Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 January 2003, 15:56   #1
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard aan me komen??

Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden.Ik heb sinds een tijdje een goed contact met een jongen van 18 en ik ben zelf 14.We hebben veel gepraat via msn enzo en ik ken hem ook wel persoonlijk.Na een tijdje begon hij over sex te praten en vertelde dat hij masturbeert.Ik vertelde aan hem dat nog nooit gedaan te hebben.Toen zei hij mij wel te willen helpen en me dus te masturberen zonder dat we een relatie nemen ofzo.Gewoon als vrienden dus.

Ik heb hem wel duidelijk gemaakt het niet te willen maar is dat nou zo gek????Zouden anderen het wel willen?Ik denk dat het onze vriendschap niet goed zal doen maar vraag me af of dit onze vriendschap wel goed doet dat ik het niet wil.Wat vinden jullie?

Hij is trouwens nog wel steeds heel lief enzo en ben nog steeds met hem bevriend dus echt boos is hij denk ik niet tenminste dat laat hij niet merken.Maar ik ben bang dat het hem tegenvalt.naja ik wil graag jullie ideeen hier over horen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 16:00   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eerst zelf ondervinden, voordat je iemand ander het voor je laat doen, das toch niet zo moeilijk om te begrijpen, je moet eerst je zelf nog helemaal verkennen en omdat dan meteen met iemand anders te doen, is een beetje te ver gezocht

ook is het zo dat hij alleen maar ff snel sex wil hebben (lijkt me) anders zou die het niet vragen, gelukkig voor jou begrijpt die het wel
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 16:20   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

als hij boos word omdat ie niet aan je mag komen is ie je niet eens waard
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 16:35   #4
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

meteen afkappen met die jongen... HIj wil gewoon gebruik van jou maken.
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 16:38   #5
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Volgens mij maakt die jongen toch echt misbruik van je of wilt die dat gaan doen

masturberen is nog altijd bedoeld om je eigen lichaam te onderzoeken... En het is niet de bedoeling dat iemand gaat aanbieden om je daarbij te helpen (dan heb ik het wel over een "gewone" vriend)
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 17:08   #6
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap je verhaal nie..

Hij wilt jouw helpen te masturberen via internet?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 17:19   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by boertje
Ik snap je verhaal nie..

Hij wilt jouw helpen te masturberen via internet?
ze kent hem ook persoonlijk
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 18:32   #8
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat het met het gebruiken wel mee valt hij is echt een hele lieve jongen die ik al lang ken.We kennen elkaar al denk ik 6 jaar ofzo maar pas sinds een tijdje als vrienden.toch bedankt voor jullie reacties ik dacht even dat het aan mij lag dat dat niet normaal is om iemand aan te bieden gelukkig begrijpt hij me geloof ik wel en is hij niet boos tenminste dat laat hij niet merken.Ik kan mijn standpunt wel duidelijk maken gelukkig maar ben wel blij dat dit geen normale reactie is maar dat heb ik geloof ik al gezegd
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 18:55   #9
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

helpen met masturberen als gewone vriend
neej meis, da's niet echt normaal, en ligt ook niet aan jou. Jet moet jezelf gewoon ontdekken, en dat andere is geen masturberen meer dat is gewoon dat hij half sex aan het hebben is met jou...
Hij zou je dan toch vingeren en weet ik ut wat.. dus...
of ligt dat nou aan mij?


Ik vind ut goed van je dat je nee hebt gezegd
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 19:45   #10
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, dit is inderdaad geen normaal gedrag voor een gewone vriend. Zoiets moet je gewoon zelf ontdekken, en zeker niet door iemand die je nog niet hebt gezien..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2003, 07:44   #11
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bah wat denkt dat joch wel nie. Ik zou m losen (kwijtraken dus)
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2003, 08:48   #12
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee dit kan echt niet, zo'n jongen is echt gewoon aan sex toe en denkt jou daar makkelijk voor te gebruiken! Nou kun je wel zeggen dat je hem goed kent en dat ie zo is..maar er zijn ook dingen die je NIET van hem weet, die jongen heeft ook zo z'n hormonen!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2003, 11:45   #13
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt allemaal voor de reacties ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit echt raar vind.Ik wil hem niet kwijt raken want we hebben erg veel lol samen en hij is een goede vriend dus ik ga hem niet lozen. Maar ik weet nu helemaal zeker dat ik dit niet wil en dat hij me ook niet meer om kan praten. Het zou kunnen dat hij sex wil dat weet ik niet hij heeft het nog nooit gedaan en heeft ook geen vriendin dus dat ie me wil gebruiken zou kunnen maar dat laat ik me niet gebeuren.

bedankt!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 10:41   #14
johnnyboy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gewoon doen moppie!!! Anders doe ik het wel voor je!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2003, 15:23   #15
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Eej uh vriend hierboven nog 1 zo'n opmerking en je hebt problemen
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 08:41   #16
johnnyboy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen zij te serieus!!
|
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 09:34   #17
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by johnnyboy
mensen zij te serieus!!
|
denk dat het wat te maken heeft met jou non-serieuze niveau op een serieus forum

En voor Jessie: zoals iedereen al zei. Niet doen. Het hoort niet dat iemand je helpt bij het voor het eerst masturberen. Dat is iets tussen jou en jezelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 13:50   #18
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

ik snap t idee dat hij een vriend is niet helemaal, als iemand zoiets aan mij zou vragen als vriend, dan zou ik niet echt normaal reageren denk ik of ligt dat aan mij...
nouja ik vind tgewoon stom van hem en denk niet dat jij er op in moet gaan, want dan maakt ie alleen gebruik van je hoor..
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2003, 19:37   #19
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ehm...tja ik ken hem al lang en we hadden lange gesprekken.Toen zei hij dat toen we het al over dit onderwerp hadden.Tja wat heet normaal reageren????Ik heb gezegd het niet te willen en even later het gesprek afgebroken.Later wel weer met hem gepraat en we zijn er nog 1 keer op terug gekomen.Naja ik weet niet of het nog raar is?maar het is zo
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 10:53   #20
johnnyboy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas


denk dat het wat te maken heeft met jou non-serieuze niveau op een serieus forum

En voor Jessie: zoals iedereen al zei. Niet doen. Het hoort niet dat iemand je helpt bij het voor het eerst masturberen. Dat is iets tussen jou en jezelf.
Dat bedoel ik dus mensen zijn te serieus, jullie hebben geen leven!!! Je moet ook tegen een geintje kunnen. Denk je echt dat dat meisje het serieus bedoeld, ze vraagt er toch om en waarschijnlijk kickt ze er ook op!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 12:13   #21
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by johnnyboy


Dat bedoel ik dus mensen zijn te serieus, jullie hebben geen leven!!! Je moet ook tegen een geintje kunnen. Denk je echt dat dat meisje het serieus bedoeld, ze vraagt er toch om en waarschijnlijk kickt ze er ook op!
Tuuurrrrlijk, jongen .. Ik vraag me sterk af of jij überhaupt wel een leven hebt met je kansloze posts steeds. Je wekt op mij sterk de indruk een gefrustreerd manneke te zijn als ik eerlijk ben
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 13:04   #22
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik meen het wel serieus toevallig en als mensen daar aan twijfelen moeten ze maar niet reageren op mn post.Ik vroeg me af of het normaal was en ben blij dat mensen me willen helpen naja luisteren. Dus johnnyboy als je aan me twijfelt dan ga je maar ergens anders iets zeggen want dan heb ik geen behoefte aan jouw replays.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 13:07   #23
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by --jessie--
ik meen het wel serieus toevallig en als mensen daar aan twijfelen moeten ze maar niet reageren op mn post.Ik vroeg me af of het normaal was en ben blij dat mensen me willen helpen naja luisteren. Dus johnnyboy als je aan me twijfelt dan ga je maar ergens anders iets zeggen want dan heb ik geen behoefte aan jouw replays.
Precies, helemaal mee eens. Maar het is nie alleen in dit topic, jessie, het is overal.. Ik begin me steeds meer aan hem te ergeren
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 13:33   #24
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Precies, helemaal mee eens. Maar het is nie alleen in dit topic, jessie, het is overal.. Ik begin me steeds meer aan hem te ergeren
volgens mij is hij al geband, zou me verbazen als dat niet zo was.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 13:48   #25
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chesta


volgens mij is hij al geband, zou me verbazen als dat niet zo was.
niet dus ? ;]
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2003, 19:21   #26
Hotteenager
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij , als hij dat vraagt, is het geen echte vriendschap maar ja , jij moet kieze!!!!! (ik zou gewoon dit doen :r :r :r )









-------************--------------
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2003, 14:55   #27
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik moet idd kiezen wat ik wil maar ik denk dat ik wel bevriend met hem wil blijven.Hij geeft me veel steun en is erg lief op het vlak van vriendschap. Ik ga in de vakantie bij hem langs en heb daar erg veel zin.Ik ben niet bang dat ie iets doet want ik vertrouw hem.Toch bedankt voor de reacties maar ik wil met hem bevriend blijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 16:38   #28
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan niet zo goed opmaken uit bovenstaande verhalen of je hem alleen via msn kent. Als dat zo is, moet je gewoon kappen met de gesprekken met hem, ik heb ooit eens mee gemaakt dat ik een heel vriendelijke jongen op msn had, hij was alleen wel 24 (ik 15 toen) en ik kon ook heel goed met hem praten vond ik, maar toen begon ie na een maand of 2 ook steeds te zeiken over sex en of ik mezelf niet wou vingeren voor de webcam en dat soort shit. Msn sucks op die manier best wel, je weet nooit wie je voor (of achter ) je hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 10:28   #29
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken hem al 6 jaar persoonlijk van sport.Ik heb daar altijd veel lol met hem maar echt persoonlijke gesprekken zijn er niet. Toen hebben we mailadressen uitgewisselt en hebben we elkaar op msn echt goed leren kennen enzo.Ik ken hem dus zowel van msn als persoonlijk. Ik zie hem elke week 2 uur want dan sporten we met een groep en lachen we eigenlijk alleen en op msn praten we over alle andere dingen hoe we daar over denken enzo. En toen hebben we het eens over sex gehad en heeft hij dit gezegd.

essebes en ook de anderen ik hoop dat het zo duidelijker is want ik merk dat ik niet duidelijk genoeg ben in mijn verhaal.Het is ook zo logisch voor mij dat ik vergeet om echt alles te zeggen omdat jullie natuurlijk niet alles zomaar weten. Sorry!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 11:54   #30
Unexplained.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: aan me komen??

Citaat:
Originally posted by --jessie--
Toen zei hij mij wel te willen helpen en me dus te masturberen zonder dat we een relatie nemen ofzo. Gewoon als vrienden dus.
Je bent nogal naïef. Hij wil seks zonder verplichtingen, snap dat dan.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 19:32   #31
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by johnnyboy


Dat bedoel ik dus mensen zijn te serieus, jullie hebben geen leven!!! Je moet ook tegen een geintje kunnen. Denk je echt dat dat meisje het serieus bedoeld, ze vraagt er toch om en waarschijnlijk kickt ze er ook op!
Als je de moeite had genomen haar post door te lezen, en de reacties doorgelezen had elke idioot, behalve jij dus, doorgehad dat het serieus is bedoeld. Ten tweede, Seksualiteit is een serieus forum. Als je grappig wilt zijn, ga je maar op Aan de bar zitten, want dit soort dingen zijn hier niet gewenst
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 21:57   #32
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heeeeey ok dimas, Helemaal mee eens!!!!!!dank je
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.