Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 May 2003, 10:12   #51
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


ik vind dat je een beetje te makkelijk denkt. je kan niet zomaar een wedstrijd uitpikken en zeggen toen (utreg-ajax) kon je goed zien dat je beter een topscorer in huis kan hebben dan dat je het scoren over laat aan meerdere (wat mij juist beter lijkt, wat als je topscorer geblesseerd raakt zit je met de gebakken peren) zover ik weet is utrecht behoorlijk moeilijk te verslaan thuis (ook psv verloor daar) en ajax zat toen precies tussen 2 wedstrijden in van arsenal. dus nee dat vind ik te makkelijk gedacht


als er niemand op staat is altijd cruciaal maar dat heeft niks met een topscorer te maken. meestal is van bommel de gene die zegt kom op nu gooien we de beuk erin (dit gebeurd dan meestal door een flinke overtreding die iedereen wakker schud)
want volgens jou stond kezman dus vaak op en scoorde daardoor. maar als kezman op staat en de rest van het team doet dat niet gebeurd er geen kont en krijgt hij dus ook geen bal.

Ik zou toch echt zweren dat PSV Utreg versloeg, vlak voordat ze in de Arena kwamen huishouden
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 10:13   #52
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

mijn? ons. het is toch echt hun overwinning van psv. weet niet wat jullie daar aan bijgedragen hebben? telkens braaf op de tt gekeken hoeveel geworden is?
is altijd weer mooi. anke komt een heel seizoen niet bij een wedstrijd van de club uit eindhoven, en dan kunnen ze weer een keer kampioen worden, en jahoor plots kruipt ze uiit haar schulpje. k ga niet eens serieus met zulke mensen in gesprek. ook jammer dat we in de arena zulk soort mensen hebben. als men zelfs bij het afscheid van witschge/winter/van praag wegloopt, ga ik me toch afvragen wat voor "gevoel" je hebt. voordat ze afscheid namen, was de halve lange zijde alweer leeg.
Kom op nou Mark.. Laat je niet zo kennen

Overigens, Anke woont nu eenmaal een eind van Eindhoven af, en doet aan topsport, dan heb je daar nu eenmaal niet altijd tijd voor. Maar ze is op en top PSV-fan, geloof dat nu maar. Dat ze niet zo fanatiek is als jij en ik, doet dat er iets toe? Laat die meid gewoon blij zijn man
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 10:31   #53
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

mijn? ons. het is toch echt hun overwinning van psv. weet niet wat jullie daar aan bijgedragen hebben? telkens braaf op de tt gekeken hoeveel geworden is?
is altijd weer mooi. anke komt een heel seizoen niet bij een wedstrijd van de club uit eindhoven, en dan kunnen ze weer een keer kampioen worden, en jahoor plots kruipt ze uiit haar schulpje. k ga niet eens serieus met zulke mensen in gesprek. ook jammer dat we in de arena zulk soort mensen hebben. als men zelfs bij het afscheid van witschge/winter/van praag wegloopt, ga ik me toch afvragen wat voor "gevoel" je hebt. voordat ze afscheid namen, was de halve lange zijde alweer leeg.
Je weet niet eens waar je over lult, kansloosje. Het is niet eens waar dat ik dit seizoen niet ben geweest, je lult echt uit je nek. De meesten hier weten maar al te goed waarom ik niet zo vaak meer kan, dat jij het niet wil weten is dan jammer. Ik ben iig al sinds ik kan denken PSVsupporter en dat zal ik altijd blijven, en reken maar dat daar een hoop 'gevoel' bij zit.
En ik kruip helemaal niet uit mn schulpje, ik heb geen schulpje
, je kent me niet eens waar praat jij over? Dat jij er nou een gewoonte van maakt overal te pas en vooral te onpas rond te bazuinen hoe goed ajax wel niet is, gelukkig zijn PSVers niet zo arrogant. Maar maak je niet druk, ik verdedig PSV met heel mn hart in die stinkstad van je.
Wist je trouwens dat er ook nog een hoop Ajacieden zijn die heel sportief 'gefeliciteerd' zeggen en verder heel normaal kunnen doen? Kan je een voorbeeld aan nemen.

Laatst aangepast door bruggi : 31 May 2003 om 10:33
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 10:36   #54
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zeg overigens nooit echt iets van proficiat . Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen. Zijn wij supporters onder elkaar betere supporter omdat de ene club het beter doet? Nee dus! Ik zou niemand hier kunnen bedenken die beter supporter is dan ik, dus waarom zou ik moeten feliciteren? Neemt niet weg dat ik wél blij ben voor Ankje bijvoorbeeld, en dat ik het haar gun. Maar proficiat zeggen, klinkt zeg maar net alsof anke míj verslagen heeft, en dat is natuurlijk nie zo
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 10:41   #55
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik zeg overigens nooit echt iets van proficiat . Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen. Zijn wij supporters onder elkaar betere supporter omdat de ene club het beter doet? Nee dus! Ik zou niemand hier kunnen bedenken die beter supporter is dan ik, dus waarom zou ik moeten feliciteren? Neemt niet weg dat ik wél blij ben voor Ankje bijvoorbeeld, en dat ik het haar gun. Maar proficiat zeggen, klinkt zeg maar net alsof anke míj verslagen heeft, en dat is natuurlijk nie zo
Het hoeft ook niet hoor, maar je kunt je wel een beetje sportief opstellen bedoel ik. Maar proficiat zeggen hoeft helemaal niet te betekenen dat ik jou/ jij mij verslagen zou hebben, je zegt toch ook proficiat als iemand bijv. geslaagd is? Bij t schoonspringen bij ons is t zelfs gebruikelijk dat je ook de mensen die 2e en 3e zijn geworden feliciteert als je zelf 1e bent geworden, dat is niet arrogant o.i.d., zij hebben gewoon ook een goede prestatie geleverd. Je feliciteert iemand gewoon met een prestatie/succes van iets waar hij/zij deel van uitmaakt, dat hoeft niks met jezelf te maken te hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 10:45   #56
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi


Het hoeft ook niet hoor, maar je kunt je wel een beetje sportief opstellen bedoel ik. Maar proficiat zeggen hoeft helemaal niet te betekenen dat ik jou/ jij mij verslagen zou hebben, je zegt toch ook proficiat als iemand bijv. geslaagd is? Bij t schoonspringen bij ons is t zelfs gebruikelijk dat je ook de mensen die 2e en 3e zijn geworden feliciteert als je zelf 1e bent geworden, dat is niet arrogant o.i.d., zij hebben gewoon ook een goede prestatie geleverd. Je feliciteert iemand gewoon met een prestatie/succes van iets waar hij/zij deel van uitmaakt, dat hoeft niks met jezelf te maken te hebben.
Dat snap ik best hoor Maar als jij geslaagd bent, dan heb jíj die prestatie neergezet. Dan vind ik dat knap van je, en feliciteer ik je. Maar als mijn club een prijs pakt, dan is het enige dat ik eraan heb kunnen doen ze aanmoedigen. Naja, dat zal op jaarbasis niet zoveel uitmaken of ik er wel of niet ben. Ik vind het altijd een beetje vreemd als iemand dan daarna tegen me zegt 'proficiat met de overwinning'. Zeg ik altijd: mjah, dat hebben de spelers gedaan, en die feliciteer ik ook altijd hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 10:59   #57
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Dat snap ik best hoor Maar als jij geslaagd bent, dan heb jíj die prestatie neergezet. Dan vind ik dat knap van je, en feliciteer ik je. Maar als mijn club een prijs pakt, dan is het enige dat ik eraan heb kunnen doen ze aanmoedigen. Naja, dat zal op jaarbasis niet zoveel uitmaken of ik er wel of niet ben. Ik vind het altijd een beetje vreemd als iemand dan daarna tegen me zegt 'proficiat met de overwinning'. Zeg ik altijd: mjah, dat hebben de spelers gedaan, en die feliciteer ik ook altijd hoor
Heb je natuurlijk gelijk in, maar het is een beetje een gebruik, dat feliciteren. Tuurlijk moet je het met een korrel zout nemen, wij staan niet op t veld.... maar we horen erbij. Mijn moeder wordt ook altijd gefeliciteerd als ik iets win, dan kun je ook denken van, heuj zij springt toch nie, maja zo gaat dat.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 11:02   #58
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
Mijn moeder wordt ook altijd gefeliciteerd als ik iets win, dan kun je ook denken van, heuj zij springt toch nie, maja zo gaat dat.
Hehe, dat doen ze omdat jou moeder het zo zwaar heeft met jou dan denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 12:50   #59
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518



Ik zou toch echt zweren dat PSV Utreg versloeg, vlak voordat ze in de Arena kwamen huishouden
fc utrecht-psv 2-1 amstel cup weet je ut weer?

zou nie zo veel zweren gaat je niet echt goed af

Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 12:52
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 12:55   #60
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


fc utrecht-psv 2-1 amstel cup weet je ut weer?

zou nie zo veel zweren gaat je niet echt goed af
Hadden we het niet over de titel? Dan heb ik het dus over de competitie .. Utreg-PSV 1-3. Week erna, Ajax-PSV 2-4..
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 13:03   #61
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


zover ik weet is utrecht behoorlijk moeilijk te verslaan thuis (ook psv verloor daar) en ajax zat toen precies tussen 2 wedstrijden in van arsenal.

zei alleen dat psv daar ook verloren heeft. wat dus zo is klaar ja toch? . dat jij daarna op mij reageert met "PSV heeft daar gewonnen" (in de cometitie) das jouw probleem

Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 13:22
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.