Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 June 2005, 13:00   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Roda-stadion uitverkocht voor Nigeria-Nederland

Het Parkstad Stadion in Kerkrade is volledig uitverkocht voor de wedstrijd Nigeria-Nederland komende zaterdag.

De laatste van de 19.500 beschikbare kaarten voor deze kwartfinale zijn vanmorgen over de toonbank gegaan. Na zaterdag is er nog 1 wedstrijd van het WK onder 20, die in Kerkrade wordt gespeeld. Dat is de halve finale en die vindt volgende week dinsdag plaats. Ook de eerdere duels van het Nederlands Elftal in Kerkrade waren uitverkocht.

bron: l1.nl

Daar was ik al bang voor Edit: die finale is toch in Utrecht? Op Wimbledon werken ze ook zo dat de finalisten minimaal een keer op het hoofdveld gespeeld moeten hebben. Ik vind dat Nederland dan maar eens in Utrecht moet gaan spelen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 13:06   #52
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach joh, wees blij dat Kerkrade op een positieve manier in het nieuws komt... Ik zie echt niet in wat hier mis mee is tenzij je echt een blinde haat hebt jegens alles wat oranje gekleurd is....

Overigens maakt Nigeria ook wel een redelijke indruk op me.... het zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen als daar gasten tussen zitten die in werkelijkheid ouder zijn.
Maar Nederland staat vrij goed, alleen snap ik die hosanna-stemming over de aanval niet echt. Ik vind het middenveld (echt zonde dat Afellay er niet meer bij is) en de verdediging (Vlaar, wat een geweldenaar!) veel beter staan. Maar spelers als Vincken, Quincy en Babel zijn in principe altijd wel in staat om iets extra's te geven waardoor een wedstrijd beslist wordt. Het moet te doen zijn denk ik.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 18:20   #53
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 18:51   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ach joh, wees blij dat Kerkrade op een positieve manier in het nieuws komt... Ik zie echt niet in wat hier mis mee is tenzij je echt een blinde haat hebt jegens alles wat oranje gekleurd is....
Nee, wel tegen dat volk dat weer veel te vaak ingezoomd werd. Kerkrade heeft meer dan genoeg positiefs te bieden maar als dit de manier is waarop je in het nieuws moet komen dan zit er toch iets niet goed.

Wel een heroïsche strafschoppenserie trouwens..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 17:38   #55
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer dat Nederland is uitgeschakeld. Marokko-Nederland was een super wedstrijd geweest.

Naja, dan ben ik nu maar weer voor Marokko.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 17:39   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Jammer dat Nederland is uitgeschakeld. Marokko-Nederland was een super wedstrijd geweest.

Naja, dan ben ik nu maar weer voor Marokko.
Anders niet dan? Was geinig geweest, al die Marokkanen van hiero bij elkaar..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 17:40   #57
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nederland-Marokko?
Dan was ik voor de winnaar geweest. Geweldig toch? Ik mag/kan dat.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 17:47   #58
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Dat is het enige voordeel van de uitschakeling van Nederland hoor.

Of het wordt een schaamteloze hiphoi we kunnen weer samen zijn feestje of er wordt geknokt
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 18:49   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat was lachen geweest toch?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 20:58   #60
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Gisteren naar Argentinië - Spanje (3-1) geweest in Enschede.. Was wel een aardige wedstrijd wel leuk voetbal gezien. Ook veel dingen waaraan je nog kan zien dat het nog jonge voetballer zijn, maar datg is juist de charme van dit WK als je het mij vraagt..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 22:50   #61
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

ik zag spanje en argentinie voetballen , die hebben duidelijk meer kwaliteit dan oranje, ook brazilie, italie, colombia vond ik beter dan oranje .

Ook vond ik bij oranje jeroen drost ondergewadeerd, ondanks dat hij bij hoerenveen speelt, hij moest vaak de hele rechterkant verdedigen omdat die "zwaar overschatte" quincy owusu altijd zn man liet lopen. stuk ongeluk is dat
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 23:25   #62
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

linkerkant ja. ik vind drost ook echt een uitstekende speler, een van de weinigen die gisteren een voldoende haalde (samen met vlaar, vermeer, kruys en tiendalli mss). quincy wordt echt geen goede voetballer als hij niet leert in teamverband voetballen. wat deed collins john gisteren op het veld trouwens? ik heb me alleen maar zitten ergeren aan die gast.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 23:37   #63
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Quincy liet tegen Japan juist zien een teamspeler te kunnen zijn en daar lag juist die wedstrijd zijn kracht en de rkacht van het team.. Erg jammer dat hij dat element in de andere wedstrijden juist vergat..

Over Drost.. Goede voetballer verdedigend gezien.. Opbouwend gezien laat het zeker nog wat te wensen over.. Hij heeft nog te veel de angst om een bal te verliezen als hij een voorwaardse beslissing neemt en dat is bij het Nederlands elftal juist wel gewenst..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 23:56   #64
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
linkerkant ja. ik vind drost ook echt een uitstekende speler, een van de weinigen die gisteren een voldoende haalde (samen met vlaar, vermeer, kruys en tiendalli mss). quincy wordt echt geen goede voetballer als hij niet leert in teamverband voetballen. wat deed collins john gisteren op het veld trouwens? ik heb me alleen maar zitten ergeren aan die gast.
ik bedoelde dat hij de rechtsbuiten en rechtsachter van tegenstander moest verdedigen, mischien wat onduidelijk ja..

en ja drost is idd nog angstig, maar hij was geloof ik ook de jognste speler van Nederland, mischien dat het lef er nog wat in moet.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 23:58   #65
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

ennug tiendali vind ik ook goed , maduro is erg zwaar over het paard getild de laatste tijd. Mischien dat deze uitschakeling hem weer met beide benen op de grond zet.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 00:11   #66
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

tja.. Maduro draagt dan ook dat hele team.. Nigeria offerde hun belangrijkste speler tegen hem op..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 09:09   #67
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
ennug tiendali vind ik ook goed , maduro is erg zwaar over het paard getild de laatste tijd. Mischien dat deze uitschakeling hem weer met beide benen op de grond zet.
"Over het paard getild zijn" betekent dat iemand arrogant is, aan zelfoverschatting lijdt en sterallures heeft. Je kan van alles van Maduro zeggen, maar niet dat het hij de arrogante misplaatste vedette uithangt. Ik vind het juist een heel nuchtere, bescheiden en sympathieke kerel. Hoogstens wordt hij door anderen (publiek, media) overschat, net als wel meer jongens in het team.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 09:18   #68
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Ja door het publiek , ik gebruikte ff verkeerde definitie
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 09:24   #69
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
Ja door het publiek , ik gebruikte ff verkeerde definitie
Daar heb je gelijk in, dit hele team werd opgehemeld en onnodig veel druk opgelegd.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 10:59   #70
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Bij Maduro is dat niet onterecht. Het is gewoon een supervoetballer, vind ik. Alleen wordt hij door de media te snel gebracht.

Quincy Owusu Abeyie vind ik dan wel weer te overschat (door zichzelf en media). Was ook niet echt een prettige jongen toen hij in de Bijlmer woonde. :\
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:47   #71
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Marokko-Nigeria 0-3. En ik schaam me voor mijn Marokkaanse broeders die zo tekeer gingen op het voetbalveld. Jezus, hoe onsportief kun je zijn!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:49   #72
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Waarom moet het image altijd verslechterd worden Ze leren het ook nooit.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:01   #73
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gelukkig zijn niet alle Marokkaanse jongens zo. Maar pffs wat was men weer zielig..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:07   #74
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Waarom moet het image altijd verslechterd worden Ze leren het ook nooit.
Het is daat niet bij gebleven dus. Aan de korte zijde achter de goal is een groot gedeelte van de tribune gesloopt. Nederlandse supporterers met Oranje-shirts aan (mannen/vrouwen) zijn in elkaar geslagen en momenteel is het buiten het stadion zeer onrustig. Op het grote plein ervoor is het Roda-logo compleet gesloopt. De ME stond weer eens aan de verkeerde kant en het is nu nog steeds bijzonder onrustig..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:10   #75
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik kan het eigenlijk gewoon niet goedpraten. Doet me een beetje pijn als ik eraan denk :\

Blah.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:19   #76
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die ranzige spugende klootzak hielp in ieder geval niet echt mee ter bervordering van de sfeer. Straf zo'n randdebiel alsjeblieft verschrikkelijk lang.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:20   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De ME stond wel mooi op het veld, maar was buiten weer eens nergens te bekennen..



Van de stoeltjes was na afloop weinig meer over, gelukkig was dit de laatste pot in ons stadion..


Van buiten zijn (nog) geen foto's, die volgen ongetwijfeld nog..


'Inmiddels regent het berichten van gesloopte stoeltjes
door Marokkaanse supporters.'

'Supporters Marokko brengen veel schade toe aan PLS'.

Aldus de doorgaans goed ingelichte site Koempels Pleasure Dome

Edit: moet je ff de links meepakken en pasten in een nieuw scherm
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:20   #78
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja.. En dan heb je nog altijd die mensen die het een beetje gaan overdrijven he. Ik wil het absoluut niet goedpraten.. Maar hoeveel wordt er nou gesproken over die Ajax/Feyenoord supporters? Juist, bijna nooit.

Die commentator was trouwens echt zwaaaaar irritant! Liep echt constant beledigende opmerkingen te maken naar de Marokkanen toe!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:23   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ja.. En dan heb je nog altijd die mensen die het een beetje gaan overdrijven he. Ik wil het absoluut niet goedpraten.. Maar hoeveel wordt er nou gesproken over die Ajax/Feyenoord supporters? Juist, bijna nooit.

Die commentator was trouwens echt zwaaaaar irritant! Liep echt constant beledigende opmerkingen te maken naar de Marokkanen toe!
Daarover hebben ze het in Den Haag nu nóg, hoor, maak je geen zorgen. Binnenkort mag er op normale mensen zoals ik geschoten worden wanneer meneer agent ook maar het idee heeft bedreigd te worden rondom een voetbalstadion.

Die Marokkanen hebben zich gewoon schandalig gedragen. Op en naast het veld. Binnenkort zul je wel wat foto's kunnen zien over wat ze hebben aangericht aan MIJN stadion, stelletje losers!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:24   #80
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!

Die commentator was trouwens echt zwaaaaar irritant! Liep echt constant beledigende opmerkingen te maken naar de Marokkanen toe!
Wees blij dat het niet Sierd de Vos was.

Als Marokkanen zich misdragen, dan mag er iets van gezegd worden. Geen reden om boos te worden, het zijn eigenlijk harde feiten. Dat er normale Marokkanen bestaat weet iedereen wel, alleen daar vallen die supporters iig niet onder.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:28   #81
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk zijn er goede Marokkanen, dat weet jij Banaan en dat weet ik ook. Maar helaas zijn er genoeg mensen die dat niet weten. Ik hoor die mensen op mijn werk al zeggen: 'Ja, en hebben die kutmarokkanen alles weer kapot gemaakt'.

Naja, die sukkels hebben zich ook echt gewoon misdragen. Daar schaam ik me ook voor.. Sommige Marokkaanse jongens .

(ik ben stiekem trouwens blij dat het niet een wedstrijd Marokko-Nederland was, dan weet je wel wat voor volk daar op afkomt )
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:29   #82
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Dus hoezo overreageren sommigen dan?

Ik heb dagelijks te maken met discriminatie, fuck it weetje, so be it.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:34   #83
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe moet dat nou als ze bij opsporing verzocht komen?


Ze heten allemaal Ali

Ohja, en ik zeg meldingsplicht ergens in Marokko
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 17:14   #84
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ja.. En dan heb je nog altijd die mensen die het een beetje gaan overdrijven he. Ik wil het absoluut niet goedpraten.. Maar hoeveel wordt er nou gesproken over die Ajax/Feyenoord supporters? Juist, bijna nooit.

Die commentator was trouwens echt zwaaaaar irritant! Liep echt constant beledigende opmerkingen te maken naar de Marokkanen toe!
Ik zie ze nog elke week in de spits hoor en bij opsporing verzocht elke week nieuwe foto's

Ben zeer nieuwsgierig of we hun foto's ook elke keer gaan zien waarschijnlijk niet.

Trouwens Ali B na de wedstrijd ook niet meer gezien met zijn opmerkingen over het geweldige legioen

Laatst aangepast door Nickchange : 29 June 2005 om 17:55
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.