Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 October 2006, 11:15   #1
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard buren

Volgens mij is onze buurman een buurman from hell. Hij is pianoleraar en eeuwige klusser. Nou werd ik vanmorgen om 08.00 uur uit bed gedreund door zijn klopboor en schuurmachine. (Maandag is mijn enige vrije dag in de week, dus ik al chaggerijnig, zet ik mijn muziek aan tegen dat kutgeluid, half uur later belt ie aan: "of de muziek wat zachter mocht want het dreunde zo door en dan konden zijn leerlingen geen maat houden" ...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2006, 11:28   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Das kloten! Ik zou hem slaan

Onze buren zijn eigelijk anders erg.. die willen onze hond af gaan schieten als die nog 1 keer achter hun hond aan zit
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2006, 18:03   #3
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij maakt je wakker om 8 uur. Moet je x als je 's morgen opstaat kei hard metal opzetten.

het is vergelijkbaar
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2006, 18:14   #4
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

Onder ons (woon in een flat dus) woont een buitenlands gezin, en vaak genoeg hoor je ze keihard schreeuwen tegen hun zoontje. Zelfs hun gammela gam gebed horen wij in onze huiskamer. Dat zij dat geloof hebben moeten ze zelf weten,maar daar motten ze ons niet mee lastig vallen. Sowieso zijn ze ook echt super onbeleefd. ze laten hun troep overal op het trappenhuis slingeren, lachen niet, zeggen je nooit gedag ook al zeg je hun wel gedag etc etc etc.

Verder heb ik ook zo vaak ruzie met andere domme buren als ze mijn hond willen aanrijden of er commentaar op hebben.
Achterlijke mensen.
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2006, 18:37   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Raspberry
Onder ons (woon in een flat dus) woont een buitenlands gezin, en vaak genoeg hoor je ze keihard schreeuwen tegen hun zoontje. Zelfs hun gammela gam gebed horen wij in onze huiskamer. Dat zij dat geloof hebben moeten ze zelf weten,maar daar motten ze ons niet mee lastig vallen. Sowieso zijn ze ook echt super onbeleefd. ze laten hun troep overal op het trappenhuis slingeren, lachen niet, zeggen je nooit gedag ook al zeg je hun wel gedag etc etc etc.

Verder heb ik ook zo vaak ruzie met andere domme buren als ze mijn hond willen aanrijden of er commentaar op hebben.
Achterlijke mensen.
Ach ja onze medelanders.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 07:42   #6
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Mijn buren zijn zooo leuk not.

Heb een x een gebruikte condoom in mn tuin teruggevonden, de politie staat minstens 1 keer per week bij ze voor de deur, het zijn 3 vervelende jongens van 17, 21 en 25 en hun rijke sletterige moeder heeft elke week een ander suikeroompje.

GTST is er niks bij.
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 11:38   #7
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

gelukkig heb ik alleen maar lieve buren, nouja... bij me ouders in heemstede bogon de buurman te dreigen met een schadevergoeding omdat de wortels van een boom uit onze tuin daar naar binnen groeien... we mochten die vent als niet echt :@ de sukkel
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 12:57   #8
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Met de buren aan de ene kant hebben we ruzie door de verbouwing van onze tuin, die dus ook aan hun tuin grenst. Ze wilde wel mee betalen aan de schutting. Dus schutting plaatsen, komen ze halverwege aan, dat ze toch maar geen schutting willen op een gedeelte ofzo. Rare mensen, altijd geluidsoverlast van hun, praten hard en zingen hard in huis. Gaan 's ochtends om 05.00 uitgebreid elkaar uitstaan zwaaien op straat zodat iedereen het hoort. Hebben allebei een irritant scootertje dat ze onder mijn raam starten als ze weggaan op de raarste tijden.
Stond er opeens een dikke limo voor de deur, gingen ze trouwen, wist niemand iets van...
Ze gaan altijd pas in de tuin zitten in de zomer, als wij binnen zijn

Aan de andere kant hebben we hele aardige buren
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 14:16   #9
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

aan de ene kant hebben we buren, waarmee we eigenlijk nooit contact hebben. In het begin wel, toen onze oudste hond ong.1 jaar was. Die wilde nog weleens over het hek springen en daardoor maakte ze de tuin kapot

aan de andere kant hebben we heel aardige buren. Ben er net nog naar de wc geweest, omdat ze hier aan het verbouwen zijn en we de wc's in ons huis niet konden gebruiken.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 14:18   #10
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Sta je ook voor de deur: hallo, mag ik ook even poepen?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 17:18   #11
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Ik heb zelfs bij de buren staan douchen hoor, toen ze bij ons bezig waren en het water was afgesloten daarvoor
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 17:36   #12
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh
Ik heb zelfs bij de buren staan douchen hoor, toen ze bij ons bezig waren en het water was afgesloten daarvoor
Als ik dat doe kan ik mezelf ook wel opgeven voor een gangbang
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 18:21   #13
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb eigenlijk nooit last van welke van onze buren dan ook allemaal doodnormale mensen mn zus en ik gaan binnenkort wel groot feest geven als we 16 worden dus dan zal er wel veel herrie komen moeten we de buren maar ff gaan informeren denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 20:05   #14
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige
Mijn buren zijn zooo leuk not.

Heb een x een gebruikte condoom in mn tuin teruggevonden, de politie staat minstens 1 keer per week bij ze voor de deur, het zijn 3 vervelende jongens van 17, 21 en 25 en hun rijke sletterige moeder heeft elke week een ander suikeroompje.

GTST is er niks bij.
Geweldig Moet je filmen en uitzenden!
Heb zowiezo al hekel aan GTST.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 20:06   #15
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DarkThoughts
Geweldig Moet je filmen en uitzenden!
Heb zowiezo al hekel aan GTST.
Ik ook, maar heb nog een ergere hekel aan mn buren
Die acteren nog slechter dan de acteurs van GTST(Wist ook niet dat dat mogelijk was )
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 20:17   #16
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lol =P ik was gister bij vriendin en ze moest GTST kijken. Serieus, wat erg dat iemand doodgeschoten was en dat een meisje haar vriend niet meer vertrouwde.

Dood normale zaak hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2006, 15:41   #17
.yorick.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb altijd goed contact met de overburen
altijd even over de schutting heenklimmen om me bal tussen hun bloemen te halen...
alleen jammer dat ze langs elke kant van de schutting bloemen hebben dan vrage ze er toch zelf om
teminste.... als ze der niet zijn Anders bel ik nog wel even aan...
ze wete volges mij na 2 jaar nog steeds niet hoe die bloeme kapot gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2006, 06:45   #18
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door .yorick.
ik heb altijd goed contact met de overburen
altijd even over de schutting heenklimmen om me bal tussen hun bloemen te halen...
alleen jammer dat ze langs elke kant van de schutting bloemen hebben dan vrage ze er toch zelf om
teminste.... als ze der niet zijn Anders bel ik nog wel even aan...
ze wete volges mij na 2 jaar nog steeds niet hoe die bloeme kapot gaan

Dat is gemeen
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2006, 12:17   #19
.yorick.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moeten ze maar niet zo weinig thuiszijn....
die vrouw is stuardes en die man zakenman dus die zijn 1 of 2x in de week echt thuis
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2006, 12:28   #20
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ach, zeer relaxte buren eigenlijk hier. Maar ja, we zitten ook vrijstaand, dus hoor je niet wat er bij hun in huis gebeurd. Aan een kant van ons zitten wel superbekakte oudjes, die vrouw is heel lief, maar die man is een beetje weirdo. Ze woonden er nog geen week, en die vent begint op me te schelden omdat ik de laatste 5 meter op het voetpad fiets. Toen ie zag dat ik ons pad opreed was ie wel snel stil toen.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2006, 11:27   #21
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen ik een keer per ongeluk bij onze vorige buren {zijn 7 jaar geleden verhuisd} in het grindpad van hun ging staan met 1 voet, begon ie te tieren, niet normaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2006, 10:42   #22
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Wij hebben eigenlijk helemaal geen last van onze buren.

Aan de ene kant zit er een oprit tussen, maar omdat we langs hun achterdeur komen als we onze auto achter zetten komen we ze regelmatig tegen.
Zijn erg aardige mensen.

Aan de andere kant hebben we buren waar we weinig contact mee hebben. Ze houden erg van country, maar jah, ieder zijn ding.
We zeggen hoi als we ze tegen komen, maar verder weinig.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2006, 17:15   #23
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Wij hebben eigenlijk helemaal geen last van onze buren.

Aan de ene kant zit er een oprit tussen, maar omdat we langs hun achterdeur komen als we onze auto achter zetten komen we ze regelmatig tegen.
Zijn erg aardige mensen.

Aan de andere kant hebben we buren waar we weinig contact mee hebben. Ze houden erg van country, maar jah, ieder zijn ding.
We zeggen hoi als we ze tegen komen, maar verder weinig.

Aaargh, ik hoop dan dat je geen muziekoverlast hebt van je country buren
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2006, 18:47   #24
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

onze buren hebben een bijtende hond. sinds ze die hond hebben kom ike rniet meer over de vloer. Ik kwam er graag voor hun katten. maar die zijn dood. de andere buren zijn mensen met kinderen van onze leeftijd. dus die spreken en zien we veel en die komen ook bij ons over de vloer. we hebben zoiezo wel een leuke buurt. veel kinderen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.