Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 January 2015, 19:30   #1
xldvx
Lid
 
Geregistreerd op: 1 March 2014
Berichten: 2
Standaard Laatste redding

Hallo iedereen,
Eerst even wat achtergrond info:
Ik heb niet zo'n fijn verleden met jongens, was daardoor vorig jaar erg op mezelf en vertrouwde jongens niet meer.
Toen opeens voegde iemand me op Facebook toe, laten we hem even X noemen.
X en ik begonnen te praten en ons gesprek leek maar niet te stoppen. Tot hij me vertelde dat hij binnen drie maanden naar buitenland moest voor 5 maanden voor zijn studie. We hebben voor die tijd een aantal keer afgesproken en het was steeds gezellig. Vanwege de tijd dat we niet samen zouden zijn, besloten we geen relatie te nemen.
Na een tijdje sprak ik hem steeds minder, en kreeg ik een andere vriend. Toen het uitging was X er nog steeds voor me. We praatten weer meer, maar toen vertelde hij dat hij de aankomende twee jaar in elk geval niks wilde, vanwege dat hij vaker naar t buitenland zou moeten voor school.

Vorige week donderdag was ik niet zo slim bezig en heb ik, super dronken dat ik was, iemand gekust. Ik wilde eerlijk zijn met X en heb t hem verteld. Hij was boos. Niet zo gek opzich, maar ik dacht dat hij toch niks wilde.

Mijn probleem is dat hij me nu negeert, zelfs toen ik vertelde dat mijn oma was overleden zaterdag.
Ik denk dat onze vriendschap meer waard is dan dit en dat we hier weer over heen zullen komen. Ten minste, dat hoop ik.
Volgende week komt hij terug en ik wilde eerst naar Schiphol gaan om hem op te halen, maar ik weet zijn vluchtgegevens niet. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?

Bedankt alvast voor het lezen.
X
xldvx is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.