Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 January 2003, 20:20   #1
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard heel veel bugs in Baldur's Gate

voor als je t speelde of nu nog (soms) speelt, bij mij heb ik last van bugs als je voor t eerst in Nashkel komt. de ene keer kwam er een dode naar me toe die ik in Bereghost had gekilled, met me praat en dan weer uit zichzelf doodgaat en weer een andere keer (krijg ik dus net) gaan er zomaar partymembers weg (eerst Imoen, en nu Jaheira en Khalid )

heeft iemand anders dat ook gehad of ligt dat soms aan mijn cd's?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 22:41   #2
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

heb je het spel al eens geupdate
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 22:43   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

jah maar dat maakt dus nie uit want ik had t zonder en met update geprobeerd die bugs zijn soms wel grappig maar volkomen onlogisch en hartstikke fout *hoort Laurens al zeggen: "daarom is t ook een bug "*
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 22:47   #4
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

noujah het is ook maar BG1 toch?? kan je verwachten dat er wat bugs in zitten

en als het deel 2 is zou ik die lui van BG (blackisle ofzow ) een mailtje sturen met info over die bug
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 22:51   #5
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

v a a g

Ik heb BG1 gewoon gespeeld met illegale cdtjes, maar nooit last gehad van bugs. Ook niet upgedate. Misschien kan dat het zijn, want updates en patches zijn niet altijd heel goed voor een spel

P.S. Nightwolf, isset downloaden van HOMM4 nog gelukt?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 23:09   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nee want eerst heb ik t zonder update gedaan en merkte ik die bug op en ook na de update had ik last van een bug in Nashkel....en tis elke keer een andere bug

PS, pm
  • Dode partymember (lees: z'n lichaam bestaat alleen maar uit ledematen ) komt weer uit t niets tevoorschijn
  • Dode winkelier in Beregost (die huurlingen zoekt voor de vermissing van Silvershield's zoon (geloof ik) die ook verschijnt in Nashkel, zomaar uit t niets
  • Partymembers die je op t moment hebt als je voor t eerst Nashkel binnen komt verlaten zomaar opeens je party en praten dan weer meteen met je om ze te laten joinen (of juist niet)
  • nog een bug waarbij je als je op een bepaalde grafsteen klikt en dan 3x achter elkaar verschijnt om te zeggen dat je dat niet nog eens moet doen anders valt ie je aan en ga je dood....waarbij de kans klein is dat je die battle dan wint (een paar vrienden van me hadden dat juist niet)......oftewel, een (bijna) onmogelijke gevecht

Citaat:
Originally posted by FunFair
noujah het is ook maar BG1 toch?? kan je verwachten dat er wat bugs in zitten

en als het deel 2 is zou ik die lui van BG (blackisle ofzow ) een mailtje sturen met info over die bug
gelukkig zit er in BG2 geen bugs en ja, Black Isle is de producent van de BG series net als Bioware
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 16:15   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

is dat allemaal niet gewoon scripted??
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2003, 00:41   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

als dat zo is, dan is dat een hele grote fout van ze die ze er makkelijk konden uithalen je gaat zoiets echt niet expres erin bouwen

maar goed, ik vraag me nog steeds af (van diegene die BG1 hebben) of mensen dat ook hebben of dat t probleem bij mij ligt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 19:08   #9
Black_Mage
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is gewoon scriptet denk ik
want wanneer ik ff evil ging spelen en iedereen uit moorde kwamen kwamen een paar gastjes bij mij ook terug uit de dood
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2003, 15:03   #10
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, in baldurs gate zelf ging het er af en toe vaag aan toe weet ik nog wel, en ik heb ook welles zo'n personage gezien dat ik al eerder zag maar dan op een heele vreemde plek voor die karakter. Maar tis al een paar jaar terug dat ik het gespeeld heb, ik speel geen games meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 19:26   #11
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Ik ben niet echt voor dat spel...maar een vriend van mij wel...maar hij vind het super goed...
...dunno!
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.