|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
12 January 2005, 12:23 | #1 |
Guest
Berichten: n/a
|
Lijsten.
Te laat, maar dat maakt niet uit
Wat vond jij de beste films uit 2004 top 3 of 5 of 10, wat jij wil Ik ben nog druk denkende |
12 January 2005, 12:31 | #2 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
eternal sunshine of the spotless mind is easily de beste film uit 2004.
edit: nu ik erover nadenk was kill bill 2 ook wel erg goed . enne finding neverland is ook uit 2004 volgens imdb, alleen die wil ik heel graag nog zien
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 12 January 2005 om 12:35 |
12 January 2005, 15:26 | #3 |
Guest
Berichten: n/a
|
ja k zat ook al in de knoop met Kill Bill 2 en Eternal Sunshine
maar ik denk toch dat ik Kill Bill beter vond. dus 1. Kill Bill 2 2. Eternal Sunshne of the spotless mind 3. Lost in Translation 4. The Motorcycle Diaries 5. Der Untergang 6. Passion of the Christ 7. Fahrenheit 9/11 edit oooopss Zatoichi vergeten, die ik toch wel beter vond dan Fahrenheit 9/11 edit 2. Hero is ook in 2004 uitgekomen In Nederland en die moet op nummer 4 Laatst aangepast door Ancalagon : 13 January 2005 om 13:57 |
12 January 2005, 15:58 | #4 |
Guest
Berichten: n/a
|
Ik laat het nog even open, omdat ik zowel de Motorcycle Diaries en Der Untergang, binnenkort in het filmhuis ga bekijken. En ja ik woon in een achtergebleven gebied
|
15 January 2005, 13:18 | #5 |
Guest
Berichten: n/a
|
1. Shrek 2
2. Kill Bill 2 3. The Village (ja, ik vond em goed) |
15 January 2005, 13:33 | #6 |
Guest
Berichten: n/a
|
1 der untergang
2 chronicles of riddick(ik ben een riddick fan) 3passion of the chrit |
16 January 2005, 00:27 | #7 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
16 January 2005, 00:35 | #8 |
Amsterdam Original
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
|
1. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2. Zatoichi <-- gewoon goed 3. Kill Bill 2 4. The Motorcycle Diaries 5. the Bourne Supremacy (was zeker niet slecht!!)
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor |