Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 October 2005, 15:16   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard De Filmagenda

Ja kijk als forumbaas moet ik me in ene weer inzetten, dus noem me niet fake aub Ik heb hier een film agenda gemaakt voor jullie, die de komende tijd in de bioscoop komen. Jullie mogen van mij ook films aanraden die er niet tussen staan, maar wel in dezelfde stijl als hoe ik het doe!

Ik zal _proberen_ elke maand een update te geven, tenminste als er iets boeiends bij komt. En geen zorgen, ik hou rekening met de neutrale kijker

CRASH
20 oktober
Sandra Bullock, Matt Dillon
Zover ik weet is Crash een goeie film (bronnen: verschillende moviesites) Ook bij de filmclub waar ik elke week langs ga wordt hij telkens weer naar boven gebracht als een superfilm. Het verhaal is simpel: een paar levens komen met elkaar in aanraking. Meer niet. Het boeiende gedeelte is echter dat het een rassenconflict is wat nog steeds voorkomt in de States.

GOAL: KICK OFF
20 oktober
Kuno Becker
Een boeiende film voor de sportliefhebbers onder ons Hierin wordt een voetballer gescout en zie je zijn pad en struggles naar de top in Engeland. Inmiddels wordt deel 2 al gefilmd.

LEGEND OF ZORRO
26 Oktober
Antonio Banderas, Catherine Zeta-Jones
De uitermate gayige Banderas en de uitermate cheyle Zeta-Jones zullen waarschijnlijk schitteren in deze film die echt alleen bestemd is voor fans van Zorro. Deel 1 was een kleine tegenvaller, maar ik heb er hoop in dat dit een betere film wordt.

OLIVER TWIST
27 Oktober
Ben Kingsley, Barney Clark
Charles Dickens. Alleen als je die naamt noemt weten mensen die niet onder 5 bakstenen wonen waar je het over hebt. Deze verfilming van het leuke verhaal wordt niet alleen geregiseerd door een fossiel (Roman Polanski) maar ook het graf van Ben Kingsley lijkt zich te hebben verveeld. Fans van het verhaal zullen zich hier aan vermaken, aldus de mensen van de states. Ik zelf denk dat het een typische zaterdagavond film is, dus wat mij betreft: kijken!

CORPSE BRIDE
3 november
Johnny Depp, Helena Bonham Carter
Tim Burton is de laatste jaren uitgegroeit tot een legende van de neutrale kijker. Wat mij betreft is dit geheel terecht. Zijn eerdere kunstwerkje met poppetjes was A Nightmare Before Christmas, die mij nog steeds elke kerst vermaakt. Dit is een liefdesverhaal over twee mensen die elkaar verliezen aan de dood, maar op een andere manier! Misschien leuk qua sfeer en acteurs, het mindere voor voornamelijk filmkenners is de hype.

DOOM
3 November
The Rock
Ook de gamers worden vermaakt deze herfst/winter. The Rock speelt al een tijdje rolletjes in films maar het lukt hem nog steeds niet iets geniaals neer te zetten, en dat dreigt weer niet te gebeuren. Gamers zijn al kritisch naar het verhaal toe, laat staan naar de film zelf.

LORD OF WAR
3 november
Nicolas Cage, Ethan Hawk, Jared Leto
Een verhaal over een wapenhandelaar die uiteraard moet vluchten van politie en mensen die daarvoor gestudeerd hebben. Ik verwacht er weinig van, terwijl veel mensen het juist aan raden. Misschien een leuke voor de zondag.

A HISTORY OF VIOLENCE
10 november
Viggo Mortensen (aragorn1!!1one!!)
Een nogal standaard film waarin een normale huisvader verdacht wordt van criminaliteit. Een leuke voor mensen die van o.a. Arlington Rd. houden (in mindere mate).

PROOF
10 november
Gwyneth Paltrow, Anthony Hopkins, Jake Gyllenhaal
Een wiskundige is sterfende, waardoor natuurlijk de dochter enorm verdrietig is geworden. Ze deelt haar verdriet met één van zijn studenten. Het leuke van de film is dat de dochter beweert geniaal te zijn en hierdoor een beetje psycho wordt. Een grote aanrader.

IN HER SHOES
1 december
Cameron Diaz, Toni Collette
Vraag me niet waarom, maar ook fans van de tienerkomedie wordt blij gemaakt. Het gaat over twee zussen die elkaar niet mogen maar wel een grote overeenkomst hebben: schoenmaak. Maar door een gebeurtenis (waarschijnlijk overlijden) komen ze dichter bij elkaar.

KING KONG
14 december
me schatje Naomi Watts
LOTR Fans, 80 jarige: maak je klaar! King Kong gaat nl de bioscopen weer aandoen!

THE CHRONICLES OF NARNIA
(THE LION, THE WITCH AND THE WARDROBE)
21 december
Georgie Henley, William Moseley, Skandar Keynes
Ik duik even in mijn 10-jarige pak: JA! een film die mij terugbrengt naar de echte leuke jeugd. De trailer doet al enige tijd de bioscopen aan, maar het is bijna zover! Het gaat over kinderen die in een wereld belanden waar het lijkt alsof het vredig is, maar toch besmet is met vervelende wezens. Of die 4 kinderen Narnia even willen bevrijden. Mensen... het is een superaanrader!
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2005, 15:34   #2
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarschijnlijk ben jij van Nederland dus geef ik de belgen ook een kansje om eens te kijken naar het huidige agenda. Want ik zie meteen dat verschillende films in België veel vroeger uitkomen.

(Film Crash is al in België uit sinds 5/10/2005)

Belgische Filmagenda ~ Oktober

19/10:
Wallace & gromit
Laura's star
Oliver twist
Goal! Kick off
Don't come knockin'
Sint jacques... la mecque

26/10:
The boogey man
Flightplan
Bloedbruiloft
Corpse Bride
Het paard van Sinterklaas
De avondturen van het molletje
Combien tu m'aimes
Il etait un fois dans l'oued
Les parrains

Opmerking: Legend of zorro staat niet meteen bij de releases. Zodra dat is zal ik dat meedelen.

Voor meer info ga naar Kinepolis

Het is misschien niet net zoals jij het doet Banaan ... Maar de sympathie mag er wel zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2005, 15:39   #3
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Hehe, een beschrijving is soms wel beter. Vooral bij je franse films, want die kunnen soms erg interessant zijn bij sommige Crash is idd al een hele tijd uit (o.a. in de States en ook bij onze vlaamse vrienden)
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2005, 17:24   #4
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Yup de kinepolis in Vlaanderen is wel altijd rap hoor ! En een samenvatting is steeds te lezen op de site. Krijg je trailers, foto's, beoordeling, ... Zegt genoeg denk ik.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.