Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 June 2006, 19:38   #1
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Te fanatiek.

Fanatiek zijn is opzich goed, maar wat als je te fanatiek bent.
Ik kan zoooo boos worden als iemand te fanatiek is. Dat ze bijna gaan hyperfentieleren, zo fanatiek zijn ze in een voetbalwedstrijd. Een meisje bij mij in de klas vertelde eens trots dat ze zo hard tegen haar scheen was getrapt dat het bloed ervan af liep en dat ze toch door ging in een voetbalwedstrijd.

Wat vinden jullie van te fanatieke mensen?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2006, 20:25   #2
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

mjah.. te fanatiek kan inderdaad beetje irri zijn heb toen voorheen met L.O. vaak genoeg ruzie om gehad omdat ze zo dom deden... maarjah
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2006, 20:47   #3
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs up

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Een meisje bij mij in de klas vertelde eens trots dat ze zo hard tegen haar scheen was getrapt dat het bloed ervan af liep en dat ze toch door ging in een voetbalwedstrijd.
doorzettingsvermogen, is alleen maar goed
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2006, 00:27   #4
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Niet als het ten koste gaat van jezelf.. Een vriend van me had laatst zn duim heel diep gesneden, t was maar een klein sneetje, maar wel tot op het bot. De klus moest alleen afgemaakt worden in een aantal dagen. Als hij naar de dokter ging om het te laten hechten zou hij niet meer verder kunnen werken. Dat wilde hij dus niet, en is dus met de wond door gaan werken. Achteraf had ie daar dus erg veel spijt van, want die wond was aardig gaan ontsteken en nu kan die een langere tijd niets meer doen..

dus te fanatiek is niet altijd goed..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2006, 08:57   #5
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Je kan het ook zien als niet tegen je verlies kunnen. En dat sommigen net zo lang doorgaan tot het fout loopt. Ik kan me herinneren dat ik hierdoor met iemand een "menings verschil om had"
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2006, 11:40   #6
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik erger me aan mensen die iets te fanatiek met school bezig zijn . Eigenlijk is het goed, maar wel strontvervelend. Mensen die nooit willen/kunnen afspreken, omdat ze dan al met school bezig zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2006, 11:52   #7
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door K@rima!
Ik erger me aan mensen die iets te fanatiek met school bezig zijn . Eigenlijk is het goed, maar wel strontvervelend. Mensen die nooit willen/kunnen afspreken, omdat ze dan al met school bezig zijn.
Ik heb zo een vriendin, die zegt de verjaardag van haar beste vriendin af omdat ze een tentamen heeft de volgende dag.
Zit ze al drie weken van te voren te leren, en dan kan ze niet even een uurtje of twee naar haar beste vriendin gaan.

Ze gaat nooit mee uit, altijd moet ze leren of werken de volgende dag. Echt super vervelend. En dan vraagt ze zich ook nog af waarom ze nog geen vriend heeft
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2006, 13:30   #8
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

1e lesdag gingen we gymmen, een meisje was nogal te fanatiek.. nouja daar kan ik dus niet tegen.. vooral als mensen vals gaan doen omdat ze per se willen winnen..
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2006, 13:41   #9
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door K@rima!
Ik erger me aan mensen die iets te fanatiek met school bezig zijn . Eigenlijk is het goed, maar wel strontvervelend. Mensen die nooit willen/kunnen afspreken, omdat ze dan al met school bezig zijn.

Jaaa zo'n vriendin heb ik ook.. Zat vanaf de eerste klas van de middelbare school bij haar in de klas en toen haalden we ongeveer even hoge cijfers enzo. maar toen ging ik steeds minder doen en zij steeds meer en ze kon noooit wat gaan doen, en ze wou nooit uit omdat ze moest leren OF omdat ze een hockeywedstrijd zou hebben volgende dag (terwijl mijn team veel hoger speelt dan haar team en ik ging ook gewoon) dat is echt irritant.

Verder in sport ja ligt eraan, als je gewoon hoog nivea speelt dan is iedereen wel redelijk fanatiek, maar oke als je bijvoorbeeld in het 6e team speelt en daar gaan mensen zo fanatiek doen dan is dat zeeeeer ergerlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2006, 16:36   #10
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ze gaat nooit mee uit, altijd moet ze leren of werken de volgende dag. Echt super vervelend. En dan vraagt ze zich ook nog af waarom ze nog geen vriend heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2006, 16:57   #11
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Ben jij het ?
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2006, 14:44   #12
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lol, nee...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2006, 16:48   #13
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja zo irritant! Daar kan ik ook heel erg ruzie om krijgen met mensen...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2006, 18:57   #14
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Naar mij willen ze gewoon niet luisteren...

Dat vind ik trouwens ook irritant.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2006, 22:32   #15
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zolang ik er geen last van heb, vind ik het best.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.