Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum > Thema > Battle Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn!

 
 
Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 5 April 2004, 14:35   #1
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard Contest #1 - Finale & Halve Finale

Heel erge sorry voor de late uitslag. Ik heb een kut(stress)periode achter me en het forum was echt een rommel en ik irriteerde me daar eigenlijk mateloos aan om één of andere reden en daarom was ik ook half weg gegaan. En ik heb het idee dat die storm nu weer een beetje over is.
Nog een reden is dat mensen over de uitslagen gingen zeiken dat het om vriendjespolitiek ging, maar dat soort waanbeelden heeft iedereen. Ik wil graag dat iedereen weet dat het hier niet om vriendjespolitiek gaat.
Ik had gewoon even een paar ongelooflijke kutdagen.
Maar dat terzijde. Nu weten jullie waarom het zo lang duurde en waarom ik weg was. Jeej. Hulde.

Nu ter zake..

We hebben twee winnaars en twee verliezers.
De verliezers strijden om de 3e en 4e plaats in de Halve Finale en de winnaars strijden om de 1e en 2e plaats in de Finale.
Ik weet dat die Finale sjit qua benamingen niet kloppen, maar fuck die sjit. Het werkt zo.

De regels blijven hetzelfde...

De Regels:
- De eerste poster begint met de battle.
- Wacht met de volgende post voordat je tegenstander heeft gepost.
- Maximaal 8 regels per post.
- Er is geen limiet aan het aantal posts.
- Zodra een deelnemer niet (meer) actief is laat het mij dan weten. Ik onderneem dan maatregelen.
- Als de tweede ronde tot zijn einde is gekomen zullen de battles worden gesloten door AmbyPur of een beheerder met een slotje. Tot die tijd kun je gewoon lekker door battelen.

De battles stoppen DONDERDAGAVOND !!

Halve Finale: AmbyPur vs Jochemmm (om de 3e en 4e plaats)
Finale: Lieve Colafles vs PFP (om de 1e en 2e plaats)

Nu zullen jullie denken... PFP is toch gebanned? Dat klopt.
Ik heb met Nightwolf afgesproken dat ik PFP's lyrics post.

De deelnemers hebben een pm gekregen van mij waarin staat dat het startschot is gegeven.

IN DIT TOPIC (klik!) kun je reacties geven op de contest, maar niet op de reglementen van de contest!!
Heb je vragen over de contest, post die dan hier. Maar nogmaals, ga hier niet offtopic zitten lullen!!

Veel succes allemaal!
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.