Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 November 2003, 22:09   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard wat zou jij als lid willen veranderen..

als je de mogelijkheden had van een staffmember?
je weet wel.. van die dingen die je toch niet zegt omdat het toch niet kan of omdat het tegen de regels is ofzo maar áls je wat mocht doen, lekker boeien al die regels enzo, wat zou je dan doen?


ik zou forza en bartje een permanente ban geven.. regels grondig aanpakken (fuck op met al die kleine rotregeltjes, t mag van mij allemaal een stuk minder lief), en uhm.. er voor zorgen dat ik een onbeperkt aantal pm's kan ontvangen
AmbyPur is offline  
Oud 16 November 2003, 22:35   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zou een verbod opstellen op het posten van geslijm, gezanik enzovoorts van mensen als Ambypur (wat heeft die muts ineens tegen me? )

Verder zou ik Kampie FB-afmaken, Tyskie beheerder maken (ook al wij hij dat niet ), Koelkast direct uit de crew schoppen, privé-forums, inclussief staff, openbaar maken om te lezen, zodat alle achterbaksheid en leugens verleden tijd zijn, een nieuw stelsel invoeren voor moderators; iedereen 1 forum.

Ik zou enkele nieuwe FB's aanstellen, bijvoorbeeld PFP. Ik zou Saartje een ban geven wegens oneindige achterbaksheid. En dat was t zo'n beetje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 16 November 2003, 23:51   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ze pikt mijn ideeen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 09:08   #4
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Verder zou ik Kampie FB-afmaken
waarom?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 17 November 2003, 09:54   #5
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Forum weggooien en eigen forumsoftware installeren
Pakspul is offline  
Oud 17 November 2003, 10:00   #6
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
Forum weggooien en eigen forumsoftware installeren
 
Oud 17 November 2003, 10:08   #7
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
...Verder zou ik (...)privé-forums, inclussief staff, openbaar maken om te lezen, zodat alle achterbaksheid en leugens verleden tijd zijn, een nieuw stelsel invoeren voor moderators; iedereen 1 forum...
Ik ben benieuwd hoe je dat had bedacht dan is het hele forum fb van een of ander forum, en zoals bij Kunst ofzo moet je een keer in de vier maanden komen kijken of je wat moet opschonen Effe BTW, Kunst loopt wel ietsje beter nou, toch leuk ik vind et iig verbeterd

prive fora openbaar maken, zeker staff, jaja, dan kan iedereen daarop replyen en de integriteit van die fora aantasten
En meidenforum kan jij toch al lezen dus das openbaar genoeg geloof ik

[edit] ik wil deze smilie: in plaats van deze:
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 17 November 2003 om 10:16
0Vera is offline  
Oud 17 November 2003, 12:07   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Ik ben benieuwd hoe je dat had bedacht dan is het hele forum fb van een of ander forum, en zoals bij Kunst ofzo moet je een keer in de vier maanden komen kijken of je wat moet opschonen Effe BTW, Kunst loopt wel ietsje beter nou, toch leuk ik vind et iig verbeterd

prive fora openbaar maken, zeker staff, jaja, dan kan iedereen daarop replyen en de integriteit van die fora aantasten
En meidenforum kan jij toch al lezen dus das openbaar genoeg geloof ik

[edit] ik wil deze smilie: in plaats van deze:
Maakt het wat uit dan als er veel FB's zijn? Zaak is dat dan iedereen iets kan onderhouden. Je vergroot daarmee de verantwoordelijkheid bij mensen, en komt af van het zogenaamde 'vriendjespolitiek'. Kijk eens op scholieren, hoeveel moderators daar zijn! Hier verdelen ze het liever onder 8 personen ofzo. Over kunst kan ik trouwens niet oordelen, ik kwam er niet, en nu ook nooit, maar als het beter is dan voorheen dien je die credits te krijgen, echter van de users aldaar

Met openbaar maken doel ik niet 'iedereen kan replyen'. Degenen die er moeten repleyen moeten dat kunnen, de rest moet het kunnen 'lezen'. Wat is erop tegen dat een goede user kan lezen hoe de besluitvorming (voor zover die er is) op staff eraan toegaat? Zo kan hij zien wat er over hem beweert wordt, en daar waar nodig de persoon die het berichtte hierop aanspreken.
Waar de fabel dat ik nog meidenforum kan lezen vandaan komt is mij een raadsel. Iedereen die ik kon is eraf gehaald (x-lizz-x, queenie, Bonnie en nog iemand geloof ik). Phitje heeft dit trouwens wel tegen verschillenden beweert, hehe. Maar dacht da die dat niets serieus namen?!
Ik vind deze smily trouwens leuker

@ Kampie:
Omdat je niet objectief blijkt te kunnen oordelen over personen, en te bevooroordeeld tegen bepaalde zaken aankijkt. Dat is niet de bedoeling. Hoe je op adb bent weet ik niet, maar een FB-schap reikt verder dan alleen een forum onderhouden, aangezien je dito bevoegdheden hebt. Voor Koelkast geldt in feite hetzelfde, en Loeloe deels ook. Komt bij Loeloe (zo was het vroeger, kan over heden niet goed oordelen) nog bij dat ze in het verleden zelfs als FB zwak werk verrichte: topics van bepaalde mensen wel sluiten, en anderen niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 17 November 2003, 12:32   #9
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het met bart eens over dat openbaar van alle forums, en dan gewoon niet kunnen posten daar.
Verder vind ik dat er objectiever moet worden gehandelt door de fb's en beheerders. Het lijkt of er mensen worden voorgetrokken nu.
En ook een minder streng beleid voor het chatten op adb. Dat alleen als er steeds maar 2 mensen aan het chatten zijn in 1 topic, ie gesloten word. Want de topics die nu gesloten worden met als reden dat er gechat word vind ik vaak de leukste om te lezen.
 
Oud 17 November 2003, 12:36   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa

En ook een minder streng beleid voor het chatten op adb. Dat alleen als er steeds maar 2 mensen aan het chatten zijn in 1 topic, ie gesloten word. Want de topics die nu gesloten worden met als reden dat er gechat word vind ik vaak de leukste om te lezen.
Als ik het goed begrepen heb is daar nu eenn apart topic voor? Misschien kan de betreffende FB daar even een link naar plaatsen, chat daar verder. En de chat-posts verwijderen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 17 November 2003, 14:10   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Strengere controle op meiden/mannen...

Bartje, forza, joeyb,... permanente ban, ze hebben al kansen genoeg gehad... Achterbaksheid, aanstellerij en aandachttrekkerij kunnen we wel missen

@Bartje :
Citaat:
Ik zou Saartje een ban geven wegens oneindige achterbaksheid. En dat was t zo'n beetje
Zie, da's dus één van de redenen waarom ik jou een idioot en belachelijk ventje vind. Wanneer jij op je tenen getrapt word door iemand, wil je wraak nemen door die de grond in te boren. BEUP... Pakt niet met mij
Je had niet moeten liegen dat je nooit op meidenforum komt. Je hebt zelf nog achter mijn paswoord gevraagd
Jij bent zo'n type dat NOOIT in staff mag geraken. Als jij fb word, is 't forum verkloot... Liegebeest
WishfulDreaming is offline  
Oud 17 November 2003, 14:12   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Wanneer jij op je tenen getrapt word door iemand, wil je wraak nemen door die de grond in te boren.
Zo even tussendoor, doe jij niet precies hetzelfde dan?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 17 November 2003, 14:18   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Zo even tussendoor, doe jij niet precies hetzelfde dan?
Nee, als ik op mijn tenen getrapt word, ga ik huilen
WishfulDreaming is offline  
Oud 17 November 2003, 14:55   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou mensen harder aanpakken op het overtreden van regels
 
Oud 17 November 2003, 15:45   #15
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Als ik het goed begrepen heb is daar nu eenn apart topic voor? Misschien kan de betreffende FB daar even een link naar plaatsen, chat daar verder. En de chat-posts verwijderen.
Maar in dat chat topic kan ik echt geen enkele beetje leuke "chatsessie" ondekken, het is daar chatten om te chatten, en niet chatten over iets boeiends..
 
Oud 17 November 2003, 16:00   #16
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Met openbaar maken doel ik niet 'iedereen kan replyen'. Degenen die er moeten repleyen moeten dat kunnen, de rest moet het kunnen 'lezen'. Wat is erop tegen dat een goede user kan lezen hoe de besluitvorming (voor zover die er is) op staff eraan toegaat?
denk jij serieus dat er dan niet op gereageerd gaat worden, dan wel op een ander forum? onder het mom van... ZIE DAAR. MENSEN wat wordt er beweert over mij?

ik denk niet dat je de staffroom moet zien als een openbaar debat...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 16:02   #17
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

en voor een meiden/mannenforum betreft.
wat heeft het voor zin om hier de meer privezaken in te gaan zitten neerzetten, terwijl deze OPENBAAR te lezen zullen zijn.
ik denk dat je dan het complete principe van het mannen/meidenforum voorbijstreeft en deze fora net zo goed zou kunnen opdoeken.. en de meiden bijv. naar het forum van de fancy zou moeten sturen...

ik denk niet dat dat is wat we willen..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 17 November 2003, 16:06   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

In deze ben ik het met Dext0r eens.
Mannen en meiden moeten zeker prive blijven. Dat is juist de hele charme van die fora...

Staff openbaar heb ik ook even aan gedacht, een tijdje terug. Maar toen kwam ik ook bij de conclusie van Dext0r terecht...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 17 November 2003, 16:09   #19
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga volledig mee in de mening van Amby,en in die van Overa als't op die smiley aankomt
 
Oud 17 November 2003, 16:13   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Strengere controle op meiden/mannen...

Bartje, forza, joeyb,... permanente ban, ze hebben al kansen genoeg gehad... Achterbaksheid, aanstellerij en aandachttrekkerij kunnen we wel missen

@Bartje :

Zie, da's dus één van de redenen waarom ik jou een idioot en belachelijk ventje vind. Wanneer jij op je tenen getrapt word door iemand, wil je wraak nemen door die de grond in te boren. BEUP... Pakt niet met mij
Je had niet moeten liegen dat je nooit op meidenforum komt. Je hebt zelf nog achter mijn paswoord gevraagd
Jij bent zo'n type dat NOOIT in staff mag geraken. Als jij fb word, is 't forum verkloot... Liegebeest
Ik heb op jou laag-bij-de-gronds figuur al lang gereageert op feedback. Jij komt aan bij een mannenverkiezing ofzo met EXACT onze criteria, je doet dus precies hetzelfde. Alleen ik heb er nooit over gelogen, jij wel. Je hebt jezelf aangepraat dat ik erover loog en bent het nog gaan geloven ook. JIJ bent degene die mensen zwart probeert te maken, maar vanwege je miezerige gedrag en je zogeheten 'lieve' imago, en het feit dat je goed kunt huilen zien veel mensen dat niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 17 November 2003, 16:18   #21
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik heb op jou laag-bij-de-gronds figuur al lang gereageert op feedback. Jij komt aan bij een mannenverkiezing ofzo met EXACT onze criteria, je doet dus precies hetzelfde. Alleen ik heb er nooit over gelogen, jij wel. Je hebt jezelf aangepraat dat ik erover loog en bent het nog gaan geloven ook. JIJ bent degene die mensen zwart probeert te maken, maar vanwege je miezerige gedrag en je zogeheten 'lieve' imago, en het feit dat je goed kunt huilen zien veel mensen dat niet.
Ik kom niet op mannenforum?
ik ben er nog nooit op geweest.
Ik moet dus ook niet met het loze argument komen roepen van : ER ZIJN GEEN BEWIJZEN... zoals jij roept..
Ik ben er niet geweest. Punt andere lijn

Misschien heb IK die punten-gedoe niet opgesteld?
Alleen de foto's in de topics geplaatst?
Als je iets doet, doe het dan tegoei BARTJE
WishfulDreaming is offline  
Oud 17 November 2003, 16:19   #22
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Saartje en Bartje, vecht jullie persoonlijke ruzie uit via PM of MSN.
Niet hier op dit forum graag....
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 17 November 2003, 16:28   #23
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Saartje en Bartje, vecht jullie persoonlijke ruzie uit via PM of MSN.
Niet hier op dit forum graag....
Oké... Sorry tysmans...
WishfulDreaming is offline  
Oud 17 November 2003, 17:38   #24
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou waarschijnlijk een schrikbewind voeren
 
Oud 17 November 2003, 20:05   #25
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou invoeren...:
-langer ban tijden
- na twee OWs een ban van 24 uur om tot bekering te komen helpt dit niet een minimale ban van een maand!
- wat leukere smilies
- wat meer actievere FB's omdat niet altijd iedereen op de plaats kan zijn
- een minder streng beleid op ADB
- maar strenger beleid in andere fora
- meer leven in de mannen/vrouwen forum
- een appart voorstel topic voor newbies..heb je nergens anders meer last van ze en stellen ze zich misschien voor
- de howtoo's er weer op zetten
- de arhnem clan uitroeien of strenger regels tegen zulke last pakken aan voeren..(wat ben ik nog aan het bedenken)
-strengere controlles over de post.. en sommige posts automaties aan passen zodat de worden ''kanker, hoer'' ect niet meer worden getollereerd

en verder valt me nu niks in..
 
Oud 17 November 2003, 20:13   #26
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
ik zou invoeren...:
[...]
- de arhnem clan uitroeien of strenger regels tegen zulke last pakken aan voeren..(wat ben ik nog aan het bedenken)
-strengere controlles over de post.. en sommige posts automaties aan passen zodat de worden ''kanker, hoer'' ect niet meer worden getollereerd

en verder valt me nu niks in..
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo ontzettend veel last van de Arnhem clan.. iig niet op het forum.. Maar daar ben ik geloof ik de enige in.

En Kanker vind ik ook geen leuk scheldwoord, maar hoer, das gewoon een beroep tog ook... dus.. Maar verder beetje letten op het gescheld enzo vind ik ook wel goed.
 
Oud 17 November 2003, 20:22   #27
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
en sommige posts automaties aan passen zodat de worden ''kanker, hoer'' ect niet meer worden getollereerd
censuren kan, maar als je kanker censureert, betekent dat ook dat je dat woord ook niet meer als ziektes kan typen, zoals darmkanker, prostaatkanker, borstkanker, etc.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 17 November 2003, 20:39   #28
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah das waar
maar ik bedoel het dus echt als scheld woord
maar wat je zeg klopt.. dan zou dat ook niet meer kunnen..
oke dan is dat plan al niet helemaal goed dan *denkt verder *
 
Oud 17 November 2003, 20:41   #29
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik vind eigenlijk wel dat er nog een forumbaas bij moet op aan de bar, overdag is er nooit iemand en savonds door de weeks is meestal alleen nightwolf er eventjes.

De aangewezen FB zijn niet echt veel online voor zn druk forum als aan de bar

Maar das mijn mening.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 November 2003, 20:54   #30
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Uhh daar wil ik even op inhaken want ik ben vrijwel elke middag rond een uurtje of 2 thuis en vanaf dat moment hou ik de zaak (ook in adb) toch vrij goed in de gaten.

Der staan al 3 fbers op en er lopen hier ook nog 2 beheerders rond die een oogje in het zeil kunnen houden dus ik denk dat dat genoeg is
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 17 November 2003, 21:00   #31
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Uhh daar wil ik even op inhaken want ik ben vrijwel elke middag rond een uurtje of 2 thuis en vanaf dat moment hou ik de zaak (ook in adb) toch vrij goed in de gaten.

Der staan al 3 fbers op en er lopen hier ook nog 2 beheerders rond die een oogje in het zeil kunnen houden dus ik denk dat dat genoeg is
Ja, sorry, had er even bij moeten zetten inderdaad dat jij ook vaak on line bent smiddags. En 3 forumbazen voor 1 forum is ook veel, maar vind wel een beetje dat niet iedereen die forumbaas is regelmatig online is. Ik wil echt niemand af zeiken das niet mijn bedoeling.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 November 2003, 21:11   #32
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
savonds door de weeks is meestal alleen nightwolf er eventjes.
eventjes? ik ben er vaak langer dan eigenlijk goed voor me is mbt school

btw, je ging niet ontopic en met deze post zie ik graag dat we dat weer gingen doen dus wat zou jij veranderen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 17 November 2003, 21:23   #33
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


btw, je ging niet ontopic en met deze post zie ik graag dat we dat weer gingen doen dus wat zou jij veranderen?
Whoeps, solly.

Ik zou veranderen sneller onzin topics dichtgooien en sneller waarschuwingen geven, veel mensen worden afgezeken, vooral newbies, vinnik niet echt netjes
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 November 2003, 21:24   #34
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- vind dat FB's en beheerder what ever.. zichtbaar moetten zijn voor de gewone leden.. waarom? makkelijker aanspreek punt..

- of alle leden niemand meer onzichtbaar
 
Oud 17 November 2003, 22:03   #35
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik zou mensen harder aanpakken op het overtreden van regels
- de regels ook lichtelijk aanpassen
- Meer inspraak op smilies door leden
TheGroovMaster is offline  
Oud 17 November 2003, 23:09   #36
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Voor de mensen die voorstellen dat de regels lichtelijk aangepast zouden moeten worden.

Op dit moment is er nog steeds een thread actief waar een concept staat voor de regels. Daar kunnen voorstellen worden gedaan voor aanpassingen... Kan nog steeds, maar niet lang meer...

En smilies, dat is een heikel punt.. Ook hierover zijn nog steeds enkele topics actief, maar enkel Spill kan aanpassingen doorvoeren..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 18 November 2003, 02:37   #37
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met de smilies zit het wel goed.

Waarom de maximumgrootte van attachments niet wat kleiner en de avatars dubbel zo groot? Die zijn van belang voor de identificatie van de members, en op dit Forum zijn ze maar klein hoor, zo 60x60.
 
Oud 18 November 2003, 09:39   #38
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik vind dat punt dat de staff van de invisible af moet ook goed
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 18 November 2003, 09:45   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik vind dat punt dat de staff van de invisible af moet ook goed
Dank je

Overigens, Tijs, je gaat me toch nie vertellen dat je veronderstelt dat saartje in mijn msn staat

Verder hoeft dat invisible enzo niet weg van mij..

Ook het wel/niet strenger doen op bepaalde forums.. zo blijf je heen en weer gaan. Als je het ergens niet mee eens bent met een bepaald slotje, of met een bepaalde waarschuwing dan bestaat er de functie van PM. Mocht je dan nog niet tevreden zijn kun je weer iemand anders een PM sturen, en het desnoods op leden-staff aankaarten alsiemand het naar jou smaak te bond maakt (moet dat topic natuurlijk wel niet gesloten worden met de mededeling dat hier PM voor bestaat )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 10:04   #40
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

quarantaine-forum maken voor newbies
WishfulDreaming is offline  
Oud 18 November 2003, 10:33   #41
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou hier eens goed zien naar het niveau van dit forum
hoe langer de tijd verstrijkt hoe lager het niveau gaat
ik zou achterpraat verbieden op dit forum
al dat gescheld en gezeik is voor niets nodig
men kan ook beschaafd een discussie voeren
maar tegenwoordig als je een topic opent krijg je eerst tien offtopic reply's met "wat ben jij voor een zeikerd" "ik ga je moeder verkrachten", ....
dat begin ik wel een beetje beu te worden
 
Oud 18 November 2003, 11:23   #42
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik vind dat punt dat de staff van de invisible af moet ook goed
ik niet, althans niet iedereen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 November 2003, 11:25   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
ik niet, althans niet iedereen
Bedoel je:
a. Ik vind het geen goed idee; althans, niet iedereen binnen STAFF vindt dat?
of b. Niet iedereen, dus ook newbies, zou staff moeten kunnen lezen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 11:34   #44
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

punt b snap ik niet helemaal maar ik dacht dat ze bedoelde dat alle leden van staff zichtbaar moest zijn en dat vind ik niet 1 beheerder niet iig

maar over dat Staff zelf zichtbaar moet zijn voor iedereen, dat weet ik nog net zo niet. dan worden er weer topics geopend op t forum van "waarom zegt die dat ik dat en dat doe en dat slaat nergens op en blablabla" of wat dan ook. ik ken trouwens wel een forum die hun Staff openbaar heeft, alleen is dat meer een forum als je ergens fan van bent, geen leerlingenforum
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 November 2003, 11:45   #45
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
punt b snap ik niet helemaal maar ik dacht dat ze bedoelde dat alle leden van staff zichtbaar moest zijn en dat vind ik niet 1 beheerder niet iig

maar over dat Staff zelf zichtbaar moet zijn voor iedereen, dat weet ik nog net zo niet. dan worden er weer topics geopend op t forum van "waarom zegt die dat ik dat en dat doe en dat slaat nergens op en blablabla" of wat dan ook. ik ken trouwens wel een forum die hun Staff openbaar heeft, alleen is dat meer een forum als je ergens fan van bent, geen leerlingenforum
Fuck, je hebt gelijk, Loeloe bedoelde niet dat ze t eens was met mij geloof ik Al valt dat er wel uit op te maken, maar ze bedoelde dat niet Interpretatiefoutje mijnerzijs

Staff open heeft voor- en nadelen. De nadelen noemde je al, maar daar valt wat tegen te doen, de voordelen zijn echter talrijk:

- Roddels zijn niet langer mogelijk. Het is bewezen dat bepaalde personen het niet schuwen om ronduit leugens over bepaalde personen neer te zetten op Staff. Dit voorkom je op deze manier.
- Leden kunnen zien waarom bepaalde besluiten genomen worden. Nog belangrijker: men ziet of een bepaalde klacht naar tevredenheid besproken is. Is er goed over nagedacht, of is er met het spreekwoordelijke 'Jantje van Leiden' vanaf gemaakt. Bovendien kan men alle argumenten lezen, die in een samenvatting niet atijd staan.
- Men kan zien wie welke waarschuwing heeft en waarom.
- Je krijgt bredere discussies. De klacht dat het forum 'dood' is is vanaf dan verleden tijd.
- Je kunt zien hoe een bepaalde FB zijn naastentaken doet. Je krijgt als lid een goed beeld van de werkzaamheden die uitgevoert worden. Wie reageert ferquent? Wie is er bezig met verbeteringen bedenken? Bovendien kun je inhaken op het idee wat iemand oppert. Het idee van de één kan een goed idee van iemand anders opleveren.

De nadelen? Als iedereen open en eerlijk is valt dat reuze mee. Of ben je bang dat de eeuwige leugens en roddels dan openbaar worden, en dat dát een schok teweeg zal brengen? Je kunt die altijd nog verwijderen, zodat we met een schone lij beginnen. Bovendien kun je regels invoeren. Je mag het lezen, maar er geen topic over openen. Of je reageert via PM op die desbetreffende persoon. Of wanneer die desbetreffende persoon een leugen verkondigt die voor jouzelf schadelijk is, da PM je even de andere mods. Op die manier is in ieder geval je eigen naam gezuivert.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 11:53   #46
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

dacht je serieus dat er dan niet via MSN geroddeld wordt of iets dergelijks?

laten we zeggen dat er wel achterkamertjes praktijken zijn zoals jij het graag noemt....zullen die dan verdwijnen?
ik denk dat die gewoon verplaatst worden naar een ander medium...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 18 November 2003, 12:04   #47
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
dacht je serieus dat er dan niet via MSN geroddeld wordt of iets dergelijks?

laten we zeggen dat er wel achterkamertjes praktijken zijn zoals jij het graag noemt....zullen die dan verdwijnen?
ik denk dat die gewoon verplaatst worden naar een ander medium...
Roddel via MSN bereikt nooit iedereen. Bovendien wordt op Staff besloten, en kun je je beroepen erop. Stel: jij roddelt over mij op MSN, en er wordt een besluit genomen ten nadele van mij. Dan moet dat besluit ergens vandaan komen, en zoals jij het uitlegt, dan kan ik daar niets op Staff over terugvinden..

Stel een willekeurig iemand, laten we zeggen Nickchange, doet een voorstel. Dat voorstelt doet ie bij jou, jij mag Nickchange wel (laten we vanuit gaan hè?), en vindt het voorstel ook wel aardig, en gooit het balletje op in staff. Andere personen, die nickchange minder mogen, stemmen tegen. Argumenten zijn er meestal niet. Ontken het nu niet, zo gebéurt het soms; niet altijd. Nu kan iedereen het dan lezen. Kunnen zeggen: ja, maar hallo! Daar is niet serieus naar gekeken! Ik doelde dus niet per se op topics als: vind jij bartje ook zo'n eikel! Dat kun je inderdaad best ook op MSN doen, daar lig ik ook geen seconde wakker van.
Of bijvoorbeeld een voorstel om ban, of whatever. Er zijn gewoon mensen die blind zeggen: Ja, geef die maar een ban! Zonder dat er een argument aan vooraf gaat. Nu kan dat dan niet meer, en kun je duidelijk zien welke besluitvorming eraan vooraf gaat.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 12:37   #48
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

volgens mij wordt er vrijwel nooit een ban op grond van stemmen gegeven...want we werken met 3-OW=ban systeem
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 18 November 2003, 12:38   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
volgens mij wordt er vrijwel nooit een ban op grond van stemmen gegeven...want we werken met 3-OW=ban systeem
Niet altijd hoor.. Lees maares goed na, staan genoeg ban-aanvragen Ennem, mijn andere punten?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 12:49   #50
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Niet altijd hoor.. Lees maares goed na, staan genoeg ban-aanvragen
ligt er aan waar de persoon in kwestie hiervoor is, als t alleen maar spammen is, dan zijn we er makkelijk in, mits t een nieuwling is natuurlijk. eerst een opmerking daarover sturen via pm is wel makkelijker voor dir persoon. maar ja, als die t niet leest of gewoon negeert, dan zit er niks anders op
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.