Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 October 2003, 20:50   #51
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

je hebt veel meisjes die denken dat ze volwassen zijn
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:16   #52
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben 18 , en ik sommige opzichten ben ik wel volwassener , ik heb een jaar in parijs gewoon en echt een zwaar jaar gehad , dus daar word je in een paar opzichten wel volwassener door.

Voor de rest ben ik nog een klein gek kind
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 21:22   #53
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
das lekker ziek zou ik zo zeggen
en tegen de wet
wat een belachelijke vriend heb je hoor, om op 21 jarige leeftijd iets te beginnen met een KIND van 14.
hij moet de volwassene voorstellen en dat kan hij dus gewoon niet maken!
maakt niet uit hoe erg volwassen je je wel niet voelt, het verschil tussen iemand van 21 en 14 is gewoon zo groot, jij begint net met alles en hij heeft alles al meegemaakt en gedaan.
ik vind dat echt niet kunnen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 22:03   #54
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Veel meisjes zijn iets ouder geestelijk, wetenschappelijk bewezen op de jongens van hun leeftijd, word rond de 18e rechtgetrokken. Maar hoe dan ook, meisjes die beweren ouder te zijn geestelijk, zijn het vaak niet. Je lichaam blijft overigens bij vrouwen doorgroeien totaan 21 dus er is geen sprake van volgroeid. Alleen omdat ze tieten krijgen wil dat niet zeggen dat ze hun hele leven die cupmaat houden.
En verder, hoe irritant het ook is, de enige manier om die meiden aan hun verstand te krijgen dat ze niet ouder zijn dan ze zijn is simpelweg ze aftroeven.

Overigens wil ik niet zeggen dat er geen 14 jarigen zijn die niks meegemaakt hebben, want ik ken er een hoop waarbij dat het tegenovergestelde is...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2003, 18:48   #55
citizen_erased
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Humm....Ik zelf ben 15 (in maart 16) en ik zit in de 4e, en ga ook met mensen om van andere en hogere klassen (erg?) en ga ook om met mensen uit mijn klas. Ik voel me zoals ik ben, niet jonger, niet ouder, ik heb namelijk niet echt een idee over hoe ik me anders zou voelen. Ik heb tijdje geleden iets gehad met een jongen van 18, was verder heel leuk, het ging uit doordat we elkaar weinig zagen omdat ik pfeiffer kreeg [en nog steeds heb]. verder ga ik ook wel eens uit [nu niet meer ivm pfeiffer..] en dat was verder ook heel gezellig

Dus wil ik nog even toevoegen...Is het volgens jullie nou écht nodig om mensen die van 14/15 jarige leeftijd naar beneden te halen om over de leeftijd te beginnen van mensen met wie ze omgaan? Als zij het goed met elkaar kunnen vinden, is dat toch geen groot probleem?

En ik geef toe dat er allemaal bruggertjes zijn die er vrij erg ordinair uit zien wat ik heel wat minder vindt en ook met drie dikke lagen make up op....
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2003, 00:22   #56
Xessex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BaRBie
Veel meisjes zijn iets ouder geestelijk, wetenschappelijk bewezen op de jongens van hun leeftijd, word rond de 18e rechtgetrokken. Maar hoe dan ook, meisjes die beweren ouder te zijn geestelijk, zijn het vaak niet. Je lichaam blijft overigens bij vrouwen doorgroeien totaan 21 dus er is geen sprake van volgroeid. Alleen omdat ze tieten krijgen wil dat niet zeggen dat ze hun hele leven die cupmaat houden.
En verder, hoe irritant het ook is, de enige manier om die meiden aan hun verstand te krijgen dat ze niet ouder zijn dan ze zijn is simpelweg ze aftroeven.

Overigens wil ik niet zeggen dat er geen 14 jarigen zijn die niks meegemaakt hebben, want ik ken er een hoop waarbij dat het tegenovergestelde is...

Ik kan dit voor een gedeelte uit mijn eigen ervaring wel beamen. Ik moet namelijk toegeven dat ik op mijn 15e gewoon echt geen idee had wat ik aan het doen was. Tuurlijk deed ik wel wat er zo ongeveer standaard gebeurd op die leeftijd maar ik wist toen niet echt waarom ik deed wat ik deed. Ik moet iegenlijk zeggen dat ik zo op mijn 15e - bijna 16e eigenlijk nog een kindje was. Geen naief schepsel maar wel een absoluut onvolwassen iemand.

Maar daarna is het voor wat een jongen betreft toch allemaal wat sneller gegaan dan bij de meeste anderen. Ik heb nooit echt gepuberd, wat mijn ouders zelf ook zeggen. Op zo ongeveer mijn 16e heb ik denk ik ineens mijn hele pubertijd wel zo gehad en op mijn 17e stond er ineens een heel ander iemand...die wist waarvoor ie leefde en waar het hier op deze wereld om draait. De dingen die ik in de jaren na mijn 18e heb geleerd zijn alleen maar aanvullingen, veranderingen in details.

Ik wil niet zeggen dat ik op mijn 17e al volwassen was want op sommige vlakken ontbrak daar nog de nodige de levenservaring voor, maar was wel al verre van het puberstadium verwijderd.

Hoe het zo komt....
- Zeeen van tijd op de middelbare school. Deed geen huiswerk op de verplicht in te leveren onderdelen na en leerde minimaal voor ieder proefwerk. Als ik thuis kwam na school was dus de gehele middag/avond voor mij.
- Vlucht in muziek en dit in die tijd heel erg gaan uitdiepen
- Snel erachter komen, mede door muziek welke dingen ik echt plezier aan beleef en hier mijn leven op in te gaan richten.

Ik zal overigens nog steeds niet durven beweren dat ik volwassen ben. In mijn gedrag wat ik vertoon ben ik nog redelijk vaak erg jeugdig. De ene keer heel ouderlijk en serieus maar de andere keer echt een speels ventje. In mijn geest ben ik wel ouder dan mijn vrienden, maar ik zal der geen leeftijd op stempelen. Wie weet beeld ik het me ook maar in....

Laatst aangepast door Xessex : 4 November 2003 om 00:30
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.