Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2003, 21:57   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Zo, en wat hebben we nu bereikt..

Toch wel lachwekkend, die Edward van Cuijlenborg. Arme man, om zo dom door het leven te moeten. Beweert ie mooi 'wat willen we nu nog meer, deze 2 halve finales'.
Wat denkt die man nou? Dat we dom zijn ofzo? Gelukkig verbeterde Willem van Hanegem hem nog een beetje door te zeggen dat 'dit er natuurlijk wel inzat'. Ajax speelde nog alles thuis, Feyenoord speelt sowieso alles thuis en PSV hoefde alleen maar naar Den Haag. Bovendien stroom je pas halverwege in en kun je in de 1/8 finales niet tegen elkaar komen. GEWELDIG, nietwaar? Viel me mee dat het in Eindhoven nog vol zat, maar voor de rest blijven de stadions allen angstvallig leeg, en volgend jaar zal het nog wel erger zijn... Waarvoor is het voetbal dan nog?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 22:10   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah, treurig dat de Amstel Cup verneukt wordt doordat het allemaal voorgekookt wordt. Maar gelukkig zijn we niet de enige die vinden dat bij een bekertoernooi spanning en het pure voetbal hoort. Hopelijk komt men bij de KNVN, SBS en weet ik wie nog meer tot het inzicht dat het anders moet en dat je op die manier een echt populair en traditioneel bekertoernooi kunt opbouwen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 22:13   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

******AMSTELCUP
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 22:57   #4
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vrees dat SBS nu veel te blij is, en zichzelf keihard op de borst klopt, van zie je: nu krijg je interessante wedstrijden
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 23:12   #5
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Idd Amstelcup op deze manier is geen fuck aan, maar toch hoop ik dat ze de wedstrijd thuis tegen de joden gewoon om acht uur 's avonds laten voetballen.
Heb er nou al zin in!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 00:01   #6
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik las pas in de VI iets over dat er een onderzoek gaat komen of er iets veranderd moet worden in de Amstel Cup...over een tijdje worden daar beslissingen over genomen..voorstellen waren oa dat de top 6 eerder in het toernooi moeten komen, na elke ronde een loting moet zijn en wellicht vanaf de kwartfinales een uit en thuiswedstrijd...misschien moet ik dat nog maar eens ff opzoeken als ik zin heb want aan dit soort vage informatie heeft ook niemand wat
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 10:47   #7
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Idd Amstelcup op deze manier is geen fuck aan, maar toch hoop ik dat ze de wedstrijd thuis tegen de joden gewoon om acht uur 's avonds laten voetballen.
Heb er nou al zin in!
precies jah
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 15:17   #8
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Volgend jaar weer andere opzet van de Amstel Cup eens zien of ze het leuker kunnen maken
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.