Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum > Thema > Battle Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn!

 
 
Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 15 March 2004, 17:37   #1
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard Contest #1 - Round 2: Jochemmm vs Headliner

Veel succes!

Reglementen
Reacties
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 15 March 2004, 19:24   #2
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Jochemm is er nu niet / Laat ik dan maar beginnen, ik heb het namelijk zo naar mijn zin / Net als een kat ga ik spinnen.
Deze ronde is voor mij / Dit word zeker geen remise
Ik zit vol verassingen / Ben net een Kinder Surprise.
Mijn diss is als de zon, jij verdwijnt als damp / Jij bent de duisternis ... en ik ben de lamp.

Oke tot slot ga ik tot op je bot / Je voelt je al wat rot maar van deze rhyme ga je echt kapot.
Ow mijn god, en je woont ook nog in een krot / Kom maar op met je rhyme dit gaat veels te vlot.
Net als 1 kungfu-actie heb ik je heel snel bij je strot. / En laat je wilde fantasieen uitkotsen in je eigen pot.
Dit speelt zich af onder een flink genot / Door mij, want op mislukte lui ben ik heel erg verzot.
Headliner is offline  
Oud 15 March 2004, 20:34   #3
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

He headliner, had jij eigenlijk niet verloren? / ohnee, je was onder de losers uitverkoren.
Ook wel te merken aan dit trieste begin / voor de 2e ronde ben je gewoon veels te min!
Maar maakt niet uit, want hier vanuit mijn krot / maak ik je gewoon af tot aan het bot.
Dreigen met fancy kung-fu praktijken / dude, je kan niet lopen zonder van uitputting te bezwijken!

Nee het is duidelijk hoe het hier zal gaan / headliner die als een klein kind om zich heen begint te slaan.
Zielig, klein, angstig en triest / tis gewoon niet meer dan logisch dat je hier verliest.
Dus rot maar weer op naar je straat / naar je huis, oftewel waar je kartonne doos staat.
Je tranen zullen zich dan langzaam mengen met de regen / BUT I DON'T CARE! Rot nu op, iemand moet die oudpapier doos legen!
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 15 March 2004, 21:03   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
He headliner, had jij eigenlijk niet verloren? / ohnee, je was onder de losers uitverkoren.
Ook wel te merken aan dit trieste begin / voor de 2e ronde ben je gewoon veels te min!
Maar maakt niet uit, want hier vanuit mijn krot / maak ik je gewoon af tot aan het bot.
Dreigen met fancy kung-fu praktijken / dude, je kan niet lopen zonder van uitputting te bezwijken!

Nee het is duidelijk hoe het hier zal gaan / headliner die als een klein kind om zich heen begint te slaan.
Zielig, klein, angstig en triest / tis gewoon niet meer dan logisch dat je hier verliest.
Dus rot maar weer op naar je straat / naar je huis, oftewel waar je kartonne doos staat.
Je tranen zullen zich dan langzaam mengen met de regen / BUT I DON'T CARE! Rot nu op, iemand moet die oudpapier doos legen!
Man, man, man... je rapt als een mislukte pooier / je vader was zeker een schooier?
Je noemt jezelf zeker easy-J / Belachelijk, maar ik heb daar wel vrede mee.
Je komt uit Hengelo en vind jezelf nogal wat / Ik heb de pest aan je en laat je verwijderen als een wrat.
Ik win deze battle heus, zelfs met 2 vingers in me neus .... kneus!

Je bent zelfs zo traag dat je wordt verslagen door mn oma / Je rhymes zijn gaar gebakken in croma.
Oke einde verhaal het is met je gedaan.. ik kom je kaars uitblazen / Jij komt aan met 2 Boeren ik leg je neer met 4 Azen.
Jou zullen we missen als kiespijn, je wilt hier de beste zijn / Maar 1 stomp van mij zorgt ervoor dat je weg kwijnt.
Als een gier pluk ik je kaal / Op een ongekend niveau zeker dat je dat niet haalt.
Headliner is offline  
Oud 15 March 2004, 21:41   #5
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Moet je horen wie het zegt koos werkeloos / pooier zijn brengt teminste brood op de plank EN een goede doos!
Nee blijf maar fijn in je eigen gehucht / die stank daar, die moeten we hier niet in onze schone lucht.
De stank die daar hangt van je eigen oma / dat krijg je der van als je der daaglijks neukt in der stoma.
Iemand als jij zal altijd op 1 plek blijven plakken / in de grote echte wereld zul je toch direct door de grond zakken

Ik boven op een berg, jij beneden in het dal / mijn woorden komen als een lawine die je pletten zal!
En ookal probeer je het, ontwijken zal niet lukken / met jouw IQ is je reactie toch "goh, een lawine, BUKKUHN!!!"
Eigenlijk is het gewoon zielig om zo door te gaan / kleine boze headliner, en niks om mee terug te slaan.
Kap der gewoon mee, en laat je angst weer ontdooien / ach stom, je bent natuurlijk te slap om handdoek in te ring te kunnen gooien.
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 15 March 2004, 22:06   #6
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Oh oh oh, ik begin alvast voor je te duimen / Nog steeds is je shit niet te pruimen.
Je zult nog eerst moeten leren om goed te flowen / In plaats van steeds je vaders lul te blowen.
Je dacht zeker: zo'n jonge jong ken ik wel aan / Vergis je niet, voor jou is dit een hobby en voor mij een baan.
Dit had je vast niet van me verwacht / Net zoals dat je vriendin al 3 keer achter je rug om door mij is verkracht.

Jochem Ooijevaar, is dat je naam? / Je moeder staat zeker in Amsterdam achter het raam
Mn rhymes zijn vlijmscherp, maar vertellen altijd de waarheid / Aanstootgevend, alsof Gordon je moeder berijdt.
Ja ik begin nu echt klaar te stomen / Je weet wat ze zeggen over hoge bomen ...
Die vangen veel wind / En jij wordt hier ter plekke afgeslacht door een "klein" kind.
Headliner is offline  
Oud 15 March 2004, 22:36   #7
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Hoevaak jij mijn ouders met sex combineert / geeft maar weer aan wat jij in je bed prefereert
Maar waar jij geil van wordt, maakt mij niet uit / Zolang jij der lol in hebt wanneer m'n vader weer over je gezicht heen spuit.
Mijn vriendin, dat is waar ik het bij hou / ow, ze vroeg zich af of bij de volgende verkrachting ook wat voelen zou?

Dit is je baan, en daarom kan je het tegen mij wagen? / man, als ik jouw in dienst had, had ik je al 3 keer ontslagen.
Je overuren ingehouden, je pensioen voor mij / en dat allemaal in het belang van deze maatschappij.
De mensheid mag je niet / niemand die je ziet / niemand hoort jouw lied / is het gvd niet een keer tijd dat je dat inziet?
Maar hardleers als je bent zal ik wel weer wachten / op het volgende stuk, smachtend om het afteslachten
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 16 March 2004, 20:11   #8
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Hoevaak jij mijn ouders met sex combineert / geeft maar weer aan wat jij in je bed prefereert
Maar waar jij geil van wordt, maakt mij niet uit / Zolang jij der lol in hebt wanneer m'n vader weer over je gezicht heen spuit.
Mijn vriendin, dat is waar ik het bij hou / ow, ze vroeg zich af of bij de volgende verkrachting ook wat voelen zou?

Dit is je baan, en daarom kan je het tegen mij wagen? / man, als ik jouw in dienst had, had ik je al 3 keer ontslagen.
Je overuren ingehouden, je pensioen voor mij / en dat allemaal in het belang van deze maatschappij.
De mensheid mag je niet / niemand die je ziet / niemand hoort jouw lied / is het gvd niet een keer tijd dat je dat inziet?
Maar hardleers als je bent zal ik wel weer wachten / op het volgende stuk, smachtend om het afteslachten

Je houdt zeker wel van wachten, nou hier ben ik dan / met een nieuwe rhyme vers van de pers veeg ik je zo weer uit de pan.
ALsof jij ooit werk zal krijgen... je bent gewoon een "hopeloze WO student'' / Net zo hopeloos wordt je door Funfair in Fizz' keldertje verwent.
Hier is het volgende stuk, klaar om het af te slachten ? / Ik geef je alvast een stuk verband om de pijn te verzachten.
Je zat er om te smachten, nu kun je alleen nog maar wachten / Je bent 1 en al roest / net als een fiets op de bodem van de Amsterdamse grachten.

Ja, je mag van mij wel meteen op pensioen / je zult je hele leven werkloos blijven, dus wat zou je anders moeten doen?
Het belang van de maatschappij? Kijk nou eens naar jezelf ... Je echte ouders hebben je in de steek gelaten omdat je te lelijk was / Te vondeling gelegd en gedumpt in het struikgewas.
Je bent een schande voor deze maatschappij, heb je dat niet in de gaten? / Zo'n schande dat zelfs je fokking pleegouders je probeerden te verlaten
Nou valt Dhr. Ooijevaar een beetje door de mand / Tijd om jezelf af te vragen: "Waar ben ik nu weer in beland" ?
Headliner is offline  
Oud 17 March 2004, 09:31   #9
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Daar is die weer, eindelijk een weerwoord bedacht? / damn, na zo lange pauze had ik toch wel wat beters verwacht.
Zelfs zo hopeloos dat je m'n halve profiel kopieert / een overduidelijk teken dat je in pure wanhoop verkeert.

Ach, als ik klaar ben als hopeloos WO student / krijg ik toch een baan waarvan jij het bestaan niet kent.
En dan zul je me dankbaar zijn wanneer je achter de geraniums wegkwijnt / of denk je dat die uitkering vanzelf op je rekening verschijnt?
In deze maatschappij heb jij gewoon maar 1 nut / Vergeleken met jou is het leven nog niet zo kut.
Eenzaam en alleen zit die daar dan / met de gedachte dat ie iedereen dissen kan.
Dementie, Schizofrenie / waar jij aan lijd weet ik niet / maar elke keer dat ik weer een reactie van je lees / krijg ik toch medelijden om dat ik het ergste voor je vrees.
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 17 March 2004, 15:22   #10
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Daar is die weer, eindelijk een weerwoord bedacht? / damn, na zo lange pauze had ik toch wel wat beters verwacht.
Zelfs zo hopeloos dat je m'n halve profiel kopieert / een overduidelijk teken dat je in pure wanhoop verkeert.

Ach, als ik klaar ben als hopeloos WO student / krijg ik toch een baan waarvan jij het bestaan niet kent.
En dan zul je me dankbaar zijn wanneer je achter de geraniums wegkwijnt / of denk je dat die uitkering vanzelf op je rekening verschijnt?
In deze maatschappij heb jij gewoon maar 1 nut / Vergeleken met jou is het leven nog niet zo kut.
Eenzaam en alleen zit die daar dan / met de gedachte dat ie iedereen dissen kan.
Dementie, Schizofrenie / waar jij aan lijd weet ik niet / maar elke keer dat ik weer een reactie van je lees / krijg ik toch medelijden om dat ik het ergste voor je vrees.
Het enigste waar jij over kunt rappen is over je eigen toekomst / volgens mij kun je niks anders verzinnen, of wel soms?
Ja, ik zit momenteel eenzaam en alleen de pc / heb je daar soms problemen mee?
Ik zeg niet dat ik iedereen kan dissen / Maar jou rap ik er zo uit, dat kan haast niet missen.
Vergeleken met mij is het leven niet zo kut? / Heeft jouw leven dan nog wel nut?

Ja dat begin ik me nu toch wel af te vragen / En dan maar steeds over mijn leven klagen
Maar goed, je rhymes zijn btw echt somber / Maar je krijgt van mij al op je donder. En jij zat toch boven op een berg? Ik sla je weer terug naar onder!
Het is al bijna woensdagavond he? Ik ruik nu al die zege / Als troostprijs mag jij straks mijn kont af gaan vegen.
Mijn herinnering blijft hier achter, ik ben je voor geweest / Mijn lines spoken nog dagen rond in je geest
Headliner is offline  
Oud 17 March 2004, 21:38   #11
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Ik moet wel mijn eigen toekomst der bij halen / als ik over die van jou begin zal het nivo alleen nog maar verder dalen!
Maargoed, ik ben blij dat dit bijna is afgelopen / dan kunnen ze mij teminste tot winnaar dopen.
Begin namelijk wel genoeg van je cliche rijmpjes te krijgen / om over de zogenaamde dwangrijm nog maar te zwijgen
Nee het is duidelijk, je hebt nog veel te leren / misschien ooit, later, dat ik je dan niet meer hoef te negeren.
Je hebt je best gedaan, een poging gewaagt / maar om nou te zeggen dat je me echt hebt uitgedaagt?
Je was gewoon een nieuw opstakel op mijn weg / jammer maar helaas / ken je plaats / je ligt der uit, dikke PECH
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.