Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 March 2002, 16:13   #1
Gsus_
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Weglopen!(help me)

Ik heb vandaag heel erg ruzie gekregen met m'n ouders,ik kwam van school en ik en een vriend van me gingen in de keuken ff wat drinken,en toen kwam m'n moeder wij dus een beetje bekvechten,dus ik pak chips uit de kast en zei is naar de huiskamer gegaan,en later komt ze terug gaat ze helemaal te keer dat als ik chips wil dat ik het moet vragen en ik zeg 'n vriend van me,oohh nee he m'n moeder doet weer kut terwijl ze erbij staat en ze zegt ,ja nou is het genoeg en dus m'n vriend moest naar huis,en ik moest naar m'n kamer,en ik ga dus niet naar m'n kamer en m'n vriend is in de tussentijd al weer weg,en ze zegt NU naar je kamer gaan,maar ik doe dat niet,en ze geeft me een lel,maar ik zeg wat wil je he wil je vechten en ze wil naar m'n pa gaan,maar dan gooi ik een schoen naar haar en roep KUTWIJF,daarna ben ik weg gelopen,alleen op gegeven moment (na ongeveer 1 uur) ga ik weer naar huis,maar ik ben het helemaal zat en ik wil weer weglopen!! vanavond nog!!
Willen jullie mij helpen,en even verzinnen wat belangerijk om mee te nemen is ,en waar ik naartoe kan gaan enzo...
en waarneer ik weer naar huis zou gaan....
iedergeval ik ben vanavond weg,hopelijk kunnen jullie nog iets zeggen!!!
BEDANKT
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.