Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 31 August 2002, 14:42   #1
jaak_trek_haak
vol - leeg - vol - leeg
 
jaak_trek_haak's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 August 2002
Berichten: 110
Thumbs down i hate school

ik word gvd depressief van die school niks als ellende en dan zit ik nog met zo een bende de bielen in de klas ik word gek van die eikels (let nie op de typ fouten)
jaak_trek_haak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2002, 14:55   #2
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je het niet naar je zin hebt in die klas moet je vragen of je naar een andere klas mag geplaatst worden waar het jou leuker lijkt.

en jah school moet wat wil je zonder diploma een minimum loon verdienen? en asistent asistent van de asistent van de asistent worden ofzo?

zo erg is school nou ook weer niet, niemand vind het leuk maar het moet
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2002, 15:26   #3
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: i hate school

Citaat:
Originally posted by jaak_trek_haak
ik word gvd depressief van die school niks als ellende en dan zit ik nog met zo een bende de bielen in de klas ik word gek van die eikels (let nie op de typ fouten)
zonder school had ik een goed leven gehad
met school voel ik me altijd klote
ik snap geheel hoe je je voelt
maar het is een verplichting, je kan er niet veel aan doen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 15:49   #4
AngelHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja,

Dat is het nadeel van deze maatschappij. Het wil alleen maar papiertjes zien. Je kan dan wel zoveel praktijkervaring met iets hebben opgedaan, maar je wordt pas echt serieus genomen als je diploma's kunt laten zien aan iedereen. Het is soms wel stom, maar helaas ontsnap je er niet aan.

Blijf toch maar even je best doen en hou nog eventjes vol. Want later krijg je er denk ik wel spijt van als je je school niet hebt afgemaakt .

Lieve groetje,
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 18:42   #5
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AngelHeart
Tja,

Dat is het nadeel van deze maatschappij. Het wil alleen maar papiertjes zien. Je kan dan wel zoveel praktijkervaring met iets hebben opgedaan, maar je wordt pas echt serieus genomen als je diploma's kunt laten zien aan iedereen. Het is soms wel stom, maar helaas ontsnap je er niet aan.

Blijf toch maar even je best doen en hou nog eventjes vol. Want later krijg je er denk ik wel spijt van als je je school niet hebt afgemaakt .

Lieve groetje,
Dat haat ik zelf ook. Weet je wat mun ma laatst zei: je kan vast niet zo goed designen omdat je geen diploma's hebt.

Ik had echt zoiets van: wtf wat weet jij daar nou weer van
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 18:42   #6
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

move --> klaagcorner
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 19:06   #7
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

wie haat school niet
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2002, 21:45   #8
AngelHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi,

Ik denk trouwens dat heel veel schoolgangers school haten omdat het meeste van de tijd dat ze op school zitten, theorie voor hun neus krijgen geschoteld. School wordt er veel leuker op als het rooster grotendeels uit praktijk zou bestaan. Tenminste, lijkt mij wel leuker. Dus bijvoorbeeld 2 dagen in de week theorie, en de rest van de week praktijk doen (waar je ook centjes ofzo voor zou krijgen ). In de praktijk leer je vaak toch het snelst, niet?

En niemand wil toch altijd lange dagen op zijn gat zitten, toch?

Doei,
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2002, 22:08   #9
jaak_trek_haak
vol - leeg - vol - leeg
 
jaak_trek_haak's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 August 2002
Berichten: 110
Standaard

das wel waar angelhart ge moet zo veel leren en pak 10% wa geleerd hebt ge later nodig op uw beroep stomme nest ze gaan u bvb nie vragen of ge alle vogels wel kent ofzo of weet waneer ceaser rome veroverde die nest hebt ge allemaal nie nodig
jaak_trek_haak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2002, 17:23   #10
AngelHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jaak_trek_haak
das wel waar angelhart ge moet zo veel leren en pak 10% wa geleerd hebt ge later nodig op uw beroep stomme nest ze gaan u bvb nie vragen of ge alle vogels wel kent ofzo of weet waneer ceaser rome veroverde die nest hebt ge allemaal nie nodig
Precies, jah!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 22:02   #11
AcIDeR
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AngelHeart
Hoi,

Ik denk trouwens dat heel veel schoolgangers school haten omdat het meeste van de tijd dat ze op school zitten, theorie voor hun neus krijgen geschoteld. School wordt er veel leuker op als het rooster grotendeels uit praktijk zou bestaan. Tenminste, lijkt mij wel leuker. Dus bijvoorbeeld 2 dagen in de week theorie, en de rest van de week praktijk doen (waar je ook centjes ofzo voor zou krijgen ). In de praktijk leer je vaak toch het snelst, niet?

En niemand wil toch altijd lange dagen op zijn gat zitten, toch?

Doei,
Ik doe VmBo en heb 10 uur per week praktijk.das wel relaxed.
Alleen krijg niet betaald
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.