Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 September 2003, 11:51   #1
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard Permanente ban aanvraag

Voor de heer HazesRules, hij is mijn ex en hij wil mij heel erg de grond in stampen, ik zit gewon te trillen achter mijn computer zo kwaad dat ik ben, hij moet gewoon oprotten hiier en mij met rust laten.......

Andere mensen zijn ook niet lbij met hem en hij lokt alleen maar flammes uit en voornamelijk bij mij.

Please???
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.

Laatst aangepast door Little Angel : 23 September 2003 om 15:43
Little Angel is offline  
Oud 23 September 2003, 11:53   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waar woont-ie... dan verstoppen we zijn muis...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 23 September 2003, 12:00   #3
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Waar hij internet is op zijn werk en dat is in Rosmalen, thuis heeft hij geen internet
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 23 September 2003, 12:01   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

persoonlijk vind ik t geen gek idee want hij heeft ook nog een andere account gehad (die ie blijkbaar niet meer gebruikt) om Little Angel af te kraken + dat topic in meerdere subforums te zetten
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 23 September 2003, 12:44   #5
dino83
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben dan wel een groentje hier nog maar ik vind dat iedereen hem gewoon moet negeren en niet op zijn meningen in moet gaan!
hoe moeilijk dat voor sommige mensen is(vooral voor angel denk ik dat dat moeilijk zal zijn)
maar op die manier heeft hij er geen lol aan en zal hij er als het goed is mee ophouden.

(sorry ben vandaag chagie heb ruzie gehad met mijn vriend )

ik kan er niet tegen als mannen zo laag bezig zijn!
:kwaaist:

angel ik hoop voor jou dat hij er snel mee kapt!

of dat ze hem misschien kunnen bannen

sterkte meid!
 
Oud 23 September 2003, 13:18   #6
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

hij is hier duidelijk alleen gekomen om little angel de grond in te stampen en zo de sfeer te verzieken, een ban is wel gerechtvaardigd denk ik ja. voor hoe lang moet de beheerders maar ff bepalen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 23 September 2003, 14:59   #7
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Als ik jou was zou ik gewoon eens even niet zo bijdehand doen. Ik ben die meisjes die denken sterker te zijn dan jongens wel een beetje zat.
Youssef is offline  
Oud 23 September 2003, 15:00   #8
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
hij is hier duidelijk alleen gekomen om little angel de grond in te stampen en zo de sfeer te verzieken, een ban is wel gerechtvaardigd denk ik ja. voor hoe lang moet de beheerders maar ff bepalen.
Wat mij betreft voor altijd.

Stel dat we hem voor een maand zouden bannen. Dan komt ie na een maand weer terug en gaat vrolijk verder met haar te zieken.

Gooi het wel even in de staff Dan is het hopelijk zo afgerond.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 23 September 2003, 15:18   #9
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Wat mij betreft voor altijd.

Stel dat we hem voor een maand zouden bannen. Dan komt ie na een maand weer terug en gaat vrolijk verder met haar te zieken.

Gooi het wel even in de staff Dan is het hopelijk zo afgerond.
Dat denk ik ook ja, bedankt
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 23 September 2003, 16:39   #10
tomatesoep
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat we ook zijn kant van het verhaal moeten kunnen horen
 
Oud 23 September 2003, 17:22   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Als ik jou was zou ik gewoon eens even niet zo bijdehand doen. Ik ben die meisjes die denken sterker te zijn dan jongens wel een beetje zat.
:respect:
 
Oud 23 September 2003, 17:39   #12
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

(even voor de duidelijkheid, want LA heeft haar bericht geëdit: Ze wilde dus haar ex afrossen... )

Youssef is offline  
Oud 23 September 2003, 17:59   #13
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

vind je t gek, als je wordt zwart gemaakt?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 23 September 2003, 19:26   #14
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
(even voor de duidelijkheid, want LA heeft haar bericht geëdit: Ze wilde dus haar ex afrossen... )

Nadat hij tegen Nightwolf had gezegt ik quote: "Ik ben over haar heen geweest en ik raad je niet aan om hetzelfde te doen"

Mag ik dan kwaad worden?
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 23 September 2003, 19:29   #15
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Nadat hij tegen Nightwolf had gezegt ik quote: "Ik ben over haar heen geweest en ik raad je niet aan om hetzelfde te doen"

Mag ik dan kwaad worden?
Je kan kwaad worden, maar je wordt er niet sterker op
Youssef is offline  
Oud 23 September 2003, 19:31   #16
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Je kan kwaad worden, maar je wordt er niet sterker op
Zeg ik dat dan? Ik wil gewoon dat ie OF normaal doet OF oprot, in plaats van al dit soort dingen rond te gaan lopen gooien.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 23 September 2003, 19:33   #17
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Als ik jou was zou ik gewoon eens even niet zo bijdehand doen. Ik ben die meisjes die denken sterker te zijn dan jongens wel een beetje zat.
ik ben die tandestokertjes van jongens die meiden blijven behandelen als 't zwakke geslacht ook beu
 
Oud 23 September 2003, 19:45   #18
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Zeg ik dat dan? Ik wil gewoon dat ie OF normaal doet OF oprot, in plaats van al dit soort dingen rond te gaan lopen gooien.
Je zei dat je hem ging rossen.

Citaat:
Originally posted by psychobunny
ik ben die tandestokertjes van jongens die meiden blijven behandelen als 't zwakke geslacht ook beu
Mensen die de feiten niet onder ogen kunnen zien zullen het nooit ver schoppen...
Youssef is offline  
Oud 23 September 2003, 19:51   #19
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Je zei dat je hem ging rossen.

Vind je het gek als net alles achter elkaar leest wat ie allenmaal heeft lopen lullen? Ik was vet pist gewoon, zat te trillen als een gek op school. En als ik dat wilde doen, wat dan nog, wil niet zeggen dat ik mezelf sterker vind dan hem, wat ik qua kracht in mijn kwaadheid waarschijnlijk wel ben.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 23 September 2003, 20:13   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Youssef, hou eens op met dat uitlokken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 September 2003, 07:10   #21
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Vind je het gek als net alles achter elkaar leest wat ie allenmaal heeft lopen lullen? Ik was vet pist gewoon, zat te trillen als een gek op school. En als ik dat wilde doen, wat dan nog, wil niet zeggen dat ik mezelf sterker vind dan hem, wat ik qua kracht in mijn kwaadheid waarschijnlijk wel ben.

Hohoho Irene, IK was degene die normaal wilde doen, jij was degene die met het woord kanker ging schelden enz. Kijk dan kan ik wel lullige dingen zeggen, maar het woord 'opkankeren' neem IK niet in mn mond.
En dat je dan nog DENKT dat ik jou zou slaan, dat is al helemaal diep triest want je weet dat ik zo niet ben, je kraamt dus alleen maar onzin uit.

Maar ja dan heb ik je toch mooi kwaad gekregen, dan gaat ook alles goed de laatste dagen. Gaat wel steeds beter met me sinds het uit is. Die zin aan de deur tegen jou: 'Hier met dat geld en dan oprotten', die heeft me HEEL VEEL GOED GEDAAN!

En dan kan je nu dan maar lekker heel erg kwaad zijn, dat doe je jezelf aan. Je kan ook normaal reageren, dat doe ik dan ook, dat weet je. En ja als je nog steeds problemen hebt dan kom maar naar me toe met fitness, dan praten we het als volwassen mensen uit. En dat ik dat dan nog voor je over heb is al een groot wonder. Want je hebt de grens bijna overschreden lieve schat.

Achter die grootspraak van je hier op het forum zit een zielig hoopje stront die het enige wat ze had is kwijtgeraakt. Want geef toe, je werd kwaad omdat ik je niet 24 uur per dag kon vermaken. Toch diep triest of niet? En dat ik dan geld kom halen vind ik ook niet te gek. Ik ben geen bank!

Ik wens je ook veel succes om een vriend te zoeken die hetzelfde of meer voor je over heeft in de toekomst. Doe je best, zal nog wel moeilijk worden vrees ik. Ik heb in ieder geval gemerkt dat ik wel wat meer in mijn leven kan bereiken dan achter Irene aan te hobbelen.

Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. En vooral één van jullie.

HazesRules (Promoted on 22-09-2003, jaja Irene, promotie!!! Mis je dat ook weer haha!!!)

ps: Had je mn auto nog zien staan vorige week toen je was afgewerkt???? Ik lag helemaal in een scheur!!!

ps2: Ga jij nog een voldoende halen voor Nederlands Irene? Zo te zien niet... Jammer hoor!!

:respect:
 
Oud 24 September 2003, 07:17   #22
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsja, nu hebben jullie nog steeds niks uitgelegd behalve er vaag omheen gepraat. Daarnaast, HazesRules, we wensen hier geen flames richting andere mensen, dus zinnetjes zoals jouw laatste ps kan je gewoon weglaten dankjewel
 
Oud 24 September 2003, 08:21   #23
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
Tsja, nu hebben jullie nog steeds niks uitgelegd behalve er vaag omheen gepraat. Daarnaast, HazesRules, we wensen hier geen flames richting andere mensen, dus zinnetjes zoals jouw laatste ps kan je gewoon weglaten dankjewel
Ik flame er lekker op los. Het is de kunst voor de ander om de kont ermee af te vegen maar Little Angel heeft dat nog niet begrepen.

Maar ja I've made myself clear to you.
 
Oud 24 September 2003, 08:55   #24
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat heb ik nou tegen je gezegd gisteren? hou je ruzie buiten t forum en kap met dat geflame...hou je maar bezig met die zogenaamde nieuwe vriendin van je en laat Irene met rust

je hebt trouwens meerdere malen gezegd dat je weg zou gaan maar ik zie je nog steeds terug komen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 September 2003, 09:39   #25
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wat heb ik nou tegen je gezegd gisteren? hou je ruzie buiten t forum en kap met dat geflame...hou je maar bezig met die zogenaamde nieuwe vriendin van je en laat Irene met rust

je hebt trouwens meerdere malen gezegd dat je weg zou gaan maar ik zie je nog steeds terug komen
Ja ik blijf omdat er van die internetrukkertjes mij gaan vertellen what to do. Dan blijf ik nog maar even
 
Oud 24 September 2003, 09:42   #26
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wat heb ik nou tegen je gezegd gisteren?
Hoor die taal!!! Zozozo meneer is niet bang. Het is net een ouwe opa die in real life te weinig macht heeft en dan dus maar 19.000 posts op een forum gaat zetten om zo maar te bewijzen dat ie iets is... Zo zielig is dat!

Die taal van jou staat mij in ieder geval niet aan, laat dat even duidelijk zijn! En dan mag ik geen flames posten? Denk dat je eerst zelf je excuses mag maken, met je uitlokgedrag.
 
Oud 24 September 2003, 09:51   #27
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

misschien zou dat komen omdat ik hier al meer dan 2 jaar zit ik ben niet degene die hier excuses moet aanbieden maar jij dat wat jij als laatste quote vertel ik omdat je je ruzie met Irene buiten t forum om maar moet oplossen en niet iedereen er bij moet gaan betrekken.....wtf hebben wij nou met jullie ruzie te maken?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 September 2003, 10:08   #28
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Tsjah, ik zou het als onzin zien wanneer jullie Hazes een permban zouden geven.
Youssef is offline  
Oud 24 September 2003, 10:39   #29
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

hij zit hier alleen maar voor 1 negatief doel zo te merken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 24 September 2003, 11:28   #30
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by HazesRules
Hohoho Irene, IK was degene die normaal wilde doen, jij was degene die met het woord kanker ging schelden enz. Kijk dan kan ik wel lullige dingen zeggen, maar het woord 'opkankeren' neem IK niet in mn mond.

~* Jij bent de eene die hier op het forum kwam om iedereen tegen mij op de naaien *~

En dat je dan nog DENKT dat ik jou zou slaan, dat is al helemaal diep triest want je weet dat ik zo niet ben, je kraamt dus alleen maar onzin uit.

~* Ik zei niet dat JIJ MIj ging slaan, maar dat IK JOU ging slaan, maar daar ben ik ook weer vanaf, want dat is toch zonde van mijn tijd*~

Maar ja dan heb ik je toch mooi kwaad gekregen, dan gaat ook alles goed de laatste dagen. Gaat wel steeds beter met me sinds het uit is. Die zin aan de deur tegen jou: 'Hier met dat geld en dan oprotten', die heeft me HEEL VEEL GOED GEDAAN!

~* Jij en dan verbaast het me nog steeds dat jij denkt dat ik met jou wil praten*~

En dan kan je nu dan maar lekker heel erg kwaad zijn, dat doe je jezelf aan. Je kan ook normaal reageren, dat doe ik dan ook,

~* Geven en oprotten? Jij noemt dat normaal reageren, oke, best, maar dan is het zeker ook normaal dat jij denkt dat ik toen on negen uur sochtends al voor jou deur zou staan? Als jij dat normaal vind best *~

dat weet je. En ja als je nog steeds problemen hebt dan kom maar naar me toe met fitness, dan praten we het als volwassen mensen uit.

~* Jij en volwassen? Je noemt het volwassen als je op een forum komt en mij probeert in de grond te stampen.... Okeej...*~

En dat ik dat dan nog voor je over heb is al een groot wonder. Want je hebt de grens bijna overschreden lieve schat.

~* Je had toch een nieuwe vriendin? Woonde die niet in Weert? En dan liep je wel tegen mij te zeuren dat de ander ekant van Den Bosch te ver is om te rijden....*~

Achter die grootspraak van je hier op het forum zit een zielig hoopje stront die het enige wat ze had is kwijtgeraakt.

~* Uhm, nou nee, voel me eigenlijk wel opgelucht dat ik van je af ben. Ik ebn geen hoopje stront, dat ben jij omdat jij je verleden niet los kan laten, blijkt maar weer aan hoe erg je nog met mij bezig bent, weet je vriendin dit trouwens?*~

Want geef toe, je werd kwaad omdat ik je niet 24 uur per dag kon vermaken. Toch diep triest of niet?

~* Nee, ik werd kwaad omdat JIJ zei dat IK JOU als stront behandelde, terwijl ik BIJNA alles aan jou had geven dat ik had*~

En dat ik dan geld kom halen vind ik ook niet te gek. Ik ben geen bank!

~* Ik moest het geld brengen weet je nog, want rijden was te ver voor jou.....*~

Ik wens je ook veel succes om een vriend te zoeken die hetzelfde of meer voor je over heeft in de toekomst.

~* Zo iemand hoef ik niet, ik wil gewoon iemand die niet zo lullig achteraf gaat doen en die begrijpt dat ik voor de 99% voor hem bent gegaan, want dat snap je nog steeds niet, he Robbie? *~

Doe je best, zal nog wel moeilijk worden vrees ik. Ik heb in ieder geval gemerkt dat ik wel wat meer in mijn leven kan bereiken dan achter Irene aan te hobbelen.

~* Wat doe je hier dan nog op het forum?*~

Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. En vooral één van jullie.

~* Waarom zou je iedereen hier willen informeren, je hebt zeker toch wel iets beters te doen dan dat? *~

HazesRules (Promoted on 22-09-2003, jaja Irene, promotie!!! Mis je dat ook weer haha!!!)

~* Nou en? Ik moest toch telkens alles terug betalen dus dat boeit dan toch verder niet?*~

ps: Had je mn auto nog zien staan vorige week toen je was afgewerkt???? Ik lag helemaal in een scheur!!!

~* Ik ook.....*~

ps2: Ga jij nog een voldoende halen voor Nederlands Irene? Zo te zien niet... Jammer hoor!!

~*Alsof ik op inter alle spellingsregels moet gaan lopen toepassen, dat doe ik op school wel, en alsof jou dat ook maar iets boeit, ik was toch zo vreselijk voor je*~

:respect:

__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.

Laatst aangepast door Little Angel : 24 September 2003 om 12:18
Little Angel is offline  
Oud 24 September 2003, 12:32   #31
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Okee Irene, je hebt het helemaal voor me verduidelijkt. Daar zat ik dus al een hele tijd op te wachten. Een antwoord op al mn vragen> Die heb je me nu gegeven. Ik laat je nu verder met rust. Was ik er op 12-02-2002 maar achter gekomen dat je mn hele leven zou verpesten...
 
Oud 24 September 2003, 12:37   #32
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by HazesRules
Okee Irene, je hebt het helemaal voor me verduidelijkt. Daar zat ik dus al een hele tijd op te wachten. Een antwoord op al mn vragen> Die heb je me nu gegeven. Ik laat je nu verder met rust. Was ik er op 12-02-2002 maar achter gekomen dat je mn hele leven zou verpesten...
Ohw, nu laat je mij ineens wel jou leven verpesten en eerst was het nog dat je je niet door een 5 havo iemand de les zou laten lezen.....

Zoals ik het zie heb ik 12 maanden lang een leuke tijd gehad, dat dus 15 maanden min de laatste twee want toen ging het al niet lekker en de maand tussendoor dat het ook al uit was. Maar het is goed dat het nu over is, ga lekker lol maken met je vrinedin joh, ik ben over een jaar toch pleitos
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 24 September 2003, 12:38   #33
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ps: Had je mn auto nog zien staan vorige week toen je was afgewerkt???? Ik lag helemaal in een scheur!!!

~* Ik ook.....*~

whehehehe irene is grappig
 
Oud 24 September 2003, 13:32   #34
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by HazesRules
Okee Irene, je hebt het helemaal voor me verduidelijkt. Daar zat ik dus al een hele tijd op te wachten. Een antwoord op al mn vragen> Die heb je me nu gegeven. Ik laat je nu verder met rust. Was ik er op 12-02-2002 maar achter gekomen dat je mn hele leven zou verpesten...
Kerel krijg een leven en stort je nu maar op je nieuwe vriendin ofzo inplaats van dat je je ex loopt te stalken..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 24 September 2003, 13:39   #35
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

sjuus best wel zielig dat als ik et zo lees :-/

maarjah LA sterkte nog
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 24 September 2003, 15:13   #36
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

het is hier geen GTST mensen ga aub je relatie problemen elders oplossen
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.