Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 October 2003, 21:04   #1
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vraagje

Hoeveel forumbazen zijn er eigenlijk en heeft elk forum/ onderwerp ofzo een eigen forumbaas?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 21:07   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Klik hier voor meer uitleg

Je kunt ook gewoon rechts op de mainsite kijken en op nog wel wat meer plekken op het forum om te zien wie waar FB is..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 21:18   #3
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Question Nog meer vraagjes :P

1) Wat is het verschil tussen een beheerder en een moderator?
2) Wat is het verschil tussen een normale moderator en een super moderator?
3) Waarom zijn er meer mannelijke moderators dan vrouwelijke?
4) Wie bepaald wie een beheerder/moderator/forumbaas is? (over gestemd door andere of dergelijks)
5) Is er een maximum aan moderators, want ik vind eerlijk gezegd dat er wel veel van zijn

Alvast bedankt voor reactie
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 21:23   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: Nog meer vraagjes :P

Dit kon niet in dat andere topic? ;p

1) Wat is het verschil tussen een beheerder en een moderator?

Een beheerder kan moderators aanstellen en kan bepalen hoe een site er uit ziet. Een moderator kan alleen maar standaardzaken afhandelen, zoals het verwijderen van posts, verplaatsen van threads en het geven van Officiele Waarschuwingen. Een beheerder is 'hoger'...

2) Wat is het verschil tussen een normale moderator en een super moderator?

Een normale moderator heeft een eigen forum toebedeeld gekregen waar hij kan moderaten. Hij kan dat dus niet op andere fora doen. Een super moderator kan overal moderaten, dus niet alleen op zijn eigen forum.

3) Waarom zijn er meer mannelijke moderators dan vrouwelijke?

Omdat er meer mannelijke moderators zijn die geschikt werden geacht.

4) Wie bepaald wie een beheerder/moderator/forumbaas is? (over gestemd door andere of dergelijks)

Op het moment bepaalt de huidige groep moderators wie de nieuwe moderators worden. De laatste keer konden alle leden van ll.com ook voorstellen doen voor nieuwe moderators. De discussie hierover is nog gaande.

5) Is er een maximum aan moderators, want ik vind eerlijk gezegd dat er wel veel van zijn

Er is geen maximum aan. Er wordt vanuit gegaan dat elke forum minimaal een moderator heeft en dat een moderator niet al te veel fora tot zijn beheer moet krijgen. Daarom zijn we nu op dit aantal uitgekomen.

De link die ik net gaf is wat bedriegelijk, daar staan heel wat personen tussen die werkzaam zijn bij het bedrijf van wie deze site is. Zij komen echter nauwelijks hier, dus tellen ook niet echt mee.

Hopelijk heb ik hiermee op je vragen antwoord gegeven. Reactie graag in deze thread weer.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 21:25   #5
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ik ga ff je vraagjes samengooien in 1 topic
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 21:37   #6
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Nog meer vraagjes :P

Hopelijk heb ik hiermee op je vragen antwoord gegeven. Reactie graag in deze thread weer. [/B][/QUOTE]

Mjah tot zover snap ik het nog allemaal thanks
En mjah nu je het zegt... eigenlijk kon deze threat ook wel in die ander, kom ik nu pas achter
Een beheerder stelt dus een (nieuwe) moderator aan, maar de (oude) moderators mogen daarbij dus ook hun mening over geven...Dus op zich moeten alle beheerders/moderators het met elkaar eens zijn als ze een nieuwe moderator of beheerder aanstellen
Ohja en waar (in welk forum) is die discussie over nieuwe moderators nog bezig?
En zou het aantal mannelijke moderators meer kunnen zijn in vergelijking tot vrouwen, omdat er gewoon minder vrouwen dan mannen zijn op dit forum? Of de leeftijd van mannnen ligt hoger hier dan vrouwen, of gewoon hun IQ (dat me niet zou verbazen als ik soms alle threat's lees/vergelijk van sommige)

Dat was het wel weer voorlopig
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 21:38   #7
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ik ga ff je vraagjes samengooien in 1 topic

Thanks
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 01:25   #8
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Nog meer vraagjes :P

Citaat:
Originally posted by Chatty
Hopelijk heb ik hiermee op je vragen antwoord gegeven. Reactie graag in deze thread weer.
Mjah tot zover snap ik het nog allemaal thanks
En mjah nu je het zegt... eigenlijk kon deze threat ook wel in die ander, kom ik nu pas achter
Een beheerder stelt dus een (nieuwe) moderator aan, maar de (oude) moderators mogen daarbij dus ook hun mening over geven...Dus op zich moeten alle beheerders/moderators het met elkaar eens zijn als ze een nieuwe moderator of beheerder aanstellen
Ohja en waar (in welk forum) is die discussie over nieuwe moderators nog bezig?
En zou het aantal mannelijke moderators meer kunnen zijn in vergelijking tot vrouwen, omdat er gewoon minder vrouwen dan mannen zijn op dit forum? Of de leeftijd van mannnen ligt hoger hier dan vrouwen, of gewoon hun IQ (dat me niet zou verbazen als ik soms alle threat's lees/vergelijk van sommige)

Dat was het wel weer voorlopig
[/B][/QUOTE]

Mag ik nog antwoord?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.