Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 April 2007, 21:42   #1
Nur2007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Nieuw: Spectrum College, open dag, 15 APRIL 13.00-16.00 uur

SPECTRUM COLLEGE HAVO/VWO

Spectrum College is een nieuwe kleurrijke school op een prachtige locatie. Naast het reguliere onderwijsprogramma profileert deze school zich met niet-westerse kunst en cultuur. Daarnaast besteedt Spectrum College veel aandacht aan zelfstandigheid, samenwerken en maatschappelijke oriëntatie.

Voor wie?
Spectrum College is een boeiende HAVO/VWO school voor iedereen die graag bezig is met kunst en cultuur. Gaat jouw interesse voor kunst en cultuur verder dan de westerse wereld? Heb je een passie voor geschiedenis? En bezit je een aardige dosis doorzettingsvermogen? Dan ben je bij Spectrum College zeker aan het juiste adres.

De lessen?
Naast het reguliere onderwijsprogramma biedt Spectrum College een aantal extra vakken. Deze vakken stimuleren de culturele, kunstzinnige, taalkundige en maatschappelijke ontwikkeling van de leerling.

De extra vakken zijn:
- Geschiedenis 2: Hier wordt nadruk gelegd op de geschiedenis van de niet-westerse wereld
- Informatica: Het Spectrum streeft naar een zo goed mogelijk beheersniveau van ICT
- Projectonderwijs: Ter voorbereiding op praktijksituaties en om competenties te ontwikkelen. De
opdrachten kennen een kunstzinnig, cultureel en/of maatschappelijk karakter.
- Kunst en Cultuur: Binnen dit vak wordt de culturele identiteit van de leerling ontwikkeld. Onderdelen die aan de orde komen zijn onder andere: tekenen, kalligrafie, ebru, muziek en
handvaardigheid.

Inschrijving en toelating?
HAVO of VWO advies van de basisschool
U kunt zich inschrijven tijdens de open dag op zondag 15 april 2007 van 13.00 tot 16.00 uur. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met ons via de onderstaande contactgegevens.

Vragen en informatie?
Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen met

Spectrum College,
Triathlonstraat 33
3078 HX Rotterdam
www.spectrumcollege.nl
email: a.durmus2@chello.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 10:28   #2
Nur2007
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste mensen,

In verband met de marathon is de tijd van de open dag gewijzigd, 16.00-19.00 uur.

Wij hopen u allen te mogen verwelkomen.

Gegroet
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:20   #3
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door Nur2007 Bekijk Bericht
Naast het reguliere onderwijsprogramma biedt Spectrum College een aantal extra vakken. Deze vakken stimuleren de culturele, kunstzinnige, taalkundige en maatschappelijke ontwikkeling van de leerling.

De extra vakken zijn:
- Geschiedenis 2: Hier wordt nadruk gelegd op de geschiedenis van de niet-westerse wereld
- Informatica: Het Spectrum streeft naar een zo goed mogelijk beheersniveau van ICT
- Projectonderwijs: Ter voorbereiding op praktijksituaties en om competenties te ontwikkelen. De
opdrachten kennen een kunstzinnig, cultureel en/of maatschappelijk karakter.
- Kunst en Cultuur: Binnen dit vak wordt de culturele identiteit van de leerling ontwikkeld. Onderdelen die aan de orde komen zijn onder andere: tekenen, kalligrafie, ebru, muziek en
handvaardigheid.
Ik ben wel in voor wat kunst en cultuur, maar sta niet te wachten op geschiedenis van de niet-westerse wereld.
Informatica heb ik al op school en zie niet echt in wat dat met kunst en cultuur te maken heeft..
Projectonderwijs? huh.. wattuh.. wat voor les is dat dan..?
Kunst en Cultuur! Ja eindelijk toch nog.. onee wacht.. tekenen? kan ik niet, heb niet eens een leesbaar handschrift, kalligrafie pfff wat zeg ik nou over me handschrift, ebru? was da?, muziek kijk daar kan ik wat mee.. met meer dan 100.000 mp3tjes op me pc in 30tal muziekale genres en mijn werk in een poppodium heb ik wel wat met muziek ja.. Handvaardigheid? Ben ik al blij dat ik dat voor het laatst iets van 10 jaar geleden heb hoeven doen en dan er weer aan beginnen :S


Uhm.. ik sla deze school over als je niet erg vind
Rotterdam is me ook net iets te verweg
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.