Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 October 2003, 17:37   #1
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard Ledenstaff?

Ik word echt gek hier

Waar is de Ledenstaff ineens heen?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 17:42   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben je van geband denk ik, het was toch dat als je geband was dat je dan niet meer op ledenstaff en private forums mocht komen ?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 17:46   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey ik sta op de screenshot
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 17:51   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
Ben je van geband denk ik, het was toch dat als je geband was dat je dan niet meer op ledenstaff en private forums mocht komen ?
klopt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 17:54   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zal wel hetzelfde zijn als met het mannenforum
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 17:56   #6
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

euh.. ok

en waar is "Mededelingen" ? ben ik daar ook gebanned
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 15:50   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

nee mededelingen is bij mij ook weg

Waarom je als geband persoon nooit meer op leden staff mag komen ontgaat mij een beetje
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 16:32   #8
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Waarom je als geband persoon nooit meer op leden staff mag komen ontgaat mij een beetje
Ik vind het wel grappig bedacht. Als irritant lid, of lid dat zich niet altijd even goed met de regels vind mag je geen inspraak meer hebben op het forum
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 17:25   #9
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik vind het wel grappig bedacht. Als irritant lid, of lid dat zich niet altijd even goed met de regels vind mag je geen inspraak meer hebben op het forum
Of als regelbreker, persoon die zijn eigenbelang voorstelt voor het groepsbelang, persoon die anderen hun privacy niet respecteren, etc.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 00:17   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Daar heeft hij toch een straf voor gehad? Leden-staff is toch geen privé-forum? Het woord zegt het al, leden, en Headliner is gewoon een lid dunkt mij.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 00:21   #11
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ja, en dit is een deel van zijn straf.
Wist ie al op voorhand, dat is dan ook 1 van de risicos als je andere hun privacy wil schenden, dat je zelf minder inbreng krijgt omdat ik vind dat we enkel iets zijn met de mensen die hun mening geven ifv de groep mensen die hier zitten, ll.com in het algemeen.

Als je echter op andere accounts gaat kijken naar privedingen in meiden dat je niet mag zien dan laat je duidelijk overschijnen dat je zelfplezier belangrijker vindt dan het groepsbelang en zon mensen zullen dat ook doen bij stemmingen op ledenstaff.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 00:45   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat zou toch hetzelfde zijn als je iemand die een gevangenisstraf heeft uitgezeten voor het plegen van een delict (noem het in dit geval voor het gemak verkrachting), belet om nog het arbeidsbureau binnen te stappen? Dat hij niet langer welkom is op het speelplein van een basisschool, accoord. Maar hij krijgt bijvoorbeeld gewoon zijn stemrecht terug, het recht op een baan, het recht op alles. Alleen zal iemand die zo'n delicht heeft gepleegd niet meer welkom zijn op het terrein waar hij dat delict gepleegd heeft. Ik ben er persoonlijk dus niet zo'n voorstander ban, maargoed.
Overigens, als Marco uitlogt, staat Leden-staff er als het goed is gewoon bij Even een andere nickname aanmaken, en je komt er weer op.. Heeft het dan wel zin eigk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 00:54   #13
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Nou van mijn part mogen ze al die criminelen die voor weet ik wat in de bak komen ook gerust hun stemrecht afpakken, zou ik geen probleem mee hebben, maar een forum is ook niet hetzelfde als de echte werekld huh
Wij hebben bijvoorbeeld geen verklaring van de rechten van het lid waar we rekening mee moeten houden enzo
En geen probleem dat ie leest wat er in ledenstaff staat hoor


Ik wil zo gewoon proberen de mensen die hier op dingen zouden stemmen enkel omdat hun vriendjes het hun vroegen om dat te doen er een beetje uitkrijgen ..je weet wel zo'n mensen die ook op forza als fb zouden stemmen ..
niet stemmen omdat ze denken dat dat goed is voor LL.com maar gewoon omdat ze dat leuk vinden, omdat ze gewoon irritant willen doen of omdat iemand hun vroeg dat te doen.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 11:13   #14
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Bartje kerl als ik jou toch niet had :respect:

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ja, en dit is een deel van zijn straf.
Wist ie al op voorhand
dat wist ik helemaal niet, dacht alleen dat ik niet meer op mannenforum mocht
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 12:16   #15
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dan had je de regels beter moeten lezen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 12:17   #16
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

idd
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 15:36   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Nou van mijn part mogen ze al die criminelen die voor weet ik wat in de bak komen ook gerust hun stemrecht afpakken, zou ik geen probleem mee hebben, maar een forum is ook niet hetzelfde als de echte werekld huh
Wij hebben bijvoorbeeld geen verklaring van de rechten van het lid waar we rekening mee moeten houden enzo
En geen probleem dat ie leest wat er in ledenstaff staat hoor


Ik wil zo gewoon proberen de mensen die hier op dingen zouden stemmen enkel omdat hun vriendjes het hun vroegen om dat te doen er een beetje uitkrijgen ..je weet wel zo'n mensen die ook op forza als fb zouden stemmen ..
niet stemmen omdat ze denken dat dat goed is voor LL.com maar gewoon omdat ze dat leuk vinden, omdat ze gewoon irritant willen doen of omdat iemand hun vroeg dat te doen.
Helemaal mee eens, met dat laatste!! Lijkt me raadzaam om te beginnen met het probleem bij de wortel aan te pakken, nl binnen de eigen staff

Als Marco slim is, dan maakt ie even een nieuw nicknamepje aan, en dan kan ie zo weer op leden-staff stemmen.. Bovendien, voor het aanmaken van een nieuwe nickname is niet eens een geldig e-mailadres nodig!! Hebben jullie daar al eens op gelet eigenlijk Ik teste laatst dat nieuwe systeem eens uit, en als ik wil heb ik binnen 3 minuten 10 nieuwe nicknames aangemaakt Dubieus.. Maar als je leden-staff dan graag besloten wilt hebben, lijkt het mij dan een goed idee om mensen alleen toe te laten zoals met mannen en meiden, want op deze manier blijft het vooralsnog dwijlen met de kraan open
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 15:58   #18
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Als Marco slim is, dan maakt ie even een nieuw nicknamepje aan, en dan kan ie zo weer op leden-staff stemmen.. Bovendien, voor het aanmaken van een nieuwe nickname is niet eens een geldig e-mailadres nodig!! Hebben jullie daar al eens op gelet eigenlijk Ik teste laatst dat nieuwe systeem eens uit, en als ik wil heb ik binnen 3 minuten 10 nieuwe nicknames aangemaakt
Nee hoor, je hebt wel een geldig emailadres nodig, heb ik een dikke week ofzo geleden al eens verzet
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 17:52   #19
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Als Marco slim is, dan maakt ie even een nieuw nicknamepje aan, en dan kan ie zo weer op leden-staff stemmen..
en als ik dan betrapt wordt kan ik weer een maand toe kijken zeker?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 18:01   #20
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
en als ik dan betrapt wordt kan ik weer een maand toe kijken zeker?
dat zou belachelijk zijn
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 18:45   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner


dat wist ik helemaal niet, dacht alleen dat ik niet meer op mannenforum mocht
In het recht wordt er niet gesproken over 'niet weten' maar over 'niet kunnen weten'...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.