Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 9 January 2005, 13:38   #1
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Geef de pen door!

De regels:

- je schrijft een leuk verhaaltje over een vrij onbekende band, met evt. een link naar website met mp3's

- je geeft de pen door aan iemand, je plaatst die persoon onderaan in je post, en je stuurt die persoon ook een pm

- als jij een pm krijgt met de mededeling dat je iets mag schrijven heb je daar een week de tijd voor, als je echt geen zin hebt of geen tijd dan pm je degene die voor je was en die mag dan een vervanger uitzoeken

- het verhaaltje hoeft niet lang te zijn maar gewoon zo dat wat jij over deze band kwijt wilt

- in dit topic komen alleen de verhaaltjes, reacties kunnen in een evt. ander topic, dit is om het overzichtelijk te houden

- veel plezier

ik zal de eer wel op me nemen om hieronder te beginnen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 13:46   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation protest the hero

Protest the hero

Een lekker ruig punkrock bandje, met sterk op politiek gerichte teksten. Naar mijn mening rockt deze band echt de pan uit met strakke drumsolo's en de ruige stem oa Arif. Af en toe hoor je schreeuwerige emo-elementen. Het verbaast mij dan ook dat er niemand die ik ken is die deze strakke band kent. Verder is er niet zoveel over te vertellen, gewoon luisteren deze shit!

mp3's te vinden op: http://www.protestthehero.com/




Ik geef de pen door aan: l_angeldc

Laatst aangepast door appelshampoo : 9 January 2005 om 13:49
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2005, 10:47   #3
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dry Cell

Een te gek gaaf bandje al zeg ik het zelf, die nogal wat problemen hebben meegemaakt met platenmaatschappijen en zangers die weggaan en weet ik wat. Een rockband met meer dan alleen je dertien in een dozijn standaard liedjes. Harde muziek met makkelijk te luisteren melodieen en rauwe vocals.
Ze hebben al een compleet album gemaakt wat door bovengenoemde problemen met warner bros waarschijnlijk nooit echt zal worden uitgebracht. Ze zijn nu weer aan het schrijven en opnemen maar welke kant ze precies opgaan weet nog niemand. Je kan hun drie laatste liedjes hier beluisteren : www.myspace.com/drycell

Er wordt opnieuw gewerkt aan een officiele site maar totdat die er is kunnen jullie het hiermee doen : www.impurvisions.com

Hele oude foto van 2/3 jaar terug ofzo. Enige promo fotos die er op dit moment zijn.


oja en ik geef de pen door aan roy
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2005, 21:20   #4
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

CURSED:

waarom Cursed? Omdat Cursed binnenkort Nederland aandoet (donderdag 20 januari in Winston, Amsterdam) en omdat er een nieuw album voor de deur staat.



Cursed is moeilijk te omschrijven in zijn muziek stijl. is het hard? JA. is het boos? JA is het Duister? ZEER DUISTER. iemand gaf ooit eens een omschrijving van Cursed. hij noemde het Death 'n roll en daar kan ik me redelijk in vinden. Denk aan Motorhead alleen veel harder en duisterder met een flinke dozis stoner en sleazy erdoorheen gegooid met een crusten-punk attitude. volg je het nog?



in 2003 is hun eerste album (getiteld "I" (ook wel'"one"))gereleased op deathwish inc records (oa van converge, terror, boy sets fire en vele anderen). een album dat beukt en beukt en beukt met fantastische duistere teksten die tenminste nog ergens over gaan en prachtige artwork. binnenkort komt "II" ("two") uit, hoe toepasselijk. ik heb al enig werk mogen horen en dat belooft veel goeds.



Cursed is niet een band voor iedereen en velen zullen het te hard enzo vinden. check het toch even uit en oordeel zelf. en kom langs in de winston (ze spelen samen met Breather Resist wat ook een super band is!!!)

hier twee mp3's en wat links, veel plezier ermee!

"1974" http://www.deathwishinc.com/download...URSED.1974.mp3

"Bloody Mary" http://www.your-funeral.com/cursed/S...ODY%20MARY.mp3

Cursed website: http://www.your-funeral.com/cursed/

Deathwish (label): http://www.deathwishinc.com


ik pass de bal door naar dextor, je weet toch

Laatst aangepast door yor : 13 January 2005 om 21:22
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2005, 02:16   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

haha, vet, mijne komt eraan...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2005, 18:16   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

niet onbekend, maar het genre is in ieder geval wel ondergewaardeerd (in Nederland althans. )

Roni Size / Reprazent




allereerst:
Reprazent, een samenwerking tussen meerdere producers, en elk ook artiest : Roni Size, Dj Krust, Dj Suv, Dj Die en dan nog een MC (MC Dynamite) , en een zangeres (Onallee).

Roni Size, ook wel opgemerkt als een van de toonaangevende dj's rond het drum n bass genre. Dit alles kreeg een lift rond 1994 toen een van zijn werken ( Music Box) samen met DJ Die opnieuw werd gelanceerd en opgepikt werd door het toenmalige jungle publiek. Het was eigenlijk meer een mix van breakbeat vs hiphop.
in 1993 veranderde de naam van hun platenlabel naar Full Cycle, waar nu ook nog de reprazent leden deel van uit maken.

http://www.fullcycle.co.uk
1996 begon men met het losse clubje reprazent en bracht hiermee 2 albums uit : New Forms en In The Mode

Op het album in the mode vind je onder andere samenwerking met Zach de la Rocha (ratm) , method man en rahzel.
een van zijn laatste full albums is Touching Down, welke onder andere sequels bevat van eerder gemaakte nummers. (snapshots bijv. )


Het drum n bass genre, niet zo bekend in Nederland, echter populairder in belgie. Roni Size bezoekt ons land echter wel. Zijn performances zijn dan te vinden in de Melkweg, vaak begeleid door MC Dynamite en andere.
Toch zullen sommige top40 luisteraars al in aanraking zijn gekomen met Roni Size met bijvoorbeeld het nummer child of the wild west van Cypress Hill, deze stond een aantal weken genoteerd. (clip met ambulance, mensen die wat mankeerden kregen een headset op. Roni Size zat in de ambulance, )
Zelf heb ik hem ook mogen aanhoren in de melkweg, evenals Dj Krust, Photek en andere dj's van zijn full cycle club.
Voor iedere liefhebber van Drum n Bass is Roni Size verplichte kost.



anyway, ik paas de pen door aan amberrr <3
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 10:50   #7
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Zaphod



Sommige mensen zal de naam bekend in de oren klinken, misschien omdat Martijn en ik de band al meerdere malen hebben geprezen

Zaphod is een Nederlandse band die muziek maakt waarin allerlei stylen terug zijn te vinden, van reggae tot electro, van ska tot triphop, met prachtige, vaak wat poëtische teksten over de wereld en het leven, en dat in een heerlijke jas van energieke drum'n'bass. En het meest bijzondere is dat ze dit live prachtig ten gehore kunnen brengen. Met twee prachtige vocals (een mannelijke en een vrouwelijke), een bassist, een toetsenist en een hell of a drummer brengen ze hun energie op een magische wijze over op het publiek.

Zaphod ontstaat in 1997. Ze jammen er wat vanaf en touren in februari 2002 zelfs een dikke week door de Balkan om daar verschillende optredens te verzorgen.
9 oktober 2002 wordt het debuutalbum Any Day Now gereleased in Paradiso, Amsterdam. Met dit, een contract wat een clip oplevert die regelmatig op The Box te zien was en een optreden bij Barend & van Dorp maakt Zaphod zich voorzichtig bekend bij de Nederlandse underground scene.

Sindsdien hebben ze in Nederland veel op de planken gestaan om het album te promoten. Maar de laatste tijd is het wat stil rond Zaphod. Uit betrouwbare bron heb ik echter vernomen dat er druk aan een nieuw album gewerkt wordt. En dat er naast dat ene optreden in 2005 die de site vermeld, er meer gigs op de planning staan. Ik wacht in spanning tot de eerste de beste mogelijkheid zich voordoet om ze weer van dichtbij te bekijken en me mee te laten slepen door het opwindende geluid dat Zaphod heet





Check de site: www.zaphod.nl

Daar zijn ook verschillende tracks te beluisteren



Owww en de pen gaat doorrr naaarrrrr BIFFEH
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 11:12   #8
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hoerrrra
ik ga denken jahh
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 11:23   #9
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pass mij nog maar even geen pen door totdat ik wat meer internet tot mn beschikking heb hiero..
leuk topic
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 12:52   #10
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Pizzicato Five



Kitsch-pop, zo wordt dit grappige en opvrolijkende bandje beschreven.

Rond 1979 leerden Yasuharu Konishi en Keitaro Takanami elkaar kennen en ze besloten al snel een bandje te beginnen. In 1984 stapte hun zanger Ryo Kamamiya op, maar snel vonden ze een meer geschikt persoon: Mamiko Sasaki. Ook hij besloot na een tijdje op te stappen, dit was in 1988.
Hij werd vervangen door Takao Tajima, die ook met de opstaphype meedeed en na een jaar alweer ingeruild werd voor Maki Nomiya.
De band werd steeds populairder, want behalve ruilen van zanger deden ze ook nog iets anders: leuke muziek maken!
In 1994 werden ze ontdekt door het Amerikaanse label Matador.
Dit keer besloot Takanami, die relatief al bizar lang in de band zat, het trio te verlaten, waarna de band voortaan een duo was.

Hun laatste album was "Playboy & Playgirl", uitgebracht in 1999. Het schijnt dat ze vorig jaar een 6 dvd-box hebben uitgebracht maar ik kan er teleurstellend weinig over vinden.

Nieuwsgierig? Luister maarrr!

Downloads
(Alleen het zijn geen hele nummers, om die te horen moet je je daar eerst aanmelden.. maar ik kan helaas voor jullie niet echt een goeie downloadlink vinden..)

Buiten de catchy songs waar ikzelf uren naar geluisterd heb de afgelopen jaren, hebben ze ook een interessant bergje foto's waar ik jullie ook wat van wil laten zien:












Hm verder weet ik niet zo goed iets te vertellen, als me nog wat briljants te binnen schiet horen jullie het wel

Ik geef de pen door aan.. Anne! (AMF )
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 14:46   #11
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

whooptiedoo lucky me <3

Haven



Indiebandje, erg leukleukleuk. Ik hoorde voor het eerst een nummer van deze band op de OORgasm cd (cd die af en toe bij de OOR zit) en vond het zo mooi dat ik het liedje op repeat zette. Het betreffende liedje was trouwens 'Say something'.



Hun website (die er trouwens best grappig uit ziet) is http://www.haveninfo.com en je kunt ook een aantal nummers van ze luisteren op de website. Verder is er ook wel het een en ander van ze te vinden op kazaa

Verder heb ik weinig te vertellen over deze band, gewoon maar luisteren zou ik zeggen

En de virtuele pen geef ik door aan Ancalagon
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 16:06   #12
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tijd voor een goede band in dit topic

Hella.



Chaotisch gebeuren, dit Hella.
Hella bestaat slechts uit 2 muzikanten, een gitarist en een drummer, en zodoende zijn ze vocaal-loos. Dit stoort alleen allerminst omdat er weinig bands zijn waarbij je zoveel kunt horen.



Elk nummer lijkt op het eerste gehoor een soort willekeurige kakofonie, maar als je je even concentreert, of juist niet, hoor je gewoon heerlijk melodieen, en sluiten de drum en de gitaar zelfs nog op elkaar aan..

Hoogtepunt van het hierboven beschrevene vormt voor mij het nummer 'Republic of Rough and Ready', een nummer waarvan ik vind dat iedereen het eigenlijk wel gehoord moet hebben, en dat komt goed uit want hier is een clip van het nummer te vinden:
http://www.hellaband.com/video/Repub...0&%20Ready.mpg



Ik raad iedereen aan een hoop muziek van deze knappe knapen te beluisteren, ondanks dit stuk.

ahja, en ik geef de pen door aan 2-D

Laatst aangepast door Ancalagon : 18 January 2005 om 16:09
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 20:54   #13
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Ik ga t hebben over:

Praxis & Zillatron

Dit stukje gaat over 2 bands wat eigenlijk 1 band is. Maar dat komt later.

In 1992 bracht Bill Laswell een groep getalenteerde muzikanten samen onder de naam Praxis om samen met hem te werken aan een project. Onder de naam Praxis zou om de zoveel tijd een album worden uitgebracht, maar elk album zou anders zijn als het album daarvoor. In 1992 kwamen ze met Transmutation (Funk). Dit album werd een redelijke hit mede dankzij de medewerking van Buckethead, Bernie Worrell, Brian "Brain" Mantia en Bootsy Collins.

Laswell, Collins en Worrell

In 1994 kwamen ze vervolgens met 2 albums. Op Sacrifist speelde de band Metal, op Metatron kwam Rock aan de beurt. Maar na deze 2 albums gingen de grote sterren hun eigen weg weer op. Hoewel er nog 2 studioalbums werden uitgebracht onder de naam Praxis konden deze niet vergeleken worden met de eerste 3. Op Mold speelde Laswell en consorten Ambient en op 1984 werden 12"tracks van Laswell uitgebracht die nog niet eerder een release hadden gezien.

Begin 1999 werden er weer 3 cd's uigebracht. Tranmutation Live (zonder tracks van Transmutation), Warszawa Live en Collection (Best Of).

Praxis Link

Zillatron is Praxis, maar dan anders. De band bestaad nml. uit de basis van de band Praxis uit zijn piekperiode (1992-1994). Wederom stond Bill Laswell aan het roer voor de opnames. De plaat Lord Of The Harvest werd uitgebracht in 1993 in Japan. In 2004 zag de plaat een wereldwijde release op het Innerhythmic Label van Laswell.

Zillatron kan je het beste Cyberfunk noemen. Rock, Funk, Metal en Ambient worden gecombineerd op 1 uitstekende plaat.

Zillatron Link

De links gaan naar de site van Innerhythmic. Hier staat nog een kleine beschrijvin en aantal samples.

Ik geef de pen door aan Banaan.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2005, 11:00   #14
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Jedi Mind Tricks



JMT is eingelijk niet echt onbekend maar het is een beetje underground hier. Het duo bestaat uit Producer Stoupe the Enemy of Mankind en MC Vinnie Paz. Hun eerste album heet The Psycho-Social, Chemical, Biological, and Electro Magnetic Manipulation of Human Consciousness. JMT laat hier dan ook zien geen bling bling sjit te zijn en gebruiken 'gewone' beats en harde texten. Deze stijl werd ook doorgezet bij latere albums: 'Violent by Design' en 'Visions of Ghandi'.



Ok, dus Jedi Mind Tricks is gewoon dope shit. Je kan het et best vergelijken met de Wu Tang Clan (waar volgens mij ook een paar gozers ervan mee rappen op een aantal tracks). Ze rappen ook over het geloof. Zo zijn ze bijvoorbeeld pro-islamitisch en dat is ook terug te vinden in de lyrics, die al zo controversieel zijn en vol met haat tegen vrijwel alles. En heeel af en toe komt er een vet dance nr langs zonder vocals, en das toch wel bijzonder. Hoe dan ook, ondanks de miljarden guest rappers die het allemaal compleet maakt, zijn JMT gewoon goeie rappers met een zeer vette flow.

minpunt: soms teveel (vanhetzelfde) haat en antichristendom.

Link: http://www.jedi-mind-tricks.com
Nrs heb ik niet echt, maar vast wel 'ergens te downloaden'

De pen gaat naar: thaliaaglaja
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor

Laatst aangepast door Banaan : 25 January 2005 om 15:39
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2005, 22:29   #15
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

En tada: Nina … wiedatte? Nee niet een of ander zangeresje dat het denkt te maken in de popwereld, maar niemand minder dan zes niet onknappe jongens uit de omgeving van Destelbergen/Heusden bij Gent.

Oorspronkelijk speelden enkele van de leden bij het groepje Fictionband, een groepje dat Engelstalige rock bracht en waar ik voor het eerst van hoorde op het vrij podium ten voordele van broederlijk delen.
Maar een paar leden besloten om er mee op te houden. Natuurlijk betekende dat niet het einde.

Enige tijd later stierf de zus van Nickias (de gitarist) en Cor (de drummer) aan een zeldzame spierziekte waar ook zij aan lijden.
De gedachte om terug muziek te gaan maken, drong hun geesten binnen en Jan, een vriend van hen, was er wel voor te vinden. Ter nagedachtenis kreeg hun nieuwe bandje de naam mee van Nina.
In tegenstelling tot Fictionband produceert Nina Nederlandstalige muziek. Langzaamaan veroverden ze heel Oostakker en St.-Amandsberg. En zo werd uiteindelijk ook Edugo veroverd, op jawel: het vrij podium ten voordele van broederlijk delen.
Hun demo-cd verkocht als zoete broodjes. Er werd een t-shirt ontworpen met hun logo op en ze waren een succesvolle afsluiter voor de nacht van de Toren:

vlnr: Jan (toetsenist), Cor (drummer) en Nickias (gitarist)

vlnr: Michael (zang) en Bram (bas)

Michael (zang) en Nickias (gitaar)

In 2004 namen ze ook deel aan de kunstbende waar ze de MAKS-award in ontvangst mochten nemen en waar ze een eervolle vermelding hebben gekregen tijdens de finale.


Later dat jaar stonden ze ook nog op de Gentse Feesten.


Momenteel ligt het allemaal even plat, maar ik ga even een orakel spelen: jullie horen nog van hen , zeg dat ik het je gezegd heb.

[edit]Ik herinnerde me gisterenavond dat er iemand zo vriendelijk was geweest een nummer van hen te hosten voor mij. Dus voor de geďnteresseerden: Hemel nummer 8.
Het is een trager nummer dan de rest van de cd, maar daarom niet minder mooi. Bovendien is het speciaal geschreven voor het meisje dat haar naam heeft gegeven aan de groep. [/edit]




En de pen wordt bij deze doorgegeven aan SpiNe.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen

Laatst aangepast door thali : 29 January 2005 om 07:17
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2005, 10:49   #16
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

iets van 2 jaar geleden toen ik naar mijn eerste festival ging(noordschok)zag ik de band die mij in metalcore bracht
INSTIl maar ik wist pas later dat ze ook uit groningen kwamen(wat ze eigelijk nog veel toffer maakten ) hun debuut cd ''Questioning like only consciousness can question''
kreeg veel goede kritieken in bladen van japan tot belgie en ze zijn nu bezig met hun volgende cd
ze hebben ook al met grote band zoals: heaven shall burn,caliban en himsa gespeeld

echt een topband









en tot slote een filmpje

Ik zou graag de pen door willen geven aan anemic (ik weet verder niemand )
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2005, 11:52   #17
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jeez zie nu pas dat ik aan de beurt ben!!
ik ga mn best doen maar verwacht niets voor eind van de week, gezien ik hier geen internet heb en er 50 cm sneeuw ligt waar ik 45 minuten doorheen moet lopen om op school (internet) te komen...

instil is trouwens vet
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2005, 17:19   #18
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

YO.
Omdat ik jullie niet wil opzadelen met brakke oldschool bandjes waar ik de laatste maanden naar luisterde, zocht ik wat meer top of the bill hardcore voor jullie.
Voor de mensen die niet van moshen houden: STOP MET LEZEN.

THE COMEBACK KID



Comeback Kid. Deze mannen uit Canada weten als geen andere band christelijke, melodieuse, oldschool hardcore met mosh te combineren.
Van ultrasnelle oldschool, naar midtempo, naar ultrasnel, midtempo, dikke moshpart en een leuk outrootje. Alle songs zitten ongeveer hetzelfde in elkaar, maargoed als een nummer dan goed is, is alles goed ja toch?!
Dit had Victory Records ook door en heeft enkele maanden geleden deze band getekend en de tweede fullength ligt nu al in de shop!
De zanger mag aan het begin een beetje eentonig overkomen, maar daar wen je erg snel aan. Op het 2e album 'Wake The Dead'
probeert hij al wat meer te zingen.

+ geluid van de platen
+ meest vette sing a longs ever
+ gitaarpartijen
+ de moshparts



lorelei



Wake Up The Dead

www.comeback-kid.com


video
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2005, 17:28   #19
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

MOST PRECIOUS BLOOD



Most Precious Blood

DIKKE MOSH. Die twee woorden omschrijven denk ik Most Precious Blood wel het beste.
Van New York (maar duidelijk geen NY-sound) en op Trustkill / Roadrunner. Deze band neigt meer naar metal toe dan naar metal, maar aan de andere kant is het bij lange na ook weer geen metal. Het past een beetje in een rij met bijvoorbeeld Throwdown. Meeste van de songs zijn midtempo songs met dikke breakdowns. Daarbij hebben ze veganisten en straightedgers in de band, wat het weer niet metal maakt, maar meer hardcore. Daarbovenop hebben ze nog de hardste chick ever in de band en moshen ze hard.
Live kon het me niet echt bekoren, maar misschien de volgende wel, nu ik het beter ken.

mp3

video

ik geef de pen maar weer door aan appelshampoo, ik zou niet weten wie er hier nog niets geschreven heeft...

Laatst aangepast door anemic : 24 February 2005 om 11:54
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 12:12   #20
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Greyline

Deze übervette band is op dit moment bezig om Nederland en de rest van de wereld te veroveren. Leuk detail is dat de gitarist (Job) bij mij op school zat ooit. Deze muziek laat zich het beste omschrijven als duistere keiharde schreeuwende hardcore. Op dit moment zijn ze gecontracteerd bij beniihana records en ik weet zeker dat we nog veel meer van deze band gaan horen.

op www.greyonline.nl kun je de track: the simple, sweet and clean downloaden.

Kortom een zekere aanrader!

ik paas de pen door aan Chalyken omdat hij het zo graag wil
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.