Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 May 2002, 18:24   #1
IkkieBoy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Probleempje......

nou het zit zo.... ik ging laatst bij een meisje die ik ken logeren... samen met nog 2 meisjes en jongens......nou 1 meisje die best wel knap is vindt iedereen ik ook zat al de heletijd klef te doen in t zwembad (jaja ze heb een zwembad in de tuin) maarjah doet ze altijd dus das niet zo raar dacht ik....tot we 's avonds (zo'n 4 uur in de morgen ) gingen slapen. zij lag tegen me aan en zat al de heletijd me te strelen beetje kusjes op wang te geven en alles we waren allebei een beetje aangeschoten......tot ze zei okeej en nu gaan we slapen. nouw iedereen ging slapen maar wij bleven wakker.......ze zat al heletijd over me kruis heen te voelen enzo... (vond ik wel een beetje raar) opeens gaf ze me een tongzoen en ging met haar hand in mijn broek en begon mij een beetje te af te trekken dit duurde zo'n kwartier tot 20 minuten.... daarna viel ze in slaap en ik later ook.. ik was eerder nog nooit eerder op haar verliefd en nu dus wel geworden jah op school deed ze dus gewoon normaal wel heletijd beetje van die opmerkingen te maken die niemand anders wist zoals: jah het bed zat helemaal onder de zweet raar he knipoog naar mij)
nu wil ik haar misschien wel verkering vragen maar ik denk dat ze toch geen ja zegt omdat ze al op iemand anders is volgens mij enjah...... weet niet echt wat ik er mee aan moet....
ojah ook wel handig om te weten we zijn allebei 13.

groetjes+xxx Sanderrrrrr

Laatst aangepast door IkkieBoy : 21 May 2002 om 18:27
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.