Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 October 2002, 15:50   #1
DuShiBoO
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard blijf maagd niet te snel enzo

ik ben 17 en nog maagd ik ben er ook blij mee want tegenwoordig gaan de meisjes en heren te snellllll naar bed is gewoon abnormaal maar ja hun zijn zo xxxxx dushiboo
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 16:02   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 16:41   #3
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Euhm

Ik voeg mij bij u aan.Ze gaan veel ter snel naar bed.Ik zeg niet wachten tot huwelijk niet dat ik daar iets op tegen heb maar toch.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 16:51   #4
Kellyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet wat jullie snel vinden,
alé ja ik ben nu 15 vind wel 12-13 nog te jong maar je moet het eigenlijk zelf wete wanneer je met iemand naar bed gaat natuurlijk vind k enkel dat je dat moet doen wanneer je er klaar voor bent
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 16:53   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk je?? dan net zo goed iedereen ook ophouden met mastruberen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 18:50   #6
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Mja sommigen gaan inderdaad te snel, maar ik ben nu 16 en weet ook wel dat ik binnen een aantal dagen/weken zal ontmaagd worden. Maar ik ben er klaar voor en wil het zelf. Ik houd zielsveel van mijn vriend en heb er maanden voor gevochten hem te krijgen. Hij is ook veel ouder dan mij en zo, maar dat doet er niet echt toe. Het zou echt wel eens kunnen dat hij de persoon is waar ik de rest van mijn leven mee doorbreng! Dat hoop ik toch!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.

Laatst aangepast door bootje : 15 October 2002 om 18:55
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 18:51   #7
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ach ja...
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 19:01   #8
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

je meot zelf kijkken of je er klaar voor bent om ontmaagd te worden ook of je wel veel van die jongen houd want het is iets speciaals
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2002, 19:44   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: blijf maagd niet te snel enzo

Citaat:
Originally posted by DuShiBoO
ik ben 17 en nog maagd ik ben er ook blij mee want tegenwoordig gaan de meisjes en heren te snellllll naar bed is gewoon abnormaal maar ja hun zijn zo xxxxx dushiboo
ben ik het helemaal mee eens
ik ben 19 en nog maagd, en daar is helemaal niks mis mee
je moet wachten op iemand waar je echt van houd voor je met iemand het bed in duikt
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 14:04   #10
KarmaComa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k vind dat je niet naar de leeftijd moet kijken, maar naar de persoon zelf... de ene is op zijn/haar 15e klaar.. de andere op 30e
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 14:30   #11
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by KarmaComa
k vind dat je niet naar de leeftijd moet kijken, maar naar de persoon zelf... de ene is op zijn/haar 15e klaar.. de andere op 30e
klopt..maar het is wel zo dat jongeren te snel denken er klaar vor te zijn..of nieuwsgierig zijn..of t stom vinden ng maagd te zxijn als je vrienden dat niet meer zijn. dat zou anders moeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 15:44   #12
Ryzers_GF
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

te snel, tjah wat is te snel
je moet zelf zeker van zijn, je zeker niet laten dwinge, eerste keer moet speciaal zijn en niet zomaar, maar dat gebeurd wanneer het gebeurd...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 16:44   #13
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x
je meot zelf kijkken of je er klaar voor bent om ontmaagd te worden ook of je wel veel van die jongen houd want het is iets speciaals
Zeker...Je heb gelijk...Van mij was het een FOUT...een grote FOUT...Ik kende die jongen amper..Had niks met hem ofzo..Maarja...Drank maakt echt meer kapot dan je lief is...

Achteraf denk ik..Ik vind mezelf niet te jong ofzo ik rotzooide al altijd wat aan met jongens..

Maar toch...Een meisje dat vorg jaar bij me in de klas zat werd ontmaagd omdat ze erbij wou horen omdat ze dan stoer was ofzo..dat vin ik ZOO ZIEK!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 17:42   #14
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

thx voor t advies :-). Mja ik was tog niet van plan sex te hebben voordat ik de ware liefde heb gevonden :-)
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 18:06   #15
Monica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet pas met iemand naar bed gaan als je er zelf aan toe bent. De een is er met 15 al aan toe en de anders is er pas met 18 aan toe. Het is ook weer niet de bedoeling om maar met de eerste de best jongen/meisje het bed te delen.
Ik ben ook 17 en nog maagd. Ben der ook wel weer trots op want zijn weinig die dat kunnen zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 18:23   #16
Kellyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Monica
Je moet pas met iemand naar bed gaan als je er zelf aan toe bent. De een is er met 15 al aan toe en de anders is er pas met 18 aan toe. Het is ook weer niet de bedoeling om maar met de eerste de best jongen/meisje het bed te delen.
Ik ben ook 17 en nog maagd. Ben der ook wel weer trots op want zijn weinig die dat kunnen zeggen.



hm weinig dat dat kunnen zeggen? da weet ik nog niet zo zeker
mijn lief s ook 17 en ook nog maagd
wat je daar zei van dat je pas met iemand naar bed moet gaan als je er aan toe bent dat is wel waar geef ik u volledig gelijk mee
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2002, 19:45   #17
JOEnWEN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het niet abnormaal hoor! Ik was 16 toen ik ontmaagd werd door me vriend! We zijn zelfs al verloofd...
Het ligt er maar net aan of je eraan toe bent en of je de goede persoon gevonden heb waarmee je je liefde wil delen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 08:16   #18
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JOEnWEN
Ik vind het niet abnormaal hoor! Ik was 16 toen ik ontmaagd werd door me vriend! We zijn zelfs al verloofd...
Het ligt er maar net aan of je eraan toe bent en of je de goede persoon gevonden heb waarmee je je liefde wil delen
helemaal mee eens, ik vind niet dat je iedereen die toch toevallig wat jonger ontmaagd werd over een kam mag scheren, als je het alleen maar doet om een goed figuur te slaan tegenover anderen, dan ben ik het er mee eens en ben je gewoon stom bezig, maar als je dan in je post zegt van: 'maar ja hun zijn zo', zoals in de eerste post het geval was, dan heb ik echt zoiets van, alsof dat een bepaald soort mensen zijn!!! en dat vind ik gewoon de grootste onzin! het spijt me zeer hoor....wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen, met iemand naar bed gaan, doe je in 1e instantie voor jezelf en als je er zelf aantoe bent....alsof je dan heel anders zou zijn dat de mensen die toevallig nog wel maagd zijn!!!!!!!!!!!

zo dat moest ik ff kwijt
Ciao Kisz
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 20:17   #19
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: blijf maagd niet te snel enzo

Citaat:
Originally posted by DuShiBoO
ik ben 17 en nog maagd ik ben er ook blij mee want tegenwoordig gaan de meisjes en heren te snellllll naar bed is gewoon abnormaal maar ja hun zijn zo xxxxx dushiboo
ik ben ok 17 en ook nog maagd, who cares.. ik heb er geen nood aan hoor en as de nood toch hoog is
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2002, 21:59   #20
droppie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou of je nou 14 of 25 bent, moet iedereen toch zelf weten? Als je je er goed bij voelt...waarom niet? De een is gewoon sneller dan de ander...!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2002, 20:37   #21
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Iedereen moet het voor zichzelf bepalen. Ik bedoel je kan mensen wel in een cathegorie plaatsen van leeftijd enzo,. Maar sommige kindern zijn ook eerder volwassen dan de ander. Het is wel waar dat je er goed over na moet denken.
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.