Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 November 2006, 20:52   #1
hopeloosmeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy help mij !!!!!!!

ik ben een meisje van 15
mijn leven is bager mn moeder doet nix in huis en dan bedoel ik ook echt helemaal nix ze zit maar de heledag door ik word er gek van ik ben pas verhuist maar ik vind het hier helemaal nix ik kan nergens heen en zie mn vrienden nooit meer ik heb ook problemen op school ik zit nu in mn derde leerjaar maar snap van veel dingen bijna nix ik voel me eige echt heeel erg dom ik heb een vriend van nu inmidels 22 en hij help me wel maar ik durf nix te zegen over school dat ik dingen niet snap want hij vind alles harstike makelijk!!! en snap niet waarom ik op dit nivo zit hij denkt steets maar dat ik veel hoger kan komen maar ik durf gewoon niet te zegen dat ik het juist allemaal harstike moelijk vind ik vind mn leven echt een drama soms zit ik er aan te denken dat ik mijn leven gewoon niet meer wil maar dan zit ik juist te denken dat ik dat helemaal niet mag zeggen maar ik weet het gewoon niet meer A.U.B HELP MIJ IK WEET HET NIET MEER
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 17:42   #2
sweetwendy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voeg me maar toe aan msn sweetgurlywendy@hotmail.com kunnen we daar wel verder prate
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 13:43   #3
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

hebben jullie geen aardige leraren op school die je kunnen helpen dan? dat zou toch al heel wat dingen op kunnen lossen. en als jij op school tegen een vertrouwenspersoon, of je mentor vertelt dat het niet zo lekker gaat thuis, houden ze daar heus wel rekening mee. en ze kunnen misschien met je moeder gaan praten
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 10:10   #4
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als t niveau te hoog is word je toch vanzelf een niveau lager geplaatst op de midd.school? Bij mij was dat altijd wel zo iig
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2006, 13:13   #5
Gastje
Lid
 
Gastje's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2006
Locatie: Area 51
Berichten: 107
Stuur een bericht via MSN naar Gastje
Standaard

Als je problemen hebt op school praat er dan over met de directie ofzo, ik heb ook problemen gehad op school, veel zelfs ... zowel met leerstof,leerkrachten n andere leerlingen, maar dat is allemaal goedgekomen. En als je vriend het makkelijk vindt vraag hem anders om uitleg, hij zal het wel duidelijk kunnen uitleggen als je iets of veel niet snapt, en als het te erg wordt praat er over met leerkrachten, die zijn er toch om je te helpen, niet? En als je moeder niets doet thuis, praat met haar... of wordt je verwaarloosd ofzo? anders moet je dringend naar de politie gaan ...
__________________
Jesus loves you...but everyone else thinks you are an asshole.
Gastje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2006, 14:26   #6
Irmaatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Problemen op school kunnen opgelost worden op school.. je kunt naar een maatschappelijk werkster of met leraren praten op school die jij vertrouwd of de directie.. Ik weet niet hoelang jij al met je vriend heb maar als jij hem vertrouwd kan je dit gewoon vertellen aan hem..Als hij van je houd en jou neemt zoals je bent zal hij je echt niet gek aankijken hij zou je juist moeten helpen erbij!
Kom gewoon voor je problemen uit dat is het beste en dan kunnen de mensen om jou heen oplossingen proberen te bedenken voor jou!!
Succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2006, 21:29   #7
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet gewoon wennen. Niet zo stressen over een poosje heeft iedereen alles weer op orden en zul je wel nieuwe vreinden maken. Je moet gewoon hele veel bellen met je oude vreinden. Plus dat je gewoon met je vreind er over moer praten je hebt een vreind tenslotte niet alleen voor de sex. Je kunt je moeder vragen of er iets is en als ze door heeft dat jij bezorgt bent zal ze vast wel weer een beetje bijdraaien. Ik wed dat ze gewoon net als jij een beetje van de kaart is door alle veranderingen. Succes.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.