Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 January 2006, 20:02   #1
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard WilkMeijer Productions presenteert: Kristof Creen

Ik wist niet goed in welke forumsectie ik dit moest plaatsen, dus ik probeer het hier maar. Mijn excuses als het in het verkeerde forum staat.

Samenvatting: Een groepje jongeren besluit om een seance te houden en contact te maken met de doden.
Maar roepen ze boosaardige geest op. Ze zullen er gauw achter komen dat dit geen toeval was.

Ervee van der Wilk en Dennis Meijer presenteren een ouderwets goede horrorfilm. Kristof Creen zal je doen huiveren!

Wij hadden samen besloten om mee te doen aan een filmwedstrijd die georganiseerd werd op school. We werkten aan een script en we vroegen onze vrienden om mee te doen. Onze passie voor films heeft ons goed geholpen bij het bedenken, filmen en monteren van onze eerste film. Een kwartier film waar we met recht trots op zijn. Het heeft ons veel tijd gekost om te maken, en dat is wel aan de film af te zien. We hopen dat je zult genieten van deze lekker ouderwetse en spannende horrorfilm.

ADVIES: Zet het geluid maar lekker hard!


Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden! Hier is de film:

Kristof Creen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.