Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 October 2002, 22:24   #1
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wie heeft er ook al

zo'n hekel aan die gruwlijke meelopers, ik had dus een broek gekocht waar iedereen nu in loopt, zelfs de niet skaters, of de niet alto's lopen er mee, over meelopen gesproken, en dan ook nog de liepen er een paar rond met fel gekleurdo veters en na een maand had iedereen ze, en dan ff bij de normale mensen, (ja de groep die geen naam heeft, oftwel de normale) die leuke laarsje met zo'n onwijs dunne hoge hak, waarmee je stoer bent als die van jou et hardste tikken, da is echt puur meeloop werk, maar dat iedereen nou dus ook en gekleurde veters en mijn broek hebben kan ik nie zo goed tegen!
Hebben jullie ook zoveel meelopers op school en omgeving, voorbeelden graag!
 
Oud 15 October 2002, 22:48   #2
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

manga-shirts
puma-schoenen
gothic-rage
belachelijke ruime broeken(overzeas op groot formaat)

om maar enkele vb'en aan meelooprage's die ik heb meegemaakt
ik doe er zelf niet aan, rages zijn alleen maar voor mensen die geen eige style kunnen ontwikkelen
en meelopers haat ik zeker, maar dat houd je toch, mensen die maar beetje met alles meelopen..
 
Oud 16 October 2002, 01:04   #3
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
manga-shirts
puma-schoenen
gothic-rage
belachelijke ruime broeken(overzeas op groot formaat)

mjah...dit kom je bij mij op school ook wel tegen jah, al moet ik toegeven dat die Mangashirts er vaak wel uitzien
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 16 October 2002, 07:11   #4
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zeker weten.bv:iemand heeft globes de week daarachter iedereen.Zo kan je lang doorgaan maar het heeft eigenlijk geen nut om daar op te zagen he he.Ikmaak me er niet druk meer om.
 
Oud 16 October 2002, 08:50   #5
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ehm ach die meelopers doen maar wat ze niet laten kunnen. Zit ik absoluut niet mee, behalve wanneer ze achter mij aan gaan huppelen (zeer irritant)
 
Oud 16 October 2002, 09:20   #6
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey


mjah...dit kom je bij mij op school ook wel tegen jah, al moet ik toegeven dat die Mangashirts er vaak wel uitzien
manga-shirts zijn dom vind ik zelf
bij mij op school dragen de meeste alleen maar om erbij te horen
1 kwam ermee, en na een maand liep zo ongeveer de halve school ermee rond
en ik vind het geeneens zo mooi, die hele strakke shirts met zo'n mangahoofd erop
 
Oud 16 October 2002, 12:23   #7
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jep..
Ik wordt zelf helaas ook achterna gelopen..
ik koop een (grote) kralenketting, zij kopen er 1
ik koop dr martens, zij kopen dr martens
enz enz..

maar jah laat ze maar ik ga me er niet eens meer aan ergeren
 
Oud 16 October 2002, 13:15   #8
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ontwikkel een eigen stijl..dan heb je nergens last van
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 16 October 2002, 13:18   #9
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ontwikkel een eigen stijl..dan heb je nergens last vanO-)
dat is m t juist. Juist zodra je je eigen style hebt die in de smaak valt, neemt opeens iedereen die style aan :p
Zo had ikk t bijvoorbeeld met mun koptelefoon. Eerst was ik de enige die met zo'n DJ koptelefoon liep, en nou doet opeens iedereen t :s
 
Oud 16 October 2002, 13:23   #10
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan

dat is m t juist. Juist zodra je je eigen style hebt die in de smaak valt, neemt opeens iedereen die style aan
Zo had ikk t bijvoorbeeld met mun koptelefoon. Eerst was ik de enige die met zo'n DJ koptelefoon liep, en nou doet opeens iedereen t :s
tsja precies..en dan zeggen anderen dat JIJ de meeloper bent!
 
Oud 16 October 2002, 14:09   #11
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik weet wel iemand bij ons op school die doet alles wat een ander meisje ook doet, hannenkam, zij die dag erna ook hannenkam. Vink echt dom..... Doe wat je zelf leuk vind, zolang het maar staat en das nog het ergste, het staat haar voor geen meter, maar bij dat andere meisje wel!!! Do mmens.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 16 October 2002, 14:17   #12
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ontwikkel een eigen stijl..dan heb je nergens last van
zie mijn post
 
Oud 16 October 2002, 15:03   #13
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja met die eige stijl, ik liep altijd net iets anders bij of net iets extremer, en dan een week daarna had iemand et weer overgenomen, das gewoon echt irri
 
Oud 16 October 2002, 16:10   #14
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
laarsje , da is echt puur meeloop werk
mee eens
 
Oud 16 October 2002, 16:58   #15
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

mja ik ken het ik probeer meestal aparte dingen te kopen maar ik had vorig jaar een meisje in de klas
en dan ha dik nieuwe kleren en dan had zij ze een week later ook en zo ging dat de heele tijd door.Dus ik ben op een geven moment heel erg boos geworden en nooit heeft ze nog iets het zelfde gekocht.
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline  
Oud 17 October 2002, 14:38   #16
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik vind die wannabe gothics denk ik nog wel het ergst, omdat ze de echte gothics vaak een slecht immage geven. Maar het id zowiezo dom om iets te gaan kopen omdat een ander dat heeft, als iets mode is hoef ik het dus juist al niet meer.
Helaas is mn zusje andersom en wil ze dus wat in de mode is en wat de polulaire sletjes hebben..
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline  
Oud 17 October 2002, 18:39   #17
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

goed op die voorgaande reply zal ik maar niet ingaan

nja ik ben er nog steeds niet uit wat nou die meelopers zijn, maar goed ik vind het allemaal nog wel meevallen geloof ik?
meelopers qua hipheid, dat is altijd al zo geweest
de nieuwe "skatertjes" enzo, tsja, t is toch gewoon schattig?
achternalopen is natuurlijk wel vervelend, heb ik ook meerdere malen meegemaakt.. muh ook nu als ik nieuwe onbekende bandjes onwijs leuk ga vinden en soms dus uren erover lul, komt zo'n kutwijf dat me dr beste vriendin noemt aanzetten en gaat ze die liedjes tegen me zingen (goed 1 zin dan want meer kent ze niet) en dr ff stoer mee doen hoor, braak

okee *erger* ik snap het
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 17 October 2002, 19:08   #18
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
goed op die voorgaande reply zal ik maar niet ingaan

nja ik ben er nog steeds niet uit wat nou die meelopers zijn, maar goed ik vind het allemaal nog wel meevallen geloof ik?
meelopers qua hipheid, dat is altijd al zo geweest
de nieuwe "skatertjes" enzo, tsja, t is toch gewoon schattig?
achternalopen is natuurlijk wel vervelend, heb ik ook meerdere malen meegemaakt.. muh ook nu als ik nieuwe onbekende bandjes onwijs leuk ga vinden en soms dus uren erover lul, komt zo'n kutwijf dat me dr beste vriendin noemt aanzetten en gaat ze die liedjes tegen me zingen (goed 1 zin dan want meer kent ze niet) en dr ff stoer mee doen hoor, braak

okee *erger* ik snap het
bij mij krijg ik meteen naar me kop gesmete dat ik het nie zo vaak erover moet hebben
 
Oud 20 October 2002, 21:40   #19
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mwa,ik merk dat meelopen niet zo met kleding,wel in gedrag.
 
Oud 20 October 2002, 21:49   #20
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ontwikkel een eigen stijl..dan heb je nergens last van
dat heb ik gedaan, gewoon een beetje kleding kopen die ik leuk vind en me niks van andere aan trekken
en sowhat als ze vinden dat je mee loopt, als je het leuk vind dan moet je het dragen, over een tijdje is het uit en dan loop jij er nog in
 
Oud 21 October 2002, 07:42   #21
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

ik vind die meeloperes die zeggen dat ze hekel hebben aan meelopers en wannabe's idioot, *gericht op aantal mensen op ll.com*
Pakspul is offline  
Oud 21 October 2002, 08:34   #22
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
zo'n hekel aan die gruwlijke meelopers, ik had dus een broek gekocht waar iedereen nu in loopt, zelfs de niet skaters, of de niet alto's lopen er mee, over meelopen gesproken, en dan ook nog de liepen er een paar rond met fel gekleurdo veters en na een maand had iedereen ze, en dan ff bij de normale mensen, (ja de groep die geen naam heeft, oftwel de normale) die leuke laarsje met zo'n onwijs dunne hoge hak, waarmee je stoer bent als die van jou et hardste tikken, da is echt puur meeloop werk, maar dat iedereen nou dus ook en gekleurde veters en mijn broek hebben kan ik nie zo goed tegen!
Hebben jullie ook zoveel meelopers op school en omgeving, voorbeelden graag!
heeeeeel boeiend.....
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline  
Oud 21 October 2002, 09:58   #23
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

haha jah bij ons op school.. echt kei vaag zo'n kakker had opeens een overzeas broek aan HAHA t zag r nie uit heb me zelf kappot gelachen
Atjeuh is offline  
Oud 23 October 2002, 10:48   #24
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Iedereen die bij een groep wilt horen is toch een soort meeloper.
Je bent alto en je doet wat de meeste in een alto groep doen, je bent skater en je doet wat ze in de skater groep doen...enz...

En wie zegt trouwens dat iedereen jouw of jullie nadoen, het kan ook zijn dat je pas op iets gaat letten nadat jij hebt aangeschaft.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 23 October 2002, 14:50   #25
Purplestar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jeetje, jullie doen echt net alsof jullie overal de eerste mee zijn ofzo... Net alsof iedereen jullie nadoet...
vinnik eigenlijk helemaal nergens op slaan..
Keb zelf ook al dik lang van die gekleurde veters, wijde broeken, kralenkettingen enz.. Ga ik toch ook niet zeggen dat iedereen dat van mij nadoet, want ik weet ook wel dat dat niet zo is.. als iets in de winkel ligt wordt het gewoon gekocht.. en heus niet alleen door jou...
 
Oud 23 October 2002, 18:32   #26
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

oww.. ja die zie ik ook altijd overal lopen enzo..
Allemaal dezelde soort broeken en ach..:r
Tja... laten we maar erop houden dat ze hun eigen personaliteit moeilijk konden vindne..
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 23 October 2002, 19:04   #27
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En al die alto's enz. die zich ook laten inspireren door andere heb wel een eigen persoonlijkheid....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 23 October 2002, 21:56   #28
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by wocky


heeeeeel boeiend.....
hey dan rot je toch lekker op,
 
Oud 24 October 2002, 07:58   #29
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

de smirnoff goth heeft gesproken...

sjeez wat een zielig topic, nog nooit gewoon van een trend of mode ?
Pakspul is offline  
Oud 24 October 2002, 12:21   #30
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
de smirnoff goth heeft gesproken...

sjeez wat een zielig topic, nog nooit gewoon van een trend of mode ?
nou weet je wat het is, wat ik met achter na lopen bedoel zijn juist de kleren die niet mode zijn. trend okay, maar moet nou iedereen perse die overzeas broek van de britian hebben en die dokter martens of die osiris schoenen aan hebben? Ik vind dat een klein beetje "ik kan mezelf niet zijn dus ik draag maar wat door andere leuk gevonden word" en dat vind ik gewoon zwak
 
Oud 24 October 2002, 12:22   #31
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


nou weet je wat het is, wat ik met achter na lopen bedoel zijn juist de kleren die niet mode zijn. trend okay, maar moet nou iedereen perse die overzeas broek van de britian hebben en die dokter martens of die osiris schoenen aan hebben? Ik vind dat een klein beetje "ik kan mezelf niet zijn dus ik draag maar wat door andere leuk gevonden word" en dat vind ik gewoon zwak
er zijn ook wel mensen die dat over jou denken
Pakspul is offline  
Oud 24 October 2002, 14:47   #32
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


nou weet je wat het is, wat ik met achter na lopen bedoel zijn juist de kleren die niet mode zijn. trend okay, maar moet nou iedereen perse die overzeas broek van de britian hebben en die dokter martens of die osiris schoenen aan hebben? Ik vind dat een klein beetje "ik kan mezelf niet zijn dus ik draag maar wat door andere leuk gevonden word" en dat vind ik gewoon zwak
Kleren die niet in de mode zijn die iedereen wil hebben??
dan zijn ze juist toch wel in de mode....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 24 October 2002, 22:17   #33
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo


er zijn ook wel mensen die dat over jou denken
vertel maar bijdevoetje wie dan (jij kan ik me nie voor stellen aangezien je mij niet kent en ook nooit zal kennen)
 
Oud 24 October 2002, 23:08   #34
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


vertel maar bijdevoetje wie dan (jij kan ik me nie voor stellen aangezien je mij niet kent en ook nooit zal kennen)
toch geef ik um gelijk

Je bent echt geen trendsetter als je dat denkt

Hoe ik dat weet? mwa leef ook pas 18 jaar in dezelfde stad/dorp, en dan zie je nog wel eens wat rondlopen he.....Maar ook al was dat niet zo, dan vind ik het wel erg naief om te denken dat je een trendsetter bent
 
Oud 25 October 2002, 14:41   #35
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


toch geef ik um gelijk

Je bent echt geen trendsetter als je dat denkt

Hoe ik dat weet? mwa leef ook pas 18 jaar in dezelfde stad/dorp, en dan zie je nog wel eens wat rondlopen he.....Maar ook al was dat niet zo, dan vind ik het wel erg naief om te denken dat je een trendsetter bent
ik heb nooit gezegd dat ik de trendsetter ben, alleen ik vind et gewoon stom als mensen ut dragen om dat andere er cool door gevonden worden (wat ik ook nie helemaal begrijp) kijk ff voorbeeld, vriendin van mij heeft de zelfde broek als ik gekocht, ik zeg tegen der "hey dat is dezelfde" ën wat zegt zij "ja ik moest em gewoon hebben want jij hoort nu bij die skategroep, en dat wil ik ook" (alleen maar door een broek beetje vreemd)
 
Oud 25 October 2002, 16:06   #36
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


ik heb nooit gezegd dat ik de trendsetter ben, alleen ik vind et gewoon stom als mensen ut dragen om dat andere er cool door gevonden worden (wat ik ook nie helemaal begrijp) kijk ff voorbeeld, vriendin van mij heeft de zelfde broek als ik gekocht, ik zeg tegen der "hey dat is dezelfde" ën wat zegt zij "ja ik moest em gewoon hebben want jij hoort nu bij die skategroep, en dat wil ik ook" (alleen maar door een broek beetje vreemd)
aan de andere kant droeg iemand die borke misschien al eerder en denkt 'damn, jij draagt hetzelfde als ik'
 
Oud 26 October 2002, 12:47   #37
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wor echt zo moe daar van dat gezeur over wannabe's en meelopers draag wat je lkkr vind en let niet zo op anderen..
Je doet nou tog pcies hetzelfde je kijkt wat anderen aan hebben en daar pas je je kleding op aan ... dat doet iedereen !
 
Oud 26 October 2002, 19:02   #38
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh
Ik wor echt zo moe daar van dat gezeur over wannabe's en meelopers draag wat je lkkr vind en let niet zo op anderen..
Je doet nou tog pcies hetzelfde je kijkt wat anderen aan hebben en daar pas je je kleding op aan ... dat doet iedereen !
de wereldverbeteraar spreekt
 
Oud 26 October 2002, 19:31   #39
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm zoiets had k al verw8.....
 
Oud 26 October 2002, 21:10   #40
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh
hmm zoiets had k al verw8.....
uhm waarom zeg je et dan als je negatief antwoord verwacht
 
Oud 27 October 2002, 10:31   #41
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nouuuh tis tog wel gewoon mijn mening ...maar t stond er een beetje eehm jah betweterig hoe je dah ook typt
 
Oud 27 October 2002, 18:40   #42
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


de wereldverbeteraar spreekt
Wereldverbeteraar????
Ze wijst jou gewoon op je kortzichtigheid, beetje denken dat je trendzetter bent......
theo tank is offline  
Oud 27 October 2002, 18:54   #43
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Wereldverbeteraar????
Ze wijst jou gewoon op je kortzichtigheid, beetje denken dat je trendzetter bent......
2e keer LEZEN, heb ik gezegd dat ik rendsetter ben, nee gebruik die ogen voor waar ze bedoeld voor zijn
 
Oud 27 October 2002, 19:01   #44
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


2e keer LEZEN, heb ik gezegd dat ik rendsetter ben, nee gebruik die ogen voor waar ze bedoeld voor zijn
Neej je hebt idd niet gezegt dat je een rendzetter bent
Topic was toch geopend omdat jij een hekel hebt aan mensen die allemaal dezelfde broek als jouw gingen kopen.....nou dan!
theo tank is offline  
Oud 27 October 2002, 19:04   #45
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Neej je hebt idd niet gezegt dat je een rendzetter bent
Topic was toch geopend omdat jij een hekel hebt aan mensen die allemaal dezelfde broek als jouw gingen kopen.....nou dan!
zo zeg volgens kun je jij echt niet lezen, lees ver****me is et eesrte bercht van deze topic, of jij bent zo ontiegelijk dom of je probeert mij uit te lullen terwijl je dat niet lukt, OMDAT HET NIET KLOPT (sorry tegen de gene die hier mod. maare ik kan et echt nie anders duidelijk maken geloof ik)
 
Oud 27 October 2002, 19:09   #46
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
zo'n hekel aan die gruwlijke meelopers, ik had dus een broek gekocht waar iedereen nu in loopt, zelfs de niet skaters, of de niet alto's lopen er mee, over meelopen gesproken, en dan ook nog de liepen er een paar rond met fel gekleurdo veters en na een maand had iedereen ze, en dan ff bij de normale mensen, (ja de groep die geen naam heeft, oftwel de normale) die leuke laarsje met zo'n onwijs dunne hoge hak, waarmee je stoer bent als die van jou et hardste tikken, da is echt puur meeloop werk, maar dat iedereen nou dus ook en gekleurde veters en mijn broek hebben kan ik nie zo goed tegen!
Hebben jullie ook zoveel meelopers op school en omgeving, voorbeelden graag!
lees het dikgedrukte.
Jij had als eerste de broek en daarna en nou heeft iedereen um, en dat zijn dus allemaal meelopers volgens jou....

Wat klopt er dan niet aan?
theo tank is offline  
Oud 27 October 2002, 19:43   #47
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by theo tank


lees het dikgedrukte.
Jij had als eerste de broek en daarna en nou heeft iedereen um, en dat zijn dus allemaal meelopers volgens jou....

Wat klopt er dan niet aan?
dom I suppose, daar bedoel ik mee dat de mensen die niet die stijl hebben zelf in die broek gaan lopen, dat noem ik meelopen
 
Oud 27 October 2002, 20:20   #48
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


dom I suppose, daar bedoel ik mee dat de mensen die niet die stijl hebben zelf in die broek gaan lopen, dat noem ik meelopen
dom?? omdat iemand anders andere opvatting heeft dan jou?
Stijl wat is stijl, mag iemand niet van stijl veranderen als hem of haar die stijl beter aanstaat of leuker vind????
theo tank is offline  
Oud 27 October 2002, 20:59   #49
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by theo tank


dom?? omdat iemand anders andere opvatting heeft dan jou?
Stijl wat is stijl, mag iemand niet van stijl veranderen als hem of haar die stijl beter aanstaat of leuker vind????
ik denk dat als ik hier nu op inga ik geband word dus weet je, je hbet volkomen gelijk, je bent zo slim, sorry ik zat fout, ja ik ben ook maar jong en naïef.
 
Oud 27 October 2002, 21:15   #50
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: wie heeft er ook al

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


ik denk dat als ik hier nu op inga ik geband word dus weet je, je hbet volkomen gelijk, je bent zo slim, sorry ik zat fout, ja ik ben ook maar jong en naïef.
geband worden?? Moet je me uitschelden dan??
Zegt toch wel genoeg over je
*triest*
theo tank is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.