zag dat hij een shirt over zijn hoofd trok. En dat betekent geel.''

Een dag later heeft hij zijn mening niet gewijzigd. Oké, ook hij had zondagavond met het bord op schoot gezeten. Zag Koné opnieuw juichen en las toen pas dat er For Kah op het T-shirt was gekalkt, in een ontroerend handschrift. Maar dat bezorgt hem geen knagend geweten. ,,Laat voorop staan dat ik het vreselijk vind wat er gebeurd is. Maar ik kan geen uitzondering maken. Straks komt een speler met weer een andere leus. Je moet een grens trekken en die grens staat duidelijk beschreven in het spelregelboek.''

Een boekhoudersmentaliteit waarmee Roda-coach Wiljan Vloet helemaal niets kan. ,,Dit was absurd. Het was een spontane actie, recht uit het hart.''

Arouna Koné had al een groot (sport) hart, bij de Roda-familie kan hij nu helemaal niet meer kapot. De Kerkradenaren beleefden een diep tragische week. De vriendin van verdediger Pa-Modou Kah kwam om het leven, bij een aanrijding op de snelweg. De Noorse Gambiaan brak in duizend stukken. Vloet geeft hem zelf de keuze om te bepalen wanneer hij weer komt trainen. Kuipers is de laatste om te beweren dat hij zondag een pantser om had. Ja, hij wist van het Kerkraadse drama. En ja, hij voelde mee met spelers en trainers van Roda. Maar regels blijven regels. Shirt optrekken tot aan de kin mag. Shirt over het hoofd mag niet.

,,Als Koné nou van tevoren had gezegd wat hij van plan was. Dan had ik hem kunnen uitleggen wat wel en niet mocht. Maar nu was er maar één sanctie: geel. Voor een andere interpretatie zag of zie ik geen enkele ruimte.''

www.ld.nl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.